Számtalan módszer a fejlődésre
egy eszközzel

Csökkentse a bevásárlókosár elhagyásának arányát a Live Agent segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Minimalizálja és szerezze vissza az elhagyatott bevásárlói kosarakat

A kosár elhagyatottsági ráták a szűkülethez köthetőek a vásárlási folyamatban. Gyakran a vásárlók kérdései megválaszolatlanok maradnak vagy a vásárlási folyamat túl komplikált lehet vagy elkedvtelenítő.

A LiveAgent megadja a lehetőséget, hogy jelentősen lecsökkentse az elhagyatott bevásárlói kosarakat és egy esélyt, hogy visszaszerezze a vásárlókat a haladó élő chat és automatizáló funkcionalitásán keresztül.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
Definition of cart abandonment

Mi a kosár elhagyatottság?

Az elhagyatottság egy e-kereskedelmi fogalom, ami definiál egy személyt egy weboldalon, aki elhagyja az oldalt, mielőtt a kívánt cselekvést elvégezné. Elhagyatottság például a vásárlói kosár elhagyatottság, utalva a személyekre akik hozzáadnak termékeket az online bevásárló kosarukhoz, de kilépnek a vásárlás előtt.

Milyen egy elfogadható elhagyatottsági ráta?

A legutóbbi kosár elhagyatottsági adatunk 2019-ből van, ami 69.91%-os globális arányt mutatott a bevásárló kosár elhagyatottságra minden szektorban.

Bár fontos megjegyezni, hogy a kosár elhagyatottsági ráta szektoronként változó, ugyanis a különböző oldalaknak más  vásárlói folyamatuk van és más ügyfél viselkedésük.

Acceptable cart abandonment rate
Fight cart abandonment

Tudunk küzdeni a kosár elhagyatottsági rátával?

A kosár elhagyatottság az online eladói iparban sok frusztrációt, stresszt és fájdalmat tud okozni. Szerencsére a rátát lehet csökkenteni számos kulcstaktikával és stratégiákkal, mint például a böngészési tapasztalat fejlesztésével, a vásárlást olyan egyszerűvé tevésével amilyenné csak lehet, bizalom, lojalitás és figyelemfelkeltés építésével. A vállalatok továbbra is mutatják, hogy a többcsatornás ügyfélszolgálat szoftver beépítése megkönnyebbülést kínálhat és nagyszerű eredményeket biztosíthat.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Kapus migrációs szolgáltatásokat is ajánlunk  a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldásokból.

Miért hagyják ott a vásárlók a kosarukat?

Túl komplikált vagy hosszú vásárlási folyamat

Hogy elkerüljük, hogy a vásárlók alternatívákat keressenek, kulcsfontosságú valós idejű ügyfélszolgálatot biztosítani a vásárlási folyamatnál, különösen, ha az hosszú vagy túl komplex.

A vásárlási folyamat komplexnek nevezhető, ha túl sok információt kér vagy ha a vásárlónak regisztrálnia kell vásárlás előtt. Fontos, hogy ne felejtsük el, hogy a vásárlási folyamatnak olyan egyszerűnek és rövidnek kell lennie, amilyennek csak lehet.

Complicated and lengthy checkout
No support

Nincs támogatás

A vásárlási folyamatnál valós idejű támogatás nyújtásával csökkentheti a bevásárló kosár elhagyatottsági rátát két számjeggyel és növelheti az átváltási rátát egyidejűleg.

Legyen elérhető, hogy megválaszolhasson minden kérdést, amit a vásárlók tesznek fel a termékekkel, szállítással vagy az árazással kapcsolatban.

'Csak böngészés'

Mivel a vásárlók tech-hozzáértők és mindig a legjobb üzletre vágynak, gyakran hozzáadják a terméket a kosarukhoz, de eközben nézegetik ugyanazt a terméket más oldalakon jobb körülményekkel (szállítás, ár, dátum és szállítási idő.) Összefoglalva, ezek a típusú vásárlók még nem döntöttek arról, hogy melyik oldalról fognak vásárolni.

A proaktív chat meghívásokat beállítva, könnyedén biztosíthat vásárlóinak pozitív szolgáltatási tapasztalatot, ami meggyőzi őket arról, hogy az ön boltja a jó választás vásárlás esetén.

Only browsing

Kosár elhagyatottsági ráta csökkentésének metódusai

Biztosítson élő chat támogatást

A Forrester szerint, 44%-a az online fogyasztóknak azt mondja, hogy “a kérdések megválaszolása egy élő ember által az online vásárlás közepén az egyik legfontosabb funkció, amit egy weboldal kínálhat.”

Figyelje meg a kilépési oldalakat

Nézze meg a pontos helyet, ahol a vásárlási folyamaton belül a vásárlói elhagyják a kosarukat. A LiveAgent haladó funkcionalitása lehetővé teszi az oldalak megfigyelését, amin a vásárlók éppen vannak, és hogy mennyi ideje böngészik őket.

Összcsatornás támogatás

53%-a a vásárlóknak elhagyja az online vásárlását ha nem tudnak gyors választ találni kérdésükre. Biztosítson támogatást élő chaten, gyakori kérdéseken, közösségi médián, emailen és még sok máson keresztül!

Küzdjön a kosár elhagyatottsággal a LiveAgenttel

Ultimate omni-channel help desk software experience

Kínáljon valós idejű támogatást

Nézze meg a videónkat, hogy többet tudjon meg arról, hogy hogyan tud valós idejű ügyfélszolgálatot nyújtani a weboldal látogatóinak.

Állítsa be a proaktív chat meghívásokat, hogy gyorsan tudjanak a felhasználók önnel chatelni valós időben. Vigye egy lépéssel előrébb a LiveAgent haladó funkciójával, ami lehetővé teszi azon oldalak megfigyelését, amin a weboldal látogatói éppen vannak, és hogy mennyi időt töltenek minden egyes oldalon.

Automatizálja az elhagyott kosár emaileket

Ha megfelelő időszabályokat készít, a LiveAgent automatikusan generálni fog elhagyatott kosár emaileket az elhagyás után 24 órával (vagy bármilyen más időnként).

Az elhagyatott emailek megnyitási rátája több, mint 45%, továbbkattintási rátájuk 50%, és az átváltási rátája azoknak, akik továbbkattintanak, 50%.

Automate emails
Highest security standards

Támaszkodjon a legmagasabb biztonsági standardokra

A LiveAgent a legkorszerűbb  biztonsági standardokat kínálja a a legújabb megfeleléssel. A privát kommunikációja biztonságban van és kódolva, EU, US vagy Ázsiai adatközpontokon belül található, az ön preferenciái szerint. A LiveAgent teljesen megfelel a GDPR-nak, és követi a legújabb, legjobb esetgyakorlatokat a SaaS iparban.

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizálást, ami lehetővé teszi a kivételes támogatást ügyfeleinknek.

black Slido logo

Biztosítson összcsatornás támogatást

A valósidejű támogatás mellett, a LiveAgent segíthet minden kommunikációs csatornáját áramvonalasítani.

Korlátlan számú telefonszámot, email címet, közösségi fiókot, tudás bázist és ügyfélportált kapcsolva LiveAgent fiókjához, képes lesz gyors és hatékony támogatást nyújtani minden csatornán, amit vásárlói használnak.

Youtube video: Detailed Help Desk Feature Overview
Create self service portal in LiveAgent

Készítsen önkiszolgáló portálokat

Önkiszolgáló portálokat készítve vásárlóinak megadhatja azt az opciót, hogy függetlenül megtalálják a választ kérdésükre. Bár az élő chat szükséges és keresett, néhány vásárló szimplán nem érzi magát jól másik emberrel beszélve. Egy tudás bázist vagy ügyfélportált biztosítva vásárlóinak, vállalata hitelesnek és megbízhatónak fog tűnni.

Mi teszi ügyfélszolgálati szoftverünket a helyes választássá?

A LiveAgent a legátnézettebb és #1 értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kisvállalatok számára 2020-ban.

Több, mint 21.000 vállalat számos iparágon belül a LiveAgent-et válaszotta ügyfélszolgálati szükségleteinek.

180+ funkcióval, 40+ integrációval és végtelen testreszabással, az eszköz könnyen adaptálódik vállalati szükségleteihez.

Teljesen felhő-alapú, biztonságos, könnyen beállítható és használható. Kezdje el a LiveAgent-el perceken belül.

Elégedett ügyfelek? Megfizethetetlen

Biztosítson kifogástalan valós idejű ügyfélszolgálatot, hogy csökkentse az elhagyott kosarak számát az e-shopban. A LiveAgent segítségével ez egyszerű.

$9 hónap

Small business

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 hónap

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 contact form

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan csökkentheti a bevásárlókosár elhagyási arányát?

A LiveAgent egy erőteljes help desk szoftver, amely segít hatékonyan kezelni a több csatornáról érkező ügyfélkéréseket egy felületről. Több, mint 180 funkcióval rendelkezik, beleértve a proaktív csevegési meghívókat. A proaktív csevegési meghívások nagyszerű módja a bevásárlókosár elhagyásának arányának csökkentésére, mivel ez lehetővé teszi, hogy elérje az ügyfelet, miközben az Ön webhelyét böngészi.

Milyen üzleti előnyöket kínál a LiveAgent, a bevásárlókosarak elhagyásának csökkenésén túl?

A LiveAgent üzleti előnyei közé tartozik a megnövekedett vásárlói elégedettség, az ügyfelek megtartása, az ügyfelek hűsége és a csökkentett megtorpanási arány, a bevásárlókosarak elhagyásának csökkenésén túl.

Related Articles to Csökkentse a bevásárlói kosár elhagyatottsági rátát
A LiveAgent segíti a Gaming & eSport ipar játékosait az ügyfélszolgálat szintjének emelésében. Lépjen a következő szintre a LiveAgent help desk szoftverével.

Help desk szoftver az eGaming és az eSport számára

Az előrejelzések szerint a globális eSport piac 2023-ra meghaladja az 1,5 billiárd eurót. Az eGaming és az eSports vállalkozások a help desk szoftver továbbfejlesztett ügyfélszolgálata, automatizálási és csapat-együttműködési funkciókkal megnövelhetik a jegyelterelést, a felhasználói elkötelezettséget és a felhasználók részvételét a fórumokban.

Adatátvitel az Extend rendszeréből egy másik megoldásba? Ismerje meg a LiveAgent rendszerét és előnyeit. Kezdje el ma az ingyenes próbaidőszakot.

Áttérne az Extendről a LiveAgent rendszerére?

A LiveAgent több, mint 175 funkcióval és 40 integrációval rendelkezik, és teljes körű ügyfélszolgálati megoldásokat kínál. Az ingyenes tagsághoz jutás vagy előfizetés választása lehetséges, illetve a nyelvhez alkalmazkodó modulok is támogatottak. A LiveAgent kiemelkedő ügyfélszolgálatot nyújt, segítségnyújtás a hét minden napján elérhető, és növeli a megtakarításokat és a befektetésarányos megtérüléseket.

Migrálni szeretné adatát a Customerly-ről egy másik megoldásba? Nézze meg a LiveAgent-et és lássa meg az előnyeit. Kezdje egy ingyenes próbaidőszakát ma.

Customerly-ről LiveAgent-re költözik?

Az emberek több ügyfél támogató rendszert is kipróbáltak, mielőtt a LiveAgent váltak volna. Ez a rendszer nagyszerű eszköz, jó ár-érték arányú, könnyen használható és nagyszerű támogatással rendelkezik. A rendszer nagyon pontosan konfigurálható és az ügyfélszolgálat gyorsan reagál. Az emberek általában elégedettek a LiveAgent rendszerével.

Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

A LiveAgent lehetőséget biztosít az átváltási ráták növelésére az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával és az élő chat beültetésével. Azok a vállalatok, amelyek az ügyfélszolgálatukra fókuszálnak, 11%-al magasabb átváltási rátát jelentettek, mint azok, akik nem erre fókuszálnak.

Szeretne LiveCall-ról váltani? Bennünk megbízhat! Vegye fel a kapcsolatot a LiveAgent csapatával és kezdje el adatait áthozni hozzánk ingyenesen még ma!

Szeretne váltani LiveCall-ról?

A LiveAgent teljeskörű help desk megoldásokat kínál, amelyeket könnyen integrálhat más alkalmazásokkal. Lenyűgöző ügyfélszolgálatot nyújtunk 24/7, és támogatjuk a nyelvhez tartozó alkalmazásokat. Áttérhet LiveAgentre és élvezheti a megtakarításokat és a beruházások megtérülését. Válasszon a háromféle csomagunk közül, amelyek mindegyike tartalmazza a több mint 175 funkciót és a 40 integrációt, valamint a 43 nyelvi fordítás lehetőségét.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Az ügyfeleknek fontos az információ, amit biztosítunk nekik a weboldalunkon. Ha kérdéseik vannak, segítséget tudunk nyújtani 0-24. Visszajelzést kaphatunk tőlük az ügyfélportálunkon keresztül, ami segít nekünk növelni a vásárlói kapcsolatunkat és interaktív elemeket készíteni. Állítsuk be tehát a tudásbázisunkat és legyünk jobbak az okos vásárlói kapcsolat szoftverrel még ma!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót