Mi a szünet?
A szünet azt jelenti, hogy átmenetileg szünetet tartunk valami elvégzésében. A help desk és az ügyfélszolgálat szempontjából ez szünetet jelent a jegyek, csevegések és hívások megoldása során.
Általában a help desk ügynökök a szünet mód funkciót használják ebéd-, kávé- vagy mosdó szünetben. Ha ez az üzemmód engedélyezve van, az ügynök nem kap telefonhívásokat vagy csevegéseket, hogy nyugodtan élvezhesse a szünetet.
Mit csinál a szünet mód?
Ha a szüneteltetés gombra kattint, fiókja inaktívvá válik. Tehát nem kell bejelentkezni és kijelentkezni a rendszerből, hogy szünetet tartson. Ezenkívül, ha a szünet engedélyezve van, a LiveAgent help desk rendszere biztosítja, hogy ne rendeljenek hozzá új hívásokat, csevegéseket vagy kiemelt jegyeket.
Mi van, ha szünet után vissza akarok menni dolgozni?
A szünetből való visszatérés után rákattinthat a folytatás gombra, és újra aktív ügynökké válhat. Ha aktív, elkezdi fogadni a bejövő csevegéseket és hívásokat.
Beleszámít-e a munkaidőbe a szünetre fordított idő?
A LiveAgent nem számítja az ügynöki szüneteket munkaidőnek, és nem tartalmazza azokat az ügynöki munkajelentésekben.
Hol találom a szünet gombot?
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson az avatarjára/profilképére.
3. Kattintson a Szünet gombra. 4. Ha készen áll a munkához való visszatérésre, kattintson a Folytatás gombra.
Miért szükséges szünetet tartani?
A kiégés és stressz megelőzése érdekében elengedhetetlen, hogy szüneteket tartson. Ha csak néhány másodpercet vagy percet szán a nyújtásra, a lélegzetre, vagy megisz egy pohár vizet, az már pozitívan befolyásolja a munkáját. Általában az ügynökök, akik munkaidőben szünetet tartanak, termelékenyebbek, és az ügyfelek pozitívabban értékelik őket, mint azok, akik nem tartanak szünetet. Miért?
Számos rövid szünet tartása a nap folyamán:
Megakadályozza, hogy unatkozzunk
Segít megőrizni az információkat és neurális kapcsolatokat létrehozni
Segít koncentrálni
Segítsen nekünk, hogy célkitűzéseinkkel visszatérjünk a helyes útra (Kérdezze meg magától, hogy a legjobb tudása szerint szolgálja-e ki az ügyfeleit?)
Ezért elengedhetetlen a rövid szünetek tartása a nap folyamán.
Need a short break?
Use the pause feature to make yourself unavailable for calls, incoming live chats, or high-priority tickets. Try it today. No credit card required.
Miért elengedhetetlen, hogy szünetkor aktiválja a szünet üzemmódot?
Számos oka van annak, hogy miért kell megnyomnia a szünet gombot, amikor ellép a számítógép mellől.
Nem fogadott csevegések vagy hívások
Tegyük fel, hogy néhány percre eltávolodik a számítógéptől. Talán főzni egy kávét, vagy kimenni a mosdóba. Ha nem nyomja meg a szünet gombot, előfordulhat, hogy több telefonhívás vagy élő csevegés is elmarad, ami az ügyfelek elégedetlenségét vagy elvesztését okozhatja.
Ez természetesen sértené azt a céget, amelyben dolgozik, és esetleg veszélyeztetné a céggel való kapcsolattartását. Ez a példa extrém; azonban előfordulhat.
Nem teljesített SLA-k a kiemelt jegyeken
Ahhoz, hogy a fenti forgatókönyvet egy lépéssel tovább vigye, fontolja meg a legértékesebb ügyfeleivel kötött szolgáltatási szintű megállapodásokat (SLA). Például képzelje el, hogy viszonylag rövid, például 30 perces SLA jegyet kap.
Ön azonban csak kilépett az ebédszünetbe anélkül, hogy megnyomta volna a szünet gombot. Ennek eredményeként az SLA ideje lejárt, és az SLA nem teljesült. Az incidens miatt a céget pénzbeli büntetéssel sújtotta az ügyfél, ami megterheli az kliens-ügyfél kapcsolatot.
A legszélsőségesebb esetekben és a nem teljesített SLA következményeitől függően ez az Ön munkájába kerülhet.
Hiányzott a belső kommunikáció
Végül, de nem utolsósorban tegyük fel, hogy műszaki szakértő. Munkatársa egy nagyon speciális jegyen dolgozik, és segítségre van szüksége. Az ügyfél bosszankodik, ezért kollégája arra kéri őket, hogy várják meg, amíg konzultálnak Önnel, hogy megtalálják a megfelelő megoldást.
Ha a szünet gomb megnyomása nélkül szünetet tart, kollégája izgatottan várhatja válaszát anélkül, hogy tudná, hogy szünetben van. A hosszas várakozás következtében az ügyfél egyre mérgesebb, és ismét az ügyfél-kliens kapcsolat sérülhet. Az ügyfél felpöröghet, a kollégája pedig igazságtalanul büntethető, mert feltételezi, hogy online van, és készen áll a segítségre, amikor éppen szünetet tart.
Nem fordulhatnak elő ezek a forgatókönyvek akkor sem, ha engedélyeztem a szüneteltetési módot?
Vitatkozhat azzal, hogy ezek a forgatókönyvek akkor is megtörténhetnek, ha megnyomja a szünet gombot. Ez azonban nem így van. Amikor megnyomja a szünet gombot, az összes bejövő jegy, hívás és csevegés átirányításra kerül más, elérhetőnek jelölt ügynökökhöz.
Ezért a hívások nem maradnak el, az SLA-k nem lesznek teljesületlenek, és a kollégái tudják, kihez fordulhatnak segítségért, amikor a legnagyobb szükségük van rá. A szünet gomb megnyomása udvariasság, amely rendkívül hasznos a kollégák és közvetve az ügyfelek számára.
Megakadályozza a félreértéseket, a ragadós helyzeteket, a vásárlói elhagyásokat és a frusztrációkat. Ez biztosítja azt is, hogy a munka elvárásai teljesüljenek.
Nincs szégyen abban, ha szünetet tart. Sőt, ösztönözve van. A szüneteket azonban felelősségteljesen kell megtenni a szünet gombbal, így a help desk rendszere ennek megfelelően hozzárendelheti és eloszthatja a bejövő jegyeket, hívásokat és csevegéseket.
Tudásbázis források
Készen áll arra, hogy többet tudjon meg a LiveAgentről és mindenről, amit kínál? Tekintse meg tudásbázisunk cikkeit, blogbejegyzéseinket, vagy tekintse meg YouTube-csatornánkat.
Nyitott jegy (Elmagyarázva)
Belső hívások
Megoldás Gomb
Készen áll a szünetekre a szünet funkcióval?
Tegye magát elérhetetlenné a hívások, a bejövő élő csevegések vagy a kiemelt jegyek fogadására, és tartson jól megérdemelt szünetet. Próbálja ki a szüneteltetési funkciót még ma, ingyenes, all inclusive 14 napos próbaverzióval. Bankkártya megadása nem szükséges.
Frequently Asked Questions
Mi az a szünet?
A szünet azt jelenti, hogy átmenetileg szünetet tartunk valamiben. Az ügyfélszolgálati feltételekben ez azt jelenti, hogy szünetet kell tartania a jegyek, csevegések és hívások megoldásában.Általában az ügyfélszolgálati munkatársak a szünet mód funkciót használják ebéd-, kávé- vagy fürdőszoba szünetben. Ha ez a mód be van kapcsolva, a rendszer nem rendel hozzá csengő hívást vagy csevegést, így nyugodtan élvezheti a szünetet.
Mit csinál a szünet mód?
Ha a szünet gombra kattint, fiókja inaktívvá válik. Így nem kell be- és kijelentkezni a rendszerből a szünetekhez. Ezen túlmenően, ha a szüneteltetés engedélyezve van, a LiveAgent ügyfélszolgálati rendszer gondoskodik arról, hogy ne legyenek Önhöz rendelve új hívások, csevegések vagy kiemelt jegyek.
Miért szükséges szünetet tartani?
A nap folyamán szünetek tartása elengedhetetlen a kiégés és a stressz elkerülése érdekében. Ha csak néhány másodpercet vagy percet vesz igénybe, hogy nyújtózkodjon, lélegezzen vagy igyon egy pohár vizet, az pozitív hatással lesz a munkájára. Általánosságban elmondható, hogy azok az ügynökök, akik munkaidőben szünetet tartanak, produktívabbak, és az ügyfelek pozitívabban értékelik őket, mint azok, akik nem tartanak szünetet.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.