Ingyenes próba
  • Sablonok
  • Esettanulmány email sablonok

Esettanulmány email sablonok

A Publicis Sapient kutatási eredményei alapján, 87%-a a vásárlási döntéseknek egy online kereséssel kezdődnek (source). Ez nem meglepő – ha valaki egy terméket vagy szolgáltatást szeretne megvásárolni, amit még sohasem használt előtte, gyakori eset, hogy mások véleményeit keressék. 88%-a a fogyasztóknak úgy megbízik az online véleményekben, mint a barátokban és családban (source). 

A vásárlók biztosak akarnak lenni abban, hogy a befektetésük eleget tesz az elvárásaiknak és az a megfelelő termék a szükségleteiknek, mintsem csalódottak legyenek. Az ön munkája, hogy elég bizalmat és hasznos információt biztosítson ügyfeleinek, hogy egyszerűvé tegye számukra a végső vásárlási döntést.

A potenciális ügyfelek meggyőzésének nagyszerű módja az, ha a társasága élő példákkal tudja megmutatni, hogy meg tudja oldani a problémájukat. Az esettanulmány emailek képesek erre azáltal, hogy azok közösségi biztosítékok, amelyek megmutatják, hogy hogyan használják az ügyfelei termékeit vagy szolgáltatásait és milyen eredményt kapnak. Ez lenne a vezető értékesítés, a produktivitás növelése vagy az ügyfélszolgálat fejlesztése, csak hogy megnevezzünk egy pár példát.

Esettanulmány email sablonok

Hogyan definiálunk egy esettanulmányt?

A marketingben, az esettanulmány egy kampány, projekt vagy használati eset analízise. Az esettanulmány tiszta eredményeket ad, megállapítják, hogy sikeres-e vagy sem, felismeri azokat a faktorokat, amelyek a végkimenetelhez vezetnek, és megoldásokat vagy műveleteket ajánlanak a jövőben való elhelyezésre.

A marketing esettanulmány célja annak a bebizonyítása, hogy tud segíteni egy bizonyos problémában a potenciális ügyfeleknek. Egy része a tartalomnak, ami elmondja annak a történetét, hogyan segített vállalata egy előző vagy még meglévő ügyfelet egy bizonyos fájó ponton való túljutással.

Az esettanulmányok a marketing tölcsér fontos elemei, és a legalkalmasabbak annak alja közelében, mivel ezt a fajta tartalmat általában olyan potenciális vásárlók olvassák el vagy keresik meg, akik közel állnak a vásárlási döntés meghozatalához. Ezért mindent meg kell tennie, hogy az esettanulmányokat szélesebb közönség elé tárja.

Esettanulmány email tárgysorok 

  • Egy esettanulmány arról, hogyan tud a [termék/szolgáltatás] segíteni a [fájó pont]-on
  • Nézze, mit értünk el [a már meglévő kliens neve]-vel
  • Miért kellene még egy próbát tennie velünk: egy esettanulmány
  • Emlékszik a [termék/szolgáltatás] kipróbálására?
  • Szeretnénk egy esettanulmányt írni arról, hogy mit értünk el közösen!
  • Ossza meg a történetét a [termék/szolgáltatás] használatával

Esettanulmány email sablonok

Esettanulmány email sablon 1 – egy termék vagy szolgáltatás használatának eredményei

Esettanulmány email sablon 2 – egy termék vagy szolgáltatás újrapróbálása

Esettanulmány email sablon 3 – részvétel kérése

Gyakran ismételt kérdések 

Hogyan kellene megosztanom egy esettanulmányt?

Van egy pár metódus, ami jól működik, mindegyiket be lehet ágyazni, csatolni vagy linkelni egy esettanulmány emailről:

  • PDF-ek készítése – ezeket az önálló fájlokat egyszerű a kereskedőknek emailekhez csatolni vagy letöltési linkek által megosztani a kampányok számára. A PDF-ek segíthetik az értékesítési képviselőket a demonstrációban vagy a kifogásokon való felülkerekedésekben és segítheti a potenciális kliensek azáltal, hogy különböző megoldásokat hasonlít össze a problémáikra.
  • Tárolja őket a weboldalán – egy dedikált “sikersztorik” vagy “előző munkáink” oldalt egyszerűen megtalálhatnak a látogatók (ha nem a kezdőlapon vannak) és széleskörűen meg kell osztani azt (pl. egy link az emailben), tiszta struktúrával kell rendelkezniük a céloktól a folyamatokon át az eredményekig és vonzó másolatból kell állnia.
  • Írjon blogbejegyzéseket – ossza meg az esettanulmánya eredményeit szélesebb közönséggel azáltal, hogy olyan módon ír róla, ami specifikusan van célozva számukra és a szükségleteikre, ami azzal foglalkozik, hogyan kerekedett felül egy bizonyos kihíváson a múltban anélkül, hogy a vállalatára fókuszálna.
  • Készítsen videókat – használja az emberek megnövekedett videótartalom fogyasztását arra, hogy értéket kommunikál egy erőteljes és vonzó módon.

Miért használjon esettanulmányt?

Ez az egyik legjobb módja annak, hogy társadalmi bizonyítékot szolgáltasson arra, hogy vállalkozása képes lesz segíteni a potenciális ügyfeleket problémáik megoldásában. Az esettanulmányok bizonyítékot szolgáltathatnak arra, hogy cége kiváló minőségű és megbízható termékeket vagy szolgáltatásokat kínál, mivel a korábbi eredmények egyértelműen megmutatják, hogy más ügyfelek hogyan használták fel őket céljaik elérésére vagy az akadályok leküzdésére. Akkor nem lehet meglepő, hogy az esettanulmányok sok marketingszakember számára a tartalmi stratégia egyik fő eleme.

Mi a legjobb módja az esettanulmány megírásának?

Általában harmadik személyben, vagyis független riporter szempontjából. Az esettanulmányok inkább hasonlítanak a hírekhez, mint a jellemzőkhöz, ezért tényeket és mennyiségi adatokat kell tartalmazniuk. A legalkalmasabbak az értékesítési csatorna középső, értékelési szakaszára, amikor a leendő ügyfelek már ismerik az ön termékeit vagy szolgáltatásait. A vásárlói kaland ezen szakaszában használt legtöbb tartalommal ellentétben az esettanulmányok arról szólnak, hogy a márkája kínálta legjobbakat jelenítsék meg, megmutatva azt, amit már elért. Ne kezdjen el dicsekedni vagy túlértékesíteni önmagát – összpontosítson arra, hogyan oldhatja meg az adott problémákat, és írja le, hogyan működik együtt a vállalkozásával, megerősítve állításait korábbi ügyfelek tényleges dicséreteivel.

Test out our robust help desk features with a free trial.

Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan kellene megosztanom egy esettanulmányt?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Van egy pár metódus az esettanulmány megosztására, például PDF-ek, amelyeket egyszerű csatolni az emailekhez, blog posztok, videók vagy egyszerűen tüntesse őket fel a weboldalán. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért használjon esettanulmányt?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az esettanulmányok bizonyítékot szolgáltathatnak arra, hogy cége kiváló minőségű és megbízható termékeket vagy szolgáltatásokat kínál. Mi több, a legjobb módszer arra, hogy közösségi bizonyítékot biztosítson arról, hogy a vállalata képes lesz segíteni a potenciális ügyfeleknek megoldani a problémáikat.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a legjobb módja az esettanulmány megírásának?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A legjobb módja az esettanulmány megírására a harmadik személyben való írás. Tehát egy független riporter szemszögéből. Az esettanulmányok olyanok, mint a hírek, így tartalmazniuk kell tényeket és mennyiségi adatokat. ” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.