A B2B vállalkozások számára a hideg e-mailes marketing mindig is az egyik leghatékonyabb módszer volt a minőségi leadek előállítására. A jól kidolgozott, személyre szabott és jól célzott hideg e-mail lehet a sikeres értékesítési interakció kiindulópontja. Mivel azonban a hideg e-mail az a fajta e-mail, amelyet olyan potenciális ügyfélnek küld, amellyel korábban nincs kapcsolata – a jéghideg e-mailre való válaszadás (vagy akár megnyitás) lehetősége kihívást jelenthet az értékesítési képviselők számára. Az alábbiakban bemutatjuk a B2B hideg e-mailek küldésének bevált módszereit, a bevált tárgyak listáját és 10 hideg értékesítési e-mail sablont, amelyeket a kimenő e-mail kampányaihoz használhat.
Mentse el hideg értékesítési e-mailjeinket mint konzervált üzenet vagy sablon, hogy elküldhesse őket könnyedén.
Hideg e-mail legjobb gyakorlatok
Ismerje meg kilátásait, mielőtt elérné – ellenőrizze társadalmi profiljukat, vállalati adataikat és nézze meg, hogy ajánlata megfelelő-e.
Az egyes üzenetek személyre szabása a rendelkezésre álló adatok alapján – a Woodpecker megállapította, hogy a fejlett, személyre szabott e-mailek átlagos válaszadási aránya 17% (szemben a nem személyre szabott e-mailek 7%-ával).
Összpontosítson az Ön által nyújtott értékre – magyarázza el, hogy terméke/ szolgáltatása hogyan segíthet megoldani a kilátások fájdalmas pontjait és elérni céljait.
Tárgya legyen nagyon specifikus és lehetőleg rövid – a legrövidebb témaköröknél általában magasabb a megnyitási arány és a mobileszközökön nem vágják el őket.
Végül egyértelműen cselekvésre kell ösztönözni a további elkötelezettséget – például megkérheti őket, hogy kapcsolják össze Önt a megfelelő személlyel, állítsanak be egy rövid hívást, ütemezzenek be egy próbát, stb.
Hideg e-mail tárgysorok, hogy meg is nyissák azokat
[Potenciális név], kapcsolatba léphetünk?
Meg tudod mutatni a helyes irányt?
A legjobb kapcsolatot keresi a [potenciális vállalat]-nál
Ki tudnál segíteni?
Lenne ránk 5 perced, [Potenciális név]?
Lenne időd beszélni [dátum]?
[Kölcsönös kapcsolat] ajánlotta a kapcsolatba lépést Önnel
[Hivatkozási név]-n keresztül találtalak
Kérdés a [céljuk, amik lehet]
Te is elköveted ezeket a hibákat?
A legtöbb [a megcélzott szakember] elköveti ezt a hibát
A [potenciális vállalat] vége a [problémának]
X lépés, hogy elérje a [célt, amit kitűzött]
Segítség a csapatnak a [célkitűzés] elérésében
Segíthetek a [specifikus cél elérésében]?
Egy [jobb/ okosabb/ gyorsabb] módja annak, hogy [elérje specifikus célt]
Készen állsz a [konkrét kihívás] leküzdésére?
Hogyan birkózol meg a [fájdalom ponttal]?
Gondolt már a [releváns ajánlatra]?
Gyors megoldás az [ipar] számára
Tudta, hogy [a kilátásban lévő versenytársa] ezt csinálja?
X mód, ahogy mi segíthetünk a [problémával ami lehet]
X Tipp/ötletek a [fájdalom pont, ami lehet, hogy lesz]
10x [kilátásban lévő cég] tapadás 10 perc alatt
Mennyire elégedett a [Cégnév] [üzleti eszközével, amelyet használnak]?
Gratulálok – most láttalak szerepelni az [iparod legnépszerűbb webhelyén]
10 Hideg értékesítési e-mail sablon
A megfelelő személyt keressük
Általános bemutatkozó e-mail
Lift emelkedés e-mail
A versenytárs termékére hivatkozva
Érték összpontosított e-mail
Elérni kölcsönös kapcsolaton keresztül
Megosztani hasznos ötleteket
Termék bemutató meghívó e-mail
Bejövő lead az Ön webhelyéről
Személyre szabott e-mail
Sign up for our free 14-day trial!
No credit card required. Discover all that LiveAgent has to offer -- engaging templates, a robust call center, ticketing system, and more.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Az ön LiveAgentjének a létrehozása
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre. Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját. Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
A LiveAgent irányítópultjának létrehozása folyamatban van...
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.