Hívás e-mail sablonok

Sok vállalat rendkívül keményen dolgozik online jelenlétének növelése érdekében. Minden tőlük telhetőt megtesznek az internet és a mai digitális korszak által kínált új csatornák: közösségi média, e-mailek, űrlapok, céloldalak és egyéb marketing és kommunikációs eszközök felhasználása érdekében. De vajon ezek az eszközök helyettesítik-e az ügyfelekkel, az érdekeltekkel vagy a partnerekkel folytatott telefonos és személyes kommunikációt?

A válasz nem. A telefonhívások fontos kapcsolati szempontok a vállalatok és (potenciális) ügyfeleik között. Így ez a cikk felvázolja, hogyan használhatja ki az e-mail marketinget az ügyfelekkel történő hívások megszervezéséhez.

Milliónyi e-mail érkezik és kerül naponta az értékesítők postaládájába. Tudnia kell, hogyan küldje el a tökéletes e-mailt, hogy az üzenete ne vesszen el a rendetlenségben. Ez különösen igaz, ha egy hívási meghívót küld egy fontos ügyfélnek.

Miért fontos beszélgetésre invitálni az ügyfeleket

Egyesek szerint a hagyományos kommunikációs formák, például a telefonhívások, elavultak. E vélemények tulajdonosai hajlamosak megfeledkezni a kommunikáció néhány meghatározó tényezőjéről. Ide tartoznak a közvetlenség, a kifejezések, a hangszín és a szünetek … Ezek a jelek olyan üzeneteket és fontos információkat közvetítenek, amelyek elveszhetnek a digitális kommunikáció révén. Semmi sem helyettesítheti az emberek közötti párbeszédet és közvetlen beszélgetést (legalábbis egyelőre).

Hívás e-mail sablonok
A LiveAgent lehetőséget ad videóhíváshoz ügyfeleivel

Ezért az ügyfeleknek hívásokra történő meghívásának továbbra is részét kell képeznie az e-mail marketing stratégiájában, és a hívás meghívó e-mail sablonok segítenek ebben. De térjünk rá előbb a tárgysorokra.

Hívási meghívó e-mail sablon tárgy mező példák

 

  • Beszéljünk, [név]
  • [név], készen áll egy gyors csevegésre?
  • Még mindig küszködik a [fájdalmas ponttal]? Beszéljünk meg néhány lehetséget!
  • Beszéljünk telefonon, [név]
  • Beszélnünk kell, nemde?
  • Ne maradj le a hívásunkról
  • Örömmel hallanánk felőled – őszintén
  • Segítő kézre van szükséged a [fájdalmas ponthoz]? Beszéljünk!
  • Beszéljük meg a [problémákat] telefonon keresztül
  • Örömmel dolgoznánk veled, de előbb beszélnünk kellene
  • Minden arról szól, hogy beszélgessünk egymással, igaz?
  • Beszélgetnél?

7 hívási meghívó e-mail sablon ötlet

Kezdeti ismeretterjesztő hívás meghívó e-mail sablon

A hívás meghívására vonatkozó e-mail nyomon követése


Demo hívás meghívó e-mail sablon

Hívás meghívó e-mail sablon az ügyfeleknek, akik néhány problémát jelentettek

 

Hívás meghívó e-mail sablon az esetleges értékesítésért

 


Meggyőző nyomon követés egy hívás meghívó e-mail sablonhoz

“Hívás ütemezés?” hívás meghívás nyomon követés e-mail sablon

 

“Gyors kérdés” nyomon követési hívás meghívó e-mail sablon

 

Hívás meghívó e-mail – Gyakran ismételt kérdések

Milyen gyakran kellene hívás meghívó e-maileket küldeni?

Megoldási idő

A meglévő vagy leendő ügyfelekkel folytatott kommunikáció gyakoriságát hozzá kell igazítani egy adott kampányhoz, egy kérdés sürgősségéhez vagy egy potenciális ügylet értékéhez. Mindenesetre ne felejtse el nem elárasztani névjegyeit e-mailekkel és hívási meghívásokkal. Ellenkező esetben a kommunikáció spamnek tűnhet.

Ajánlanom kell időt és dátumot a híváshoz a hívás meghívóban?

Kérelmező

Megemlítheti az időt és dátumot, mely leginkább megfelelne Önnek. Meg kell azonban hagynia a leendő vagy a meglévő ügyfeleknek, hogy eldöntsék, mikor akarnak Önhöz fordulni.

Meg kell említenem, honnan szereztem egy kontakt telefonszámát?

Hívás e-mail sablonok

Általában ez egy adott ország vagy állam adatvédelmi törvényeitől függ. Általában nem kell megemlítenie, de jó gyakorlat, ha tájékoztatja kontaktját arról, hogyan szerezte meg adatait, még akkor is, ha nem kérdeznek rá. Ha azonban mégis kérdeznék, akkor adjon nekik őszinte választ.

Ne feledje azt se, hogy ne vegye fel a kapcsolatot olyan emberekkel, akik nem fejezték ki hajlandóságukat arra, hogy cége kapcsolatba lépjen velünk.

Ready to put your call email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..