Az elutasító levél sablonok olyan kommunikációs mintákat mutatnak be, amelyekkel lehetővé válik, hogy udvariasan és hatékonyan mondjunk nemet az ügyfeleknek. Megtanulhatjuk, hogyan kerülhetjük el a csalódást és az elégedetlenséget, és hogyan kommunikálhatunk oly módon, hogy az ügyfelek értékelni tudják a válaszunkat.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Bármennyire is minden vállalkozás örömet akar szerezni ügyfeleinek, nem mindig lehet igent mondani minden ügyfélkérésre. Az az ötlet, hogy az ügyfélnek mindig igaza van, megnehezíti, hogyan kell nemet mondani az ügyfeleknek csalódás vagy veszteség nélkül. Amikor azonban az ügyfél olyasmit követel, ami nem áll rendelkezésre, ésszerűtlen vagy egyszerűen lehetetlen nyújtani, akkor az ügyfelekkel folytatott közvetlen interakciókban részt vevő mindenkinek tökéletesen tisztában kell lennie azzal, hogyan lehet udvarias módon nemet mondani az ügyfeleknek.
Hogyan lehet nemet mondani az ügyfeleknek üzleti veszteség nélkül
Hogyan lehet nemet mondani az ügyfelek kéréseire vagy igényeire anélkül, hogy az ügyfelek dühösek, frusztráltak vagy csalódottak lennének? Íme néhány alapvető szempont, amelyet érdemes szem előtt tartani, amikor elutasító levelet kell írnia az ügyfeleknek vagy a potenciális ügyfeleknek.
Hogyan mondhatunk nemet az ügyfélnek: 7 Elutasító levél sablon példa
Legyen szó akár a rossz hírnévtől való félelemről, az ügyféllel való kapcsolatának tönkremeneteléről vagy az üzleti vállalkozás teljes elvesztéséről, az ügyfélkérések elutasítása kihívást jelenthet, ha nem tudja, hogyan kell ezt professzionálisan megtenni. Az udvarias elutasítás gyakran a legjobb megoldás, ha el kell utasítania egy ajánlatot.
Az alábbiakban bemutatunk néhány szokásos elutasító levélmintát, amelyeket felhasználhat (és személyre szabhat) az ügyfél interakcióihoz.
Hogyan lehet nemet mondani egy ügyfélfunkció-kérésre?
Hogyan lehet nemet mondani egy ügyfélnek, aki egy eltávolított funkciót kér?
Hogyan lehet nemet mondani egy kedvezményt kérő ügyfélnek?
Hogyan mondhat nemet az ügyfélnek, aki visszatérítést/ visszaküldést/ cserét kér
Dear [NAME],
Unfortunately, I’m unable to process your refund/ return/ exchange request because the product has been damaged after the delivery.
I understand this is not the message you wanted to hear and it must be disappointing given that you didn’t get to use it much.
We do accept this damage was most likely caused unintentionally, so as a gesture of goodwill we’d be happy to provide you with a 20% discount off your future purchase. Simply use this code: [NAME] to redeem it.
If you have any questions, please let me know. I will always do whatever I can to assist you.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hogyan mondhat nemet annak az ügyfélnek, aki arra kéri, hogy végezze el a munkájukat helyettük
Hi [NAME],
I have attached a short instruction that will walk you through the process of doing X. You can easily get this ready in less than no time.
In case you do face any difficulties, please don’t hesitate to reach me. We can get on a call and I will guide you step by step.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hogyan lehet nemet mondani egy ügyféllel való találkozóra
Hi [NAME],
I’m so glad you’re interested in cooperating with our company on your new project.
As much as I’d love to meet to personally, I’m unfortunately unavailable to travel this week due to existing commitments and can’t give you the time you deserve to discuss this further.
However, I’m happy to start the conversation now via email if that works for you?
[DETAILS YOU PLANNED ON DISCUSSING]
Would love to hear your thoughts on this. And if you’d prefer to discuss in person, I’m available [DATES] and would be happy to talk more about it then.
Thanks for understanding,
[YOUR SIGNATURE]
Hogyan mondhat nemet az ügyfél projektjére
Hi [NAME],
Thanks a lot for sending us the details of [PROJECT NAME], it really sounds like a great opportunity!
However, after reading through the proposal and having a discussion with my team, we’ve decided that unfortunately we won’t be able to take on this project.
Though we’d love to move forward with this, at this moment we simply don’t have enough resources that this project deserves.
Should things change in the nearest future, I will definitely be in tough and let you know.
Best regards,
[YOUR SIGNATURE]
Ready to put our rejection templates to the test?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Ügyfélszolgálati igénylőlapok sablonjai
A marketing summary of the text in Hungarian would be: "A marketing szövegben bemutatott termék innovatív és vonzó, amely vonzza a vásárlókat az egyedi funkcióival és stílusával."
LiveAgent is a software that can help you reach your business goals, such as improving customer satisfaction or increasing sales. The sales manager suggests approaching customers with a focus on problem-solving or achieving goals. LiveAgent can answer questions about pricing, services, integrations, and features. It has been used by companies such as Huawei, BMW, Yamaha, and O2. There is a free trial available without requiring a bank card.
Alapvető tudásbázis kommunikációs sablonok
A tudásbázisok és a GYIK közötti különbségek a felhasználói élmény, az információ architektúrája és a kereshetőség. A LiveAgent hatékony ügyfélszolgálati megoldást kínál, mely növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A vállalat innovatív megoldásokat kínál az ügyfélportál, panaszkezelési és e-mail kezelő rendszerekben.
The article discusses ticket deflection and using a knowledge base to provide answers to customers even when agents are offline. This approach can reduce the number of tickets and improve the customer experience. The LiveAgent customer support software offers solutions for incoming calls and managing sales representatives, as well as features such as a partner program and useful content for customers. Additionally, the article touches on topics such as email marketing and customer satisfaction evaluations.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.