Hogyan népszerűsítheti weboldalát, customer portal és ösztönözheti ügyfeleit, hogy csatlakozzanak hozzá? Az egyik leghatékonyabb módszer az, ha egyszerűen e-mailt küld, tájékoztatva őket a platform létezéséről.
Ne felejtse el felsorolni az ügyfélportálhoz való csatlakozás előnyeit, és helyezzen el egyértelmű cselekvésre ösztönző tartalmat a legjobb eredmények elérése érdekében.
A meghívó e-mail olyan üzenet, amely tájékoztatja ügyfeleit vagy felhasználóit az ügyfélportál elérhetőségéről, és arra ösztönzi őket, hogy csatlakozzanak a platformhoz. Ezt a típusú e-mailt minden olyan ügyfélnek el kell küldenie, aki csatlakozhat az ügyfélportálhoz.
A meghívó levelek kiküldése létfontosságú üzlete szempontjából. Ellenkező esetben nem biztos, hogy tudják, hogy weboldala létezik, és azt sem milyen előnyökkel járhat, ha odalátogat.
Figyelembe véve a weboldal létrehozásával járó munkamennyiséget, valamint azt, hogy oldala mennyire értékes az ügyfelek és a felhasználók számára, érdemes tovább lépni és népszerűsíteni is azt.
Meghívó e-mail sablon 1
We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].
If you want to create an account, please click on the following link: [link]
Enjoy!
Best,
The [customer portal] team
Meghívó e-mail sablon 2
[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [area] strategy, such as [one of the activities].
We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love you to create a customer portal account and join our user community!
We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.
Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.
Register Now
Best,
The [customer portal] team
Meghívó e-mail sablon 3
It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time on dealing with [pain point].
Join our portal to learn:
[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]
,,,
Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:
[Testimonial 1]
[Testimonial 2]
Register now
Best,
The [customer portal] team
Meghívó e-mail sablon 4
I’d like to invite you to keep track of the work we do together via the [customer portal].
Using this secure online system, you’ll keep track of our work, collaborate with our other customers, and stay up to date with [product/service]! It gives a real-time view and is a great way to remain in sync.
Access your account now
Looking forward to working together!
Best,
The [customer portal] team
Meghívó e-mail sablon 5
We are inviting you to use our new [customer portal], which will give you a better overview of all that’s happening with [product/service].
This platform will help you get the most out of [product/service].
Check out the portal below:
GET STARTED!
Best,
The [customer portal] team
Meghívó e-mail sablon 6
You’ve been invited to join [customer portal]. You can use it to raise requests and get help. To set up your account, simply click on your [link]
Hope you will find [customer portal] useful!
Best
The [customer portal] team
Meghívó e-mail sablon 7
You’ve been invited to our [customer portal], where you’ll be able to safely exchange messages, files, and updates with other users.
The button below will take you to the registration page, where you can create your account.
[button]
Best,
The [customer portal] team
Hogyan is kell kinéznie egy meghívó e-mailnek?
Az ügyfélportálhoz csatlakozásra való meghívásnak azonnal fel kell hívnia a címzett figyelmét, és meg kell győznie arról, hogy regisztráljon az oldalon. Ezért jó ötlet HTML-alapú e-mail sablon használata, amivel vizuálisan vonzóvá teheti.
Hányszor kell megismételni a meghívó e-mailt?
Két, egy héten belül elküldött nyomon követés több mint rendben van. Ne feledje, ne legyen túl rámenős és figyelje a címzettek reakcióit. Ha azt kérik Öntől, hogy ne küldjön több üzenetet, ne tegye.
Ha egy új ügyfél nem csatlakozik az Ön ügyfélportáljához, miután egy vagy két üzenetet küldött nekik, az azt jelentheti, hogy nem kommunikálja sikeresen a platform értékét.
Mikor küldjön meghívó e-mailt?
Ideális esetben néhány nappal (vagy a termék / szolgáltatás összetettségétől függően) vagy hét után küldjön meghívó e-mailt, miután az ügyfél elkezdte használni az Ön termékét / szolgáltatását. Először segítse át őket a regisztrációs folyamaton, majd hagyja, hogy megismerjék termékét, és az összes rendelkezésre álló információt megismerjék. Miután az új ügyfél jobban megismerte a termékeit, hívja meg őt az ügyfélportálra, amely segítségével a termékével / szolgáltatásával kapcsolatos összetettebb kihívásokat oldhatja meg, és megoszthatja tapasztalatait más felhasználókkal.
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.