Ingyenes csevegőkliens

Mi az az ingyenes csevegőkliens?

Az ingyenes csevegőkliens egy számítógépen található szoftver, amely azonnali üzenetküldésre használható. Lehetőség van az összes felhasználó azonnali üzenetküldő fiókjainak összekapcsolására.

Minden felhasználó számára teljesen ingyenes. Mindenkinek van barátlistája, amelyen az összes névjegy megtalálható. A csevegőkliensben lehetőség van a névjegyek különböző csoportokba rendezésére, az állapot megváltoztatására, illetve képek vagy linkek küldésére más felhasználóknak.

Az ingyenes csevegőkliens személyes és munkával kapcsolatos kommunikációhoz egyaránt használható. A jobb megértés érdekében összehasonlíthatjuk olyan platformokkal, mint a Whatsapp vagy a Facebook azonnali üzenetküldő funkciói.

Milyen ügyfélszolgálati szoftver biztosítja ezt?

Az olyan ügyfélszolgálati szoftvernek, mint a LiveAgent, több funkciója van. Ez a szoftver képviselőit és ügyfeleit is elégedettebbé teszi. Mivel a szoftvernek univerzális postaládával rendelkezik, az ügyfelektől érkező összes kérés és kérdés ott található. Összeköti az összes platformot, például a közösségi médiát, az e-mailt, az élő csevegést, a hívásokat és egyebeket, így az összes jegyet egyetlen felületen kezelheti. Ha mindehhez némi automatizálást is társít, képviselői máris hatékonyan és eredményesen tudnak dolgozni. A LiveAgent-ben az élő chat szoftver is megtalálható. Az élő chat szoftver lehetővé teszi, hogy valós időben csevegjen ügyfeleivel, így gyors válaszokat adhat az ügyfelek kérdéseire.

Próbálja ki ingyenes csevegőkliensünket a LiveAgent-ben. Regisztráljon ingyenesen itt.

További nagyszerű LiveAgent funkciók:

  • Tudásbázis
  • CRM
  • IVR
  • SLA-k és szabályok
  • Képviselői- és csatornajelentések

Ha szeretne többet megtudni, itt található a LiveAgent összes funkciója.

Előfizetéseket is kínálunk további funkciókkal, amelyekkal azonnal javítható az ügyfélszolgálati teljesítmény. További információért olvassa el az Árazás részt. Ha szeretné kipróbálni valamelyik előfizetésünket, válassza az alább található 14 napos ingyenes próbaverziónkat.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Expert note

Az ingyenes csevegőkliens lehetőséget nyújt az azonnali üzenetküldésre, könnyű barátlistakezeléssel és képküldési lehetőséggel, teljesen ingyenesen minden felhasználó számára.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
A weboldalak számára készült ingyenes csevegőszoba a weboldal azon része, ahol a felhasználók valós időben kommunikálhatnak másokkal. Egy csevegőszoba felhasználóinak gyakran közös az érdeklődésük.

Ingyenes csevegőszoba weboldalak számára

A Quality Unit LLC által készített oldaltérkép, amely tartalmazza a felhasználási feltételeket, a biztonsági politikát és az adatvédelmi irányelveket. Az oldal további információkat kínál a LiveAgent használatáról és a sütikről. Az oldalon lehetőség van a LiveAgent fiók létrehozására és a telepítési státusz követésére. A weboldal sütiket használ. Az oldal lehetőséget nyújt az elfogadásra vagy elutasításra.

A chat szoftver nagyszerű példája a LiveAgent. A LiveAgent online ügyfélszolgálatot és sok más olyan funkciót biztosít, amelyek javítják az online segítség kommunikációt.

Chat szoftver

I don't know.

Ha kiemelkedő ügyfélszolgálatot kíván nyújtani ügyfeleinek, akkor az ingyenes virtuális telefonközpont-szoftver használata nagyszerű módja a kezdésnek.

Ingyenes Call Center Szoftver

A lojális ügyfelek javítják a nyereséget, így érdemes befektetni egy kivételes call center élmény megteremtésébe. Számos call center eszköz segít a kommunikáció egyszerűsítésében, a pénzügyi szektor pedig a legkeresettebb. A call center megfelelőségi ellenőrző lista biztonságos hálózati infrastruktúrát biztosít, míg a LiveAgent befektetése akár 95%-kal is növelheti a profitot. A promóterek nagyobb valószínűséggel vásárolnak újra, bocsátanak meg hibákat és kipróbálják az új ajánlatokat.

Fedezze fel a LiveAgent help desk jegyzeteit. Ossza meg előrehaladását és frissítéseit kollégáival privátban, és gyűjtsön további információkat a névjegyekről.

Jegyzetek

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos hasznos funkcióval rendelkezik, beleértve a cégprofilok, a Help Desk névjegyek és a privát jegyzetek lehetőségét. A cégprofilok létrehozása egyszerű, és a cégspecifikus mezők hozzáadása is megoldott. A Help Desk névjegyek alapinformációkat tárolnak az ügyfelekről, feltüntetve nevüket, e-mail címüket és telefonszámukat. Az egyéni kapcsolattartó mezők lehetővé teszik az egyéb személyes adatok tárolását is. Az alapos ügyfélprofilok segítenek a hatékonyabb és jobb szolgáltatásnyújtásban.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.