A kosár elhagyatottsági ráták a szűkülethez köthetőek a vásárlási folyamatban. Gyakran a vásárlók kérdései megválaszolatlanok maradnak vagy a vásárlási folyamat túl komplikált lehet vagy elkedvtelenítő.
A LiveAgent megadja a lehetőséget, hogy jelentősen lecsökkentse az elhagyatott bevásárlói kosarakat és egy esélyt, hogy visszaszerezze a vásárlókat a haladó élő chat és automatizáló funkcionalitásán keresztül.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Az elhagyatottság egy e-kereskedelmi fogalom, ami definiál egy személyt egy weboldalon, aki elhagyja az oldalt, mielőtt a kívánt cselekvést elvégezné. Elhagyatottság például a vásárlói kosár elhagyatottság, utalva a személyekre akik hozzáadnak termékeket az online bevásárló kosarukhoz, de kilépnek a vásárlás előtt.
A legutóbbi kosár elhagyatottsági adatunk 2019-ből van, ami 69.91%-os globális arányt mutatott a bevásárló kosár elhagyatottságra minden szektorban.
Bár fontos megjegyezni, hogy a kosár elhagyatottsági ráta szektoronként változó, ugyanis a különböző oldalaknak más vásárlói folyamatuk van és más ügyfél viselkedésük.
A kosár elhagyatottság az online eladói iparban sok frusztrációt, stresszt és fájdalmat tud okozni. Szerencsére a rátát lehet csökkenteni számos kulcstaktikával és stratégiákkal, mint például a böngészési tapasztalat fejlesztésével, a vásárlást olyan egyszerűvé tevésével amilyenné csak lehet, bizalom, lojalitás és figyelemfelkeltés építésével. A vállalatok továbbra is mutatják, hogy a többcsatornás ügyfélszolgálat szoftver beépítése megkönnyebbülést kínálhat és nagyszerű eredményeket biztosíthat.
Kapus migrációs szolgáltatásokat is ajánlunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldásokból.
Hogy elkerüljük, hogy a vásárlók alternatívákat keressenek, kulcsfontosságú valós idejű ügyfélszolgálatot biztosítani a vásárlási folyamatnál, különösen, ha az hosszú vagy túl komplex.
A vásárlási folyamat komplexnek nevezhető, ha túl sok információt kér vagy ha a vásárlónak regisztrálnia kell vásárlás előtt. Fontos, hogy ne felejtsük el, hogy a vásárlási folyamatnak olyan egyszerűnek és rövidnek kell lennie, amilyennek csak lehet.
A vásárlási folyamatnál valós idejű támogatás nyújtásával csökkentheti a bevásárló kosár elhagyatottsági rátát két számjeggyel és növelheti az átváltási rátát egyidejűleg.
Legyen elérhető, hogy megválaszolhasson minden kérdést, amit a vásárlók tesznek fel a termékekkel, szállítással vagy az árazással kapcsolatban.
Mivel a vásárlók tech-hozzáértők és mindig a legjobb üzletre vágynak, gyakran hozzáadják a terméket a kosarukhoz, de eközben nézegetik ugyanazt a terméket más oldalakon jobb körülményekkel (szállítás, ár, dátum és szállítási idő.) Összefoglalva, ezek a típusú vásárlók még nem döntöttek arról, hogy melyik oldalról fognak vásárolni.
A proaktív chat meghívásokat beállítva, könnyedén biztosíthat vásárlóinak pozitív szolgáltatási tapasztalatot, ami meggyőzi őket arról, hogy az ön boltja a jó választás vásárlás esetén.
A Forrester szerint, 44%-a az online fogyasztóknak azt mondja, hogy “a kérdések megválaszolása egy élő ember által az online vásárlás közepén az egyik legfontosabb funkció, amit egy weboldal kínálhat.”
Nézze meg a pontos helyet, ahol a vásárlási folyamaton belül a vásárlói elhagyják a kosarukat. A LiveAgent haladó funkcionalitása lehetővé teszi az oldalak megfigyelését, amin a vásárlók éppen vannak, és hogy mennyi ideje böngészik őket.
53%-a a vásárlóknak elhagyja az online vásárlását ha nem tudnak gyors választ találni kérdésükre. Biztosítson támogatást élő chaten, gyakori kérdéseken, közösségi médián, emailen és még sok máson keresztül!
Nézze meg a videónkat, hogy többet tudjon meg arról, hogy hogyan tud valós idejű ügyfélszolgálatot nyújtani a weboldal látogatóinak.
Állítsa be a proaktív chat meghívásokat, hogy gyorsan tudjanak a felhasználók önnel chatelni valós időben. Vigye egy lépéssel előrébb a LiveAgent haladó funkciójával, ami lehetővé teszi azon oldalak megfigyelését, amin a weboldal látogatói éppen vannak, és hogy mennyi időt töltenek minden egyes oldalon.
Ha megfelelő időszabályokat készít, a LiveAgent automatikusan generálni fog elhagyatott kosár emaileket az elhagyás után 24 órával (vagy bármilyen más időnként).
Az elhagyatott emailek megnyitási rátája több, mint 45%, továbbkattintási rátájuk 50%, és az átváltási rátája azoknak, akik továbbkattintanak, 50%.
A LiveAgent a legkorszerűbb biztonsági standardokat kínálja a a legújabb megfeleléssel. A privát kommunikációja biztonságban van és kódolva, EU, US vagy Ázsiai adatközpontokon belül található, az ön preferenciái szerint. A LiveAgent teljesen megfelel a GDPR-nak, és követi a legújabb, legjobb esetgyakorlatokat a SaaS iparban.
A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizálást, ami lehetővé teszi a kivételes támogatást ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
A valósidejű támogatás mellett, a LiveAgent segíthet minden kommunikációs csatornáját áramvonalasítani.
Korlátlan számú telefonszámot, email címet, közösségi fiókot, tudás bázist és ügyfélportált kapcsolva LiveAgent fiókjához, képes lesz gyors és hatékony támogatást nyújtani minden csatornán, amit vásárlói használnak.
Önkiszolgáló portálokat készítve vásárlóinak megadhatja azt az opciót, hogy függetlenül megtalálják a választ kérdésükre. Bár az élő chat szükséges és keresett, néhány vásárló szimplán nem érzi magát jól másik emberrel beszélve. Egy tudás bázist vagy ügyfélportált biztosítva vásárlóinak, vállalata hitelesnek és megbízhatónak fog tűnni.
A LiveAgent a legátnézettebb és #1 értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kisvállalatok számára 2020-ban.
Több, mint 21.000 vállalat számos iparágon belül a LiveAgent-et válaszotta ügyfélszolgálati szükségleteinek.
180+ funkcióval, 40+ integrációval és végtelen testreszabással, az eszköz könnyen adaptálódik vállalati szükségleteihez.
Teljesen felhő-alapú, biztonságos, könnyen beállítható és használható. Kezdje el a LiveAgent-el perceken belül.
Biztosítson kifogástalan valós idejű ügyfélszolgálatot, hogy csökkentse az elhagyott kosarak számát az e-shopban. A LiveAgent segítségével ez egyszerű.
Most Popular
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A LiveAgent egy erőteljes help desk szoftver, amely segít hatékonyan kezelni a több csatornáról érkező ügyfélkéréseket egy felületről. Több, mint 180 funkcióval rendelkezik, beleértve a proaktív csevegési meghívókat. A proaktív csevegési meghívások nagyszerű módja a bevásárlókosár elhagyásának arányának csökkentésére, mivel ez lehetővé teszi, hogy elérje az ügyfelet, miközben az Ön webhelyét böngészi.
A LiveAgent üzleti előnyei közé tartozik a megnövekedett vásárlói elégedettség, az ügyfelek megtartása, az ügyfelek hűsége és a csökkentett megtorpanási arány, a bevásárlókosarak elhagyásának csökkenésén túl.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk