• Sablonok
  • Hideg értékesítés e-mail sablonok

Hideg értékesítés e-mail sablonok

A B2B vállalkozások számára a hideg e-mailes marketing mindig is az egyik leghatékonyabb módszer volt a minőségi leadek előállítására. A jól kidolgozott, személyre szabott és jól célzott hideg e-mail lehet a sikeres értékesítési interakció kiindulópontja. Mivel azonban a hideg e-mail az a fajta e-mail, amelyet olyan potenciális ügyfélnek küld, amellyel korábban nincs kapcsolata – a jéghideg e-mailre való válaszadás (vagy akár megnyitás) lehetősége kihívást jelenthet az értékesítési képviselők számára. Az alábbiakban bemutatjuk a B2B hideg e-mailek küldésének bevált módszereit, a bevált tárgyak listáját és 10 hideg értékesítési e-mail sablont, amelyeket a kimenő e-mail kampányaihoz használhat.

Hideg értékesítés e-mail sablonok
Mentse el hideg értékesítési e-mailjeinket mint konzervált üzenet vagy sablon, hogy elküldhesse őket könnyedén.

Hideg e-mail legjobb gyakorlatok

  • Ismerje meg kilátásait, mielőtt elérné – ellenőrizze társadalmi profiljukat, vállalati adataikat és nézze meg, hogy ajánlata megfelelő-e.
  • Az egyes üzenetek személyre szabása a rendelkezésre álló adatok alapján – a Woodpecker megállapította, hogy a fejlett, személyre szabott e-mailek átlagos válaszadási aránya 17% (szemben a nem személyre szabott e-mailek 7%-ával).
  • Összpontosítson az Ön által nyújtott értékre – magyarázza el, hogy terméke/ szolgáltatása hogyan segíthet megoldani a kilátások fájdalmas pontjait és elérni céljait.
  • Tárgya legyen nagyon specifikus és lehetőleg rövid – a legrövidebb témaköröknél általában magasabb a megnyitási arány és a mobileszközökön nem vágják el őket.
  • Végül egyértelműen cselekvésre kell ösztönözni a további elkötelezettséget – például megkérheti őket, hogy kapcsolják össze Önt a megfelelő személlyel, állítsanak be egy rövid hívást, ütemezzenek be egy próbát, stb.

Hideg e-mail tárgysorok, hogy meg is nyissák azokat

  • [Potenciális név], kapcsolatba léphetünk?
  • Meg tudod mutatni a helyes irányt?
  • A legjobb kapcsolatot keresi a [potenciális vállalat]-nál
  • Ki tudnál segíteni?
  • Lenne ránk 5 perced, [Potenciális név]?
  • Lenne időd beszélni [dátum]?
  • [Kölcsönös kapcsolat] ajánlotta a kapcsolatba lépést Önnel
  • [Hivatkozási név]-n keresztül találtalak
  • Kérdés a [céljuk, amik lehet]
  • Te is elköveted ezeket a hibákat?
  • A legtöbb [a megcélzott szakember] elköveti ezt a hibát
  • A [potenciális vállalat] vége a [problémának]
  • X lépés, hogy elérje a [célt, amit kitűzött]
  • Segítség a csapatnak a [célkitűzés] elérésében
  • Segíthetek a [specifikus cél elérésében]?
  • Egy [jobb/ okosabb/ gyorsabb] módja annak, hogy [elérje specifikus célt]
  • Készen állsz a [konkrét kihívás] leküzdésére?
  • Hogyan birkózol meg a [fájdalom ponttal]?
  • Gondolt már a [releváns ajánlatra]?
  • Gyors megoldás az [ipar] számára
  • Tudta, hogy [a kilátásban lévő versenytársa] ezt csinálja?
  • X mód, ahogy mi segíthetünk a [problémával ami lehet]
  • X Tipp/ötletek a [fájdalom pont, ami lehet, hogy lesz]
  • 10x [kilátásban lévő cég] tapadás 10 perc alatt
  • Mennyire elégedett a [Cégnév] [üzleti eszközével, amelyet használnak]?
  • Gratulálok – most láttalak szerepelni az [iparod legnépszerűbb webhelyén]

10 Hideg értékesítési e-mail sablon

A megfelelő személyt keressük


Hi [Name],

My name is [First name], and I’m the head of business development efforts at [Your company]. We recently launched a new [product] that helps [one sentence pitch].

I’m taking an educated guess here– based on your online profile, you appear to be an appropriate person to connect with, or might be able to point me in the right direction.

I’d like to speak with someone from [Prospect’s company] who is responsible for [handling something that’s relevant to my product].

If that’s you, are you open to a 15-minute call on [date and time] to discuss how [product] can specifically help your business? If not you, who do you recommend I should contact?

I’d appreciate the help!
[YOUR SIGNATURE]

Általános bemutatkozó e-mail


Hi [Name],

This is [Your name] with [Your company]. I work with businesses in the [specific] industry and saw you visited our website in the past.

This inspired me to spend a few minutes on [Prospect’s company] website to learn more about how you’re approaching [their strategy for sales/ marketing/ customer service, etc.]. I noticed some areas of opportunity and decided to reach out to you directly.

[Your company] is working with similar companies in your industry, such as [Customer 1], [Customer 2], and [Customer 3] to help them accomplish [specific goals], and giving them the [tools/solutions] to succeed.

If you’d like to learn more, let’s set up a quick call. How does [Day/ time] look on your calendar?

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Lift emelkedés e-mail


Hi [Name],

[Your name] from [Your company] here. I know you’re busy, so I’ll keep this short.

[Prospect’s company] is on my radar because we’ve helped organizations like [Customer 1], [Customer 2], and [Customer 3] to improve [the benefit your product provides] and achieve [results].

Is this something that might interest your organization right now? If so, are you or someone from the team available to hop on a quick call sometime over the next week or two?

Best,
[YOUR SIGNATURE]

A versenytárs termékére hivatkozva


Hi [Name],

Just ran across your website and noticed you were using [your competitor’s product]. How is it working out for you?

Our product is similar to that, however, it also provides [key differentiators]. If you’re up for it, I would love to jump on a quick call with you and get your opinion on how we could make [Prospect’s company] better and see if it would make sense for us to work together.

Would [date and time] be a good time for you? (If not, I’m flexible, just let me know).

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Érték összpontosított e-mail


Hi [Name],

[Your name] from [Your company] here. I saw you recently downloaded our whitepaper about [topic of whitepaper], so I thought I’d reach out.

[Prospect’s company] looks like a great fit for [Your company] and I’d love to understand what your goals are for this year.

We often help companies like yours grow with:

A solution/result
B solution/result
C solution/result

If you’d like to learn how [Your company] can help you reach [X goals], feel free to book time on my calendar here: [link]

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Elérni kölcsönös kapcsolaton keresztül


Hi [Name],

[Mutual connection] recommended we get in touch, hope you don’t mind me reaching out. I work for [Company name] that provides [short product pitch].

[Product name] has been helping businesses like yours [achieve specific goals]. I believe it’s something that might be valuable to you.

How do you feel about a quick call next week to discuss this further? Let me know when works best for you.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Megosztani hasznos ötleteket


Hi [Name],

My name is [Your name] and we work with companies like [Company names] to improve their [sales/ marketing efforts/ customer experience, etc.].

I’ve already started looking at [Prospect’s company] website and I have a few ideas about how you can increase your […]. For example, [details on how you can help them achieve their goals].

I actually have more ideas that may be useful for you. Do you have some time next week for a 15-minute call? If so, you can book time directly onto my calendar here: [link]

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Termék bemutató meghívó e-mail


Hi [Name],

My name is [Your name], and I’ll keep this very quick.

Our software solution helps businesses like yours achieve [specific goals] through [product benefits].

Could I have 10 minutes of your time next week for a personalized demo that’ll make clear why companies like [Customer 1], [Customer 2], and [Customer 3] love our product?

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Bejövő lead az Ön webhelyéről


Hi [Name],

You recently visited our website and [what they did on website]. If you’re interested in learning more about [content topic], then I can recommend the following additional resources:

[Relevant resource 1]
[Relevant resource 2]

Or, if you were looking for a cost-effective solution to [topic], our product/service could actually help you [achieve specific goals]. Let’s schedule a quick 10-minute call so I can tell you more about it. When works best for you?

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Személyre szabott e-mail


Hi [Name],

I just came across your [prospect’s blog post/ comment] on [platform] and thought the points you made were very insightful and I agree with most of them.

It also made me want to reach out so I could talk to you about how [Prospect’s company] could benefit from our software that totally takes care of the issue you raised about [details of the issue].

What would be the best way to get 15 mins on your calendar to explore if this would be valuable to your company?

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Hideg értékesítési e-mail – Gyakran feltett kérdések

Hogyan írjon hideg e-mailt az értékesítéshez?

A hideg e-mail rövid és pontos. Próbálja meg már 4 mondatban megfogalmazni az e-mailt.

Mit mondjon a hideg e-mailben?

Hideg e-mail írásakor egy rövid bevezetéssel kell kezdenie magáról és a vállalkozásáról. A bevezető bekezdés után meg kell adnia az okot, miért írja az e-mailt. Végül ajánljon megoldást vagy bevezetést a termékéhez.

Hogyan küldhetek hideg e-mailt?

Rendelkeznie kell egy listával az e-mail címekről, amelyeket a kutatási folyamat során kapott. Ne csak hideg e-mailt küldjön véletlenszerű címekre. Összpontosítson a potenciális vezetőkkel való meleg kapcsolat kialakítására. Ne féljen sok e-mailt küldeni. Vannak, akik úgy gondolják, hogy több e-mail küldése azt jelenti, hogy nem lehet kapcsolatot kialakítani. Ez nem igaz. Akkor is kialakíthat kapcsolatot, amikor sok e-mailt küld. Ami itt fontos, hogy képesnek kell lennie arra, hogy kapcsolatot építsen ki vezetőivel.

Sign up for our free 14-day trial!

No credit card required. Discover all that LiveAgent has to offer -- engaging templates, a robust call center, ticketing system, and more.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan írjon hideg e-mailt az értékesítéshez?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A hideg e-mail rövid és pontos. Próbálja meg már 4 mondatban megfogalmazni az e-mailt.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mit mondjon a hideg e-mailben?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Hideg e-mail írásakor egy rövid bevezetéssel kell kezdenie magáról és a vállalkozásáról. A bevezető bekezdés után meg kell adnia az okot, miért írja az e-mailt. Végül ajánljon megoldást vagy bevezetést a termékéhez.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan küldhetek hideg e-mailt?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Rendelkeznie kell egy listával az e-mail címekről, amelyeket a kutatási folyamat során kapott. Ne csak hideg e-mailt küldjön véletlenszerű címekre. Összpontosítson a potenciális vezetőkkel való meleg kapcsolat kialakítására. Ne féljen sok e-mailt küldeni. Vannak, akik úgy gondolják, hogy több e-mail küldése azt jelenti, hogy nem lehet kapcsolatot kialakítani. Ez nem igaz. Akkor is kialakíthat kapcsolatot, amikor sok e-mailt küld. Ami itt fontos, hogy képesnek kell lennie arra, hogy kapcsolatot építsen ki vezetőivel.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.