Mindenkinek szüksége van néha szünetet tartani. Ezt megteheti a szünet funkcióval, miközben kávészünetet tart, vagy gondoskodik a személyes dolgairól. A szünet alatt senki sem fogja zavarni, élvezze a békés pillanatot, és térjen vissza bármikor, amikor készen áll.
A LiveAgent lehetőséget kínál az operátorok és rendszergazdák számára a “Szünet” módra. Ez a funkció a jegyek, chat, és hívások fogadásának ideiglenes szüneteltetésére használható, amíg pl. kávé-, vagy ebédszünet miatt rövid ideig irodán kívül tartózkodnak.
Példa
Amikor egy ügynök a szünet gombra kattintva kimegy az irodából rövid szünetre (pl. ebéd, kávé), az operátor fiókja inaktívvá válik – szüneteltetett fiókjába nem érkeznek jegyek, csevegések vagy hívások. Amikor az operátor visszatér a szünetről a visszaállítás gombra kattintva, a fiókja aktív módra vált. Az operátornak nem kell kijelentkeznie és bejelentkeznie a fiókjába.
A szünetben eltöltött idő nem számít munkaidőnek az operátor számára.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..