Az esettanulmány email sablonok lehetőséget biztosítanak arra, hogy a vállalkozások bemutassák a sikeres előző munkáikat és ügyfeleik történeteit. Az esettanulmányok társadalmi bizonyítékként szolgálnak arra, hogy a vállalkozás képes problémákat megoldani, és megbízható szolgáltatásokat és termékeket kínál. Az esettanulmány email sablonok sok metódust kínálnak az esettanulmányok népszerűsítésére, beleértve a PDF-eket, video tartalmakat és dedikált sikersztori oldalakat.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
A Publicis Sapient kutatási eredményei alapján, 87%-a a vásárlási döntéseknek egy online kereséssel kezdődnek (source). Ez nem meglepő – ha valaki egy terméket vagy szolgáltatást szeretne megvásárolni, amit még sohasem használt előtte, gyakori eset, hogy mások véleményeit keressék. 88%-a a fogyasztóknak úgy megbízik az online véleményekben, mint a barátokban és családban (source).
A vásárlók biztosak akarnak lenni abban, hogy a befektetésük eleget tesz az elvárásaiknak és az a megfelelő termék a szükségleteiknek, mintsem csalódottak legyenek. Az ön munkája, hogy elég bizalmat és hasznos információt biztosítson ügyfeleinek, hogy egyszerűvé tegye számukra a végső vásárlási döntést.
A potenciális ügyfelek meggyőzésének nagyszerű módja az, ha a társasága élő példákkal tudja megmutatni, hogy meg tudja oldani a problémájukat. Az esettanulmány emailek képesek erre azáltal, hogy azok közösségi biztosítékok, amelyek megmutatják, hogy hogyan használják az ügyfelei termékeit vagy szolgáltatásait és milyen eredményt kapnak. Ez lenne a vezető értékesítés, a produktivitás növelése vagy az ügyfélszolgálat fejlesztése, csak hogy megnevezzünk egy pár példát.
A marketingben, az esettanulmány egy kampány, projekt vagy használati eset analízise. Az esettanulmány tiszta eredményeket ad, megállapítják, hogy sikeres-e vagy sem, felismeri azokat a faktorokat, amelyek a végkimenetelhez vezetnek, és megoldásokat vagy műveleteket ajánlanak a jövőben való elhelyezésre.
A marketing esettanulmány célja annak a bebizonyítása, hogy tud segíteni egy bizonyos problémában a potenciális ügyfeleknek. Egy része a tartalomnak, ami elmondja annak a történetét, hogyan segített vállalata egy előző vagy még meglévő ügyfelet egy bizonyos fájó ponton való túljutással.
Az esettanulmányok a marketing tölcsér fontos elemei, és a legalkalmasabbak annak alja közelében, mivel ezt a fajta tartalmat általában olyan potenciális vásárlók olvassák el vagy keresik meg, akik közel állnak a vásárlási döntés meghozatalához. Ezért mindent meg kell tennie, hogy az esettanulmányokat szélesebb közönség elé tárja.
As someone who is interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].
To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].
In the report, which you can find attached to this email, we show:
When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]
Hopefully, you find this case study interesting. Don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
[Case study PDF attachment]
You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].
Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.
That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.
We hope that this report, which you can read by clicking on the button below, will help you overcome any doubts you might have about our product.
[Read the case study]
If you have any queries I’m happy to help.
Best,
[Name]
I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.
According to our analysis, our [product/service] helped you to:
Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3
That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].
Please let me know if you agree, or if you need any further information.
Best wishes,
[Name] from [company]
Test out our robust help desk features with a free trial.
Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.
A kimenő értékesítési folyamat magában foglalja a lead azonosítást, generálást, minősítést, pitch adást és az ügyletek lezárását. A legfontosabb kimenő értékesítési mutatók a csatornamutatók és az elköteleződési mutatók. A kimenő értékesítési csapat létrehozása egy hatékony munkafolyamat kidolgozásán alapul, amely személyre szabott ajánlatokat kínál, ezzel növelve az ügyfélhűséget és a bevételt. LiveAgent egy olyan szoftver, amely támogatja a vállalkozásokat ebben a területen, és több más ügyfélszolgálati szolgáltatást is kínál, mint például a VoIP telefonrendszer, az e-mail kezelő szoftver és az ügyfélportál szoftver.
A legjobb kapcsolatfelvételi űrlapok
A kapcsolatfelvételi oldalak sokféle módon tervezhetők a négyzetek bejelöléséhez. Különböző termékek és árak közül választhat, beleértve az Ingyenes verziókat is. SaaS content marketerek is segíthetnek a tartalom tervezésében és terjesztésében.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.