• Sablonok
  • Esemény emlékeztető e-mail sablonok

Esemény emlékeztető e-mail sablonok

Akár online, akár offline szervez eseményt, a közönség emlékeztetése ugyanolyan fontos, mint eleve az eseményről való tájékoztatás. Itt játszanak szerepet az esemény emlékeztető e-mailek. Lehet, hogy résztvevői hónapokkal ezelőtt regisztráltak az eseményére és a várakozási idő alatt elfelejtették vagy elvesztették érdeklődésüket. Az átgondoltan kidolgozott emlékeztető e-mailek segíthetnek abban, hogy az esemény frissen jelenjen meg a leendő közönség tudatában, fenntartsa az elkötelezettséget és biztosítsa, hogy a regisztráltak többsége végül megjelenjen az eseményen. Az alábbiakban bemutatunk néhány bevált gyakorlatot a hatékony eseményemlékeztető e-mailek írására és példákat az eseményemlékeztető e-mail sablonokra, amelyeket testreszabhat és felhasználhat a saját eseményemlékeztető e-mail kampányában.

Az esemény emlékeztető e-mailek írásának bevált módszerei

Legyen rövid és egyszerű

Az esemény emlékeztető e-mailek elsődleges célja emlékeztetni a közönséget egy közelgő eseményre, hogy a közönség az esemény napjáig elkötelezett maradjon. Az esemény emlékeztető e-mailje csak az eseményről tartalmazhat lényeges tényeket, anélkül, hogy releváns információkat adna az embereknek. Álljon az üzenet egy bekezdésből és gondoskodjon mobilbarát működéséről, mivel az e-mail-ek több, mint 80% -át megnyitják és elolvassák mobileszközökön.

esemény emlékeztető e-mail példa

Adja meg az esemény legfontosabb részleteit

Mivel az esemény emlékeztető e-mail az eredeti esemény meghívó e-mailjének folytatása, ezért nem kell tartalmaznia részletes tartalmat. Van azonban néhány fontos részlet, amelyet meg kell adnia:

  • Esemény neve és hogy miről szól az esemény;
  • Az esemény dátuma és ideje (plusz a nemzetközi online események időzónája);
  • Esemény helye offline eseményekhez (lehetőleg a Google Maps segítségével);
  • Rövid információk az előadókról és arról, amit előadnak;
  • Napirend, különösen, ha egész napos rendezvényt tervez;
  • Minden további hasznos információ (a helyszín részletei, a rendezvény szabályai stb.)
Esemény emlékeztető e-mail sablonok

Tegye egyedivé és használjon barátságos hangot

Címezze a résztvevőket név szerint, és tartson barátságos, hívogató hangnemet, akárcsak a találkozó emlékeztető e-mailjében. Emellett emlékeztető e-maileket is küldhet egy személytől, nem pedig egy általános vállalati e-mailt, amely további személyes kapcsolatot kölcsönöz az esemény emlékeztető üzenetének. Végül feltétlenül adja meg elérhetőségeit és egy linket a GYIK oldalára (ha van ilyen), hogy a résztvevők könnyebben elérhessék, ha kérdésük van az esemény előtt.

Esemény emlékeztető e-mail sablonok

Példák esemény emlékeztető e-mail tárgysorokra

Íme néhány hatékony e-mail tárgysor, amelyek jól működnek az esemény emlékeztető e-maileknél:

  • Emlékeztető az [Esemény Név] regisztrációjára
  • Ne maradjon le az [Esemény Név]-ről
  • Mentse a dátumot: [Esemény Név], [Dátum]
  • Jelölje meg a naptárában az [Esemény Név]
  • Nem akarja kihagyni az [Esemény Név]!
  • Emlékeztető: [Esemény Név], [Dátum]
  • Legnagyobb [eseménytípus] itt: [Földrajzi hely]: [Esemény Név]
  • Találkozzon az előadókkal az [Esemény Név]-en!
  • Utolsó alkalom, hogy élőben láthatja [Beszélő]-t az [Esemény Név]-en!
  • Emlékeztető: [Esemény Név] [x] napon belül
  • Izgatott az [Esemény Név] miatt?
  • Csatlakozik hozzánk holnap az [Esemény Név]-re?
  • Emlékeztető: csatlakozzon hozzánk az [Esemény Név]-re
  • Holnap kezdődik! [Esemény Név]
  • Eljön? Találkozunk itt: [Esemény Név], [Dátum]
  • Készüljön fel a mai [Esemény Név]-re!
  • [Online esemény neve] 5 perc múlva kezdődik!

Want to try and design your own templates?

LiveAgent gives you that power, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Esemény emlékeztető e-mail sablonok

Általános online esemény emlékeztető e-mail

Hi [Name],

There are only [x] days left before the [Event Name]!

The best [industry] leaders will share their secrets and give you an insight into the techniques they’ve used for years to [achieve specific goals].

See the Agenda

WHEN: [date, time]
WHERE: Online. We’ll be hosting live sessions and releasing [x] on-demand videos that you can watch whenever you want throughout the day.
WHO: World-renowned [industry] experts like [Speaker 1], [Speaker 2] and [Speaker 3].

Don’t forget to mark your calendar, and let us know if you have any questions.

——————-
HOW TO JOIN

Click the link to join the event at the specified time and date: Join [Event Name]

Hope to see you there!
[YOUR SIGNATURE]

Online esemény early bird bérlet emlékeztető e-mail

Hi [Name],

The [Event Name] early bird pass is on sale for just [x] days, and we wanted to shoot you an email as it’s the last chance to get it!

We’ve picked the top [industry leaders] to come and share actionable [industry] hacks that are working for them in their businesses right now. Here are just a few speakers who will be presenting on [event date]:

[1 Speaker Name from Company]
[2 Speaker Name from Company]
[3 Speaker Name from Company]
[4 Speaker Name from Company]

We’ll cover [topic 1], [topic 2], [topic 3] and a ton of other topics related to [industry].

Get your free early bird pass today, and you’ll also get [additional benefits].

Get Your Free Pass Now

If you have any questions, feel free to reach out. You can also check out more information about the speakers and what they will be talking about HERE.

Look forward to seeing you at the event!
[YOUR SIGNATURE]

1. számú webináriumi emlékeztető e-mail (egy héttel az esemény előtt)

Hi [Name],

This email is a reminder that we’re a week away from [Webinar Title] where we will take a look at [industry] trends and best practices on how to [achieve specific goals].

We’re excited to have you join us for this event! In the meantime, here’s a quick overview of our speakers:

[1 Speaker Name and Title]: [topic / what you will learn]
[2 Speaker Name and Title]: [topic / what you will learn]
[3 Speaker Name and Title]: [topic / what you will learn]

Join us [date and time]. You’ll be able to access the webinar at the scheduled time by clicking the link below. We’ll be saving some time for QA at the end, so bring your questions!

Access Webinar

Please send your comments and feedback to [email address].

See you in a week!
[YOUR SIGNATURE]

2. számú webináriumi emlékeztető e-mail (az esemény napján)

Hi [Name],

Today’s the day! This is a reminder that [Webinar Title] is set to begin today at [WEBINAR DATE AND TIME]

How to Join the Webinar:

Click the button below to join at the specified time.

Join webinar!

Note: you should not share this link with others; it is unique for you. Remember, the Webinar is viewable from both desktop and mobile.

If you have any questions or comments, please send them to [email address].

We’ll see you in a bit!
[YOUR SIGNATURE]

Offline esemény emlékeztető e-mail

Hi [Name],

We are less than a week away from the [Event Name], where we will be talking about [topic 1], [topic 2], as well as the latest trends in [industry].

Registration opens at [time], and we will be serving light breakfast refreshments before the event begins, so do come by early to have a bite and mingle with other attendees.

Agenda: [details]
Location: [details]
Getting There: [details]
Parking info: [details]

You can find more information on the topics and speakers by visiting our event page.

Please, let us know if you cannot make it, so that we can release your seat to attendees on the waiting list.

We look forward to having you at [Event Name]!
[YOUR SIGNATURE]

Offline esemény gyors emlékeztető

Hi [Name],

This is a friendly reminder that you have a reservation to attend an upcoming event at [event location].

WHAT: [Event Name]
WHEN: [date, time]
WHERE: [address]

Click HERE for directions. Please call [number] if you have any questions.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Bónusz: Esemény utáni utólagos e-mail

Hi [Name],

Thanks for being a part of [Event Name]! We hope you enjoyed it as much as we did and learned something new that you could put to work today.

We want to make sure our events are valuable and worth attending. Would you mind filling out a quick survey to let us know what you liked most and where you think we could improve?

Take the Survey

If you’d like to rewind and catch up what you might have missed, here you can find the recorded speeches: link to recordings

Thanks again and looking forward to seeing you next time!
[YOUR SIGNATURE]

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Gyakran Ismételt Kérdések

Miért fontos esemény emlékeztető e-maileket küldeni?

Miután az esemény regisztrációja befejeződött, az a célja, hogy regisztrálóit elkötelezze és érdekelje az esemény. A barátságos emlékeztető e-mail lehetővé teszi, hogy ezt tegye, és elősegíti a közönséggel való jobb kapcsolatok kiépítését és fenntartását. Ezenkívül, ha az esemény előtti üzenetei hozzáadott értéket képviselnek, az növeli az elkötelezett regisztrálók megjelenésének esélyeit az eseményre.

Mi a legjobb idő az esemény emlékeztető e-mailek küldésére?

Az optimális időzítés az esemény típusától és a közönségtől függ; az iparági bevált gyakorlatok alapján azonban legalább három esemény emlékeztető e-mailt kell küldenie (a regisztrációs megerősítő e-mail mellett):

  • 1. e-mail emlékeztető: egy héttel az esemény előtt
  • 2. e-mail emlékeztető: egy nappal az esemény előtt
  • 3. e-mail emlékeztető: az esemény napján

A szerdák és a csütörtökök a legjobb napok az esemény emlékeztető e-mailek küldésére, míg a hétfőket kerülni kell.

Egyszerű szöveges, vagy HTML formátumú esemény emlékeztető e-maileket küldjek?

Míg a HTML-formátumú e-mailek vizuálisan vonzóbbak lehetnek, és tartalmuk könnyebben emészthető, a sima szövegű e-mailek általában természetesebbek és személyre szabottabbak lehetnek. Az emlékeztető e-mail minta elkészítésekor próbáljon ki különböző e-mail formátumokat, és győződjön meg arról, hogy azt használja, amely a legjobban illik az iparágához és az üzleti kommunikációs stílusához.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért fontos esemény emlékeztető e-maileket küldeni?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Miután az esemény regisztrációja befejeződött, az a célja, hogy regisztrálóit elkötelezze és érdekelje az esemény. A barátságos emlékeztető e-mail lehetővé teszi, hogy ezt tegye, és elősegíti a közönséggel való jobb kapcsolatok kiépítését és fenntartását. Ezenkívül, ha az esemény előtti üzenetei hozzáadott értéket képviselnek, az növeli az elkötelezett regisztrálók megjelenésének esélyeit az eseményre.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a legjobb idő az esemény emlékeztető e-mailek küldésére?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az optimális időzítés az esemény típusától és a közönségtől függ; az iparági bevált gyakorlatok alapján azonban legalább három esemény emlékeztető e-mailt kell küldenie; egy héttel az esemény előtt, egy nappal az esemény előtt és a rendezvény napján.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Egyszerű szöveges, vagy HTML formátumú esemény emlékeztető e-maileket küldjek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Míg a HTML-formátumú e-mailek vizuálisan vonzóbbak lehetnek, és tartalmuk könnyebben emészthető, a sima szövegű e-mailek általában természetesebbek és személyre szabottabbak lehetnek. Az emlékeztető e-mail minta elkészítésekor próbáljon ki különböző e-mail formátumokat, és győződjön meg arról, hogy azt használja, amely a legjobban illik az iparágához és az üzleti kommunikációs stílusához.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.