Búcsúzzon el a lassú, másodlagos szoftverektől

Váltson a LiveAgentre és mi ingyenesen migráljuk az adatait a Genesys-ből.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Továbblép a Genesys-ből?

A LiveAgent csapatunk segíthet abban, hogy könnyedén migrálhassa adatait a Genesys-ből az egységes ügyfélszolgálati megoldásunkba, a piacon a leggyorsabb élő csevegő widgettel.

A LiveAgentnél mindent megtalál, amire szüksége van, hogy jobb élményt nyújtson ügyfeleinek. Szerezzen be egy egységes jegykezelő rendszert, amely méltányos áron képes kezelni az e-maileket, a csevegést, a közösségi csatornákat, a telefonos központokat és a tudásbázist.

Olvasson tovább, ha többet szeretne megtudni a help desk szoftverünkről, vagy próbálja ki most ingyenesen 14 napig. Nincs szükség bankkártya-információkra és nincsenek kötöttségek.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Genesys vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent Genesys
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent 15 dollár/ügynök/hó áron kínál jegykezelést a Jegy csomagban.
A Genesys csomagban kínál jegykezelést 110 dollár/ügynök/hónap áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chatet kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/felhasználó/hó áron.
A Genesys élő csevegést kínál csomagban 110 USD/ügynök/hónap áron.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent All-inclusive csomagban kínálja a Call Center szolgáltatást 39 dollár/ügynök/hónap áron.
A Genesys a Call Center-t 75 dollár/ügynök/hó áron kínálja csomagban.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Genesys önkiszolgáló portált kínál csomagban 75 dollár/ügynök/hó áron.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent a Facebook integrációt a Jegy csomagban 39 USD/hó/fiók áron kínálja, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Genesys a Facebook integrációt csomagban kínálja 140 dollár/ügynök/hónap áron.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy csomagban, 39 USD/hó/dollár felár ellenében, vagy az all-inclusive csomagban további díjak nélkül.
A Genesys Twitter integrációt kínál csomagban 140 dollár/ügynök/hónap áron.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Genesys nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Genesys nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Genesys tudásbázist kínál csomagban, 75 dollár/ügynök/hónap áron.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent vásárlói fórumot kínál.
A Genesys nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A Genesys automatizálást és szabályokat kínál csomagban 75 USD/ügynök/hó áron.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hó áron.
A Genesys API funkciókat kínál csomagban 75 USD/ügynök/hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál az all-inclusive csomagban, 39 dollár/ügynök/hónap áron.
A Genesys IVR szolgáltatásokat kínál csomagban 75 dollár/ügynök/hónap áron.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent all inclusive csomagban videohívásokat kínál 39 USD/ügynök/hó áron.
A Genesys videohívásokat kínál csomagban 75 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A Genesys korlátlan előzményeket kínál csomagban 75 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan webhelyeket kínál.
A Genesys nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegőgombokat kínál a Jegy+Chat csomagban 29 USD/ügynök/hónap áron.
A Genesys korlátlan csevegőgombokat kínál csomagban 110 USD/ügynök/hónap áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/e-mailt kínál a Jegy csomagban 15 USD/ügynök/hónap áron.
A Genesys korlátlan számú jegyet/levelet kínál csomagban, 110 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Genesys nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A Genesys nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
LiveAgent proactive chat invitation

A leggyorsabb élő chat widget az Ön szolgálatára

Vigye át beszélgetéseit a LiveAgent élő csevegőszoftverbe. Hozzon létre mélyebb ügyfélkapcsolatokat egyetlen gombnyomással a webhelyén.

Webhelyein ügyfélszolgálatot nyújthat a piacon a leggyorsabb élő chat modullal, megjelenített sebességgel 2,5 másodperc alatt. Vessen egy pillantást a csevegési widget összehasonlítására, vagy próbálja ki, és nézze meg Ön is.

Növelje az ügyfelek elkötelezettségét proaktív csevegési meghívásokkal, váltson a csevegőablakok között és kövesse nyomon az ügyfelek interakcióját az elemzésekkel. Használja ki a valós idejű gépelési nézetet és nyújtson gyors és következetes élményt a webhelye látogatóinak.

Engedje meg, hogy segítsünk Önnek ingyen áthozni az adatait

A LiveAgent támogatási csapatunk örömmel segít az adatok migrálásában a Genesys-ből. Áthothazunk mindent, amire szüksége van, beleértve a névjegyeket és a csevegési előzményeket is, így Önnek nem kell ezzel foglalkoznia. Bátran vegye fel velünk a kapcsolatot, és kérdezzen tőlünk bármit, 24 órában, a hét minden napján rendelkezésére állunk.

Amíg mi kezeljük az adatait, kipróbálhatja eszközeinket és megismerheti az ügynökfelületet. Rajta, próbálja ki ingyenesen. Csak kattintson az alábbi gombra, és iratkozzon fel. Ha előbb előnézetet szeretne, tekintse meg ezt a videót, a LiveAgent bemutatóját.

Vessen egy pillantást arra, hogy mit kap az élő chat mellett

LiveAgent CRM integrations

Több eszköz méltányos áron

Az élő csevegés csak az egyik eszköz, amikor a LiveAgent mellett dönt. Használja ki jegyrendszerünk előnyeit és csatlakoztassa e-mail címét, hozzon létre egy telefonos központot, és írjon cikkeket a tudásbázishoz egyedi márkajelzéssel.

Legyen közösségi és kösse össze Facebook, Twitter, és Instagram szolgáltatásait, hogy lefedje az összes fontos csatornát, ahol az ügyfelek időt töltenek. Mindennek nem kell tönkretennie a költségvetését, és Ön dönti el, hogy mely eszközöket és funkciókat használja.

Vessen egy pillantást az árainkra, hogy többet tudjon meg.

Csatlakozzon másokhoz, és legyen elégedett ügyfél

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo

Készen áll a migráció megkezdésére?

Ha további információkat szeretne megtudni, feltétlenül nézze meg a funkciók oldalt, ahol megtekintheti az összes nagyszerű eszközt vagy tudjon meg többet a termelékenységi tippjeinkről és ügyfélszolgálatáról a LiveAgent akadémián.

Hívjon fel minket, küldjön üzenetet a Facebookon, vagy küldjön egy e-mailt, és mi a lehető leghamarabb kapcsolatba lépünk Önnel, hogy megvitassuk a Genesys-ről a LiveAgentre való áttérést. Az összes csatornánk megtalálható az oldal alján.

Multiple tickets feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Kapcsolódó cikkek ehhezGenesys migráció
A marketing summary in Hungarian language is not available.

Hogyan hozhat létre Névjegy csoportokat a LiveAgentben

A marketing summary in Hungarian language is not available.

Videos - Liveagent Elo Chat Demo

LiveAgent Élő Chat Demo

Videos - Liveagent Elo Chat Demo

A marketing summary of the TEXT in Hungarian language.

Hogyan hozhat létre Chat meghívásokat a LiveAgentben

A marketing summary of the TEXT in Hungarian language.

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Váltson át a Crisp-ről a LiveAgentre, és kezdjen el iparági előnyöket szerezni.

Váltana a Crispről a LiveAgentre?

A LiveAgent szoftver segít hatékony kommunikációban és ügyfélélmény javításában. A call center beépítése hatékonyabbá teheti az ügyfélszolgálatot. A szoftver számos kommunikációs csatornát kínál, és többnyelvű szolgáltatást biztosít. A migráció könnyen elvégezhető, és a LiveAgent a legjobbra értékelt help desk szoftverek közé tartozik.

Pure Chatről LiveAgentre vált? A támogató ügynökeink és technikai csapatunk szívesen segít emigrálni összes adatát gyorsan és biztonságosan. Díjmentesen. Lépjen velünk kapcsolatba ma és vitassuk meg az adat migrációt.

Pure Chatről LiveAgentre költözik?

LiveAgent számos kommunikációs csatornát és funkciót kínál, beleértve a gamifikációt is, amelyek segíthetnek a vállalkozásoknak értékesítési kampányaikban és ügyfélszolgálati tevékenységükben. A vállalat további információkat is nyújt blogján, és ingyenes próbaidőt kínál a regisztrálóknak.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Jegykezelő szoftver

A kiterjedt kommunikációs megoldásunk minden információt rendszerez, és segít időt takarítani. Az univerzális postafiókkal könnyebb követni az ügyfelek beszélgetéseit, és gyorsabb válaszokat kaphatunk. A termelékenység jegykezelő funkcióinak széles választéka is rendelkezésünkre áll.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x