Egy online e-kereskedelmi üzlet működtetése egyedülálló kihívásokkal jár, amelyeket le kell küzdenie, ha sikeres akar lenni. 3 online vásárlóból több mint 2 elhagyja a kosarát vásárlás előtt, mert nem kapta meg a megfelelő döntéshez szükséges információkat.
Ez az, ahol az élő csevegő widget használata óriási segítséget jelenthet. Lehetővé teszi, hogy gyorsan megválaszolja a felhasználói kérdéseket, és többszörösen növelje a konverziós arányt. Olvasson tovább, és részletes áttekintést adunk a 20 legjobb élő csevegéstámogató szoftver widgetről webhelyekhez.
Mi az a chat widget?
Ismeri azt a kis csevegődobozt, amely az oldal betöltésekor megjelenik a webhely bal alsó sarkában? Igen, ez egy chat widget.
Ez egy kis doboz, amellyel a látogatók gyorsan megkaphatják a szükséges információkat az ügyfélszolgálati csapattól. Ez minden e-kereskedelmi webhely létfontosságú része, és kiváló megoldás az ügyfelekkel való kommunikációhoz és jobb megértéshez.
Manapság a legtöbb csevegőmodul megoldás teljesen automatizált funkciókat kínál, amelyek választ adnak a legtöbb kérdésre. A legtöbb e-kereskedelmi webhely valamilyen chat bővítményt használ, hogy állandó támogatást nyújtson ügyfelei számára.
Hogyan működik az élő chat?
Az élő chat funkció lehetővé teszi a potenciális ügyfelek számára, hogy valós időben lépjenek kapcsolatba ügyfélszolgálati csapatával. Bárki, aki megérkezik a webhelyre, egyszerűen a chat box segítségével tehet fel olyan kérdéseket, amelyek segítenek a jobb választásban a termék vásárlásakor.
Az élő csevegés támogatási funkciója jelentős különbséget tesz az eladások, a bevételek és a vásárlói hűség terén. Az ezt a funkciót használó webhelyek segíthetik az ügyfeleket azáltal, hogy megadják a vásárláshoz szükséges információkat. Ez azt mutatja, hogy törődik az ügyfeleivel, és mindent megtesz azért, hogy segítsen nekik, ahogy csak tud.
A legtöbb élő csevegési widget fejlett automatizált funkciókkal rendelkezik; a bonyolultabb kérdésekre azonban továbbra is a valódi ügyfélszolgálati csapat tagjai válaszolnak.
A chat widget ügyfélszolgálati használatának előnyei
A legtöbb sikeres vállalkozás minden lehetséges erőforrást felhasznál, hogy előnyt szerezzen versenytársaival szemben, és javítsa konverziós arányát. Az élő chat widget néhány kulcsfontosságú előnnyel rendelkezik, amelyek segítségével növelheti az eladásokat, javíthatja a márkaismertséget, és növelheti webhelye bevételét. Íme egy gyors áttekintés a csevegőszolgáltatások használatából származó 5 legfontosabb előnyről.
1. Magasabb ügyfél-elégedettség
Az élő chat widget használata növeli az ügyfelek elégedettségét. Az ezt használó webhelyek a legmagasabb ügyfél-elégedettségi besorolással rendelkeznek, mivel ügyfélszolgálati csapataik azonnal meg tudnak felelni az ügyfelek igényeinek.
2. Növeli a konverziókat
Ha megmutatja ügyfeleinek, hogy mindig elérhető a számukra, az pozitív hatással van az általános konverziós arányra. Azok a webhelyek, amelyek valamilyen csevegőalkalmazást használnak, 20%-os konverziónövekedést tapasztalnak a funkció bevezetése után. Ezen túlmenően, ha egy ügyfélnek pozitív tapasztalatai vannak a csevegési támogatási csapattal kapcsolatban, sokkal valószínűbb, hogy a jövőben újabb vásárlást hajt végre.
3. Továbbfejlesztett ügyfélélmény
Az ügyfélélmény az egyik legfontosabb tényező, amely meghatározza bármely webhely sikerét. Ha sikerül teljesítenie az ügyfelek elvárásait, és a chat widgeten keresztül segíteni nekik a legjobb választás meghozatalában, az ügyfélélményük pozitív lesz.
4. Olcsóbb, mint más ügyfélszolgálati módszerek
Összehasonlítva más népszerű ügyfélszolgálati módszerekkel, mint például a kérdések megválaszolása e-maileken, telefonhívásokon és közösségi médián keresztül, az élő chat-támogatás sokkal olcsóbb és hatékonyabb. Az ügyfélszolgálati képviselők több csevegést is kezelhetnek egyszerre, ami növeli a hatékonyságot és az erőforrások elosztását.
5. Jobb SEO rangsor
Az élő csevegés segíthet a keresőoptimalizálás javításában és a visszafordulási arány csökkentésében. Amikor egy látogató megnyitja a csevegőmodult, és segítséget kér, valószínű, hogy tovább marad a webhelyén. Ez azt jelenti, hogy minőségi forgalomként ismerik el őket, ami növeli a webhely rangsorolását.
20 legnépszerűbb csevegőmodul
Annak ellenére, hogy több száz élő csevegési támogatási lehetőség létezik a piacon, amelyeket kipróbálhat és tesztelhet, röviden áttekintjük a jelenleg elérhető 20 legjobb lehetőséget. Íme az általunk lefedett összes chat-szolgáltatás listája:
- LiveAgent
- Acquire.io
- Bold360
- Chaport
- ChatBot
- ClickDesk
- Drift
- Freshchat
- HubSpot Live Chat
- iAdvize
- Intercom
- LiveAgent
- LiveChat
- LiveHelpNow
- Nextiva
- Olark
- Podium Webchat
- Pure Chat
- Sendinblue
- Userlike
- Zendesk Chat
1. LiveAgent
Azoknak, akiknek teljes körű ügyfélszolgálati megoldásra van szükségük, érdemes megfontolni a LiveAgent beszerzését, mivel az egyetlen jól megtervezett csomagban kínál mindent, amire szüksége van. A LiveAgent valós idejű élő csevegést, teljes körű jegykezelő rendszert, beépített call centert, tudásbázis építőt, ügyfélportált és a legmodernebb biztonságot kínálja.
A szoftvert a hatékonyság és a termelékenység szem előtt tartásával tervezték. A helpdesk szoftver lehetővé teszi, hogy gyorsan válaszoljon az ügyfelek kérdéseire. A csevegés remekül néz ki, de az a szépsége, hogy számos különböző platformba integrálhatja, például a Zoho, a WooCommerce, a HubSpot, a Salesflare és sok más platformba, és ugyanarról az ügyfélszolgálatról szólíthatja meg az összes ügyfelet. A Zendeskhez és más többfunkciós megoldásokhoz hasonló módon működik.
Miután feliratkozik a havi előfizetésre, a helpdesk fel lesz szerelve egy sor automatizálási eszközzel, amelyek jegyeket rendelnek az elérhető ügyfélszolgálati csapat tagjaihoz, szegmentálják a közönséget érdeklődésüknek megfelelően, valamint előre megtervezett szabályokkal, javítja csapata munkafolyamatát és általános hatékonyságát.
A LiveAgent élő chat widgetjében a legjobb dolog a sebessége. Ez a leggyorsabb chat widget a piacon, és lehetővé teszi, hogy támogatást nyújtson a kérdés megérkezésekor.
A LiveAgent által elérhető leghasznosabb funkciók közül néhány:
- A leggyorsabb élő csevegés
- Valós idejű gépelési nézet
- Tömeges műveletek és automatizálás
- Teljesen testreszabható csevegő gombok és ablakok
- Élő chat látogatókövetés
- Integráció több mint 60 másik eszközzel
- E-mail jegyrendszer
A LiveAgent több csomagban is elérhető, attól függően, hogy mire van szüksége, az árak ügynökönként havi 15 dollártól a havi all-inclusive verzióig változnak, ügynökönként havi 39 dollárért.
Connect with your customers today
Try LiveAgent and test all of its available live chat features. Stay closer to your customers and improve your relations with them.
2. Acquire.io
A növekvő vállalkozások gyakran nehéz helyzetben találják magukat, amikor minden egyes ügyfél igényeinek kielégítéséről van szó. Az Acquire.io célja, hogy segítsen a növekvő vállalkozásoknak gyorsan megválaszolni az összes kérdést a többcsatornás kommunikációs eszköz és a botok használatával.
Az automatikus üzenetküldő rendszer az alapvető és gyakran ismételt kérdésekre tud válaszolni, míg a fejlettebb megkereséseket az élő chat felületen kezelik, ahol a csapattagok személyre szabott támogatást tudnak nyújtani.
Azonnal nyilvánvaló, hogy az Acquire eltér a legtöbb chat szolgáltatástól. Képernyőmegosztási lehetőséggel és együttböngészési funkcióval rendelkezik, amely javítja a konverziókat, és simábbá teszi a teljes élményt.
A gyakran feltett kérdésekre adott válaszokat úgy állíthatjuk be, hogy azok lefedjék a gyakori problémákat, így időt és erőforrásokat takaríthatunk meg. A beépített mesterséges intelligencia minden üzenetet beolvas, és adott szavak alapján ad választ. Csak azokat az ügyfeleket irányítja át az Ön ügyfélszolgálati csapatához, akiknek nagyon konkrét kérdéseik vannak.
Fontos elmondani, hogy az Acquire automatikus fordítási funkcióval rendelkezik, amely bármilyen nyelvet felismer, és automatikusan választ ad.
A jegyzetek használatával további részleteket és hasznos információkat adhat az ügyfélszolgálati csapat többi tagjának a korábbi beszélgetésekről, így lehetővé téve számukra a legjobb felhasználói élményt. Az alapdíjcsomag havi 300 USD-t fizet vissza, míg a Pro csomag havi 950 USD-ba kerül.
3. Bold360
A Bold360 egy chat bővítmény, amely mesterséges intelligencia integrációval és fejlett önkiszolgáló lehetőségekkel rendelkezik. Ideális az eladások növelésére és az erős kapcsolatok kialakítására személyre szabott üzenetküldés révén.
A szoftver némileg más megközelítést alkalmaz az ügyfélszolgálathoz. A mesterséges intelligencia funkciók és a valós idejű élő csevegés keverékét biztosítja, hogy minden ügyfél megkapja a legjobb vásárlási döntéshez szükséges információkat. A Bold360 mesterséges intelligencia segítségével kinyeri a kritikus információkat az egyes ügyfelektől, és választ ad a csapat tagjainak, akik aztán minden kérdésre helyesen és hatékonyan tudnak válaszolni.
A legjobb ebben a csevegési megoldásban az, hogy többféle kommunikációs lehetőséget is beállíthat. Kombinálhatja az AI-t élő csevegéssel, csak élő csevegési támogatást nyújthat, vagy beállíthat egy omnichannel módszert. Önkiszolgáló chatbotokat is beállíthat a leggyakrabban feltett kérdésekre adott válaszokkal, amelyek lehetővé teszik ügyfelei számára, hogy anélkül találják meg a szükséges információkat, hogy kapcsolatba lépnének az ügyfélszolgálati csapattal.
A Bold360 abban is segít, hogy javítsa a teljes felhasználói élményt azáltal, hogy azonosítja a hibákat és olyan megoldásokat mutat be, amelyek segítségével jobb eredményeket érhet el. A szoftver négy különböző árazási tervet kínál, de ezekről további információkért közvetlenül a Bold360-hoz kell fordulnia.
4. Chaport
A Chaport egy fantasztikus eszköz potenciális ügyfelek generálására, de valós idejű támogatási funkciókat is biztosít, amelyek segítségével csökkentheti a kosárelhagyást és bizalmat építhet az ügyfelekkel. A legjobb élő chat szoftverként ismert startupok számára, mert rendkívül sokoldalú, így ideális választás a növekvő vállalkozások és induló cégek számára.
A szoftver néhány hasznos funkciót kínál nagyon megfizethető áron, ezért manapság az egyik legnépszerűbb választás. Elkezdheti ingyenesen használni a Chaportot, és frissíteni fizetős csomagra, amint vállalkozása növekedésnek indul. Az ingyenes csomag a következő funkciókat tartalmazza:
- A csevegés korlátlan használata korlátlan számú webhelyen
- Egyedi widgetek a márkához
- Alapvető jelentések és elemzések
- 30 napos csevegési előzmények
- Webes, mobil- és asztali alkalmazások
A fizetős verzió néhány egyéb funkciót is kínál, például csoportos csevegést, keresést, automatikus csevegési meghívókat, speciális jelentéseket, korlátlan csevegési előzményeket és még sok mást.
A szoftvert útközben is használhatja, mivel kivételes élményt nyújt minden eszközről, beleértve az Androidot, az iOS-t, a Windows-t és a Mac-et is. Az azonnali szinkronizálási funkció lehetővé teszi, hogy a tartalom elvesztése nélkül váltson az eszközök között.
A Chaport ideális választás kezdőknek és haladóknak egyaránt. A Pro csomag havi 14 dollárért (operátoronként) érhető el. Ez nem egy hatalmas befektetés, de a kapott funkcióknak több mint alkalmasnak kell lenniük a kezdők igényeinek kielégítésére.
5. ChatBot
A chatbotok használata az elmúlt években egyre elterjedtebbé vált. Előnyös módszernek bizonyult az ügyfelek kis erőfeszítéssel történő bevonására. A ChatBot kiváló választás olyan kis- és középvállalkozások számára, amelyeknek nincs pénzük arra, hogy rendszeres ügyfélszolgálati csapatot alkalmazzanak.
Az első dolog, amit a legtöbb ember szeret a ChatBot-ban, az a drag and drop felület, amely lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan létrehozzák saját chatbotjaikat. A szoftver számos előre megtervezett sablont kínál számos különböző iparágban, így percek alatt beállíthat egy teljes beszélgetési forgatókönyvet.
A chatbot segítségével automatikusan végigvezetheti ügyfeleit a teljes fizetési folyamaton. Egy másik potenciális ügyfelek generálására tervezett bot használatával további befektetések nélkül növelheti eladásait és új leadeket generálhat. A Chatbot egyik legjobb tulajdonsága, hogy közvetlenül a chat-boxban értékesíthet termékeket, ami különösen hasznos a közösségi médiában történő eladások növelésében.
A ChatBot segítségével növelheti az eladásokat, jobb ügyfélélményt biztosíthat, sőt virtuális asszisztenst is hozzáadhat minden webhelyéhez és közösségi oldalához.
A ChatBot jelenleg a következő csomagokat kínálja:
- Starter csomag – $50 havonta
- Team csomag – $149 havonta
- Business csomag – $499 havonta
- Enterprise csomag – Egyedi szabású
6. ClickDesk
Számos csevegő eszközt használhat az ügyfélszolgálat biztosításához, de a ClickDesk más megközelítést alkalmaz. A normál élő csevegési funkción kívül közvetlen hanghívásokhoz és videocsevegéshez is használhatja. A ClickDesk megkönnyíti ügyfelei igényeinek kielégítését, mert lehetővé teszi a csevegés előtti felmérések felvételét, amelyek segítségével jobban megértheti, mit akarnak a csevegés megkezdése előtt.
A ClickDesk nagyon hasznos a konverziók növeléséhez a video- és hangcsevegési funkciók miatt. Értékesítői közvetlenül kapcsolatba léphetnek ügyfeleikkel, és egy gyors élő videó bemutatóval további információkat adhatnak nekik a termékről. Ügyfélszolgálati csapata egyszerre több csevegésre is tud válaszolni, így gondoskodik arról, hogy minden ügyfélkérést időben kezeljenek.
A szoftver azt is lehetővé teszi, hogy a csapattagok csevegéseket továbbítsanak a különböző részlegek képviselőinek. A részletes jelentések segítségével láthatja a támogatási csapata hatékonyságát az idő múlásával. A jelentések részleteket tartalmaznak a nem fogadott csevegések számáról, a csevegés átlagos időtartamáról stb.
A ClickDesk több csomagot kínál havi 14,99 és 39,99 dollár közötti árakkal. Mindegyik csomag több felhasználót támogat, és sok más hasznos funkcióval is rendelkezik.
7. Drift
A Drift néhány előnyös funkciót kínál, amelyek célja, hogy segítsenek erősebb kötődést kialakítani ügyfelei között. Lehetővé teszi a csevegési folyamat egyes részeinek automatizálását, valamint a LeadBot használatával a kiváló minőségű leadek meghatározását, a találkozók lefoglalását és a webhely általános konverziós arányának javítását.
A Driftet az különbözteti meg a többi hasonló szoftvertől, hogy személyre szabott üzeneteket hozhat létre konkrét ügyfelek megcélzásához. Ennek a funkciónak a használata jobb elköteleződést és több reakciót, és végső soron több értékesítést eredményez. Például, amikor egy VIP-ügyfél meglátogatja webhelyét, értékesítési képviselői értesítést kapnak.
A VIP tagok ezután rendkívül személyre szabott üdvözlő üzenetet kapnak a csapattagoktól, így egyedülálló felhasználói élményt nyújtanak. A Drift közvetlen integrációt kínál olyan népszerű eszközökkel, mint a SalesForce, a HubSpot és a Marketo. Ezekkel az integrációkkal létrehozhatja a VIP ügyfelek listáját, és figyelemmel kísérheti tevékenységüket, amikor felkeresik webhelyét.
Értékesítői akár találkozókat is lefoglalhatnak a minőségi potenciális ügyfelekkel, és az útválasztási funkciók gondoskodnak arról, hogy minden jövőbeli ügyfél a csapat megfelelő tagjával beszéljen. A Drift ingyenes verziója csak az élő csevegés funkcióhoz biztosít hozzáférést a felhasználóknak, míg a Premium verzió több funkcióval rendelkezik, és havi 500 dollárba kerül.
Lost in live chat software?
The decision to select the best live chat software might be hard and exhausting. Try LiveAgent, the award-winning software today and put all the troubles behind.
8. Freshchat
Ha olyan hatékony csevegő alkalmazást keres, amely segíthet az ügyfelek megszólításában és a konverziók számának növelésében, a Freshchat kiváló választás. Ez egy teljes körű ügyfélszolgálati megoldás, amely könnyen integrálható más eszközökkel a jobb felhasználói élmény érdekében.
De még akkor is, ha nincs más eszköz az arzenáljában, a Freshchat az összes élő csevegés támogatási funkciót kínálja, amire szüksége lehet. Használhatja csapata hatékonyságának növelésére azáltal, hogy olyan automatizálási funkciókat alkalmaz, amelyek az ügyfélszolgálat kezelését sokkal kényelmesebbé teszik. Néhány szolgáltatás, amit kap:
- Zökkenőmentes integráció más eszközökkel
- Speciális chat továbbítás
- AI automatizálás
- Élő fordítások
- Csúcskategóriás biztonság
- Intelligens ügynöki csevegés terhelési egyensúlya
Annak ellenére, hogy a szoftver minden területen kiváló funkciókat kínál, rendkívül népszerű a csúcskategóriás biztonsági funkciók miatt. Minden beszélgetését és információját a legújabb biztonsági intézkedések védik. Ez a csevegőeszköz a konverziókra és az ügyfelek elvárásainak való megfelelésre összpontosít.
A jelentések nagyon részletesek és hasznos betekintést nyújtanak ügyfelei viselkedésébe. Az élő fordítási funkciónak köszönhetően minden látogatót nyomon követhet, és a saját nyelvükön lekötheti őket. A Freshchat négy fizetős csomagban érhető el, havi 15 és 69 dollár közötti árakkal.
9. HubSpot Live Chat
A HubSpot Live Chat az egyik legnépszerűbb lehetőség, mivel ingyenes, és bárki bonyodalmak nélkül megvalósíthatja e-kereskedelmi platformján. Kiváló választás minden szűkös költségvetéssel dolgozó cég számára.
Az élő csevegési megoldás olyan funkciókat tartalmaz, mint az egyéni márkaépítés, az automatikus botok, a személyre szabott, célzott üdvözlő üzenetek és a valós idejű élő csevegés támogatása. Ingyenes integrációt kínál a HubSpot CRM-eszközével. A HubSpot felhasználói teljes mértékben testreszabhatják a csevegési támogatási ablakot, hogy az megfeleljen a márkájuknak.
A HubSpot néhány más hasznos funkciót is kínál, beleértve a beérkező levelek kezelési opcióját, amelyet a csapattagok használhatnak a korábbi csevegések tárolására és rendszerezésére. Ennek a funkciónak köszönhetően ügyfélszolgálati csapata minden üzenetet egyenként át tud nézni, és gondoskodik arról, hogy minden ügyfél megkapja a számára szükséges információkat.
A HubSpot támogatja a chat továbbítást is, és lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy együtt dolgozzanak jegyeken a Beszélgetések lapon. Az összes csevegési átirat a CRM-ben van tárolva, így bármikor visszatérhet és áttekintheti az egyes csevegéseket. A HubSpot Live Chat havi 16 dollárról 50 dollárra csökkenti, a választott csomagtól függően.
10. iAdvize
Az iAdvize egy egyedülálló megoldás, amelynek célja, hogy segítse a vállalkozásokat a konverziók javításában és olyan új stratégiák felállításában, amelyek jobb eredményeket biztosítanak. A marketingre, az értékesítésre és a támogatási csapatokra összpontosít, és szabadságot ad a felhasználóknak a kívánt funkciók manuális kiválasztására. A szoftver több tucat hasznos funkciót kínál, például chatbotokat és fejlett célzási motorokat, amelyek segítenek elérni a kiváló minőségű érdeklődőket.
Az üzenetküldő rendszer zökkenőmentes élményt biztosít, és lehetővé teszi, hogy az értékesítési képviselők és a támogatási csapat tagjai gyorsan válaszoljanak minden kérdésre videohívások, telefonhívások és élő csevegés útján, mindezt ugyanazon a felületen. Amikor egy ügyfél kérdez valamit a webhelyén, az alkalmazásában vagy a közösségi médiában, az ügyfélszolgálati csapata értesítést kap.
Az iAdvize a legtöbb CRM-mel és API-val integrálható, lehetővé téve a támogatási csapatok számára, hogy személyre szabott élményt nyújtsanak minden ügyfél számára. Végül a fejlett nyomon követéssel és felügyelettel gondoskodhat arról, hogy minden ügyfél a lehető legjobb élményt kapja. Az iAdvize három különböző fizetős csomagot kínál:
- Small Business csomag – $24.90 havonta
- Standard csomag – $78.90 havonta
- Enterprise csomag – Egyedi csomag
11. Intercom
Az Intercom egy értékesítés-orientált chat szoftver. Főbb jellemzői az intelligens útválasztásra és a lead minősítésre összpontosítanak. A szoftver lehetővé teszi, hogy a potenciális ügyfeleket konkrét értékesítési képviselőkhöz irányítsa, és webhelyük viselkedése alapján célozza meg a felhasználókat. Ez az egyik összetettebb csevegőalkalmazás, amely teljes mértékben testreszabható élményt és integrációt biztosít olyan népszerű szoftverekkel, mint a HubSpot, Zoom, Slack és sok más.
A szoftver lehetővé teszi az ügyfélszolgálati képviselők számára, hogy bevonják az ügyfeleket, és segítsenek nekik megtalálni a szükséges válaszokat, miközben szorosabb kapcsolatokat építenek ki és potenciális ügyfeleket generálnak.
A beépített intelligens útválasztási és lead minősítési funkció chatbotokat használ a leadek minősítésére éjjel-nappal. A botok mindegyike elvezeti az értékesítési képviselőket, lehetővé téve számukra az üzlet lezárását és a felhasználói élmény javítását.
Természetesen minden teljesen személyre szabható. Személyre szabhatja a tartalmat az egyes látogatók számára, a chat-box segítségével bemutathatja a termékeket, és beállíthat triggereket, amelyek e-maileket küldenek bizonyos látogatóknak. A rengeteg automatizálási funkciónak köszönhetően a szoftver segítségével gyorsan és hatékonyan megválaszolhatja ügyfelei összes igényeit.
Beállíthatja a „Súgó” funkciót is, és megtöltheti cikkekkel és a leggyakrabban feltett kérdésekre adott válaszokkal, így az ügyfelek anélkül találhatják meg a szükséges válaszokat, hogy kapcsolatba lépnének az ügyfélszolgálati csapattal. A szoftver több árazási tervet kínál havi 39 dollártól kezdve.
12. LiveChat
A LiveChat egy népszerű lehetőség, amelyet vállalkozások ezrei használnak szerte a világon. Sok vállalkozás jól ismeri, mert hihetetlenül könnyű beállítani (egy egyszerű WordPress beépülő modulon keresztül).
A LiveChat-nél minden egyszerűnek tűnik. A chat widgetet a legjobb gyakorlatok szerint tervezték, és egyszerűen nagyszerűen néz ki. A LiveChat kiváló támogatást nyújt minden eszközön, lehetővé téve csapata számára, hogy számítógépek, laptopok, mobileszközök és táblagépek használatával kezelje a problémákat. Ez biztosítja, hogy ügyfelei megkapják a szükséges segítséget útközben.
A LiveChat egy minden az egyben ügyfélszolgálati megoldás is, amelyet a világ legnagyobb vállalatai használnak. Az ügyfelek összes kérdése és megkeresése egyetlen postafiókba kerül, ahol csapata gyorsan megkeres minden ügyfelet, és csúcsminőségű támogatást nyújt. A platform zökkenőmentes integrációt kínál több mint 170 eszközzel, és elsősorban a konverziók javítására készült.
Az olyan funkciókkal, mint az egyéni űrlapok, felmérések, termékkártyák és számos különféle automatizálási lehetőség, éppen ez az, amire szüksége van az ügyfelek iránti bizalom kialakításához. A LiveChat beépített jegykezelő rendszerrel, automatikus üdvözlő üzenetekkel és éjjel-nappali ügyfélszolgálattal rendelkezik. A szoftver négy különböző csomagban érhető el:
- Starter csomag – $16 ügynökenként havonta
- Team csomag – $33 ügynökenként havonta
- Business csomag – $50 ügynökenként havonta
- Enterprise csomag – Egyedi igényekre szabva
13. LiveHelpNow
Ha intelligens automatizálással és társadalmi integrációval rendelkező csevegőeszközt keres, a LiveHelpNow az egyik legjobb lehetőség a piacon. Ez egy élő csevegési megoldás, amelynek beállítása mindössze néhány percet vesz igénybe, és mindenféle testreszabást és speciális funkciót kínál, amelyek lehetővé teszik, hogy teljes mértékben hozzáigazítsa csapata és ügyfelei élményét.
With a wide selection of features, you can expand your customer support options from the standard live chat, to call centers, text messages, and more. The number of canned messages is unlimited, allowing you to answer every inquiry and respond to each customer’s needs.
A LiveHelpNow kezelési problémák megoldásában is segíthet a vállalatának, mivel különféle megfigyelési funkciók széles skáláját kínálja. Az automatikus továbbítási opciókkal a szoftver azonnal hozzárendeli a lekérdezéseket, lehetővé téve, hogy a támogatási csapat azonnal foglalkozzon minden problémával. Ezután a megfigyelési funkciók segítségével megtekintheti, hogyan teljesítenek ügynökei, és valós időben ellenőrizheti előrehaladását.
Az egyéb funkciók közé tartozik az SMS üzenetek, a fejlett önkiszolgáló funkciók, a támogatási jegyek, a híváskezelő szoftver és még sok más. A HubSpot és a Salesforce integrációjával a LiveHelpNow kiváló választás. Az ár a kívánt funkcióktól függ, és választásától függően a havi előfizetés havi 21 és 51 dollár közötti árba fog kerülni.
14. Nextiva
A Nextiva egy egyszerű felhő alapú szoftver valós idejű chat megoldással. A szoftver a chat widget megtervezésén kívül call center beállítására is használható.
A legfontosabb funkciók célja, hogy segítsenek Önnek kiváló ügyfélszolgálatot nyújtani az Ön igényeinek, képességeinek és erőforrásainak megfelelően. A korlátlan csevegési előzmények funkciónak köszönhetően beállíthat parancsikonokat, nyitvatartási időt, és áttekinthet minden korábbi beszélgetést.
A belső csevegési funkció átirányítja a meglévő csevegéseket az Ön támogatási képviselőihez, és felhatalmazza őket, hogy szükség szerint továbbítsák a csevegéseket más ügynökökhöz. Ennek köszönhetően minden ügyfele megkapja a szükséges segítséget, Ön pedig javíthatja általános felhasználói élményét.
Ügyfélszolgálati csapata lényeges részleteket is meg tud osztani az egyes ügyfelekről, így minden ügynök jobb képet kap arról, hogy az ügyfélnek mire van szüksége és mire számíthat. Ez az együttműködési technológia egyedivé és nagyon hatékonnyá teszi ezt a szoftvermegoldást.
Ha a fent olvasottak még mindig nem elegendőek, a Nextiva részletes jelentéseket is kínál, amelyek lehetővé teszik a menedzserek számára, hogy áttekintsék az egyes átiratokat, figyelemmel kísérjék a csapat minden tagját, és nyomon követhessék minden egyes látogató viselkedését. A Nextiva három különböző árazási csomagban érhető el:
- Essential csomag – $19.95 havonta felhasználónként
- Professional csomag – $20.95 havonta felhasználónként
- Enterprise csomag – $27.95 havonta felhasználónként
15. Olark
Ha egyszerűbb csevegési megoldást keres, amely ideális kisvállalkozások számára, az Olark kiváló választás. Néhány hasznos élő csevegőeszközt kínál, amelyek segítségével megválaszolhatja ügyfelei kérdéseit, és értékes visszajelzéseket kaphat, amelyek segítségével javíthatja szolgáltatását.
Természetesen ez egy valós idejű csevegés, amely beépített CRM-mel érkezik, így az összes beszélgetést elmentheti és sokféle módon rendszerezheti.
Míg az Olark számos olyan funkcióval rendelkezik, mint a többi csevegési megoldás, néhány egyedi funkcióval is rendelkezik. Ezek az egyedi funkciók közé tartozik a keresősáv, amely lehetővé teszi, hogy az összes csevegési átirat között keressen, és olyan vásárlói véleményeket találjon, amelyek segítenek értékes betekintést nyerni, amelyet felhasználhat marketingstratégiáinak a jövőbeni fejlesztésére.
Egy másik olyan terület, ahol az Olark valóban ragyog, az a legnépszerűbb szoftverekkel való integráció, mint a HubSpot, HelpScout, WordPress, Google Analytics, MailChimp, SalesForce és még sok más. Más szóval, ha már használ néhány eszközt a webhelyén, könnyedén hozzáadhatja az Olarkot a keverékhez, minden komplikáció nélkül.
Nyilvánvaló, hogy az Olarkot az eladások fellendítésére és a marketingkampányok javítására tervezték, de kiválóan működik ügyfélszolgálati lehetőségként is. Az egész platform egyszerűen használható, még akkor is, ha Ön kezdő. Hiányoznak azonban a fejlett funkciók, mint például a chatbotok, iOS és Android mobilalkalmazások, valamint több nyelv támogatása, de ha figyelembe vesszük, hogy az Olark csak havi 15 dollárba kerül egy éves előfizetésnél és 19 dollárba a havi számlázáskor, mi másra számíthatna még?
Tick-tock. Your customers are waiting
Don't let your customers wait for answers they look for. Create instant connections with them by implementing LiveAgent, multi-channel help desk software.
16. Podium Webchat
Ha siet, és nincs ideje részletes élő chat megoldásokba fektetni, a Podium Webchat lehet a legjobb választás. Ez az egyik legegyszerűbben használható csevegés támogató alkalmazás, és lehetővé teszi, hogy felvegye a kapcsolatot látogatóival abban a pillanatban, amikor megérkeznek a webhelyére.
Mindössze egy kis kódot kell telepítenie a webhelyére, és minden csevegés szöveges üzenetté változik. Maga a chat widget lehetővé teszi, hogy minden részletet személyre szabjon, hogy az megfeleljen a márka identitásának. A Podium Webchat valódi értéke azokban a funkciókban rejlik, amelyeket nem láthat az oldalon. Például minden csevegőmodul tartalmaz egy ablakot, amelyben a látogatók megadhatják telefonszámukat, így az ügyfélszolgálati csapat telefonon vagy szöveges üzenetben kapcsolatba léphet velük. Más szóval, segíthet potenciális ügyfelek generálásában, amelyekkel a jövőben kapcsolatba léphet új ajánlatokkal, frissítésekkel stb. A legjobb dolog az, hogy a szoftver teljesen ingyenes.
A szoftver kényelmesen használható, és néhány hasznos funkcióval segíti javítani az általános felhasználói élményt, mint például:
- A leadek mentése automatikusan a CRM-be
- Automatikus válaszadó
- Napi e-mailek teljesítménystatisztikával
- A beszélgetések tetszőleges továbbításának képessége
17. Pure Chat
A többi népszerű, többfunkciós élő csevegést támogató alkalmazástól eltérően a Pure Chat a kiváló élő csevegésen kívül semmilyen fejlett funkciót nem biztosít. Nincsenek help deskek, részletes elemzések és hasonló fejlett funkciók – csak egy egyszerű, valós idejű élő csevegés, amely több mint 1000 alkalmazással való integrációt kínál.
Az élő csevegő alkalmazás kivételes, és számos olyan funkciót kínál, amelyek célja az eladások növelése, valamint az ügyfelek kérdéseinek gyors és hatékony megválaszolása. A szolgáltatások közé tartozik:
- Reszponzív dizájn
- Korlátlan csevegés
- Fájlátvitel
- Kiváltók
- Valós idejű elemzés
- Ügyfélkövetés
- Korlátlan előzmények és átiratok
- Teljesen testreszabható chat widgetek
Ha nem biztos abban, hogy melyik chat bővítményt használja, a Pure Chat ingyenes csomagot biztosít, amely lehetővé teszi három ügynök hozzáadását korlátlan csevegési lehetőséggel. Ezért népszerű választás sok helyi kisvállalkozás számára.
Ha azonban platformot keres a teljes ügyfélszolgálati csapata számára, a Pure Chat két különböző csomagban érhető el – Growth és Pro. Az első lehetőség havi 39 dollárba kerül, míg a Pro verzió havi 79 dollárba kerül. Ha további felhasználókat szeretne hozzáadni, ezt további felhasználónként 15 USD áron teheti meg.
A megfizethetőbb Growth csomag lehetővé teszi négy csapattag hozzáadását, míg a Pro verzió tíz ügynököt tartalmaz. Mindkét csomag ugyanazokat a funkciókat tartalmazza.
18. Sendinblue
Azok számára, akiknek olyan ügyfélszolgálati eszközre van szükségük, amely a jövőbeni marketingkampányokhoz is segítséget nyújthat, a Sendinblue a legjobb választás. A szabványos beépített élő csevegési funkciókon kívül az alkalmazás néhány extra praktikus funkciót is tartalmaz, például szöveges üzenetküldést, hasznos e-mail-marketing eszközöket vagy céloldalak létrehozásának lehetőségét.
Felhasználóbarát csevegési funkciót kínál, amely lehetővé teszi az ügyfelekkel való kapcsolatok javítását. Ez egy egyszerű eszköz, amely ideális kisebb vállalkozások és egyéni vállalkozók számára. Miután beállította a chat-box kialakítását, egy dedikált WordPress beépülő modul segítségével implementálhatja azt webhelyén.
A szoftver hasznos a konverziós arányok növelésében, mert lehetővé teszi, hogy a fizetési folyamat során válaszoljon az ügyfelek kérdéseire. A csevegési szolgáltatás teljes mértékben integrálva van a natív marketingautomatizálási funkciókkal, amelyek hatékony lead generáló eszközként működnek. Ha ez nem elég, az e-mail marketing integrációs funkciót is használhatja az ügyfelek szegmentálására és a jobb célzásra.
A Sendinblue többféle csomagot kínál. Az ingyenes csomag olyan funkciókat biztosít, mint a korlátlan e-mail kapcsolatok, napi 300 e-mail küldése, közönségszegmentálás stb. Ellenkező esetben a szoftver költsége:
- Lite csomag – $25 havonta
- Premium csomag – $65 havonta
- Enterprise – Egyedi csomag
19. Userlike
A Userlike egy kiváló WordPress bővítmény, amellyel közvetlenül a webhelyéről érheti el az ügyfeleket, de segíthet az emberekkel való kapcsolatfelvételben olyan népszerű alkalmazásokon keresztül, mint a Facebook Messenger, WhatsApp, SMS stb.
Amikor egy ügyfél kérdést szeretne feltenni, megteheti, még akkor is, ha az ügyfélszolgálati csapat offline állapotban van. A csapat tagjai minden üzenetre válaszolhatnak, amikor visszatérnek online.
A beállítás csak néhány percet vesz igénybe, és egyetlen fillér fizetése nélkül létrehozhat egy Userlike fiókot. Az ingyenes fiók korlátlan számú beszélgetést biztosít, és néhány alapvető funkciót használhat, amelyek elegendőek lehetnek kis csapatok számára. A szoftver nagyszerű munkát végez az útválasztási lehetőségek és a méretezhetőség terén.
Ha azonban a Userlike által kínált összes szolgáltatást szeretné használni, akkor be kell szereznie a fizetős verziót. A fizetős verzió olyan fejlett funkciókhoz biztosít hozzáférést, mint például a több üzleti eszközzel való integráció, a részletes jelentések, a csevegéselemzés és a csevegőmodul testreszabási lehetőségei.
Azt is beállíthatja, hogy a csevegés automatikusan üzeneteket küldjön azoknak a felhasználóknak, akik bizonyos időt töltenek a webhelyén. A Userlike hét nyelvet támogat, ami lehetővé teszi, hogy támogatást nyújtson az embereknek a világ minden tájáról. Az ingyenes verzió csak egy csapattagot engedélyez, míg a fizetős verziók fejlett funkciókhoz biztosítanak hozzáférést, az árak pedig havi 90 és 720 euró között mozognak.
20. Zendesk Chat
A Zendesk Chat egy másik kiváló csevegő eszköz, amely lehetővé teszi, hogy valós időben kommunikáljon ügyfeleivel vásárlás közben. Jól megtervezett irányítópulttal rendelkezik, amely lehetővé teszi az ügyfélszolgálati csapata számára, hogy egyszerre több ügyfelet szólítson meg, és figyelje az egyes látogatók viselkedését.
A szoftver 40 különböző nyelven érhető el, lehetővé téve, hogy üzleteket kössön emberekkel szerte a világon. Az összes népszerű böngészővel működik, és teljes mértékben mobileszközökre van optimalizálva. A bővítmény telepítése után létre kell hoznia egy Chat fiókot, és minden funkció elérhetővé válik. Ez magában foglalja egy egyéni widget létrehozását és az összes funkcióhoz való hozzáférést.
Ha az ingyenes verziót használja, 14 napos csevegési előzményekhez jut hozzá, míg a prémium csomag korlátlan hozzáférést biztosít minden információhoz. Ezenkívül felold néhány speciális funkciót, beleértve a csevegési továbbítást, a központosított műszerfalat, a chat box triggereket és így tovább.
A Zendesk Chat a konverziók nyomon követését is lehetővé teszi, és meghatározott szerepekkel és engedélyekkel ruházza fel a felhasználókat. A szoftver több prémium csomagot kínál:
- Csak támogatás – az árak ügynökönként havonta 5 és 199 dollár között változnak
- Support Suite – ügynökönként havonta 89 és 149 dollár között
- Egyedi tervezésű csomag
Az 5 legjobb chat widget megoldás
Szántunk rá időt, hogy a lehető legtöbb csevegőmodul megoldást bemutassuk. A listánkon található mind a 20 beépülő modul kivételes funkciókat kínál, amelyek célja a konverziók számának növelése és az ügyfelek iránti bizalom kialakítása. Némelyikük fejlettebb, mint mások, de mindegyik nagyon hatékony, ha sikeres ügyfélszolgálati műveletről van szó.
Azonban ki kell választanunk a legjobb élő chat szoftvert, hogy még könnyebbé tegyük a döntést. Végtére is, a 20 különböző bővítményt tartalmazó lista még mindig nem elég specifikus, különösen akkor, ha meg akar győződni arról, hogy a végső választás a legjobb.
Íme egy gyors áttekintés az 5 legjobb választásunkról:
- Acquire.io
- ClickDesk
- HubSpot Live Chat
- LiveAgent
- LiveChat
Ez az öt chat bővítmény egyedülálló kulcsfontosságú funkciókat kínál, amelyek célja, hogy segítsenek elérni az ügyfeleket, és valós időben válaszolni a kérdéseikre. Mindegyik kivételes felhasználói irányítópultot kínál, könnyen beállítható, és olyan funkciókat kínál, amelyek célja az általános felhasználói élmény javítása valós visszajelzések alapján.
Az összes eszköz használható a legnépszerűbb szoftvermegoldásokkal, és segíthet jobban megérteni a célközönséget. Azáltal, hogy megismeri, hogy ügyfelei mire vágynak, az igényeiknek megfelelően finomíthatja kínálatát, ami több eladást és magasabb konverziós arányt eredményez.
Mielőtt azonban kiválasztana egy bővítményt, hasonlítsa össze a funkcióit. A végső választás Önön és a költségvetésén múlik. Szánjon rá időt, biztosak vagyunk benne, hogy jól választ.
GYIK
1. Mi az a webhely élő chat widget?
A webhely élő csevegési modulja egy olyan szoftver, amelyet telepíthet webhelyére, hogy támogatást nyújtson ügyfeleinek. Hatékony eszköz a konverziók növelésére, a célközönség igényeinek jobb megértésére és a márka identitásának kialakítására.
Lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy közvetlenül kapcsolatba lépjenek ügyfélszolgálati csapatával, és további információkat kérjenek az ajánlatairól. Ön azonnal képes lesz kielégíteni az igényeiket, és biztosítani fogja, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt kapják.
2. Használhatom ezt az élő chat szolgáltatást bármilyen típusú webhelyen?
Az élő chat szolgáltatást bármilyen típusú webhelyhez használhatja, amely termékeket vagy szolgáltatásokat értékesít. Akár informatív webhelyekhez is használhatja, ha szeretné felhasználóinak jobban megérteni az Ön által kínált tartalmat.
Röviden, az élő csevegési szolgáltatások lehetővé teszik a webhelyek számára, hogy közvetlenül kapcsolatba lépjenek ügyfeleikkel, és segítsenek eligazodni a számukra szükséges válaszok megtalálásában. Idővel több ezer beszélgetés után felhasználhatja a megszerzett információkat webhelye felhasználói élményének javítására és az ügyfelek bizalmának kiépítésére.
Still not sure which one is the right one?
Embark on a journey towards better customer service by choosing LiveAgent and deploying the fastest live chat software on the market today. Let's go!
3. Milyen előnyei vannak az élő csevegés támogatásának?
Az élő chat támogatás az előnyök teljes listáját kínálja vállalkozása és ügyfelei számára. Lehetővé teszi potenciális ügyfelek generálását, az esetleges problémák azonnali kijavítását, vagy segít ügyfeleit a fizetési folyamatban.
Ezen túlmenően az élő chat támogatás segít erős kapcsolatokat kialakítani az ügyfelekkel, javítani a bizalmat, és növelni az általános értékesítést azáltal, hogy megfelel az ügyfelek egyedi igényeinek.
4. Hogyan telepíthet élő chat szoftvert a webhelyére?
Bárki pillanatok alatt telepíthet élő chat bővítményt a webhelyére. A legtöbb ügyfélszolgálati megoldáshoz fiók létrehozása szükséges. A regisztráció után megkapja a kód egy részét, amelyet be kell illesztenie a webhely láblécébe vagy fejlécébe. Ezt követően az élő csevegési megoldás bevezetésre kerül, és a fiók irányítópultján keresztül élvezheti annak összes funkcióját.
5. Melyik a legjobb élő chat szoftver?
Nem tudjuk megmondani, melyik élő csevegési megoldás a legjobb, mert sok közülük olyan funkciókat kínál, amelyek javítják a konverziós arányt, és pozitív hatással vannak a felhasználói élményre. Több tucat élő csevegési lehetőség van a piacon; a legjobb választás nagymértékben függ vállalkozása méretétől, költségvetésétől és üzleti céljaitól.
A „legjobb” élő chat szoftver az, amely teljes körű megoldást kínál minden igényére. Minél kevesebb eszközre lesz szüksége, annál jobb.
Végszó
Bármilyen típusú online áruház vagy vállalkozás működtetéséhez 2020-ban minden tőlünk telhetőt meg kell tennie a versenyelőny megszerzéséhez. Egy webáruház sikere azonban sok különböző tényezőtől függ, és a vásárlók elégedettsége talán a legfontosabb tényező.
A legtöbb sikeres online áruház és vállalkozás valamilyen chat támogatást kínál, hogy ügyfeleik mindig megkapják a szükséges segítséget a vásárlás során. Ha megmutatja potenciális ügyfeleinek, hogy törődik velük, akkor professzionálisnak és segítőkésznek tűnik, és valljuk be, ez mindenkinek tetszik.
Az élő csevegő widget telepítése lehetővé teszi, hogy ügyfeleit a fizetési folyamat előtt a megfelelő döntéshez irányítsa, minimalizálja a kosárelhagyást és maximalizálja a konverziós arányt. Röviden, az ügyfélszolgálat segíthet vállalkozásának és márkájának folyamatos növekedésében.
A legjobb WordPress chat bővítményt keresi?
Tekintse meg kiterjedt kutatásunkat, ahol fontos információkat gyűjtöttünk össze, és csak a WordPress chat bővítményeit hasonlítottuk össze.
Ossza meg ezt a cikket
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.