Szünet

Mi a szünet?

A szünet azt jelenti, hogy átmenetileg szünetet tartunk valami elvégzésében. A help desk és az ügyfélszolgálat szempontjából ez szünetet jelent a jegyek, csevegések és hívások megoldása során.

Általában a help desk ügynökök a szünet mód funkciót használják ebéd-, kávé- vagy mosdó szünetben. Ha ez az üzemmód engedélyezve van, az ügynök nem kap telefonhívásokat vagy csevegéseket, hogy nyugodtan élvezhesse a szünetet.

Mi a szünet? - App - Uploads - 2021 - 03 - Mockup Pause.png

Mit csinál a szünet mód?

Ha a szüneteltetés gombra kattint, fiókja inaktívvá válik. Tehát nem kell bejelentkezni és kijelentkezni a rendszerből, hogy szünetet tartson. Ezenkívül, ha a szünet engedélyezve van, a LiveAgent help desk rendszere biztosítja, hogy ne rendeljenek hozzá új hívásokat, csevegéseket vagy kiemelt jegyeket.

Mi van, ha szünet után vissza akarok menni dolgozni?

A szünetből való visszatérés után rákattinthat a folytatás gombra, és újra aktív ügynökké válhat. Ha aktív, elkezdi fogadni a bejövő csevegéseket és hívásokat.

LiveAgent Szünet funkció

Beleszámít-e a munkaidőbe a szünetre fordított idő?

A LiveAgent nem számítja az ügynöki szüneteket munkaidőnek, és nem tartalmazza azokat az ügynöki munkajelentésekben.

Hol találom a szünet gombot?

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson az avatarjára/profilképére.
LiveAgent - szünet gomb keresése

3. Kattintson a Szünet gombra. 4. Ha készen áll a munkához való visszatérésre, kattintson a Folytatás gombra.

LiveAgent - szünet gomb

Miért szükséges szünetet tartani?

A kiégés és stressz megelőzése érdekében elengedhetetlen, hogy szüneteket tartson. Ha csak néhány másodpercet vagy percet szán a nyújtásra, a lélegzetre, vagy megisz egy pohár vizet, az már pozitívan befolyásolja a munkáját. Általában az ügynökök, akik munkaidőben szünetet tartanak, termelékenyebbek, és az ügyfelek pozitívabban értékelik őket, mint azok, akik nem tartanak szünetet. Miért?

Számos rövid szünet tartása a nap folyamán:

  • Megakadályozza, hogy unatkozzunk

  • Segít megőrizni az információkat és neurális kapcsolatokat létrehozni

  • Segít koncentrálni

  • Segítsen nekünk, hogy célkitűzéseinkkel visszatérjünk a helyes útra (Kérdezze meg magától, hogy a legjobb tudása szerint szolgálja-e ki az ügyfeleit?)

Ezért elengedhetetlen a rövid szünetek tartása a nap folyamán.

Need a short break?

Use the pause feature to make yourself unavailable for calls, incoming live chats, or high-priority tickets. Try it today. No credit card required.

Miért elengedhetetlen, hogy szünetkor aktiválja a szünet üzemmódot?

Számos oka van annak, hogy miért kell megnyomnia a szünet gombot, amikor ellép a számítógép mellől.

Nem fogadott csevegések vagy hívások

Tegyük fel, hogy néhány percre eltávolodik a számítógéptől. Talán főzni egy kávét, vagy kimenni a mosdóba. Ha nem nyomja meg a szünet gombot, előfordulhat, hogy több telefonhívás vagy élő csevegés is elmarad, ami az ügyfelek elégedetlenségét vagy elvesztését okozhatja.

Ez természetesen sértené azt a céget, amelyben dolgozik, és esetleg veszélyeztetné a céggel való kapcsolattartását. Ez a példa extrém; azonban előfordulhat.

Korlátlan hívásrögzítés a LiveAgent hívásközpont szoftverében

Nem teljesített SLA-k a kiemelt jegyeken

Ahhoz, hogy a fenti forgatókönyvet egy lépéssel tovább vigye, fontolja meg a legértékesebb ügyfeleivel kötött szolgáltatási szintű megállapodásokat (SLA). Például képzelje el, hogy viszonylag rövid, például 30 perces SLA jegyet kap.

Ön azonban csak kilépett az ebédszünetbe anélkül, hogy megnyomta volna a szünet gombot. Ennek eredményeként az SLA ideje lejárt, és az SLA nem teljesült. Az incidens miatt a céget pénzbeli büntetéssel sújtotta az ügyfél, ami megterheli az kliens-ügyfél kapcsolatot.

A legszélsőségesebb esetekben és a nem teljesített SLA következményeitől függően ez az Ön munkájába kerülhet.

SLA bejelentkezés Ügyfélszolgálati szoftver - LiveAgent

Hiányzott a belső kommunikáció

Végül, de nem utolsósorban tegyük fel, hogy műszaki szakértő. Munkatársa egy nagyon speciális jegyen dolgozik, és segítségre van szüksége. Az ügyfél bosszankodik, ezért kollégája arra kéri őket, hogy várják meg, amíg konzultálnak Önnel, hogy megtalálják a megfelelő megoldást.

Ha a szünet gomb megnyomása nélkül szünetet tart, kollégája izgatottan várhatja válaszát anélkül, hogy tudná, hogy szünetben van. A hosszas várakozás következtében az ügyfél egyre mérgesebb, és ismét az ügyfél-kliens kapcsolat sérülhet. Az ügyfél felpöröghet, a kollégája pedig igazságtalanul büntethető, mert feltételezi, hogy online van, és készen áll a segítségre, amikor éppen szünetet tart.

Belső csevegés az ügyfélszolgálati szoftverben - LiveAgent

Nem fordulhatnak elő ezek a forgatókönyvek akkor sem, ha engedélyeztem a szüneteltetési módot?

Vitatkozhat azzal, hogy ezek a forgatókönyvek akkor is megtörténhetnek, ha megnyomja a szünet gombot. Ez azonban nem így van. Amikor megnyomja a szünet gombot, az összes bejövő jegy, hívás és csevegés átirányításra kerül más, elérhetőnek jelölt ügynökökhöz.

Ezért a hívások nem maradnak el, az SLA-k nem lesznek teljesületlenek, és a kollégái tudják, kihez fordulhatnak segítségért, amikor a legnagyobb szükségük van rá. A szünet gomb megnyomása udvariasság, amely rendkívül hasznos a kollégák és közvetve az ügyfelek számára.

Megakadályozza a félreértéseket, a ragadós helyzeteket, a vásárlói elhagyásokat és a frusztrációkat. Ez biztosítja azt is, hogy a munka elvárásai teljesüljenek.

Nincs szégyen abban, ha szünetet tart. Sőt, ösztönözve van. A szüneteket azonban felelősségteljesen kell megtenni a szünet gombbal, így a help desk rendszere ennek megfelelően hozzárendelheti és eloszthatja a bejövő jegyeket, hívásokat és csevegéseket.

Tudásbázis források

Készen áll arra, hogy többet tudjon meg a LiveAgentről és mindenről, amit kínál? Tekintse meg tudásbázisunk cikkeit, blogbejegyzéseinket, vagy tekintse meg YouTube-csatornánkat.

Készen áll a szünetekre a szünet funkcióval?

Tegye magát elérhetetlenné a hívások, a bejövő élő csevegések vagy a kiemelt jegyek fogadására, és tartson jól megérdemelt szünetet. Próbálja ki a szüneteltetési funkciót még ma, ingyenes, all inclusive 14 napos próbaverzióval. Bankkártya megadása nem szükséges.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mi az a szünet?

A szünet azt jelenti, hogy átmenetileg szünetet tartunk valamiben. Az ügyfélszolgálati feltételekben ez azt jelenti, hogy szünetet kell tartania a jegyek, csevegések és hívások megoldásában.

Általában az ügyfélszolgálati munkatársak a szünet mód funkciót használják ebéd-, kávé- vagy fürdőszoba szünetben. Ha ez a mód be van kapcsolva, a rendszer nem rendel hozzá csengő hívást vagy csevegést, így nyugodtan élvezheti a szünetet.

Mit csinál a szünet mód?

Ha a szünet gombra kattint, fiókja inaktívvá válik. Így nem kell be- és kijelentkezni a rendszerből a szünetekhez. Ezen túlmenően, ha a szüneteltetés engedélyezve van, a LiveAgent ügyfélszolgálati rendszer gondoskodik arról, hogy ne legyenek Önhöz rendelve új hívások, csevegések vagy kiemelt jegyek.

Miért szükséges szünetet tartani?

A nap folyamán szünetek tartása elengedhetetlen a kiégés és a stressz elkerülése érdekében. Ha csak néhány másodpercet vagy percet vesz igénybe, hogy nyújtózkodjon, lélegezzen vagy igyon egy pohár vizet, az pozitív hatással lesz a munkájára. Általánosságban elmondható, hogy azok az ügynökök, akik munkaidőben szünetet tartanak, produktívabbak, és az ügyfelek pozitívabban értékelik őket, mint azok, akik nem tartanak szünetet.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót