Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Proaktív chat sablonok

A relatív ügyfélszolgálat évek óta szokás, azonban egyre több vállalkozás alkalmaz proaktívabb megközelítést, amely nagyon hatékonynak bizonyult. Valójában a BT kutatása szerint a fogyasztók 78%-a kedveli, amikor a szervezetek észreveszik, hogy nehézségeik vannak egy weboldal/megrendelés teljesítésével kapcsolatban és közvetlenül kapcsolatba lépnek velük, hogy próbáljanak nekik segíteni. Itt érkeznek a proaktív csevegési meghívások. Az aktivált alapú, személyre szabott és tökéletesen időzített proaktív csevegési meghívók javíthatják a felhasználói élményt, biztosíthatják az ügyfelek elégedettségét és több értékesítési lehetőséget biztosítanak.

Csevegési meghívó galéria
Proaktív chat példák

Mi a proaktív chat?

A relatív beszélgetésekkel ellentétben a proaktív beszélgetéseket a vállalat kezdeményezi (akár manuálisan, akár automatikusan). Automatizált, proaktív csevegési meghívások kiválaszthatók konkrét látogatói információk, előre definiált szabályok és különféle viselkedési mutatók alapján, például az aktuális böngészési oldal, a weboldalon való látogatás és annak időtartalma alapján, és így tovább.

Stratégiai alkalmazás esetén a proaktív csevegés elősegítheti a bizalom kialakulását az első látogatás körében, növelheti a felhasználók elkötelezettségét, növelheti az ügyfelek elégedettségét (egy tanulmány szerint a csevegésre proaktív módon meghívott ügyfelek 94%-a némileg vagy nagyon elégedett volt a tapasztalattal), megakadályozza a kosár elhagyását, csökkenti a visszafordulási arányt, növeli az konverziós arányt és növeli az átlagos rendelési értékeket.

Proaktív Chat meghívás
Proaktív chat meghívás galéria

Proaktív chat legjobb praktikák

  • Adjon időt látogatóinak, hogy szétnézzenek, mielőtt csevegésre hívná őket – állítsa be a jó időzítést az átlagos idő alapján, melyet egyes oldalakon töltenek.
  • Könnyítse meg a látogatók számára a proaktív csevegési meghívás elfogadását vagy elutasítását, hogy irányítónak érezzék magukat a csevegési élményben.
  • Ne küldjön több csevegési meghívót ugyanazon a böngészési munkamenet során – különösen akkor, ha egy látogató már egyszer elutasította a meghívást a csevegésre.
  • Ne engedélyezze a proaktív csevegést minden egyes oldalon, amely csak irritálhatja a látogatókat – inkább stratégiai oldalakat célozzon meg (például termék/ár/pénztár oldalakon).
  • Kerülje a túl általános üzeneteket. Tegye egyedivé, konkrétabbá és relevánsabbá proaktív csevegési meghívásait azon az oldalon, amelyen felbukkannak.
Proaktív chat sablonok

Proaktív chat sablonok a különböző forgatókönyvekhez

Proaktív chat meghívások az első alkalmas látogatókhoz

Proaktív chat meghívások a visszatérő látogatókhoz

Proaktív chat meghívások a hezitáló látogatókhoz

Proaktív chat meghívások a termék oldalakhoz

Proaktív chat meghívások az árazási oldalakhoz

Proaktív chat meghívások a pénztár oldalakhoz

Proaktív chat meghívások a magas visszafordulási arányú oldalakhoz

Proaktív chat meghívások a GYIK oldalakra

Proaktív chat meghívás a keresztértékesítéshez/értékesítéshez lehetőségek

Ipar specifikus proaktív chat meghívó példák

Gyakran Ismételt Kérdések

Mit kell tartalmaznia a proaktív élő chat meghívónak?

Amikor beszélgetést kezdeményez, információkat szeretne gyűjteni az ügyféltől, amelyek segítenek az ügyfél problémájának gyors megoldásában. Amikor csevegést kezdeményez, meg kell kérdeznie az ügyfelet a problémájáról, a megrendeléssel kapcsolatos információkról stb.

Hogyan reagáljunk egy dühös ügyfélre élő chaten keresztül?

Ha reagálni szeretne egy dühös ügyfélre, álljon meg egy pillanatra, hogy megnyugodjon, majd írjon egy választ, amely a megoldásra összpontosít. Ezenkívül feltétlenül magyarázza el a probléma megoldásához szükséges lépéseket.

Milyen hosszú legyen egy proaktív élő chat meghívás?

A proaktív élő chat meghívónak tömörnek és könnyen érthetőnek kell lennie. Így 1 és 2 mondat között kell lennie.

Take advantage of our free 14-day trial.

Test all that LiveAgent has to offer, including our smart proactive live chat invitations. Deploy them based on specific action-based triggers and engage your customers today.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mit kell tartalmaznia a proaktív élő chat meghívónak?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Amikor beszélgetést kezdeményez, információkat szeretne gyűjteni az ügyféltől, amelyek segítenek az ügyfél problémájának gyors megoldásában. Amikor csevegést kezdeményez, meg kell kérdeznie az ügyfelet a problémájáról, a megrendeléssel kapcsolatos információkról stb.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan reagáljunk egy dühös ügyfélre élő chaten keresztül?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Ha reagálni szeretne egy dühös ügyfélre, álljon meg egy pillanatra, hogy megnyugodjon, majd írjon egy választ, amely a megoldásra összpontosít. Ezenkívül feltétlenül magyarázza el a probléma megoldásához szükséges lépéseket.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen hosszú legyen egy proaktív élő chat meghívás?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A proaktív élő chat meghívónak tömörnek és könnyen érthetőnek kell lennie. Így 1 és 2 mondat között kell lennie.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.