Szünet

Mindenkinek szüksége van néha szünetet tartani. Ezt megteheti a szünet funkcióval, miközben kávészünetet tart, vagy gondoskodik a személyes dolgairól. A szünet alatt senki sem fogja zavarni, élvezze a békés pillanatot, és térjen vissza bármikor, amikor készen áll.

A LiveAgent lehetőséget kínál az operátorok és rendszergazdák számára a “Szünet” módra. Ez a funkció a jegyek, chat, és hívások fogadásának ideiglenes szüneteltetésére használható, amíg pl. kávé-, vagy ebédszünet miatt rövid ideig irodán kívül tartózkodnak.

 

 

 

LiveAgent ScreenshotSzünet

Példa

Amikor egy ügynök a szünet gombra kattintva kimegy az irodából rövid szünetre (pl. ebéd, kávé), az operátor fiókja inaktívvá válik – szüneteltetett fiókjába nem érkeznek jegyek, csevegések vagy hívások. Amikor az operátor visszatér a szünetről a visszaállítás gombra kattintva, a fiókja aktív módra vált. Az operátornak nem kell kijelentkeznie és bejelentkeznie a fiókjába.

A szünetben eltöltött idő nem számít munkaidőnek az operátor számára.

Tudásbázis források

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.