Hogyan használja az e-mail marketinget a hívások megszervezéséhez? Cikkünk bemutatja a hívás e-mail sablonok fontosságát a közvetlenség és az üzenetek hatékony közvetítése érdekében.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Sok vállalat rendkívül keményen dolgozik online jelenlétének növelése érdekében. Minden tőlük telhetőt megtesznek az internet és a mai digitális korszak által kínált új csatornák: közösségi média, e-mailek, űrlapok, céloldalak és egyéb marketing és kommunikációs eszközök felhasználása érdekében. De vajon ezek az eszközök helyettesítik-e az ügyfelekkel, az érdekeltekkel vagy a partnerekkel folytatott telefonos és személyes kommunikációt?
A válasz nem. A telefonhívások fontos kapcsolati szempontok a vállalatok és (potenciális) ügyfeleik között. Így ez a cikk felvázolja, hogyan használhatja ki az e-mail marketinget az ügyfelekkel történő hívások megszervezéséhez.
Milliónyi e-mail érkezik és kerül naponta az értékesítők postaládájába. Tudnia kell, hogyan küldje el a tökéletes e-mailt, hogy az üzenete ne vesszen el a rendetlenségben. Ez különösen igaz, ha egy hívási meghívót küld egy fontos ügyfélnek.
Miért fontos beszélgetésre invitálni az ügyfeleket
Egyesek szerint a hagyományos kommunikációs formák, például a telefonhívások, elavultak. E vélemények tulajdonosai hajlamosak megfeledkezni a kommunikáció néhány meghatározó tényezőjéről. Ide tartoznak a közvetlenség, a kifejezések, a hangszín és a szünetek … Ezek a jelek olyan üzeneteket és fontos információkat közvetítenek, amelyek elveszhetnek a digitális kommunikáció révén. Semmi sem helyettesítheti az emberek közötti párbeszédet és közvetlen beszélgetést (legalábbis egyelőre).
Ezért az ügyfeleknek hívásokra történő meghívásának továbbra is részét kell képeznie az e-mail marketing stratégiájában, és a hívás meghívó e-mail sablonok segítenek ebben. De térjünk rá előbb a tárgysorokra.
Hívási meghívó e-mail sablon tárgy mező példák
7 hívási meghívó e-mail sablon ötlet
Kezdeti ismeretterjesztő hívás meghívó e-mail sablon
My name is [name], and I work at [company].
We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].
Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?
I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.
If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!
Cheers,
[name & company]
A hívás meghívására vonatkozó e-mail nyomon követése
It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].
I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.
Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!
[CTA]
Best,
[name & company]
Demo hívás meghívó e-mail sablon
Thanks for showing your interest in [product/service] — we’re excited to see you here!
Since you [visited our website/downloaded an ebook/commented on our social media profile], I bet that you’d like to learn more about our products.
Please click this link to schedule your demo [link] — choose a time and date that suits you the most!
We look forward to talking to you soon.
Best,
[name & company]
Hívás meghívó e-mail sablon az ügyfeleknek, akik néhány problémát jelentettek
I’ve noticed that you reported an issue [the matter of the issue/ticket no.]
I want to resolve your problem as quickly as possible.
I think the quickest way to solve this is to schedule a quick [video] call so that I can walk you through [our dashboard/latest updates/new features] and help you with [pain point].
Click the link below to schedule a call with me:
[CTA]
Regards,
[name & company]
Hívás meghívó e-mail sablon az esetleges értékesítésért
You already use our [product/service], so I thought I should let you know about our new offer!
[new product/service] is available now, and many of our current clients have already [bought/tested] it. They love the results!
How about we hop on a quick call so I can show you how to make the most of [new product/service]?
Click the button below to book a call with me!
[CTA]
Talk to you soon,
[name]
Meggyőző nyomon követés egy hívás meghívó e-mail sablonhoz
“Hívás ütemezés?” hívás meghívás nyomon követés e-mail sablon
Hello [contact name],
Are you still looking for a hand with [pain point]?
If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.
[CTA]
Regards,
[name & company]
“Gyors kérdés” nyomon követési hívás meghívó e-mail sablon
Dealing with [pain point] can be a tough job sometimes.
If you tell me some of the biggest challenges that your company has faced recently, I can help you with them and deliver [value proposition].
We can discuss this over the phone, as I think it will be easier for both of us.
Just click this link [link] to schedule a call with one of our experts.
Take care,
[name & company]
Milyen gyakran kellene hívásra meghívó e-maileket küldeni?
A meglévő vagy leendő ügyfelekkel folytatott kommunikáció gyakoriságát hozzá kell igazítani egy adott kampányhoz, egy kérdés sürgősségéhez vagy egy potenciális ügylet értékéhez. Mindenesetre ne felejtse el nem elárasztani névjegyeit e-mailekkel és hívási meghívásokkal. Ellenkező esetben a kommunikáció spamnek tűnhet.
Ajánlanom kell időt és dátumot a híváshoz a hívási meghívóban?
Megemlítheti az időt és a dátumot, amely leginkább megfelelne Önnek. Meg kell azonban hagynia a leendő vagy a meglévő ügyfeleknek, hogy eldöntsék, mikor akarnak Önhöz fordulni.
Meg kell említenem, hogy honnan szereztem egy kontakt telefonszámát?
Általában ez egy adott ország vagy állam adatvédelmi törvényeitől függ. Általában nem kell megemlítenie, de jó gyakorlat, ha tájékoztatja kontaktját arról, hogyan szerezte meg adatait, még akkor is, ha nem kérdeznek rá. Ha azonban mégis kérdeznék, akkor adjon nekik őszinte választ.
Ne feledje azt se, hogy ne vegye fel a kapcsolatot olyan emberekkel, akik nem fejezték ki hajlandóságukat arra, hogy cége kapcsolatba lépjen velünk.
Ready to put your call email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Közösségi média ügyfélszolgálat
A közösségi média lehetővé teszi a tartalom megosztását, amely erőteljes hatással van a véleménynyilvánításra és a karrierekre. Az ügyfélszolgálat szintén elengedhetetlen a közösségi médiában, mivel az ügyfelek gyors válaszokat várnak. A közösségi média lehetőséget teremt az üzleti sikerekhez és a romboláshoz.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.