Hogyan népszerűsítheti weboldalát, customer portal és ösztönözheti ügyfeleit meghívó e-mailekkel? Tanuljon az előnyökről és használjon vizuálisan vonzó HTML-alapú sablonokat!
Hogyan népszerűsítheti weboldalát, customer portal és ösztönözheti ügyfeleit, hogy csatlakozzanak hozzá? Az egyik leghatékonyabb módszer az, ha egyszerűen e-mailt küld, tájékoztatva őket a platform létezéséről.
Ne felejtse el felsorolni az ügyfélportálhoz való csatlakozás előnyeit, és helyezzen el egyértelmű cselekvésre ösztönző tartalmat a legjobb eredmények elérése érdekében.
A meghívó e-mail olyan üzenet, amely tájékoztatja ügyfeleit vagy felhasználóit az ügyfélportál elérhetőségéről, és arra ösztönzi őket, hogy csatlakozzanak a platformhoz. Ezt a típusú e-mailt minden olyan ügyfélnek el kell küldenie, aki csatlakozhat az ügyfélportálhoz.
A meghívó levelek kiküldése létfontosságú üzlete szempontjából. Ellenkező esetben nem biztos, hogy tudják, hogy weboldala létezik, és azt sem milyen előnyökkel járhat, ha odalátogat.
Figyelembe véve a weboldal létrehozásával járó munkamennyiséget, valamint azt, hogy oldala mennyire értékes az ügyfelek és a felhasználók számára, érdemes tovább lépni és népszerűsíteni is azt.
We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].
If you want to create an account, please click on the following link: [link]
Enjoy!
Best,
The [customer portal] team
[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [area] strategy, such as [one of the activities].
We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love you to create a customer portal account and join our user community!
We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.
Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.
Register Now
Best,
The [customer portal] team
It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time on dealing with [pain point].
Join our portal to learn:
[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]
,,,
Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:
[Testimonial 1]
[Testimonial 2]
Register now
Best,
The [customer portal] team
I’d like to invite you to keep track of the work we do together via the [customer portal].
Using this secure online system, you’ll keep track of our work, collaborate with our other customers, and stay up to date with [product/service]! It gives a real-time view and is a great way to remain in sync.
Access your account now
Looking forward to working together!
Best,
The [customer portal] team
We are inviting you to use our new [customer portal], which will give you a better overview of all that’s happening with [product/service].
This platform will help you get the most out of [product/service].
Check out the portal below:
GET STARTED!
Best,
The [customer portal] team
You’ve been invited to join [customer portal]. You can use it to raise requests and get help. To set up your account, simply click on your [link]
Hope you will find [customer portal] useful!
Best
The [customer portal] team
You’ve been invited to our [customer portal], where you’ll be able to safely exchange messages, files, and updates with other users.
The button below will take you to the registration page, where you can create your account.
[button]
Best,
The [customer portal] team
Ready to put our invitation templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Ügyfélszolgálat követési email sablonok
Az ügyfélszolgálatban az ügyfelek véleményének és javaslatainak gyűjtése fontos ahhoz, hogy a vállalkozások jobban kiszolgálják őket és megtartsák a hűségüket. Az ügyfélszolgálati támogatás kiemelkedő lehetőségeket kínál az ügyfél élmény fejlesztésére és az ügyfél-visszajelzések elemzése segíthet a termékek és csapatok javításában. Az Értékelés és Javaslat Tábla lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy ügyfélközpontú termékeket készítsenek a visszajelzések és javaslatok alapján. A Nicereply és a LiveAgent kombinálása pedig lehetővé teszi az ügyfélfelmérések beágyazását az üzenetváltások során.
Az e-mail sablonok elősegítik a könnyű e-mail írást, és a testreszabhatóságnak köszönhetően lehetővé teszik a márkához való illeszkedést. Az információs e-maileknél fontos a rövidség és az informatív tartalom, valamint a stíluskövetés és a megfelelő formázás. A tárgysorok kulcsszerepet játszanak az e-mailek hatékonyságában, és fontos, hogy ne legyenek homályosak vagy túlzottan csalódtatóak. Az e-mail sablonok alkalmazása és az információs e-mailek helyes írása elősegíti a vásárlói lojalitást és bizalmat.
Termék frissítés email sablonok
A cikk bemutatja, hogyan lehet hatékony emailt írni, amelyben megismerni az ügyfél igényeit és szükségleteit. Több e-mail sablon is található, amelyek segítik az írási folyamatot. Fontos a megfelelő bemutatkozás az új ügyfelek számára, mert ez segíthet az ügyfelek megtartásában és a bevételnövelésben. Az üdvözlő e-maileknek magas minőségre van szükségük, mert az első benyomás nagyon fontos. Az ügyfélportál időt takarít meg, megkönnyíti az ügyfélkapcsolatok kezelését és lehetővé teszi az e-mail kampányok létrehozását.
Az ügyfelek tartalmi email kampányokkal kell figyelmeztetniük, és a digitális megoldások integrációja fontos a piaci sikerhez. A LiveAgent hasznos segítség az ügyfélszolgálatban a csapatmunka és az önsegítő portálok révén. Az ügyfelek elégedetlensége visszatérési problémákat okozhat, de az önálló megoldások könnyen hozzáférhetővé tehetők az online portálokon.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team