Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Meghívó e-mail sablonok

Hogyan népszerűsítheti weboldalát, customer portal és ösztönözheti ügyfeleit, hogy csatlakozzanak hozzá? Az egyik leghatékonyabb módszer az, ha egyszerűen e-mailt küld, tájékoztatva őket a platform létezéséről.

Ne felejtse el felsorolni az ügyfélportálhoz való csatlakozás előnyeit, és helyezzen el egyértelmű cselekvésre ösztönző tartalmat a legjobb eredmények elérése érdekében.

Mi az a meghívó e-mail? Miért fontos?

A meghívó e-mail olyan üzenet, amely tájékoztatja ügyfeleit vagy felhasználóit az ügyfélportál elérhetőségéről, és arra ösztönzi őket, hogy csatlakozzanak a platformhoz. Ezt a típusú e-mailt minden olyan ügyfélnek el kell küldenie, aki csatlakozhat az ügyfélportálhoz.

Meghívó e-mail sablonok
Példa meghívó levélre

Meghívó levelek kiküldése létfontosságú üzlete szempontjából. Ellenkező esetben nem biztos, hogy tudják, hogy weboldala létezik, és azt sem milyen előnyökkel járhat, ha odalátogat.

Figyelembe véve a weboldal létrehozásával járó munkamennyiséget, valamint azt, hogy oldala mennyire értékes az ügyfelek és a felhasználók számára, érdemes tovább lépni és népszerűsíteni is azt.

Meghívó e-mail sablon tárgyának sorai

  • Szeretne a legtöbbet kihozni a [termékből / szolgáltatásból]? Csatlakozzon az [ügyfélportálhoz]
  • Csatlakozzon most az [weboldal]
  • [weboldal] rád vár
  • Tudta, hogy minden ügyfelünk számára elérhető egy [ügyfélportál]?
  • Itt az ideje, hogy csatlakozzon az [ügyfélportálhoz]
  • Nem akarunk dicsekedni, de a felhasználók imádják az [ügyfélportálunkat]
  • Itt van, miért érdemes csatlakozni az [ügyfélportálhoz]
  • Meghívjuk, hogy csatlakozzon portálunkhoz!
  • Új modulokat adtunk az [ügyfélportálhoz]. Csatlakozzon most és nézze meg őket!
  • Ismerje meg a [termék / szolgáltatás] összes jellemzőjét és előnyét
  • Azért hoztuk létre, hogy növekedjen és új dolgokat tanuljon a [termékről / szolgáltatásról]

Meghívó e-mail sablon ötletek

Meghívó e-mail sablon 1

Meghívó e-mail sablon 2

Meghívó e-mail sablon 3

Meghívó e-mail sablon 4

Meghívó e-mail sablon 5

Meghívó e-mail sablon 6

Meghívó e-mail sablon 7

Meghívó e-mail sablon – Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan is kell kinéznie egy meghívó e-mailnek?

Meghívó e-mail sablonok

Az ügyfélportálhoz csatlakozásra való meghívásnak azonnal fel kell hívnia a címzett figyelmét, és meg kell győznie arról, hogy regisztráljon az oldalon. Ezért jó ötlet HTML-alapú e-mail sablon használata, amivel vizuálisan vonzóvá teheti.

Hányszor kell megismételni a meghívó e-mailt?

Válasz

Két, egy héten belül elküldött nyomon követés több mint rendben van. Ne feledje, ne legyen túl rámenős és figyelje a címzettek reakcióit. Ha azt kérik Öntől, hogy ne küldjön több üzenetet, ne tegye.

Ha egy új ügyfél nem csatlakozik az Ön ügyfélportáljához, miután egy vagy két üzenetet küldött nekik, az azt jelentheti, hogy nem kommunikálja sikeresen a platform értékét.

Mikor küldjön meghívó e-mailt?

Megoldási idő

Ideális esetben néhány nappal (vagy a termék / szolgáltatás összetettségétől függően) vagy hét után küldjön meghívó e-mailt, miután az ügyfél elkezdte használni az Ön termékét / szolgáltatását. Először segítse át őket a regisztrációs folyamaton, majd hagyja, hogy megismerjék termékét, és az összes rendelkezésre álló információt megismerjék. Miután az új ügyfél jobban megismerte a termékeit, hívja meg őt az ügyfélportálra, amely segítségével a termékével / szolgáltatásával kapcsolatos összetettebb kihívásokat oldhatja meg, és megoszthatja tapasztalatait más felhasználókkal.

Ready to put our invitation templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
<![CDATA[]]>
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.