Hogyan népszerűsítheti weboldalát, és ösztönözheti ügyfeleit, hogy csatlakozzanak hozzá? Az egyik leghatékonyabb módszer az, ha egyszerűen e-mailt küld, tájékoztatva őket a platform létezéséről.
Ne felejtse el felsorolni az ügyfélportálhoz való csatlakozás előnyeit, és helyezzen el egyértelmű cselekvésre ösztönző tartalmat a legjobb eredmények elérése érdekében.
A meghívó e-mail olyan üzenet, amely tájékoztatja ügyfeleit vagy felhasználóit az ügyfélportál elérhetőségéről, és arra ösztönzi őket, hogy csatlakozzanak a platformhoz. Ezt a típusú e-mailt minden olyan ügyfélnek el kell küldenie, aki csatlakozhat az ügyfélportálhoz.
Meghívó levelek kiküldése létfontosságú üzlete szempontjából. Ellenkező esetben nem biztos, hogy tudják, hogy weboldala létezik, és azt sem milyen előnyökkel járhat, ha odalátogat.
Figyelembe véve a weboldal létrehozásával járó munkamennyiséget, valamint azt, hogy oldala mennyire értékes az ügyfelek és a felhasználók számára, érdemes tovább lépni és népszerűsíteni is azt.
Meghívó e-mail sablon tárgyának sorai
Meghívó e-mail sablon 1
Meghívó e-mail sablon 2
Meghívó e-mail sablon 3
Meghívó e-mail sablon 4
Meghívó e-mail sablon 5
Meghívó e-mail sablon 6
Meghívó e-mail sablon 7
Meghívó e-mail sablon – Gyakran Ismételt Kérdések
Hogyan is kell kinéznie egy meghívó e-mailnek?
Az ügyfélportálhoz csatlakozásra való meghívásnak azonnal fel kell hívnia a címzett figyelmét, és meg kell győznie arról, hogy regisztráljon az oldalon. Ezért jó ötlet HTML-alapú e-mail sablon használata, amivel vizuálisan vonzóvá teheti.
Hányszor kell megismételni a meghívó e-mailt?
Két, egy héten belül elküldött nyomon követés több mint rendben van. Ne feledje, ne legyen túl rámenős és figyelje a címzettek reakcióit. Ha azt kérik Öntől, hogy ne küldjön több üzenetet, ne tegye.
Ha egy új ügyfél nem csatlakozik az Ön ügyfélportáljához, miután egy vagy két üzenetet küldött nekik, az azt jelentheti, hogy nem kommunikálja sikeresen a platform értékét.
Mikor küldjön meghívó e-mailt?
Ideális esetben néhány nappal (vagy a termék / szolgáltatás összetettségétől függően) vagy hét után küldjön meghívó e-mailt, miután az ügyfél elkezdte használni az Ön termékét / szolgáltatását. Először segítse át őket a regisztrációs folyamaton, majd hagyja, hogy megismerjék termékét, és az összes rendelkezésre álló információt megismerjék. Miután az új ügyfél jobban megismerte a termékeit, hívja meg őt az ügyfélportálra, amely segítségével a termékével / szolgáltatásával kapcsolatos összetettebb kihívásokat oldhatja meg, és megoszthatja tapasztalatait más felhasználókkal.
Ready to put our invitation templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Free TrialLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..