Ingyenes próba

Proaktív chat sablonok

A relatív ügyfélszolgálat évek óta szokás, azonban egyre több vállalkozás alkalmaz proaktívabb megközelítést, amely nagyon hatékonynak bizonyult. Valójában a BT kutatása szerint a fogyasztók 78%-a kedveli, amikor a szervezetek észreveszik, hogy nehézségeik vannak egy weboldal/megrendelés teljesítésével kapcsolatban és közvetlenül kapcsolatba lépnek velük, hogy próbáljanak nekik segíteni. Itt érkeznek a proaktív csevegési meghívások. Az aktivált alapú, személyre szabott és tökéletesen időzített proaktív csevegési meghívók javíthatják a felhasználói élményt, biztosíthatják az ügyfelek elégedettségét és több értékesítési lehetőséget biztosítanak.

Proaktív chat sablonok
Proaktív chat példák

Mi a proaktív chat?

A relatív beszélgetésekkel ellentétben a proaktív beszélgetéseket a vállalat kezdeményezi (akár manuálisan, akár automatikusan). Automatizált, proaktív csevegési meghívások kiválaszthatók konkrét látogatói információk, előre definiált szabályok és különféle viselkedési mutatók alapján, például az aktuális böngészési oldal, a weboldalon való látogatás és annak időtartalma alapján, és így tovább.

Stratégiai alkalmazás esetén a proaktív csevegés elősegítheti a bizalom kialakulását az első látogatás körében, növelheti a felhasználók elkötelezettségét, növelheti az ügyfelek elégedettségét (egy tanulmány szerint a csevegésre proaktív módon meghívott ügyfelek 94%-a némileg vagy nagyon elégedett volt a tapasztalattal), megakadályozza a kosár elhagyását, csökkenti a visszafordulási arányt, növeli az konverziós arányt és növeli az átlagos rendelési értékeket.

Proaktív Chat meghívás
Proaktív chat meghívás galéria

Proaktív chat legjobb praktikák

  • Adjon időt látogatóinak, hogy szétnézzenek, mielőtt csevegésre hívná őket – állítsa be a jó időzítést az átlagos idő alapján, melyet egyes oldalakon töltenek.
  • Könnyítse meg a látogatók számára a proaktív csevegési meghívás elfogadását vagy elutasítását, hogy irányítónak érezzék magukat a csevegési élményben.
  • Ne küldjön több csevegési meghívót ugyanazon a böngészési munkamenet során – különösen akkor, ha egy látogató már egyszer elutasította a meghívást a csevegésre.
  • Ne engedélyezze a proaktív csevegést minden egyes oldalon, amely csak irritálhatja a látogatókat – inkább stratégiai oldalakat célozzon meg (például termék/ár/pénztár oldalakon).
  • Kerülje a túl általános üzeneteket. Tegye egyedivé, konkrétabbá és relevánsabbá proaktív csevegési meghívásait azon az oldalon, amelyen felbukkannak.
Proaktív chat sablonok

Proaktív chat sablonok a különböző forgatókönyvekhez

Proaktív chat meghívások az első alkalmas látogatókhoz

Proaktív chat meghívások a visszatérő látogatókhoz

Proaktív chat meghívások a hezitáló látogatókhoz

Proaktív chat meghívások a termék oldalakhoz

Proaktív chat meghívások az árazási oldalakhoz

Proaktív chat meghívások a pénztár oldalakhoz

Proaktív chat meghívások a magas visszafordulási arányú oldalakhoz

Proaktív chat meghívások a GYIK oldalakra

Proaktív chat meghívás a keresztértékesítéshez/értékesítéshez lehetőségek

Ipar specifikus proaktív chat meghívás példák

Take advantage of our free 14-day trial.

Test all that LiveAgent has to offer, including our smart proactive live chat invitations. Deploy them based on specific action-based triggers and engage your customers today.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..