A LiveAgent csapatunk segíthet abban, hogy könnyedén migrálhassa adatait a Genesys-ből az egységes ügyfélszolgálati megoldásunkba, a piacon a leggyorsabb élő csevegő widgettel.
A LiveAgentnél mindent megtalál, amire szüksége van, hogy jobb élményt nyújtson ügyfeleinek. Szerezzen be egy egységes jegykezelő rendszert, amely méltányos áron képes kezelni az e-maileket, a csevegést, a közösségi csatornákat, a telefonos központokat és a tudásbázist.
Olvasson tovább, ha többet szeretne megtudni a help desk szoftverünkről, vagy próbálja ki most ingyenesen 14 napig. Nincs szükség bankkártya-információkra és nincsenek kötöttségek.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb call center szoftvert ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára. | Genesys |
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket. | A LiveAgent 15 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést a Jegy csomagban. | A Genesys csomagban kínál jegykezelést 110 dollár/ügynök/hónap áron. |
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet. | A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron. | A Genesys élő csevegést kínál csomagban 110 USD/ügynök/hónap áron. |
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével. | A LiveAgent All-inclusive csomagban kínálja a Call Center szolgáltatást 39 dollár/ügynök/hónap áron. | A Genesys a Call Center-t 75 dollár/ügynök/hó áron kínálja csomagban. |
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz. | A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron. | A Genesys önkiszolgáló portált kínál csomagban 75 dollár/ügynök/hó áron. |
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent a Facebook integrációt a Jegy csomagban 39 USD/hó/fiók áron kínálja, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül. | A Genesys a Facebook integrációt csomagban kínálja 140 dollár/ügynök/hónap áron. |
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre. | A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy csomagban, 39 USD/hó/dollár felár ellenében, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül. | A Genesys Twitter integrációt kínál csomagban 140 dollár/ügynök/hónap áron. |
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. | A LiveAgent Instagram integrációt kínál. | A Genesys nem kínál Instagram integrációt. |
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből. | A LiveAgent Viber integrációt kínál. | A Genesys nem kínál Viber integrációt. |
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket. | A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron. | A Genesys tudásbázist kínál csomagban, 75 dollár/ügynök/hónap áron. |
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található. | A LiveAgent vásárlói fórumot kínál. | A Genesys nem kínál ügyfélfórumot. |
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére. | A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron. | A Genesys automatizálást és szabályokat kínál csomagban 75 USD/ügynök/hó áron. |
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését. | A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron. | A Genesys API funkciókat kínál csomagban 75 USD/ügynök/hó áron. |
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének. | A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál az all-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hónap áron. | A Genesys IVR szolgáltatásokat kínál csomagban 75 dollár/ügynök/hónap áron. |
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás. | A LiveAgent all inclusive csomagban videohívásokat kínál 39 USD/ügynök/hó áron. | A Genesys videohívásokat kínál csomagban 75 USD/ügynök/hó áron. |
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket. | A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Genesys korlátlan előzményeket kínál csomagban 75 dollár/ügynök/hónap áron. |
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja. | A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál. | A Genesys nem kínál korlátlan webhelyeket. |
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein. | A LiveAgent korlátlan csevegőgombokat kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/ügynök/hónap áron. | A Genesys korlátlan csevegőgombokat kínál csomagban 110 USD/ügynök/hónap áron. |
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat. | A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron. | A Genesys korlátlan számú jegyet/levelet kínál csomagban, 110 dollár/ügynök/hónap áron. |
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt. | A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál. | A Genesys nem kínál korlátlan hívásrögzítést. |
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát. | A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál. | A Genesys nem kínál korlátlan 24/7 támogatást. |
Vigye át beszélgetéseit a LiveAgent élő csevegőszoftverbe. Hozzon létre mélyebb ügyfélkapcsolatokat egyetlen gombnyomással a webhelyén.
Webhelyein ügyfélszolgálatot nyújthat a piacon a leggyorsabb élő chat modullal, megjelenített sebességgel 2,5 másodperc alatt. Vessen egy pillantást a csevegési widget összehasonlítására, vagy próbálja ki, és nézze meg Ön is.
Növelje az ügyfelek elkötelezettségét proaktív csevegési meghívásokkal, váltson a csevegőablakok között és kövesse nyomon az ügyfelek interakcióját az elemzésekkel. Használja ki a valós idejű gépelési nézetet és nyújtson gyors és következetes élményt a webhelye látogatóinak.
A LiveAgent támogatási csapatunk örömmel segít az adatok migrálásában a Genesys-ből. Áthothazunk mindent, amire szüksége van, beleértve a névjegyeket és a csevegési előzményeket is, így Önnek nem kell ezzel foglalkoznia. Bátran vegye fel velünk a kapcsolatot, és kérdezzen tőlünk bármit, 24 órában, a hét minden napján rendelkezésére állunk.
Amíg mi kezeljük az adatait, kipróbálhatja eszközeinket és megismerheti az ügynökfelületet. Rajta, próbálja ki ingyenesen. Csak kattintson az alábbi gombra, és iratkozzon fel. Ha előbb előnézetet szeretne, tekintse meg ezt a videót, a LiveAgent bemutatóját.
Az élő csevegés csak az egyik eszköz, amikor a LiveAgent mellett dönt. Használja ki jegyrendszerünk előnyeit és csatlakoztassa e-mail címét, hozzon létre egy telefonos központot, és írjon cikkeket a tudásbázishoz egyedi márkajelzéssel.
Legyen közösségi és kösse össze Facebook, Twitter, és Instagram szolgáltatásait, hogy lefedje az összes fontos csatornát, ahol az ügyfelek időt töltenek. Mindennek nem kell tönkretennie a költségvetését, és Ön dönti el, hogy mely eszközöket és funkciókat használja.
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Ha további információkat szeretne megtudni, feltétlenül nézze meg a funkciók oldalt, ahol megtekintheti az összes nagyszerű eszközt vagy tudjon meg többet a termelékenységi tippjeinkről és ügyfélszolgálatáról a LiveAgent akadémián.
Hívjon fel minket, küldjön üzenetet a Facebookon, vagy küldjön egy e-mailt, és mi a lehető leghamarabb kapcsolatba lépünk Önnel, hogy megvitassuk a Genesys-ről a LiveAgentre való áttérést. Az összes csatornánk megtalálható az oldal alján.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
Költözés Birdseedről a LiveAgentre?
A LiveAgent a legjobb vásárlói élmény trendekről 2023-ra részletes információval szolgál. Az ügyfélszolgálat és a bizalom prioritást élveznek, és különböző funkciókat kínálnak, mint VoIP telefonrendszer és e-mail kezelés.
Szeretne váltani LiveCall-ról?
A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a vállalkozások számára testreszabható gombok létrehozását és híváskonfigurációk beállítását. Az ügyintézők légzési idejét is be lehet állítani, gyorsan működik. Árazásban több csomagot kínál, beleértve az ingyenes verziót is.
Váltana a Crispről a LiveAgentre?
Használja a proaktív chat sablonokat az ügyfelek elérése és a weboldalak megfelelő lokalizációja érdekében. A LiveAgent call center szoftver hatékony vállalati támogatást nyújt.
Költözés a LiveHelpNowról a LiveAgentre?
Válasszon LiveAgentet a fordításhoz igazodó widgetekkel. Növelje megtakarításait és a ROI-t. Válasszon az ingyenes és fizetős csomagok közül.
SpiceWorks migráció - LiveAgent
Ingyenes migráció a szoftverre, minden adatot áthelyezünk, beleértve ügynökprofilokat, névjegyzékeket, ügyfélszolgálati jegyeket és visszajelzéseket.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk