Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sablonok
  • Eseménykövetési e-mail sablonok

Eseménykövetési e-mail sablonok

Amint az Ön által szervezett eseménynek vége, az, hogy miként követi nyomon az esemény résztvevőit (és hogy egyáltalán követi-e), különbséget tehet az esemény hosszú távú hatása és az elpazarolt erőfeszítések között. Az esemény meghívásokhoz és az esemény emlékeztetőkhöz hasonlóan az esemény utáni nyomon követés is elengedhetetlen mind offline, mind virtuális események megszervezéséhez. Kiváló alkalom arra, hogy jobb értelmes kapcsolatot építsen ki a hallgatóságával, javítsa az elkötelezettséget, és értékes betekintést nyerjen abba, hogy rendezvénye mennyire teljesített jól és mit tehet a jövőbeli események még sikeresebbé tétele érdekében. Az alábbiakban bemutatunk néhány bevált gyakorlatot az esemény utáni e-mailek küldésére, valamint tíz esemény követési e-mail példát, amelyeket az értékesítési csapat felhasználhat az esemény utáni nyomonkövetési kampányokhoz.

Eseménykövetési e-mail sablonok

Az események nyomon követésére vonatkozó e-mailek bevált gyakorlatai

Köszönje meg a résztvevőknek

Először köszönje meg közönségének, hogy időt szakítottak arra, hogy részt vegyenek az eseményen. Célszerű röviden összefoglalni a rendezvény témáját, hogy emlékeztesse a résztvevőket a megszerzett értékre és ösztönözze részvételüket a jövőbeni rendezvényeken.

utánkövető e-mail példa

Ossza meg az esemény anyagát

Tartalmazzon hasznos forrásokat, például felvett beszédeket, diákat a legfontosabb elvihető pontokkal, fényképeket és videókat. Alternatív megoldásként hozzon létre egy blogbejegyzést, összefoglalva az esemény kiemelt eseményeit, és adjon meg minden releváns tartalmat, amelyet a résztvevők felhasználhatnak a megszerzett tudás megszilárdítására és az irodában lévő kollégákkal való megosztásra.

Kérjen visszajelzést

Kérjen néhány konstruktív visszajelzést, amely mindkét fél számára előnyös lehet. Ez lehetővé teszi az esemény résztvevőinek újbóli bevonását és a közösségtudat kialakítását. És ez is egy nagyszerű módja annak, hogy mélyebb betekintést nyerjen abba, hogyan optimalizálhatja és javíthatja jövőbeli eseményeit.

marketing egység esemény követése e-mail példa

Szegmentálja a közönségét

Minél konkrétabb és részletesebb a szegmentációja (a résztvevőkön és a nem résztvevőkön túl), annál jobb eredményt érhet el az esemény nyomon követési üzeneteiből. Ezenkívül a résztvevők listájának helyes szegmentálása lehetővé teszi az esemény utáni nyomon követési e-mailek jobb személyre szabását is.

Esemény utáni nyomon követési e-mail tárgyak sorai

  • Köszönjük, hogy sikeresen teljesítette az [Esemény címe]!
  • Köszönjük, hogy részt vettek az [Esemény címe]!
  • Köszönjük, hogy részt vett az [Esemény címe] – felvételek az e-mailben
  • [Név], köszönjük, hogy csatlakozott hozzánk (bónusz anyagok az e-mailben!)
  • [Név], itt egy webináriumi felvétel az Ön számára
  • [Név], hogy tetszett az [eseménytípus] a [Beszélő neve]-vel?
  • Hiányoltuk ma az [Esemény címe]! Megtekintheti a felvételt
  • [Név], kár, hogy nem tudott csatlakozni az [Esemény címe]
  • Szeretné elkapni az [Esemény címe] elejét?
  • Észrevettük, hogy az [Esemény címe] felénél elveszítettük

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Tíz esemény követő e-mail sablonok

1. Offline esemény nyomon követési e-mail

2. Online eseménykövetési e-mail (minden résztvevőnek)

3. Online eseménykövetési e-mail (az összes nem résztvevőnek)

4. Online eseménykövetési e-mail (azoknak a résztvevőknek, akik korán kiléptek)

5. Online eseménykövetési e-mail (azoknak a résztvevőknek, akik későn jelentkeztek be)

6. Webináriumi nyomon követési e-mail (a résztvevőknek) – 1. számú nyomon követés

7. Webináriumi nyomon követési e-mail (a résztvevőknek) – 2. számú nyomon követés

8. Webináriumi nyomon követési e-mail (minden nem résztvevőnek)

9. Személyre szabott webináriumi nyomon követési e-mail (minden nem résztvevőnek)

10. Az eseményt követő e-mail – visszajelzés kérése

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Gyakran Ismételt Kérdések

Miért fontosak az esemény utáni utólagos e-mailek?

Az, hogy az esemény után nem követi nyomon a közönségét, az egyik legnagyobb elkövethető hiba. Az események nyomon követése elengedhetetlen a hosszú távú kapcsolatok fenntartásához az esemény résztvevőivel, a következő esemény látogatottságának növeléséhez, a leendő ügyfelek ápolásával és többük potenciális ügyféllé alakításával.

Mikor küldjek esemény utáni e-mailt?

Miután vége az eseménynek, mindig a legjobb, ha a lehető leghamarabb nyomon követik, ideális esetben az első 24 órán belül, miközben az esemény részletei még mindig frissek a résztvevők fejében. Ez biztosítja, hogy nagyobb esélye legyen arra, hogy újra bevonja a résztvevőket, és több lehetséges ügyfélnek értékesítsen eredményesen.

Hogyan lehet utánajárni azoknak, akik nem vettek részt az eseményen?

A nem részt vevők nyomon követése ugyanolyan fontos, mint azoknak, akik megjelentek az eseményen. Amikor az esemény utáni e-mailt azoknak készíti el, akik nem vettek részt, egyszerűen elmondhatja, hogy sajnálja, hogy nem tudtak csatlakozni, linkeket adhat az esemény utáni anyagokra, ösztönözheti őket a jövőbeli események követésére és segítséget kínálhat, ha arra szükség lenne.

{     “@context”: “https://schema.org”,     “@type”: “GYIKOldal”,     “mainEntity”: [{       “@type”: “Kérdés”,       “name”: “Miért fontosak az esemény utáni utólagos e-mailek?”,       “acceptedAnswer”: {         “@type”: “Válasz”,         “text”: “Az, hogy az esemény után nem követi nyomon a közönségét, az egyik legnagyobb elkövethető hiba. Az események nyomon követése elengedhetetlen a hosszú távú kapcsolatok fenntartásához az esemény résztvevőivel, a következő esemény látogatottságának növeléséhez, a leendő ügyfelek ápolásával és többük potenciális ügyféllé alakításával.”       }     }, {       “@type”: “Kérdés”,       “name”: “Mikor küldjek esemény utáni e-mailt?”,       “acceptedAnswer”: {         “@type”: “Válasz”,         “text”: “Miután vége az eseménynek, mindig a legjobb, ha a lehető leghamarabb nyomon követik, ideális esetben az első 24 órán belül, miközben az esemény részletei még mindig frissek a résztvevők fejében. Ez biztosítja, hogy nagyobb esélye legyen arra, hogy újra bevonja a résztvevőket, és több lehetséges ügyfélnek értékesítsen eredményesen.”       }     }, {       “@type”: “Kérdés”,       “name”: “Hogyan lehet utánajárni azoknak, akik nem vettek részt az eseményen?”,       “acceptedAnswer”: {         “@type”: “Válasz”,         “text”: “A nem részt vevők nyomon követése ugyanolyan fontos, mint azoknak, akik megjelentek az eseményen. Amikor az esemény utáni e-mailt azoknak készíti el, akik nem vettek részt, egyszerűen elmondhatja, hogy sajnálja, hogy nem tudtak csatlakozni, linkeket adhat az esemény utáni anyagokra, ösztönözheti őket a jövőbeli események követésére és segítséget kínálhat, ha arra szükség lenne.”       }     }]   }

Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.