Ingyenes próba

RSVP e-mail sablonok

Egy esemény megtervezése, legyen az személyes vagy online, sok időt és erőfeszítést igényel. Meg kell találnia egy helyszínt (vagy fizikai helyet, vagy internetes hosztot/platformot), biztonságos előadókat és/vagy kiállítókat, össze kell állítania egy ütemtervet és ki kell dolgoznia egy marketingstratégiát, hogy minél több emberhez eljusson, sok más feladatok mellett.

Az utolsó pont különösen fontos, mert egy dologra mindenképpen szükség van a siker érdekében, ez a vendégek. Ez azt jelenti, hogy feltétlenül átgondolt esemény meghívó e-mailt kell küldeni a hallgatóságnak annak érdekében, hogy a lehető legtöbb ember „répondez s’il vous plaît” (RSVP) vagy „kérjük, válaszoljon” részvétel megerősítéséhez.

Salon Biz RSVP e-mail sablon
Salon Biz RSVP e-mail sablon

Hogyan hozzunk létre hatékony RSVP e-mailt

A meghívó e-mailjének számos eleme hozzájárul az RSVP-k biztonságossá tételéhez:

  1. E-mail küldő neve – ha a címzettek nem tudják, ki a meghívó küldője, akkor valószínüleg nem válaszolnak, ezért állítsák a feladó nevét a vállalat nevére, vagy használjon személyes nevet és tegye a cég nevét a tárgysorba.
  2. Fejléc logó – ez emlékezteti az olvasót arra, hogy ki küldte az üzenetet még akkor is, ha hiányzik a küldő neve. Ezenkívül a meghívó e-mailekben való kiemelt feltüntetése elősegíti a márka ismertségének növelését.
  3. Márkaidentitás – a vállalati színek, a betűtípusok, a képek és a stílus (valamint a fejléc embléma) használata minden kommunikációban szintén elősegíti a tudatosság és a bizalom kialakítását, ami viszont növelheti az események hosszú távú megtérülését az a sok RSVP.
  4. Szöveg előnézete – használja az “altárgyat”, hogy felhívja a hallgatóság figyelmét.
  5. Lábléc aláírása – fejezze be az RSVP e-mailt a kezdetnek megfelelő módon, a márka nevével, emblémájával és színeivel, valamint a webhelyére és a közösségi média profiljaira mutató linkekkel, hogy extra lehetőséget biztosítson a címzettek részvételére az eseményen.
E-mail sablon testre szabás
Szabja testre az RSVP e-mail sablonok a LiveAgent-ben

RSVP e-mail tárgysor

  • Csatlakozz a közelgő [cég] [konferenciáját/webináriumát]!
  • Ne hagyd ki, RSVP a mi [tárgy] eseményünket most
  • Találkozunk az [esemény neve] rendezvényen a következő [héten/hónapban]?
  • Mindenki a [név] díjakról beszél…
  • Jelöld be naptáradban a [cég] csapatépítő eseményét
  • Meghívtak egy szórakoztató [reggel/délután/nap] szabadnapos munkára!

RSVP e-mail sablonok

RSVP e-mail sablon 1 – konferencia/ webinárvium meghívó

RSVP e-mail sablon 2 – díjátadó rendezvény meghívó

RSVP e-mail sablon 3 – csapatépítő esemény meghívó

RSVP e-mail sablonok – Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen hosszúnak kell lennie egy RSVP e-mailnek?

Aláírás tollal

Csakúgy, mint a legtöbb e-mail típus esetében, az eseménymeghívóknak is rövideknek és kedveseknek kell lenniük az olvasó figyelmének és érdeklődésének fenntartása érdekében. Térjen a lényegre az esemény fontos részleteivel, mint például a dátum, a helyszín és a legfontosabb előadók/ kiállítók/ tevékenységek, miközben arra ösztönzi az embereket, hogy egyszerre vegyenek részt. Ne felejtse el belefoglalni a tényleges foglaláshoz szükséges összes cselekvésre ösztönzést (CTA)!

Mit kellene tartalmaznia az RSVP e-mailnek?

Ellenőrzőlista

Míg a meghívó e-mailek másolatának működőképesnek kell lennie, a fentiek szerint, ugyanakkor elég érdekesnek kell lennie ahhoz, hogy meggyőzze a címzetteket, hogy válaszoljon az eseményére. Az e-mailnek tartalmaznia kell részleteket arról is, hogy hol és mikor kerül sor, miközben leírja az eseményen való részvétel előnyeit. Ezt úgy teheti meg, hogy megfontolja, mit keres a közönsége egy ilyen eseményen. Tegye hangzásra elég érdekesnek, hogy meggyőzze őket a részvételről, miközben az egyedi értékesítési pontokra összpontosítanak. Még egyszer ne felejtsük el az RSVP CTA.

Használjak egyszerű szöveget egy RSVP e-mailhez?

RSVP e-mail sablonok

Egy kép valóban ezer szót mondd el, különösen akkor, ha olyan szempontokat ír le, mint például az izgalmas esemény helyszíne. A gazdag média tartalom, mint például a képek és videók, valószínűleg jobban ösztönzi a címzetteket az RSVP-re, mint bármi, amit írhat, ezért a válasz erre a kérdésre lényegében határozott „nem”.

Sign up for our free 14-day trial. No credit card required. All features.

Discover all that LiveAgent has to offer, including a WYSIWYG email template builder.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen hosszúnak kell lennie egy RSVP e-mailnek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Csakúgy, mint a legtöbb e-mail típus esetében, az eseménymeghívóknak is rövideknek és kedveseknek kell lenniük az olvasó figyelmének és érdeklődésének fenntartása érdekében.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mit kellene tartalmaznia az RSVP e-mailnek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az e-mailnek tartalmaznia kell részleteket arról, hogy hol és mikor kerül sor, miközben leírja az eseményen való részvétel előnyeit. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Használjak egyszerű szöveget egy RSVP e-mailhez?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Egy kép valóban ezer szót mondd el, különösen akkor, ha olyan szempontokat ír le, mint például az izgalmas esemény helyszíne. A gazdag média tartalom, mint például a képek és videók, valószínűleg jobban ösztönzi a címzetteket az RSVP-re, mint bármi, amit írhat, ezért a válasz erre a kérdésre lényegében határozott „nem”.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..