• Sablonok
  • Visszaigazoló e-mail sablonok

Visszaigazoló e-mail sablonok

A megerősítő e-mail az egyik első hivatalos kommunikációs forma, amit a felhasználók kapnak, amikor feliratkoznak egy termék vagy szolgáltatás igénybevételekor. A megerősítő e-mailnek biztatnia, ösztönöznie kell a vevőt a termék további használatára.

A tökéletes visszaigazoló e-mail létrehozása idő és energiaigényes. Az első komoly hiba, amit elkövethet egy előre megírt, teljesen automatikus megerősítő üzenet küldése.

Fontos, hogy személyhez szóló e-maileket küldjünk a felhasználóknak, a jó kapcsolat kiépítése érdekében, hogy úgy érezzék jó kezekben vannak. Ha jó kapcsolatot ápol az ügyfeleivel, akkor valószínű, hogy hűségesebbek lesznek és többet fognak az ön üzletébe befektetni.

Mi az a visszaigazoló e-mail? Miért fontos?

A visszaigazoló e-mail egy fontos része az ön kommunikációs stratégiájának, de mi is ez pontosan?

A visszaigazoló e-mail egy rövid, informatív e-mail, különböző vevői tevékenységeknél alkalmazandó. A célja a vevő megerősítése arról, hogy sikeresen teljesítette a szükséges lépéseket egy folyamatban (fizetés, rendelés, feliratkozás).

Ügyfélportálok tekintetében a visszaigazoló e-mail azt jeleni, hogy a vevő sikeresen létrehozott egy fiókot, és elkezdheti használni a platformot, hogy további ismereteket szerezzen.

Visszaigazoló e-mail sablonok
Hozzon létre több ügyfélszolgálati portált a LiveAgenttel!

Példák visszaigazoló e-mail tárgysorra 

  • Visszaigazolás: fiók létrehozása sikeres volt
  • Köszönjük, hogy csatlakozott hozzánk!
  • A fiókja kész és működik!
  • Az ön [ügyfélportál neve] fiókja kész.
  • Elkezdheti használni a [ügyfélportál] fiókját.
  • Lépjen be a [ügyfélportál] fiókjába!
  • Egy fiók [név] számára aktiválva van.
  • Köszönjük, hogy feliratkozott, beléphet a fiókjába.
  • A feliratkozása befejeződött.
  • Fiók megerősítő e-mail

Ötletek visszaigazoló e-mail sablonhoz

Rövid visszaigazoló e-mail sablon


,,Köszönjük, hogy feliratkozott!” visszaigazoló e-mail sablon


,,Örömmel várjuk” visszaigazoló e-mail sablon

 



,,Ha ön nem küldött e-mailt” visszaigazoló sablon

Visszaigazoló e-mail sablon- Gyakran Ismételt Kérdések

Kell visszaigazoló e-mailt küldeni minden fióklétesítésnél?

Visszaigazoló e-mail sablonok

Igen, minden alkalommal kell küldeni visszaigazoló e-mailt, amikor a felhasználó sikeresen létrehoz egy fiókot és igazolja annak létrhozását. Az üzenet nélkül az ügyfél azt hiszi, hogy valami hiba történt, és nem sikerült létrehoznia a fiókot.

Mikor küldjek visszaigazoló e-mailt?

Megoldási idő

A legmegfelelőbb azonnal küldeni egy e-mailt, amikor a felhasználó igazolja, hogy létrehozott egy fiókot az ügyfélportálon. Például: a felhasználó az e-mail címét használva hoz létre egy fiókot és kap egy üzenetet, hogy igazolja az adatokat, ő meg is teszi, azzal, hogy rákattint egy linkre vagy beírja az azonosítási kódot. Ebben az esetben a felhasználónak azonnal kapnia kell egy visszaigazoló e-mailt, hogy tudja mindent jól csinált.

Egy visszaigazoló e-mailnek tartalmaznia kell CTA-t?

Segítő app

A legjobb, ha a CTA-t a visszaigazoló e-mail alján helyezzük el, hogy lehetővé tegyük az ügyfeleknek, hogy használni kezdjék az ügyfélportált.

A CTA el kell, hogy irányítsa a felhasználókat az ügyfélportálra, anélkül, hogy ismételten be kellene jelentkezniük.

Ready to put our confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..