A célközönsége megfelelő időben való elérése a megfelelő üzenettel kulcsfontosságú bármilyen email marketing kampány sikeréhez. Viszont a Mailchimp felmérés szerint, az átlagos email megnyitási ráta 21% körül van minden iparban. Ezért fontosak az emlékeztető emailek. Az időben elküldött emlékeztető emailek növelhetik az elkötelezettséget és meglökhetik az ügyfeleket bizonyos műveletek elvégzésére, amikor szükséges. Viszont ezeknek az emaileknek az elkészítése és a legjobb időben való elküldése kihívó lehet a kereskedőknek. Lent található egy pár emlékeztető email sablon különböző eseményekre, amelyeket adaptálhat a saját használatára.
Az emlékeztető email egy erőteljes eszköz a kereskedőknek, ami azt csinálja, amit mond – emlékezteti a címzettet valami fontos dologról, ami hamarosan bekövetkezik, valamiről, ami tőlük elvárt, vagy olyasmiről, aminek meg kellett volna történnie, de nem történt meg. Itt egy pár eset, ahol az emlékeztető email küldése előnyhöz juttathatja a vállalatát:
Design your own templates
LiveAgent gives you
the power to design your
own customer email templates,
thus helping you to improve
customer service. Curious about
all the opportunities?
Nincs tökéletes idő az emlékeztető email küldésére, mivel ügyről ügyre változik. Ha a közelgő fizetésről, próbaidőszak lejáratról vagy a feliratkozásuk megújításáról emlékezteti ügyfeleit, úgy lenne értelme, ha legalább egy héttel előtte értesítené őket, csakúgy, mint aznap. Ha a sikertelen fizetések visszaszerzésére szolgáló emailekről van szó, általában célszerű az esedékesség utáni első munkanapon emlékeztetőt küldeni.
Az egyik legnagyobb hiba, amit az emlékeztető emailekkel követhet el az az, ha egyetlen emlékeztetőt küld és a legjobbakat reméli. Ha több próbaidőszakos felhasználót szeretne átkonvertálni vagy ha több jövedelmet szeretne a sikertelen fizetésekből, gondolja át a több email küldését, beleértve az elő-emlékeztetőt, esedékességi emlékeztetőt, és az emlékeztető követőket.
Az emlékeztető emaileknek rövidnek, egyszerűknek kell lenniük és kizárólag a megfelelő kontextus és részletességi szintet kell nyújtania anélkül, hogy elárasztaná azokat felesleges információkkal. Professzionálisan, mégis barátságos és kedves hangnemben kell őket írni – a kulcs a megfelelő egyensúly megtalálása a kitartóság és a rámenősség között. Bizonyosodjon meg róla, hogy tartalmaz egyértelmű akcióba hívást, így az ügyfelek pontosan tudni fogják, hogy mit vár el tőlük.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mikor kellene emlékeztető emailt küldenem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Nincs tökéletes idő az emlékeztető email küldésére, mivel ügyről ügyre változik. Ha a közelgő fizetésről, próbaidőszak lejáratról vagy a feliratkozásuk megújításáról emlékezteti ügyfeleit, úgy lenne értelme, ha legalább egy héttel előtte értesítené őket, csakúgy, mint aznap.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mennyi emlékeztető emailt kellene küldenem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az egyik legnagyobb hiba, amit az emlékeztető emailekkel követhet el az az, ha egyetlen emlékeztetőt küld és a legjobbakat reméli. Ha több próbaidőszakos felhasználót szeretne átkonvertálni vagy ha több jövedelmet szeretne a sikertelen fizetésekből, gondolja át a több email küldését, beleértve az elő-emlékeztetőt, esedékességi emlékeztetőt, és az emlékeztető követőket. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Melyek a legjobb gyakorlatok az emlékeztető emailekre?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az emlékeztető emaileknek rövidnek, egyszerűknek kell lenniük és kizárólag a megfelelő kontextus és részletességi szintet kell nyújtania anélkül, hogy elárasztaná azokat felesleges információkkal. Professzionálisan, mégis barátságos és kedves hangnemben kell őket írni – a kulcs a megfelelő egyensúly megtalálása a kitartóság és a rámenősség között. Bizonyosodjon meg róla, hogy tartalmaz egyértelmű akcióba hívást, így az ügyfelek pontosan tudni fogják, hogy mit vár el tőlük.” } }] }Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..