• Sablonok
  • Visszaigazoló e-mail sablonok

Visszaigazoló e-mail sablonok

A megerősítő e-mail az egyik első hivatalos kommunikációs forma, amit a felhasználók kapnak, amikor feliratkoznak egy termék vagy szolgáltatás igénybevételekor. A megerősítő e-mailnek biztatnia, ösztönöznie kell a vevőt a termék további használatára.

A tökéletes visszaigazoló e-mail létrehozása idő és energiaigényes. Az első komoly hiba, amit elkövethet egy előre megírt, teljesen automatikus megerősítő üzenet küldése.

Fontos, hogy személyhez szóló e-maileket küldjünk a felhasználóknak, a jó kapcsolat kiépítése érdekében, hogy úgy érezzék jó kezekben vannak. Ha jó kapcsolatot ápol az ügyfeleivel, akkor valószínű, hogy hűségesebbek lesznek és többet fognak az ön üzletébe befektetni.

Mi az a visszaigazoló e-mail? Miért fontos?

A visszaigazoló e-mail egy fontos része az ön kommunikációs stratégiájának, de mi is ez pontosan?

A visszaigazoló e-mail egy rövid, informatív e-mail, különböző vevői tevékenységeknél alkalmazandó. A célja a vevő megerősítése arról, hogy sikeresen teljesítette a szükséges lépéseket egy folyamatban (fizetés, rendelés, feliratkozás).

Ügyfélportálok tekintetében a visszaigazoló e-mail azt jeleni, hogy a vevő sikeresen létrehozott egy fiókot, és elkezdheti használni a platformot, hogy további ismereteket szerezzen.

Visszaigazoló e-mail sablonok
Hozzon létre több ügyfélszolgálati portált a LiveAgenttel!

Példák visszaigazoló e-mail tárgysorra 

  • Visszaigazolás: fiók létrehozása sikeres volt
  • Köszönjük, hogy csatlakozott hozzánk!
  • A fiókja kész és működik!
  • Az ön [ügyfélportál neve] fiókja kész.
  • Elkezdheti használni a [ügyfélportál] fiókját.
  • Lépjen be a [ügyfélportál] fiókjába!
  • Egy fiók [név] számára aktiválva van.
  • Köszönjük, hogy feliratkozott, beléphet a fiókjába.
  • A feliratkozása befejeződött.
  • Fiók megerősítő e-mail

Ötletek visszaigazoló e-mail sablonhoz

Rövid visszaigazoló e-mail sablon


Hello [name],

Thank you for joining [customer portal].

We’d like to confirm that your account was created successfully. To access [customer portal] click the link below.

[Link/Button]

If you experience any issues logging into your account, reach out to us at [email address].

Best,
The [customer portal] team


,,Köszönjük, hogy feliratkozott!” visszaigazoló e-mail sablon


Dear [name]

Thank you for completing your registration with [customer portal].

This email serves as a confirmation that your account is activated and that you are officially a part of the [customer portal] family.
Enjoy!

Regards,
The [company] team


,,Örömmel várjuk” visszaigazoló e-mail sablon


Hello [name],

Thank you for creating your [customer portal] account.

We look forward to reading your posts and hope you will enjoy the space that we created for our customers.

The [customer portal] team


Visszaigazoló e-mail sablon forrásokhoz irányító linkekkel


Hello [name],

We’re happy that another incredible person joined our [product/service] community.

Let’s start with the basics!

To get you started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:

Task 1 [login]
Task 2 [create an entry]
Task 3 [use a basic feature]

Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 introductory lessons so you can get the most out of [customer portal].

Thank you for joining, let’s make great things happen together!

Sincerely,
The [company] team


,,Ha ön nem küldött e-mailt” visszaigazoló sablon


Hi there!
Thank you for signing up for our [customer portal]

To get you started, please click on the button below to log in to your account for the first time.

If you didn’t submit your email address to join our subscriber list, please ignore this message.

Regards,
The [company] support team

Visszaigazoló e-mail sablon- Gyakran Ismételt Kérdések

Kell visszaigazoló e-mailt küldeni minden fióklétesítésnél?

Visszaigazoló e-mail sablonok

Igen, minden alkalommal kell küldeni visszaigazoló e-mailt, amikor a felhasználó sikeresen létrehoz egy fiókot és igazolja annak létrehozását. Az üzenet nélkül az ügyfél azt hiszi, hogy valami hiba történt, és nem sikerült létrehoznia a fiókot.

Mikor küldjek visszaigazoló e-mailt?

Megoldási idő

A legmegfelelőbb azonnal küldeni egy e-mailt, amikor a felhasználó igazolja, hogy létrehozott egy fiókot az ügyfélportálon. Például: a felhasználó az e-mail címét használva hoz létre egy fiókot és kap egy üzenetet, hogy igazolja az adatokat, ő meg is teszi, azzal, hogy rákattint egy linkre vagy beírja az azonosítási kódot. Ebben az esetben a felhasználónak azonnal kapnia kell egy visszaigazoló e-mailt, hogy tudja mindent jól csinált.

Egy visszaigazoló e-mailnek tartalmaznia kell CTA-t?

Segítő app

A legjobb, ha a CTA-t a visszaigazoló e-mail alján helyezzük el, hogy lehetővé tegyük az ügyfeleknek, hogy használni kezdjék az ügyfélportált.

A CTA el kell, hogy irányítsa a felhasználókat az ügyfélportálra, anélkül, hogy ismételten be kellene jelentkezniük.

Ready to put our confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Kell visszaigazoló e-mailt küldeni minden fiók létrehozásakor?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Igen, minden alkalommal kell küldeni visszaigazoló e-mailt, amikor a felhasználó sikeresen létrehoz egy fiókot és igazolja annak létrehozását. Az üzenet nélkül az ügyfél azt hiszi, hogy valami hiba történt, és nem sikerült létrehoznia a fiókot.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mikor küldjek visszaigazoló e-mailt?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A legmegfelelőbb azonnal küldeni egy e-mailt, amikor a felhasználó igazolja, hogy létrehozott egy fiókot az ügyfélportálon.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Egy visszaigazoló e-mailnek tartalmaznia kell CTA-t?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A legjobb, ha a CTA-t a visszaigazoló e-mail alján helyezzük el, hogy lehetővé tegyük az ügyfeleknek, hogy használni kezdjék az ügyfélportált. A CTA el kell, hogy irányítsa a felhasználókat az ügyfélportálra, anélkül, hogy ismételten be kellene jelentkezniük.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.