Tehát sokáig töltött egy nagyszerű webinárium tervezését és szervezését és minden a helyén van az esemény napjára. Előadását előkészítették és kipróbálták, előadókat rendeztek, létrehoztak egy eseményoldalt, és tesztelték a streaming berendezéseket és szoftvereket. A legfontosabb szempontokat mind lefedtük, nem? Téves. Ha a világ legjobb webes szemináriuma zajlik, de nincs senki, aki megnézné, akkor is történt?
Mint ilyen, a webinárium előkészítésének egyik legfontosabb szempontja arra ösztönzi az embereket, hogy regisztrálják részvételüket és biztosítsák, hogy minél többen ténylegesen részt vegyenek a webes szemináriumon, amikor arra sor kerül. Számtalan módon népszerűsítheti webes szemináriumait, beleértve a fizetett hirdetéseket és a közösségi média platformokon történő bejegyzéseket.
Az e-mail marketing azonban továbbra is az egyik legnépszerűbb és legköltséghatékonyabb hirdetési megoldás. Így a webináriumi bepillantó e-mailek az egyik legjobb módja a közelgő online konferencia vagy beszélgetés népszerűsítésének.
Mielőtt a webináriumra sor kerülne, tanácsos egy sor üzenetet elküldeni az e-mail adatbázisban lévő embereknek. Kezdje meghívó e-mailben, kövesse utána egy regisztráció megerősítő e-mailt és fejezze be erősen egy vagy több emlékeztető e-maillel a webinárium dátumához közel. Ezen e-mailek többségének tartalmaznia kell a következő információrészleteket, hogy az e-mail címzettjeinek megtekinthesse az elvárásokat:
Küldje el nyugodtan a meghívót, amint az eseményét teljesen megtervezték. A regisztrációs megerősítést azonnal el kell küldeni, amint a felhasználó megkapja az RSVP-t, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a regisztráció sikeres volt. Végül küldjön egy emlékeztetőt e-mailben egy héttel az esemény előtt, majd egy másik emlékeztetőt 1 nappal az esemény előtt.
Mindig tartalmazzon egy CTA gombot egy meghívó e-mailben, hogy a címzettek a lehető legkönnyebben regisztrálhassanak az Ön webináriumára. A CTA tartalmazhat olyan kifejezéseket, mint a “Regisztráció”, “Regisztráljon most” vagy a “Helyfoglalás”, csak néhány példa. Akár több CTA-t is felvehet, például egy “Tovább” gombot, amely egy olyan linkre mutat, amely további információt tartalmaz az eseményről.
A potenciális ügyfelekkel való kapcsolat lehetősége talán a webes szemináriumok legfőbb előnye, ezért szeretne jól megírt, betekintő e-mailekkel nagy közönséget vonzani. A sikeres webináriumok:
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.
No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.
Free TrialLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..