Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait a Genesys-ből.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Továbblép a Genesys-ből?

A LiveAgent csapatunk segíthet abban, hogy könnyedén migrálhassa adatait a Genesys-ből az egységes ügyfélszolgálati megoldásunkba, a piacon a leggyorsabb élő csevegő widgettel.

A LiveAgentnél mindent megtalál, amire szüksége van, hogy jobb élményt nyújtson ügyfeleinek. Szerezzen be egy egységes jegykezelő rendszert, amely méltányos áron képes kezelni az e-maileket, a csevegést, a közösségi csatornákat, a telefonos központokat és a tudásbázist.

Olvasson tovább, ha többet szeretne megtudni a help desk szoftverünkről, vagy próbálja ki most ingyenesen 14 napig. Nincs szükség bankkártya-információkra és nincsenek kötöttségek.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Genesys vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Genesys
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent 15 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést a Jegy csomagban.
A Genesys csomagban kínál jegykezelést 110 dollár/ügynök/hónap áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
A Genesys élő csevegést kínál csomagban 110 USD/ügynök/hónap áron.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent All-inclusive csomagban kínálja a Call Center szolgáltatást 39 dollár/ügynök/hónap áron.
A Genesys a Call Center-t 75 dollár/ügynök/hó áron kínálja csomagban.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Genesys önkiszolgáló portált kínál csomagban 75 dollár/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent a Facebook integrációt a Jegy csomagban 39 USD/hó/fiók áron kínálja, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Genesys a Facebook integrációt csomagban kínálja 140 dollár/ügynök/hónap áron.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy csomagban, 39 USD/hó/dollár felár ellenében, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Genesys Twitter integrációt kínál csomagban 140 dollár/ügynök/hónap áron.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Genesys nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Genesys nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Genesys tudásbázist kínál csomagban, 75 dollár/ügynök/hónap áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
A Genesys nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A Genesys automatizálást és szabályokat kínál csomagban 75 USD/ügynök/hó áron.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A Genesys API funkciókat kínál csomagban 75 USD/ügynök/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál az all-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hónap áron.
A Genesys IVR szolgáltatásokat kínál csomagban 75 dollár/ügynök/hónap áron.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent all inclusive csomagban videohívásokat kínál 39 USD/ügynök/hó áron.
A Genesys videohívásokat kínál csomagban 75 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Genesys korlátlan előzményeket kínál csomagban 75 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál.
A Genesys nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegőgombokat kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/ügynök/hónap áron.
A Genesys korlátlan csevegőgombokat kínál csomagban 110 USD/ügynök/hónap áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Genesys korlátlan számú jegyet/levelet kínál csomagban, 110 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Genesys nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A Genesys nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
LiveAgent proactive chat invitation

A leggyorsabb élő chat widget az Ön szolgálatára

Vigye át beszélgetéseit a LiveAgent élő csevegőszoftverbe. Hozzon létre mélyebb ügyfélkapcsolatokat egyetlen gombnyomással a webhelyén.

Webhelyein ügyfélszolgálatot nyújthat a piacon a leggyorsabb élő chat modullal, megjelenített sebességgel 2,5 másodperc alatt. Vessen egy pillantást a csevegési widget összehasonlítására, vagy próbálja ki, és nézze meg Ön is.

Növelje az ügyfelek elkötelezettségét proaktív csevegési meghívásokkal, váltson a csevegőablakok között és kövesse nyomon az ügyfelek interakcióját az elemzésekkel. Használja ki a valós idejű gépelési nézetet és nyújtson gyors és következetes élményt a webhelye látogatóinak.

Engedje meg, hogy segítsünk Önnek ingyen áthozni az adatait

A LiveAgent támogatási csapatunk örömmel segít az adatok migrálásában a Genesys-ből. Áthothazunk mindent, amire szüksége van, beleértve a névjegyeket és a csevegési előzményeket is, így Önnek nem kell ezzel foglalkoznia. Bátran vegye fel velünk a kapcsolatot, és kérdezzen tőlünk bármit, 24 órában, a hét minden napján rendelkezésére állunk.

Amíg mi kezeljük az adatait, kipróbálhatja eszközeinket és megismerheti az ügynökfelületet. Rajta, próbálja ki ingyenesen. Csak kattintson az alábbi gombra, és iratkozzon fel. Ha előbb előnézetet szeretne, tekintse meg ezt a videót, a LiveAgent bemutatóját.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Vessen egy pillantást arra, hogy mit kap az élő chat mellett

LiveAgent CRM integrations

Több eszköz méltányos áron

Az élő csevegés csak az egyik eszköz, amikor a LiveAgent mellett dönt. Használja ki jegyrendszerünk előnyeit és csatlakoztassa e-mail címét, hozzon létre egy telefonos központot, és írjon cikkeket a tudásbázishoz egyedi márkajelzéssel.

Legyen közösségi és kösse össze Facebook, Twitter, és Instagram szolgáltatásait, hogy lefedje az összes fontos csatornát, ahol az ügyfelek időt töltenek. Mindennek nem kell tönkretennie a költségvetését, és Ön dönti el, hogy mely eszközöket és funkciókat használja.

Vessen egy pillantást az árainkra, hogy többet tudjon meg.

Csatlakozzon másokhoz, és legyen elégedett ügyfél

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo

Készen áll a migráció megkezdésére?

Ha további információkat szeretne megtudni, feltétlenül nézze meg a funkciók oldalt, ahol megtekintheti az összes nagyszerű eszközt vagy tudjon meg többet a termelékenységi tippjeinkről és ügyfélszolgálatáról a LiveAgent akadémián.

Hívjon fel minket, küldjön üzenetet a Facebookon, vagy küldjön egy e-mailt, és mi a lehető leghamarabb kapcsolatba lépünk Önnel, hogy megvitassuk a Genesys-ről a LiveAgentre való áttérést. Az összes csatornánk megtalálható az oldal alján.

Multiple tickets feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezGenesys migráció
A LiveAgent ingyenes adatmigrációt biztosít. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 besorolású ügyfélszolgálati szoftver a KKV-ok számára 2019-ben és 2020-ban. Csatlakozzon olyan cégekhez, mint a Huawei, BMW, Yamaha és Oxford Egyetem a világszínvonalú támogatásért ügyfelei részére. 

Költözés Birdseedről a LiveAgentre?

A LiveAgent a legjobb vásárlói élmény trendekről 2023-ra részletes információval szolgál. Az ügyfélszolgálat és a bizalom prioritást élveznek, és különböző funkciókat kínálnak, mint VoIP telefonrendszer és e-mail kezelés.

Szeretne LiveCall-ról váltani? Bennünk megbízhat! Vegye fel a kapcsolatot a LiveAgent csapatával és kezdje el adatait áthozni hozzánk ingyenesen még ma!

Szeretne váltani LiveCall-ról?

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a vállalkozások számára testreszabható gombok létrehozását és híváskonfigurációk beállítását. Az ügyintézők légzési idejét is be lehet állítani, gyorsan működik. Árazásban több csomagot kínál, beleértve az ingyenes verziót is.

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Váltson át a Crisp-ről a LiveAgentre, és kezdjen el iparági előnyöket szerezni.

Váltana a Crispről a LiveAgentre?

Használja a proaktív chat sablonokat az ügyfelek elérése és a weboldalak megfelelő lokalizációja érdekében. A LiveAgent call center szoftver hatékony vállalati támogatást nyújt.

A LiveAgent a legtöbbet és legjobbra értékelt help desk szoftver a KKV számára 2020-ban. Csatlakozzon olyan cégekhez, mint a Huawei és a Yamaha a kiváló ügyfélszolgálat nyújtásában.

Költözés a LiveHelpNowról a LiveAgentre?

Válasszon LiveAgentet a fordításhoz igazodó widgetekkel. Növelje megtakarításait és a ROI-t. Válasszon az ingyenes és fizetős csomagok közül.

Jöjjön át a SpiceWorks-ről a LiveAgentre még ma - ingyenesen!Áthelyezhetjük az összes jegyét, névjegyét, ügynökprofilját, visszajelzéseit és egyebeket.

SpiceWorks migráció - LiveAgent

Ingyenes migráció a szoftverre, minden adatot áthelyezünk, beleértve ügynökprofilokat, névjegyzékeket, ügyfélszolgálati jegyeket és visszajelzéseket.

Áttérne a Teamwork Desk-ről egy másik ügyfélszolgálati megoldásra? Jöjjön át ingyenesen a LiveAgenthez, és ismerje meg eszköztárunkat!

Migrálna a Teamwork Desk-ről?

A LiveAgent olyan szoftver, amely támogatja a vállalkozásokat az ügyfélszolgálati és értékesítési folyamatokban, beleértve a VoIP telefonrendszert és az e-mail kezelést. A proaktív chat és az online látogatók funkciója segít az ügyfélkapcsolatok erősítésében és növeli a bevételt.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót