A digitális világban minden szervezetnek azonosítania kell a felhasználói, ügyfelei személyazonosságát. Mivel nem személyesen egy irodában találkoznak velük, hogy ellenőrizzék személyes adataikat vagy papírokat írjanak alá, más módokat kell találniuk, hogy ellenőrizzék az ügyfelek által megadott adatok valódiságát. Ez különösen fontos az ügyfélszolgálati portálok működtetéskor.
Vagyis, hogyan ellenőrizheti, hogy az ügyfele az, akinek kiadja magát? Ennek egyik módja egy igazoló e-mail küldése.
Mi az az igazoló e-mail? Miért fontos ez?
Az igazoló üzenet egy e-mail, amit a felhasználónak, ügyfélnek küldenek, miután az bizonyos tevékenységet folytatott. Ilyen tevékenység lehet: fiók létrehozása, hírlevélre való feliratkozás, szavazás, vagy támogatási jegy létrehozása.
Az igazoló e-mailnek tájékoztatnia kell a felhasználókat, hogy igazolniuk kell a tevékenységüket. Ezt egy linkre való kattintással vagy egy gomb megnyomásával tehetik meg, az e-mailen belül, illetve egy kód beírásával, amit az adott weboldal szolgáltatott a számukra.
Minden jó jegykezelési adatbázis része az igazoló e-mail. Ha bármi tevékenységhez szükség lenne a felhasználók vagy ügyfelek e-mail címére vagy telefonszámára, mindenképpen erről igazoló e-mailt kell küldeni.
Ha megkérjük a felhasználókat, hogy igazolják az adataikat, az segít az azonosítatlan spam fiókok számának csökkentésében. Így az ön marketing csapata is könnyebben kommunikál a felhasználókkal, ügyfelekkel.
Továbbá az igazolás a felhasználóknak is hasznos, mert ez csökkenti annak kockázatát, hogy nem megfelelő vagy régi e-mail címen hozzanak létre fiókot, amihez esetleg már hozzáférésük sincs.
Ha ön ügyfélszolgálati portált működtet, akkor is ugyanilyen fontos, hogy minden hozzáférés érvényes legyen és azok tulajdonosa az adott ügyfél vagy felhasználó.
Példák igazoló e-mail tárgysorra
Ötletek igazoló e-mail sablonhoz
Rövid igazoló e-mail sablon
You registered an account on [customer portal], before being able to use your account you need to verify that this is your email address by clicking here: [link]
Kind Regards, [company]
We just need to verify your email address before you can access [customer portal].
Verify your email address [verification link]
Thanks! – The [company] team
You’re almost ready to start enjoying [customer portal].
Simply click the big [color] button below to verify your email address.
[button]
Értéket igazoló e-mail sablon
Are you ready to gain access to all of the assets we prepared for clients of [company]?
First, you must complete your registration by clicking on the button below:
[button]
This link will verify your email address, and then you’ll officially be a part of the [customer portal] community.
See you there!
Best regards, the [company] team
Igazoló e-mail sablon megerősítő linkkel
Thanks for getting started with our [customer portal]!
We need a little more information to complete your registration, including a confirmation of your email address.
Click below to confirm your email address:
[link]
If you have problems, please paste the above URL into your web browser.
Igazoló e-mail sablon kóddal
Your verification code is [code].
Enter this code in our [website or app] to activate your [customer portal] account.
Click here [open code in app] to open the [app/portal landing page].
If you have any questions, send us an email [email to your support team].
We’re glad you’re here!
The [company] team
,,Köszönjük!” igazoló e-mail sablon
The [customer portal] offers all of the information you need to get the most out of our [product/service]] and much more.
To access your account, click on the big [color] button:
[Button]
Once again – thank you for joining our [customer portal] family!
Igazoló e-mail sablon- Gyakran ismételt kérdések
Mikor küldjek igazoló e-mailt?
A legjobb, ha azonnal küldünk egy igazoló e-mailt, amikor a felhasználó létrehoz egy fiókot az ügyfélportálon, mert így folytathatja a feliratkozást és gyorsan hozzáférhet a portálhoz. Például, ha a felhasználó létrehoz egy fiókot az e-mail címe felhasználásával, azonnal küldjünk egy igazoló e-mailt, hogy tovább tudjon haladni a folyamatban.
Milyen hosszú legyen az igazoló e-mailem?
Az igazoló e-mailnek nagyon rövidnek és lényegretörőnek kell lennie. Maximum 3-4 sorból álljon. Csak tájékoztassa az ügyfelet, hogy mit kell tennie az ügyfélszolgálati portáljának létrehozásához. Fogalmazzon egyszerűen, hogy az ügyfelek értsék meg pontosan, hogy mit kell tenniük!
Írjak egy egyszerű szöveget vagy küldjek egy e-mailt HTML-ben?
Nagy különbség van egy egyszerűen megírt e-mail és egy HTML e-mail között. Az egyszerűen megírt e-mailek szövege nincs megformázva, de lehetővé teszi, hogy ön képeket, vagy gifeket helyezzen el bennük. A HTML verzióban képeket, színeket és más szövegformázási lehetőségeket is használhat. Hogy melyiket válassza az az ön marketing stratégiájától, márkájától, stílusától és más egyéb tényezőktől függ.
Általában az igazoló e-mailek nagyon egyszerű kell, hogy legyenek, így az egyszerű szövegű e-mail megfelelő erre.
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.