Emlékeztető email sablonok

A célközönsége megfelelő időben való elérése a megfelelő üzenettel kulcsfontosságú bármilyen email marketing kampány sikeréhez. Viszont a Mailchimp felmérés szerint, az átlagos email megnyitási ráta 21% körül van minden iparban. Ezért fontosak az emlékeztető emailek. Az időben elküldött emlékeztető emailek növelhetik az elkötelezettséget és meglökhetik az ügyfeleket bizonyos műveletek elvégzésére, amikor szükséges. Viszont ezeknek az emaileknek az elkészítése és a legjobb időben való elküldése kihívó lehet a kereskedőknek. Lent található egy pár emlékeztető email sablon különböző eseményekre, amelyeket adaptálhat a saját használatára.

Emlékeztető email sablonok

Mi az emlékeztető email?

Az emlékeztető email egy erőteljes eszköz a kereskedőknek, ami azt csinálja, amit mond – emlékezteti a címzettet valami fontos dologról, ami hamarosan bekövetkezik, valamiről, ami tőlük elvárt, vagy olyasmiről, aminek meg kellett volna történnie, de nem történt meg. Itt egy pár eset, ahol az emlékeztető email küldése előnyhöz juttathatja a vállalatát:

  • A felhasználók informálása arról, hogy az ingyenes próbaidőszakuk nemsoká lejár/lejárt
  • Az inaktív felhasználók, akik elhagyták a termékét egy bizonyos lépésnél újra megszerzése (például egy befejezetlen regisztráció)
  • A jelenlegi ügyfelek emlékeztetése arról, hogy újítsák meg a feliratkozásukat vagy tagságukat
  • Az ügyfelek értesítése a hamarosan történő számlázásról, késésről vagy a lejárt fizetésről
  • Az ügyfelek figyelmeztetése a sikertelen fizetésről/bankkártya lejáratról/fiók felfüggesztésről
  • Az ügyfelek emlékeztetése a fontos közelgő eseményekről, stb.
Apple TV emlékeztető email

Emlékeztető email tárgysorok

  • [Név], nem láttuk egy ideje ☹
  • Hiányzott!
  • Észrevettük, hogy mostanában távol van
  • A [Termék] Próbaidőszaka [szám] nap múlva véget ér
  • [Név], a [Termék] próbaidőszakának hamarosan vége. Frissítsen most!
  • Művelet szükséges – A [Termék] fizetés sikertelen volt
  • Kérjük frissítse a fizetési információit
  • Ó ne, probléma volt a [Termék] fizetésével
  • A [Termék] fiókja szüneteltetve lett!
  • A [Termék] fiókja [szám] nap múlva deaktiválva lesz
  • Emlékeztető: Esemény Benyújtási Határidő [dátum]
  • Ne maradjon le az [Esemény Név]-ről
  • Utolsó alkalom, hogy élőben láthatja [Beszélő]-t az [Esemény Név]-en!

8 Emlékeztető email sablon

Az inaktív felhasználó emlékeztető email


Hi [Name],

It looks like you haven’t signed into your [Product] account for a while. Just a friendly heads up that [Product] accounts are automatically deactivated after [number] days of inactivity.

We’d love for you to stick around. To keep your account open, please log in at least once by [date].

[SIGN IN]

As a reminder, with [Product] you can:

[Use feature 1 – benefit 1]
[Use feature 2 – benefit 2]
[Use feature 3 – benefit 3]

In case you need a refresher course – check out our tour to get you up and running again.

If you have any questions or need any help, reply to this email or jump on a live chat with our customer care team. We’ve got your back!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

A próbaidőszak lejárat emlékeztető email


Hi [Name],

Time flies! Can you believe that your [Product] trial is almost coming to an end?

You still have 3 days to get up to speed with all the awesome things you can do with [Product] like:

[Benefit 1 using feature 1]
[Benefit 2 using feature 2]
[Benefit 3 using feature 3]

If you’re ready, you can navigate to the Plans page to select a subscription that best suits your needs. Our plans start at [price], and you can change your plan at any time.

You’ll also get access to our rockstar customer support team who can guide you through any challenge and recommend best practices for getting the most value out of our [tool/ platform/ software].

Choose My Plan

Still evaluating and could use a hand before your trial is up? Let us know – we’re here to help!

Best,
[YOUR SIGNATURE]

A közelgő fizetés emlékeztető email


Hi [Name],

Hope things are going well for you. This is just a quick reminder that invoice [invoice number] which we sent on [date] will be coming due on [invoice due date].

I’m sure you’re busy, but I’d appreciate it if you could take a moment and look over the invoice when you get a chance. I’m happy to answer any questions you might have. Thanks again for your business!

Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]

A megkésett fizetés emlékeztető email


Hi [Name],

Our records show that we haven’t yet received a payment of [amount] for Invoice [ invoice number], which is overdue by one week. I would appreciate it if you could check this out on your end.

I know that life can get busy, and details can be missed. I’ve attached a copy of the invoice to this email, in case the original was lost or deleted.

If the payment has already been sent, please disregard this notice. If you have any questions whatsoever, please reply and I’d be happy to answer them.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Bankkártya lejárat emlékeztető email


Hi [Name],

We wanted to give you a heads up. The payment information you have on file for your [Product] subscription (card ending with ****) is going to expire in a few days. Unfortunately, if we don’t have a valid card, we will have to cancel your subscription when this payment cycle ends.

If you’ve got 30 seconds, would you mind updating your payment information?

Update Now

Let us know if there’s anything we can do to help.

Thanks so much!
[YOUR SIGNATURE]

A sikertelen fizetés emlékeztető email


Hi [Name],

We just tried to charge your credit card for your subscription renewal at [Product], however, it failed.

This typically happens due to a change in your credit card number, card expiration, card cancellation, or the bank not recognizing the payment and taking action to prevent it.

To ensure you don’t experience any interruption of your service, please update your credit card details, and we’ll give it another try. You should be able to do it in less than a minute by clicking here: [link to the update page].

If you have any questions, concerns, or issues, please visit our Help Center, call us at [number], or start a chat with our customer support team. We’re here to help!

As always, thanks for being a [Company] customer.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Fiók felfüggesztés emlékeztető email


Hi [Name],

We just tried to process your [Product] subscription payment for the third time, but unfortunately, it failed again.

Please update your payment information and we’ll be happy to keep your account active. It’s a one-step process and shouldn’t take more than a minute.

Update Your Card Now

If the next charge fails, your account will be canceled automatically. ☹

Should you have any questions, please feel free to reach out to us anytime.

Thanks!
[YOUR SIGNATURE]

A közelgő esemény emlékeztető email


Hey [Name],

We are less than two weeks away from the [Event Name] event where we’ll be talking about how to [achieve specific goals] as well as the latest trends in [industry].

We wanted to remind you that [Event Name] ticket prices go up on [date]. Be sure to snag your ticket before the price increases. After [date] tickets will increase to [price], so don’t miss out!

Register Today

Some of our speakers:

[Speaker 1 – short bio]
[Speaker 2 – short bio]
[Speaker 3 – short bio]

Event schedule:
[Event schedule details]

You can find more information on our event page. If you have any questions, please feel free to reach out.

Hope to see you there!
[YOUR SIGNATURE]

Design your own templates

LiveAgent gives you<br /> the power to design your<br /> own customer email templates,<br /> thus helping you to improve<br /> customer service. Curious about<br /> all the opportunities?

Gyakran ismételt kérdések

Mikor kellene emlékeztető emailt küldenem?

Nincs tökéletes idő az emlékeztető email küldésére, mivel ügyről ügyre változik. Ha a közelgő fizetésről, próbaidőszak lejáratról vagy a feliratkozásuk megújításáról emlékezteti ügyfeleit, úgy lenne értelme, ha legalább egy héttel előtte értesítené őket, csakúgy, mint aznap. Ha a sikertelen fizetések visszaszerzésére szolgáló emailekről van szó, általában célszerű az esedékesség utáni első munkanapon emlékeztetőt küldeni.

Mennyi emlékeztető emailt kellene küldenem?

Az egyik legnagyobb hiba, amit az emlékeztető emailekkel követhet el az az, ha egyetlen emlékeztetőt küld és a legjobbakat reméli. Ha több próbaidőszakos felhasználót szeretne átkonvertálni vagy ha több jövedelmet szeretne a sikertelen fizetésekből, gondolja át a több email küldését, beleértve az elő-emlékeztetőt, esedékességi emlékeztetőt, és az emlékeztető követőket.

Melyek a legjobb gyakorlatok az emlékeztető emailekre?

Az emlékeztető emaileknek rövidnek, egyszerűknek kell lenniük és kizárólag a megfelelő kontextus és részletességi szintet kell nyújtania anélkül, hogy elárasztaná azokat felesleges információkkal. Professzionálisan, mégis barátságos és kedves hangnemben kell őket írni – a kulcs a megfelelő egyensúly megtalálása a kitartóság és a rámenősség között. Bizonyosodjon meg róla, hogy tartalmaz egyértelmű akcióba hívást, így az ügyfelek pontosan tudni fogják, hogy mit vár el tőlük.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mikor kellene emlékeztető emailt küldenem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Nincs tökéletes idő az emlékeztető email küldésére, mivel ügyről ügyre változik. Ha a közelgő fizetésről, próbaidőszak lejáratról vagy a feliratkozásuk megújításáról emlékezteti ügyfeleit, úgy lenne értelme, ha legalább egy héttel előtte értesítené őket, csakúgy, mint aznap.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mennyi emlékeztető emailt kellene küldenem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az egyik legnagyobb hiba, amit az emlékeztető emailekkel követhet el az az, ha egyetlen emlékeztetőt küld és a legjobbakat reméli. Ha több próbaidőszakos felhasználót szeretne átkonvertálni vagy ha több jövedelmet szeretne a sikertelen fizetésekből, gondolja át a több email küldését, beleértve az elő-emlékeztetőt, esedékességi emlékeztetőt, és az emlékeztető követőket. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Melyek a legjobb gyakorlatok az emlékeztető emailekre?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az emlékeztető emaileknek rövidnek, egyszerűknek kell lenniük és kizárólag a megfelelő kontextus és részletességi szintet kell nyújtania anélkül, hogy elárasztaná azokat felesleges információkkal. Professzionálisan, mégis barátságos és kedves hangnemben kell őket írni – a kulcs a megfelelő egyensúly megtalálása a kitartóság és a rámenősség között. Bizonyosodjon meg róla, hogy tartalmaz egyértelmű akcióba hívást, így az ügyfelek pontosan tudni fogják, hogy mit vár el tőlük.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.