• Sablonok
  • Megrendelés visszaigazoló e-mail sablonok

Megrendelés visszaigazoló e-mail sablonok

Sokféle típusú e-mailt kell küldenie ügyfeleinek: üdvözlő e-maileket, ügyfél-helyreállítási e-maileket és elhagyott bevásárlókosárra vonatkozó emlékeztetőket – Ön nevezze meg.

 

Bár nem minden e-kereskedelmi vállalkozás küld ilyen típusú e-maileket, van egy e-mail típus, amelyet gyakorlatilag az összes e-kereskedelmi üzlet használ: a megrendelés visszaigazoló e-mailt.

A megrendelés visszaigazoló e-maileket gyakran szükségszerűségből küldik, mivel az ilyen típusú tranzakciós e-mailek nélkül nem működtethet hatékonyan egy e-kereskedelmi áruházat.

Mi az a megrendelés visszaigazolása?

A megrendelés visszaigazolása olyan üzenet, amely arról tájékoztatja az ügyfelet, hogy az általa kezdeményezett vásárlási folyamat sikeres volt. A cégek megrendelés visszaigazoló e-maileket küldenek, hogy tájékoztassák az ügyfeleket arról, hogy a megrendelés beérkezett, a további szállítási előkészületek zajlanak, és várhatóan hamarosan megérkeznek csomagjuk. Az okos e-mail marketingesek azonban tudják, hogy a megrendelés visszaigazoló e-mailek valódi értéke abban rejlik, hogy képesek több eladást elérni. 

E-mail sablon testre szabás
Testreszabhatja és automatizálhatja az e-mail sablonokat közvetlenül a LiveAgentben

A megrendelés visszaigazoló e-mailben feltüntetendő információk

 

Az összes alábbi információt fel kell tüntetni a visszaigazoló e-mailben:

  • Az eladó neve
  • A megrendelést leadó ügyfél neve és címe
  • A megrendelés visszaigazolásának dátuma
  • Egy “Köszönöm a megrendelést” üzenet
  • A megrendelt áruk ára, képe és leírása
  • A becsült érkezési idő a megrendelés nyomon követési számával együtt
  • A fizetési információk
  • A „Köszönjük a megrendelést és hogy a [cég] családjának része!”

A megrendelés visszaigazoló e-mailek ereje

 

Mi teszi ilyen nagyszerűvé ezeket az e-maileket, és miért kell, hogy érdekelje?

Először is, az e-mail elkötelezettség szempontjából kiemelkedő, körülbelül 65% -os nyitott arányuk van, ami hozzájárul a kiskereskedelmi ipar 12,7% -os átlagához% (forrás). Végül is a vásárlók tudni akarják, hogy a vásárlási folyamatuk sikeres volt.

Ennél is fontosabb, hogy az e-maileket kapó felhasználók hihetetlenül elkötelezett és értékes közönséget képviselnek.

Közismert tény, hogy sokkal könnyebb meglévő ügyfelet konvertálni, mint meggyőzni valakit, aki soha nem vásárolt Öntől, hogy vásároljon valamit (forrás).

Sajnos túl sok e-kereskedelmi üzlet messze nem használja ki a megrendelés visszaigazoló e-mailek teljes lehetőségeit.

A valódi potenciáljuk kiaknázása érdekében hatékony megrendelés visszaigazoló e-mail sablonokat hoztunk létre, amelyek segítenek növelni a konverziókat és az árbevételt.

Megrendelés visszaigazoló e-mail tárgysora

 

  • Csomagja úton van!
  • A [szám] rendelési számot elküldtük
  • Megrendelését a következő [X] napon belül kézbesítjük …
  • Köszönjük a vásárlást. Itt van a megrendelés visszaigazolása.
  • Köszönjük! Rendelését megerősítettük.
  • Megrendelése [szám] beérkezett hozzánk
  • Feldolgozzuk megrendelését.
  • Elküldtük megrendelését!
  • Úton van…
  • Rajta vagyunk
  • Ön rendelt!

Megrendelés visszaigazoló e-mail sablon 1

 

Megrendelés visszaigazoló e-mail sablon 2

Megrendelés visszaigazoló e-mail sablon 3

Megrendelés visszaigazoló e-mail sablon 4

Rendelés visszaigazoló e-mail sablon – Gyakran feltett kérdések

 

Szükséges-e megrendelés visszaigazoló e-mailt küldeni minden vásárlás után, amelyet az ügyfél végrehajt?

Megrendelés visszaigazoló e-mail sablonok

A rövid válasz: igen. Szükséges egy megerősítő e-mailt küldeni, mert arról tájékoztatja az ügyfelet, hogy minden rendben ment, és a kívánt termékeket elküldték neki. Manapság a felhasználók megszokták, hogy megerősítő e-maileket kapjanak, és ha nem küld nekik ilyen jellegű üzenetet, akkor valószínűleg megkeresik Önt, és megkérdezik, hogy megrendelésüket megerősítették-e. Több időbe és pénzbe kerül, mint egyszerűen egy automatikus e-mail küldése.

Mikor küldjek megrendelés visszaigazoló e-mailt?

Megrendelés visszaigazoló e-mail sablonok

A megrendelést visszaigazoló e-mailt azonnal el kell küldeni, miután az ügyfél megrendelést adott le. Szó szerint másodpercek alatt kell megérkeznie, miután az ügyfél rákattint a “vásárlás” gombra, vagy fizet a vásárlásáért. Ha az ügyfél nem kap azonnal ilyen üzenetet, azt gondolhatja, hogy valami rosszul történt. Abban az esetben, ha a rendszere lassabb, és néhány percbe telik, amíg az automatikus e-mail elküldődik, tájékoztassa a felhasználókat arról, hogy esetleg várniuk kell néhány percet, mielőtt megerősítést kapnak.

Mennyire kell hosszúnak lennie a megrendelés visszaigazoló e-mailnek?

Megrendelés visszaigazoló e-mail sablonok

Egy ilyen üzenetnek rövidnek és tömörnek kell lennie, de szórakoztató és kreatív is lehet. Ezért nincs olyan aranyszabály, amelyet be kellene tartania a megrendelés-visszaigazoló e-mailek létrehozásakor. Ne felejtse el feltüntetni a megrendeléssel kapcsolatos legfontosabb információkat: a vállalat nevét, az ügyfél címét, árát, becsült érkezési idejét és a fizetési módot.

Ready to save our order confirmation email templates?

Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..