Ingyenes próba
  • Sablonok
  • Webinárium bepillantás e-mail sablonok

Webinárium bepillantás e-mail sablonok

Tehát sokáig töltött egy nagyszerű webinárium tervezését és szervezését és minden a helyén van az esemény napjára. Előadását előkészítették és kipróbálták, előadókat rendeztek, létrehoztak egy eseményoldalt, és tesztelték a streaming berendezéseket és szoftvereket. A legfontosabb szempontokat mind lefedtük, nem? Téves. Ha a világ legjobb webes szemináriuma zajlik, de nincs senki, aki megnézné, akkor is történt?

Mint ilyen, a webinárium előkészítésének egyik legfontosabb szempontja arra ösztönzi az embereket, hogy regisztrálják részvételüket és biztosítsák, hogy minél többen ténylegesen részt vegyenek a webes szemináriumon, amikor arra sor kerül. Számtalan módon népszerűsítheti webes szemináriumait, beleértve a fizetett hirdetéseket és a közösségi média platformokon történő bejegyzéseket.

Az e-mail marketing azonban továbbra is az egyik legnépszerűbb és legköltséghatékonyabb hirdetési megoldás. Így a webináriumi bepillantó e-mailek az egyik legjobb módja a közelgő online konferencia vagy beszélgetés népszerűsítésének.

MarketMuse webinárium betekintési e-mail sablon
MarketMuse webinárium betekintési e-mail

A webes szeminárium betekintési e-mailek tartalma

Mielőtt a webináriumra sor kerülne, tanácsos egy sor üzenetet elküldeni az e-mail adatbázisban lévő embereknek. Kezdje meghívó e-mailben, kövesse utána egy regisztráció megerősítő e-mailt és fejezze be erősen egy vagy több emlékeztető e-maillel a webinárium dátumához közel. Ezen e-mailek többségének tartalmaznia kell a következő információrészleteket, hogy az e-mail címzettjeinek megtekinthesse az elvárásokat:

  • Az esemény időpontja és dátuma – az embereknek nyilván tudniuk kell, hogy mikor lesz a webes szeminárium, hogy elmenthessék a dátumot. Ne felejtse el megadni az időzónát, amelyre hivatkozik, mivel az online konferenciák globális közönséget vonzhatnak
  • Javasolt érték – népszerűsítse rendezvényét azzal, hogy felvázolja, mit hallgathat meg a közönség a webes szeminárium alatt és ami a legfontosabb, hogy az információk hogyan segítik megoldani az előttük álló problémákat
  • Részletek az előadókról – tartalmazzon olyan információkat, mint a nevük, a háttér, fényképek, az előadás címe és a korábbi tapasztalatok, amelyek szakértővé teszik őket az adott témában. Tartalmazzon linkeket a YouTube-csatornáikra, az Instagram oldalakra és más közösségi hálózatokra, hogy a hallgatóság megismerhesse őket és korábbi munkájukat.
LinkedIn webinárium betekintés e-mail sablon

Webinárium betekintés e-mail tárgysorok

  • A meghívása a [cég] webináriumára az alábbi témával: [téma]
  • Nem akarja kihagyni a közelgő [cím] webináriumot
  • A regisztráció sikeres volt! Íme, mire számíthat…
  • [Cím] webinárium regisztráció megerősítése és előzetesek
  • Emlékeztető: az online eseményünk [ma/holnap/ezen a héten] lesz
  • Ne feledkezzen meg a közelgő [cég] webináiumáról!

Webinárium betekintési e-mail sablonok

Webinárium betekintési e-mail sablon 1 – meghívás előzetes információkkal

Webinárium betekintési e-mail sablon 2  regisztráció megerősítés felmérésekkel

Webinárium betekintési e-mail sablon 3 – emlékeztető videó előzetessel

Gyakran ismételt kérdések

Mennyivel előtte kell küldenem egy webes szeminárium betekintést?

Küldje el nyugodtan a meghívót, amint az eseményét teljesen megtervezték. A regisztrációs megerősítést azonnal el kell küldeni, amint a felhasználó megkapja az RSVP-t, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a regisztráció sikeres volt. Végül küldjön egy emlékeztetőt e-mailben egy héttel az esemény előtt, majd egy másik emlékeztetőt 1 nappal az esemény előtt.

Tartalmazzon-e a webináriumon keresztüli bepillantás e-mailemben cselekvésre ösztönzést?

Mindig tartalmazzon egy CTA gombot egy meghívó e-mailben, hogy a címzettek a lehető legkönnyebben regisztrálhassanak az Ön webináriumára. A CTA tartalmazhat olyan kifejezéseket, mint a “Regisztráció”, “Regisztráljon most” vagy a “Helyfoglalás”, csak néhány példa. Akár több CTA-t is felvehet, például egy “Tovább” gombot, amely egy olyan linkre mutat, amely további információt tartalmaz az eseményről.

Milyen eredményeket érhet el egy webinárium?

A potenciális ügyfelekkel való kapcsolat lehetősége talán a webes szemináriumok legfőbb előnye, ezért szeretne jól megírt, betekintő e-mailekkel nagy közönséget vonzani. A sikeres webináriumok:

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mennyivel előtte kell küldenem egy webes szeminárium betekintést?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Küldje el nyugodtan a meghívót, amint az eseményét teljesen megtervezték. A regisztrációs megerősítést azonnal el kell küldeni, amint a felhasználó megkapja az RSVP-t, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a regisztráció sikeres volt.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Tartalmazzon-e a webináriumon keresztüli bepillantás e-mailemben cselekvésre ösztönzést?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Mindig tartalmazzon egy CTA gombot egy meghívó e-mailben, hogy a címzettek a lehető legkönnyebben regisztrálhassanak az Ön webináriumára.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen eredményeket érhet el egy webinárium?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A sikeres webináriumok növelhetik az ügyfél ösztönzést és új releváns nyomokat hozhat, magasabb ROI-t eredményezhet.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..