Sok vállalat rendkívül keményen dolgozik online jelenlétének növelése érdekében. Minden tőlük telhetőt megtesznek az internet és a mai digitális korszak által kínált új csatornák: közösségi média, e-mailek, űrlapok, céloldalak és egyéb marketing és kommunikációs eszközök felhasználása érdekében. De vajon ezek az eszközök helyettesítik-e az ügyfelekkel, az érdekeltekkel vagy a partnerekkel folytatott telefonos és személyes kommunikációt?
A válasz nem. A telefonhívások fontos kapcsolati szempontok a vállalatok és (potenciális) ügyfeleik között. Így ez a cikk felvázolja, hogyan használhatja ki az e-mail marketinget az ügyfelekkel történő hívások megszervezéséhez.
Milliónyi e-mail érkezik és kerül naponta az értékesítők postaládájába. Tudnia kell, hogyan küldje el a tökéletes e-mailt, hogy az üzenete ne vesszen el a rendetlenségben. Ez különösen igaz, ha egy hívási meghívót küld egy fontos ügyfélnek.
Miért fontos beszélgetésre invitálni az ügyfeleket
Egyesek szerint a hagyományos kommunikációs formák, például a telefonhívások, elavultak. E vélemények tulajdonosai hajlamosak megfeledkezni a kommunikáció néhány meghatározó tényezőjéről. Ide tartoznak a közvetlenség, a kifejezések, a hangszín és a szünetek … Ezek a jelek olyan üzeneteket és fontos információkat közvetítenek, amelyek elveszhetnek a digitális kommunikáció révén. Semmi sem helyettesítheti az emberek közötti párbeszédet és közvetlen beszélgetést (legalábbis egyelőre).
Ezért az ügyfeleknek hívásokra történő meghívásának továbbra is részét kell képeznie az e-mail marketing stratégiájában, és a hívás meghívó e-mail sablonok segítenek ebben. De térjünk rá előbb a tárgysorokra.
Hívási meghívó e-mail sablon tárgy mező példák
7 hívási meghívó e-mail sablon ötlet
Kezdeti ismeretterjesztő hívás meghívó e-mail sablon
A hívás meghívására vonatkozó e-mail nyomon követése
Demo hívás meghívó e-mail sablon
Hívás meghívó e-mail sablon az ügyfeleknek, akik néhány problémát jelentettek
Hívás meghívó e-mail sablon az esetleges értékesítésért
Meggyőző nyomon követés egy hívás meghívó e-mail sablonhoz
“Hívás ütemezés?” hívás meghívás nyomon követés e-mail sablon
“Gyors kérdés” nyomon követési hívás meghívó e-mail sablon
Milyen gyakran kellene hívás meghívó e-maileket küldeni?
A meglévő vagy leendő ügyfelekkel folytatott kommunikáció gyakoriságát hozzá kell igazítani egy adott kampányhoz, egy kérdés sürgősségéhez vagy egy potenciális ügylet értékéhez. Mindenesetre ne felejtse el nem elárasztani névjegyeit e-mailekkel és hívási meghívásokkal. Ellenkező esetben a kommunikáció spamnek tűnhet.
Ajánlanom kell időt és dátumot a híváshoz a hívás meghívóban?
Megemlítheti az időt és dátumot, mely leginkább megfelelne Önnek. Meg kell azonban hagynia a leendő vagy a meglévő ügyfeleknek, hogy eldöntsék, mikor akarnak Önhöz fordulni.
Meg kell említenem, honnan szereztem egy kontakt telefonszámát?
Általában ez egy adott ország vagy állam adatvédelmi törvényeitől függ. Általában nem kell megemlítenie, de jó gyakorlat, ha tájékoztatja kontaktját arról, hogyan szerezte meg adatait, még akkor is, ha nem kérdeznek rá. Ha azonban mégis kérdeznék, akkor adjon nekik őszinte választ.
Ne feledje azt se, hogy ne vegye fel a kapcsolatot olyan emberekkel, akik nem fejezték ki hajlandóságukat arra, hogy cége kapcsolatba lépjen velünk.
Ready to put your call email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Free TrialLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..