Számtalan módszer a fejlődésre
egy eszközzel

Csökkentse a bevásárlókosár elhagyásának arányát a Live Agent segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Minimalizálja és szerezze vissza az elhagyatott bevásárlói kosarakat

A kosár elhagyatottsági ráták a szűkülethez köthetőek a vásárlási folyamatban. Gyakran a vásárlók kérdései megválaszolatlanok maradnak vagy a vásárlási folyamat túl komplikált lehet vagy elkedvtelenítő.

A LiveAgent megadja a lehetőséget, hogy jelentősen lecsökkentse az elhagyatott bevásárlói kosarakat és egy esélyt, hogy visszaszerezze a vásárlókat a haladó élő chat és automatizáló funkcionalitásán keresztül.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
Definition of cart abandonment

Mi a kosár elhagyatottság?

Az elhagyatottság egy e-kereskedelmi fogalom, ami definiál egy személyt egy weboldalon, aki elhagyja az oldalt, mielőtt a kívánt cselekvést elvégezné. Elhagyatottság például a vásárlói kosár elhagyatottság, utalva a személyekre akik hozzáadnak termékeket az online bevásárló kosarukhoz, de kilépnek a vásárlás előtt.

Milyen egy elfogadható elhagyatottsági ráta?

A legutóbbi kosár elhagyatottsági adatunk 2019-ből van, ami 69.91%-os globális arányt mutatott a bevásárló kosár elhagyatottságra minden szektorban.

Bár fontos megjegyezni, hogy a kosár elhagyatottsági ráta szektoronként változó, ugyanis a különböző oldalaknak más  vásárlói folyamatuk van és más ügyfél viselkedésük.

Acceptable cart abandonment rate
Fight cart abandonment

Tudunk küzdeni a kosár elhagyatottsági rátával?

A kosár elhagyatottság az online eladói iparban sok frusztrációt, stresszt és fájdalmat tud okozni. Szerencsére a rátát lehet csökkenteni számos kulcstaktikával és stratégiákkal, mint például a böngészési tapasztalat fejlesztésével, a vásárlást olyan egyszerűvé tevésével amilyenné csak lehet, bizalom, lojalitás és figyelemfelkeltés építésével. A vállalatok továbbra is mutatják, hogy a többcsatornás ügyfélszolgálat szoftver beépítése megkönnyebbülést kínálhat és nagyszerű eredményeket biztosíthat.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Kapus migrációs szolgáltatásokat is ajánlunk  a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldásokból.

Miért hagyják ott a vásárlók a kosarukat?

Túl komplikált vagy hosszú vásárlási folyamat

Hogy elkerüljük, hogy a vásárlók alternatívákat keressenek, kulcsfontosságú valós idejű ügyfélszolgálatot biztosítani a vásárlási folyamatnál, különösen, ha az hosszú vagy túl komplex.

A vásárlási folyamat komplexnek nevezhető, ha túl sok információt kér vagy ha a vásárlónak regisztrálnia kell vásárlás előtt. Fontos, hogy ne felejtsük el, hogy a vásárlási folyamatnak olyan egyszerűnek és rövidnek kell lennie, amilyennek csak lehet.

Complicated and lengthy checkout
No support

Nincs támogatás

A vásárlási folyamatnál valós idejű támogatás nyújtásával csökkentheti a bevásárló kosár elhagyatottsági rátát két számjeggyel és növelheti az átváltási rátát egyidejűleg.

Legyen elérhető, hogy megválaszolhasson minden kérdést, amit a vásárlók tesznek fel a termékekkel, szállítással vagy az árazással kapcsolatban.

'Csak böngészés'

Mivel a vásárlók tech-hozzáértők és mindig a legjobb üzletre vágynak, gyakran hozzáadják a terméket a kosarukhoz, de eközben nézegetik ugyanazt a terméket más oldalakon jobb körülményekkel (szállítás, ár, dátum és szállítási idő.) Összefoglalva, ezek a típusú vásárlók még nem döntöttek arról, hogy melyik oldalról fognak vásárolni.

A proaktív chat meghívásokat beállítva, könnyedén biztosíthat vásárlóinak pozitív szolgáltatási tapasztalatot, ami meggyőzi őket arról, hogy az ön boltja a jó választás vásárlás esetén.

Only browsing

Kosár elhagyatottsági ráta csökkentésének metódusai

Biztosítson élő chat támogatást

A Forrester szerint, 44%-a az online fogyasztóknak azt mondja, hogy “a kérdések megválaszolása egy élő ember által az online vásárlás közepén az egyik legfontosabb funkció, amit egy weboldal kínálhat.”

Figyelje meg a kilépési oldalakat

Nézze meg a pontos helyet, ahol a vásárlási folyamaton belül a vásárlói elhagyják a kosarukat. A LiveAgent haladó funkcionalitása lehetővé teszi az oldalak megfigyelését, amin a vásárlók éppen vannak, és hogy mennyi ideje böngészik őket.

Összcsatornás támogatás

53%-a a vásárlóknak elhagyja az online vásárlását ha nem tudnak gyors választ találni kérdésükre. Biztosítson támogatást élő chaten, gyakori kérdéseken, közösségi médián, emailen és még sok máson keresztül!

Küzdjön a kosár elhagyatottsággal a LiveAgenttel

Ultimate omni-channel help desk software experience

Kínáljon valós idejű támogatást

Nézze meg a videónkat, hogy többet tudjon meg arról, hogy hogyan tud valós idejű ügyfélszolgálatot nyújtani a weboldal látogatóinak.

Állítsa be a proaktív chat meghívásokat, hogy gyorsan tudjanak a felhasználók önnel chatelni valós időben. Vigye egy lépéssel előrébb a LiveAgent haladó funkciójával, ami lehetővé teszi azon oldalak megfigyelését, amin a weboldal látogatói éppen vannak, és hogy mennyi időt töltenek minden egyes oldalon.

Automatizálja az elhagyott kosár emaileket

Ha megfelelő időszabályokat készít, a LiveAgent automatikusan generálni fog elhagyatott kosár emaileket az elhagyás után 24 órával (vagy bármilyen más időnként).

Az elhagyatott emailek megnyitási rátája több, mint 45%, továbbkattintási rátájuk 50%, és az átváltási rátája azoknak, akik továbbkattintanak, 50%.

Automate emails
Highest security standards

Támaszkodjon a legmagasabb biztonsági standardokra

A LiveAgent a legkorszerűbb  biztonsági standardokat kínálja a a legújabb megfeleléssel. A privát kommunikációja biztonságban van és kódolva, EU, US vagy Ázsiai adatközpontokon belül található, az ön preferenciái szerint. A LiveAgent teljesen megfelel a GDPR-nak, és követi a legújabb, legjobb esetgyakorlatokat a SaaS iparban.

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizálást, ami lehetővé teszi a kivételes támogatást ügyfeleinknek.

black Slido logo

Biztosítson összcsatornás támogatást

A valósidejű támogatás mellett, a LiveAgent segíthet minden kommunikációs csatornáját áramvonalasítani.

Korlátlan számú telefonszámot, email címet, közösségi fiókot, tudás bázist és ügyfélportált kapcsolva LiveAgent fiókjához, képes lesz gyors és hatékony támogatást nyújtani minden csatornán, amit vásárlói használnak.

Detailed Help Desk Feature Overview | Live Agent09:58Youtube video: Detailed Help Desk Feature Overview
Live Agent
Create self service portal in LiveAgent

Készítsen önkiszolgáló portálokat

Önkiszolgáló portálokat készítve vásárlóinak megadhatja azt az opciót, hogy függetlenül megtalálják a választ kérdésükre. Bár az élő chat szükséges és keresett, néhány vásárló szimplán nem érzi magát jól másik emberrel beszélve. Egy tudás bázist vagy ügyfélportált biztosítva vásárlóinak, vállalata hitelesnek és megbízhatónak fog tűnni.

Mi teszi ügyfélszolgálati szoftverünket a helyes választássá?

Most reviewed and number 1

A LiveAgent a legátnézettebb és #1 értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kisvállalatok számára 2020-ban.

Preferred by 21k businesses

Több, mint 21.000 vállalat számos iparágon belül a LiveAgent-et válaszotta ügyfélszolgálati szükségleteinek.

Packed with features

180+ funkcióval, 40+ integrációval és végtelen testreszabással, az eszköz könnyen adaptálódik vállalati szükségleteihez.

Cloud based and secure help desk

Teljesen felhő-alapú, biztonságos, könnyen beállítható és használható. Kezdje el a LiveAgent-el perceken belül.

Elégedett ügyfelek? Megfizethetetlen

Biztosítson kifogástalan valós idejű ügyfélszolgálatot, hogy csökkentse az elhagyott kosarak számát az e-shopban. A LiveAgent segítségével ez egyszerű.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezCsökkentse a bevásárlói kosár elhagyatottsági rátát
Migrálni szeretné adatát a Customerly-ről egy másik megoldásba? Nézze meg a LiveAgent-et és lássa meg az előnyeit. Kezdje egy ingyenes próbaidőszakát ma.

Customerly-ről LiveAgent-re költözik?

A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak segít az ügyfélkommunikációban és az értékesítésben. A rendszer testreszabható, biztonságos és gyors működésű.

Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több kommunikációs csatornát és valós idejű támogatást a vásárlók számára.

A LiveAgent egy nagyszerű Kustomer alternatíva megfizethető árakkal, remek jegyrendszerrel és számos kommunikációs csatorna támogatásával.

Kustomer alternatíva - LiveAgent

Az ázisa egy hatékony termelékenységi szolgáltatás, amely lehetővé teszi a haladó ügyfeleknek a problémák maguk általi megoldását. A Tudásbázis segítségével könnyen készíthetnek hasznos cikkeket és testreszabhatják márkaépítési lehetőségeiket. Az ügyfélszolgálat elengedhetetlen szolgáltatás.

Szeretne LiveCall-ról váltani? Bennünk megbízhat! Vegye fel a kapcsolatot a LiveAgent csapatával és kezdje el adatait áthozni hozzánk ingyenesen még ma!

Szeretne váltani LiveCall-ról?

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a vállalkozások számára testreszabható gombok létrehozását és híváskonfigurációk beállítását. Az ügyintézők légzési idejét is be lehet állítani, gyorsan működik. Árazásban több csomagot kínál, beleértve az ingyenes verziót is.

A LiveAgent egyesíti az élő chatet, a jegykezelő rendszert és az automatizálást a tökéletes ügyfélszolgálat elérése érdekében. Növelje eladásait a LiveAgent segítségével még ma.

Nagy a csend? Növelje az eladásokat a LiveAgent segítségével!

A kimenő értékesítési folyamatban leadokat azonosítanak, generálnak és minősítenek. A LiveAgent támogatja a vállalkozásokat ebben a területen.

Fejlessze az ügyfélszolgálatot a haladó ügyfélszolgálati funkciókon keresztül, ami segít személyre szabni a kommunikációt és gyors válaszidőt biztosít vásárlói számára.

Fejlesztenie kell az ügyfélszolgálatát?

A márka szószólója a márkát terjeszti az emberek között, akár influenszerek révén. A LiveAgent jelentések biztosítanak és az ügyféligényekre figyelemmel kínál innovatív megoldásokat.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót