Ingyenes próba

Szünet

Mindenkinek szüksége van néha szünetet tartani. Ezt megteheti a szünet funkcióval, miközben kávészünetet tart, vagy gondoskodik a személyes dolgairól. A szünet alatt senki sem fogja zavarni, élvezze a békés pillanatot, és térjen vissza bármikor, amikor készen áll.

A LiveAgent lehetőséget kínál az operátorok és rendszergazdák számára a “Szünet” módra. Ez a funkció a jegyek, chat, és hívások fogadásának ideiglenes szüneteltetésére használható, amíg pl. kávé-, vagy ebédszünet miatt rövid ideig irodán kívül tartózkodnak.      

Példa

Amikor egy ügynök a szünet gombra kattintva kimegy az irodából rövid szünetre (pl. ebéd, kávé), az operátor fiókja inaktívvá válik – szüneteltetett fiókjába nem érkeznek jegyek, csevegések vagy hívások. Amikor az operátor visszatér a szünetről a visszaállítás gombra kattintva, a fiókja aktív módra vált. Az operátornak nem kell kijelentkeznie és bejelentkeznie a fiókjába.

A szünetben eltöltött idő nem számít munkaidőnek az operátor számára.

Tudásbázis források

További információ

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..