Ingyenes próba

Emlékeztető email sablonok

A célközönsége megfelelő időben való elérése a megfelelő üzenettel kulcsfontosságú bármilyen email marketing kampány sikeréhez. Viszont a Mailchimp felmérés szerint, az átlagos email megnyitási ráta 21% körül van minden iparban. Ezért fontosak az emlékeztető emailek. Az időben elküldött emlékeztető emailek növelhetik az elkötelezettséget és meglökhetik az ügyfeleket bizonyos műveletek elvégzésére, amikor szükséges. Viszont ezeknek az emaileknek az elkészítése és a legjobb időben való elküldése kihívó lehet a kereskedőknek. Lent található egy pár emlékeztető email sablon különböző eseményekre, amelyeket adaptálhat a saját használatára.

Emlékeztető email sablonok

Mi az emlékeztető email?

Az emlékeztető email egy erőteljes eszköz a kereskedőknek, ami azt csinálja, amit mond – emlékezteti a címzettet valami fontos dologról, ami hamarosan bekövetkezik, valamiről, ami tőlük elvárt, vagy olyasmiről, aminek meg kellett volna történnie, de nem történt meg. Itt egy pár eset, ahol az emlékeztető email küldése előnyhöz juttathatja a vállalatát:

  • A felhasználók informálása arról, hogy az ingyenes próbaidőszakuk nemsoká lejár/lejárt
  • Az inaktív felhasználók, akik elhagyták a termékét egy bizonyos lépésnél újra megszerzése (például egy befejezetlen regisztráció)
  • A jelenlegi ügyfelek emlékeztetése arról, hogy újítsák meg a feliratkozásukat vagy tagságukat
  • Az ügyfelek értesítése a hamarosan történő számlázásról, késésről vagy a lejárt fizetésről
  • Az ügyfelek figyelmeztetése a sikertelen fizetésről/bankkártya lejáratról/fiók felfüggesztésről
  • Az ügyfelek emlékeztetése a fontos közelgő eseményekről, stb.
Apple TV emlékeztető email

Emlékeztető email tárgysorok

  • [Név], nem láttuk egy ideje ☹
  • Hiányzott!
  • Észrevettük, hogy mostanában távol van
  • A [Termék] Próbaidőszaka [szám] nap múlva véget ér
  • [Név], a [Termék] próbaidőszakának hamarosan vége. Frissítsen most!
  • Művelet szükséges – A [Termék] fizetés sikertelen volt
  • Kérjük frissítse a fizetési információit
  • Ó ne, probléma volt a [Termék] fizetésével
  • A [Termék] fiókja szüneteltetve lett!
  • A [Termék] fiókja [szám] nap múlva deaktiválva lesz
  • Emlékeztető: Esemény Benyújtási Határidő [dátum]
  • Ne maradjon le az [Esemény Név]-ről
  • Utolsó alkalom, hogy élőben láthatja [Beszélő]-t az [Esemény Név]-en!

8 Emlékeztető email sablon

Az inaktív felhasználó emlékeztető email

A próbaidőszak lejárat emlékeztető email

A közelgő fizetés emlékeztető email

A megkésett fizetés emlékeztető email

Bankkártya lejárat emlékeztető email

A sikertelen fizetés emlékeztető email

Fiók felfüggesztés emlékeztető email

A közelgő esemény emlékeztető email

Design your own templates

LiveAgent gives you
the power to design your
own customer email templates,
thus helping you to improve
customer service. Curious about
all the opportunities?

Try LiveAgent

Gyakran ismételt kérdések

Mikor kellene emlékeztető emailt küldenem?

Nincs tökéletes idő az emlékeztető email küldésére, mivel ügyről ügyre változik. Ha a közelgő fizetésről, próbaidőszak lejáratról vagy a feliratkozásuk megújításáról emlékezteti ügyfeleit, úgy lenne értelme, ha legalább egy héttel előtte értesítené őket, csakúgy, mint aznap. Ha a sikertelen fizetések visszaszerzésére szolgáló emailekről van szó, általában célszerű az esedékesség utáni első munkanapon emlékeztetőt küldeni.

Mennyi emlékeztető emailt kellene küldenem?

Az egyik legnagyobb hiba, amit az emlékeztető emailekkel követhet el az az, ha egyetlen emlékeztetőt küld és a legjobbakat reméli. Ha több próbaidőszakos felhasználót szeretne átkonvertálni vagy ha több jövedelmet szeretne a sikertelen fizetésekből, gondolja át a több email küldését, beleértve az elő-emlékeztetőt, esedékességi emlékeztetőt, és az emlékeztető követőket.

Melyek a legjobb gyakorlatok az emlékeztető emailekre?

Az emlékeztető emaileknek rövidnek, egyszerűknek kell lenniük és kizárólag a megfelelő kontextus és részletességi szintet kell nyújtania anélkül, hogy elárasztaná azokat felesleges információkkal. Professzionálisan, mégis barátságos és kedves hangnemben kell őket írni – a kulcs a megfelelő egyensúly megtalálása a kitartóság és a rámenősség között. Bizonyosodjon meg róla, hogy tartalmaz egyértelmű akcióba hívást, így az ügyfelek pontosan tudni fogják, hogy mit vár el tőlük.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mikor kellene emlékeztető emailt küldenem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Nincs tökéletes idő az emlékeztető email küldésére, mivel ügyről ügyre változik. Ha a közelgő fizetésről, próbaidőszak lejáratról vagy a feliratkozásuk megújításáról emlékezteti ügyfeleit, úgy lenne értelme, ha legalább egy héttel előtte értesítené őket, csakúgy, mint aznap.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mennyi emlékeztető emailt kellene küldenem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az egyik legnagyobb hiba, amit az emlékeztető emailekkel követhet el az az, ha egyetlen emlékeztetőt küld és a legjobbakat reméli. Ha több próbaidőszakos felhasználót szeretne átkonvertálni vagy ha több jövedelmet szeretne a sikertelen fizetésekből, gondolja át a több email küldését, beleértve az elő-emlékeztetőt, esedékességi emlékeztetőt, és az emlékeztető követőket. ” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Melyek a legjobb gyakorlatok az emlékeztető emailekre?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Az emlékeztető emaileknek rövidnek, egyszerűknek kell lenniük és kizárólag a megfelelő kontextus és részletességi szintet kell nyújtania anélkül, hogy elárasztaná azokat felesleges információkkal. Professzionálisan, mégis barátságos és kedves hangnemben kell őket írni – a kulcs a megfelelő egyensúly megtalálása a kitartóság és a rámenősség között. Bizonyosodjon meg róla, hogy tartalmaz egyértelmű akcióba hívást, így az ügyfelek pontosan tudni fogják, hogy mit vár el tőlük.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..