Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sablonok
  • Esettanulmány kérelem email sablonok

Esettanulmány kérelem email sablonok

Az esettanulmányok kritikus része a legtöbb B2B marketing stratégiának. Egy esélyt adnak arra, hogy a potenciális ügyfeleinek valóéletű példákat mutasson, hogyan tudta terméke kielégíteni más ügyfelek szükségleteit, megoldani a problémáikat és végül az üzleti céljukat elérni. Az esettanulmányok hosszú távon fogják elérni a potenciális ügyfelek bizalmát és hitelesíteni azt, hogy a terméke vagy szolgáltatása ténylegesen működik. A következő cikk kiemeli, hogy az esettanulmányok miért kulcsfontosságú tartalom marketing eszközök és miért biztosítanak segítőkész esettanulmányi kérelem email sablonokat alap esettanulmányi interjú kérdésekkel együtt, hogy segítsen esettanulmányokat és sikersztorikat szerezni az ügyfeleitől.

LiveAgent esettanulmányok
Weboldalunkon található esettanulmányok

Miért használjon esettanulmányokat a marketing stratégiájában?

  • A marketingszakemberek 13%-a nevezi meg az esettanulmányokat a tartalmi stratégiájukban használt egyik média elsődleges formájaként – ez teszi őket az ötödik legnépszerűbb tartalomfajtává, amelyet csak a vizuális tartalom, a blogok és az e-könyvek előznek meg. (A HubSpot Marketing Állapotának Jelentése)
  • A kliens esettanulmányok a legnépszerűbb önhirdetési taktikák, amelyeket marketing ügynökség végrehajtók használnak: A válaszadók 62,6%-a amellett szavazott, hogy ezek hatékony generáló nyomok. (eMarketer tanulmány)

Kliens esettanulmány kérelem email sablonok

A formális esettanulmány kérelem email

Az alkalmi esettanulmány kérelem email

Esettanulmányi kérelem email, ami egy pozitív ügyfél élményt követ

Esettanulmány kérelem email, ami egy ügyfél visszajelzést követ

Esettanulmány kérelem email egy mérföldkő elérése után

Évvégi esettanulmány kérelem email

Üzleti esettanulmány interjú kérdések, amiket az ügyfeleknek kell feltennie

Ahhoz, hogy lenyűgöző esettanulmányt/ sikersztorit írjon mély felismerésekkel és adatokkal arról, hogyan nyújt terméke vagy szolgáltatása értéket – szüksége van figyelmes kérdéseket kérdeznie – mindeközben tiszteletben kell tartania azt, hogy az ügyfeleinek talán nincs sok idejük megválaszolniuk ezeket. Itt egy pár gyakori esettanulmány interjú kérdés, amit használhat a saját ügyfél esettanulmányi interjúi készítésénél.

Esettanulmány interjú kérdések a környezetről, mielőtt megvásárolnák a termékét

  • Mit használt a termékünk előtt?
  • Melyik volt a frusztráció három fő pontja, amivel szembenézett?
  • Milyen más kihívást tapasztalt a termékünk használata előtt?
  • Mi volt a nagy “Aha!” pillanat, amikor úgy döntött, hogy valami újat kell kipróbálnia?
  • Honnan hallott először a termékünkről?

Esettanulmány interjú kérdések a döntéskészítési folyamatukról

  • Mely termékeket nézegette, mielőtt a miénk mellett döntött?
  • Mit keresett a megoldásban?
  • Mi tette a mi megoldásunkat kiemelkedővé a többitől, amit kutatott?
  • Mik voltak a főbb indokok, amiért a mi termékünket választotta?
  • Melyik funkciója volt a legkecsegtetőbb a termékünknek?

Esettanulmányi interjú kérdések a terméke használatával kapcsolatos tapasztalataikról

  • Mennyire volt egyszerű vagy nehéz a termékünk elkezdése?
  • Mennyi ideje használja termékünket?
  • Hogyan segített termékünk a kihívásokat felülmúlni, amelyekkel ezelőtt rendelkezett?
  • Melyik a kedvenc funkciója vagy része a termékünknek? Miért?
  • Mesélne a termékünk használatával kapcsolatos legpozitívabb tapasztalatokról?

Esettanulmányi interjú kérdések a terméke eredményeiről

  • Milyen eredményeket látott eddig a megoldásunkban?
  • Meg tudna osztani bármilyen metrikát/KPI-t, ami megmutatja azt a sikert, amit a termékünkkel ért el?
  • Mivel volt a legjobban lenyűgözve?
  • A termékünk használatával tud mérni bármilyen költségcsökkenést/ fejlődést a produktivitásban/ jövedelem növekedésben?
  • Melyik a legnagyobb indok, amiért ajánlaná termékünket?

Esettanulmány – Gyakran ismételt kérdések

Hogyan hirdet egy esettanulmányt?

A tanulmányt tudja hirdetni emailen keresztül vagy azáltal, hogy nagyobb láthatóságot ad neki a weboldalán, megosztja a közösségi média csatornáin és linkeli a blogjaiban.

Mi az esettanulmányi emailek célja?

Az esettanulmányok nagyon hatékony módjai a hitelesség építésének üzlete számára. Segíthetnek elmagyarázni a terméke vagy szolgáltatása előnyeit és demonstrálják, hogy valódi ügyfelek használták a termékét/szolgáltatását.

Mit kellene biztosan tartalmaznia az esettanulmánynak?

Amikor egy esettanulmány emailt ír, fontos megemlíteni, hogy mennyire segítene a megoldás a leírt problémában. Biztosíthat linkeket is a termékre/szolgáltatásra és ne felejtse el a csapattagok neveit beleírni, akik a projekten dolgoztak.

Ready to amp up your sales?

Take advantage of our free, 14-day, all-inclusive trial. Gamify your support and utilize live chat to assist potential customers with choosing the right products.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan hirdet egy esettanulmányt?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A tanulmányt tudja hirdetni emailen keresztül vagy azáltal, hogy nagyobb láthatóságot ad neki a weboldalán, megosztja a közösségi média csatornáin és linkeli a blogjaiban.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az esettanulmányi emailek célja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az esettanulmányok nagyon hatékony módjai a hitelesség építésének üzlete számára. Segíthetnek elmagyarázni a terméke vagy szolgáltatása előnyeit és demonstrálják, hogy valódi ügyfelek használták a termékét/szolgáltatását.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mit kellene biztosan tartalmaznia az esettanulmánynak?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Amikor egy esettanulmány emailt ír, fontos megemlíteni, hogy mennyire segítene a megoldás a leírt problémában. Biztosíthat linkeket is a termékre/szolgáltatásra és ne felejtse el a csapattagok neveit beleírni, akik a projekten dolgoztak.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.