Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Köszönet e-mailek

Mik az ügyfél elismerési e-mailek és miért kell őket küldeni?

Az ügyfelek értékelő e-mailjeit a vállalkozások stratégiailag használják a személyes ügyfélkapcsolatok megerősítésére és márkájuk humanizálására. A megfelelő pillanatban elküldött, jól felépített, személyre szabott értékelési e-mail (utólagos e-mail) majdnem ugyanolyan hatást gyakorol, mint az ügyfélnek szóló személyes köszönet. Ez valóban nagy előrelépést jelenthet a pozitív ügyfélélmény és a márka megítélésének megteremtésében.

Mikor kell küldeni ügyfél elismerési e-mailt?

Határozottan nincs rossz idő megköszönni az ügyfeleknek és megmutatni elismerését. De bizonyos idők és alkalmak természetesen megfelelőbbnek tűnnek. A köszönet e-maileket nem feltétlenül szabad csak akkor küldeni, amikor az ügyfelek vásárolnak valamit. Ha e-mailes marketing automatizálási platformot használ, a különféle felhasználói műveletek alapján az elismerő e-mailek kiválthatók.

Ezt az e-mailt el lehet küldeni:

  • ünnepek alatt mint például: Karácsony, Valentin nap vagy Hálaadás
  • az ügyfél születésnapján
  • az ügyfél évfordulóján
  • hűséges ügyfeleknek a vállalat mérföldköveinek elérésekor
  • az első rendelést követően vagy újra-vásárláskor
  • visszajelzés, értékelés vagy ajánlás után
  • amikor megköszöni az ügyfeleknek az ajánlásokat
  • amikor az érintett regisztrál/csatlakozik/taggá válik
  • a hírlevél feliratkozóknak
  • esemény- vagy webinárium résztvevőinek

Hogyan írjon köszönet e-mailt: 10 követendő lépés

Köszönő e-mail írásakor vegye figyelembe a következő 10 lépést, hogy releváns és hatékony legyen. Ezek a lépések általában felhasználhatók nyomon követési e-mailekhez is.

1. Gondoljon a legjobb tárgysorra

A tárgysorokat fontosnak tartják, mivel gyakran befolyásolhatják, hogy a címzett valóban megnyit-e egy e-mailt. A Retention Science jelentése szerint a 6–10 szóból álló tárgysorok adják a legmagasabb nyitási arányt. Az ésszerű időtartam megtartása mellett győződjön meg arról, hogy a tárgy fülbemászó és kreatív, nem pedig egy egyszerű ‘Köszönöm‘.

2. Kezdjen a megfelelő köszöntéssel

A megfelelő köszöntés megteremti a hangnemét az egész üzenetnek. Ha ismeri a címzettet, akkor kezdheti az üzenetet “Szia …” vagy “Kedves …” valamelyikével. Ha az üzenetet inkább informatív, akkor a címzettet utónevükkel köszöntse. Egyébként a címzettet nevezze meg úgy, mint “Úr” vagy “Hölgy” a neveik alapján.

3. Fejezze ki elismerését és adjon konkrétumokat

Térjen egyenesen a lényegre, és pontosítsa, hogy pontosan mit köszön meg nekik. Az üzenetnek arról kell szólnia, hogy megbecsülje az ügyfelet. Kerülje el üzleti tevékenységének terjesztését, hacsak nem oktatási tartalmat, különleges ajánlatot vagy valami értékeset nyújt.

4. Humanizálja az üzenetet

Tegye az üzenetet a lehető legemberibbé. Fontolja meg, hogy a vállalatánál egy valódi embertől kapja meg az e-mailt az általános és a túl általános “No reply” cím helyett. Az üzenet humanizálásának másik módja a hangulatjelek használata, ha szükséges.

5. Adjon hozzá néhány személyre szabást 

A személyre szabott e-maileknél magasabb az elkötelezettség. Valójában a tanulmányok azt mutatják, hogy a személyre szabott tárgysorokkal ellátott e-maileket 26%-kal nagyobb valószínűséggel nyitják meg, mint az anélkülieket. Az üzenetet személyre szabhatja azáltal is, hogy további részleteket ad meg arról, amiért hálás.

6. Tartson fenn barátságos, de professzionális hangnemet

A közönségétől függően, bár meglehetősen elfogadható lehet a kissé kötetlen írás és a humor alkalmazása, mégis elengedhetetlen az általános szakmai hangvétel fenntartása, vagyis nincs szleng és köznyelv.

7. Tekintsen a jövő felé

Akadályozza meg az üzenet egyoldalúságát azáltal, hogy lehetőséget ad az ügyfeleknek a beszélgetés folytatására, és tudatja velük, hogy az Ön támogatása csak néhány kattintásra van:

8. Mondjon köszönetet újra

Miután elkészült a fő üzenettel, érdemes lehet egy e-mailt lezárnia egy utolsó sorral, még egyszer megköszönve az ügyfélnek:

9. Használjon megfelelő lezárást

A megfelelő zárómondat kiválasztásakor a formalitás mértéke a befogadótól függ. Néhány, a vállalkozásnak leginkább megfelelő bezárás a következőket foglalhatja magában: “Tisztelettel …“, “Üdvözlettel …“, Minden jót …“, “Köszönttel“, “Szép napot/hétvégét …“.

10. Olvassa át mielőtt elküldi

Mielőtt megnyomja a ‘Küldés’ gombot, olvassa át az egész üzenetet figyelmesen, közvetítse a pontos jelentését az elismerés és a hála kifejezésének, és nézze meg, hogy ne legyenek olyan elírási hibák vagy kínos nyelvtani hibák, amelyek tönkretehetik a benyomást.

Köszönet e-mail példák

Köszönet az ügyfélnek a vásárlásért

Köszönet az ügyfélnek az ajánlásért

Köszönet az ügyfélnek a visszajelzésükért

Fedezze fel saját maga

A tudás fontos, de csak akkor ha gyakorlatba ültetik. Teszteljen mindent, amit akadémiánkon tanult közvetlenül a LiveAgent-ben.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Vissza az akadémiához Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.