Az e-kereskedelmi vállalkozások szinte mindig küldenek megrendelés visszaigazoló e-maileket, amelyek a sikeres vásárlásról és a szállításról tájékoztatják az ügyfeleket. A cikkben bemutatunk néhány sablont, amelyek segítségével hatékonyabbá teheti e-mail stratégiáját.
Sokféle típusú e-mailt kell küldenie ügyfeleinek: üdvözlő e-maileket, ügyfél-helyreállítási e-maileket és elhagyott bevásárlókosárra vonatkozó emlékeztetőket – Ön nevezze meg.
Bár nem minden e-kereskedelmi vállalkozás küld ilyen típusú e-maileket, van egy e-mail típus, amelyet gyakorlatilag az összes e-kereskedelmi üzlet használ: a megrendelés visszaigazoló e-mailt.
A megrendelés visszaigazoló e-maileket gyakran szükségszerűségből küldik, mivel az ilyen típusú tranzakciós e-mailek nélkül nem működtethet hatékonyan egy e-kereskedelmi áruházat.
A megrendelés visszaigazolása olyan üzenet, amely arról tájékoztatja az ügyfelet, hogy az általa kezdeményezett vásárlási folyamat sikeres volt. A cégek megrendelés visszaigazoló e-maileket küldenek, hogy tájékoztassák az ügyfeleket arról, hogy a megrendelés beérkezett, a további szállítási előkészületek zajlanak, és várhatóan hamarosan megérkeznek csomagjuk. Az okos e-mail marketingesek azonban tudják, hogy a megrendelés visszaigazoló e-mailek valódi értéke abban rejlik, hogy képesek több eladást elérni.
Az összes alábbi információt fel kell tüntetni a visszaigazoló e-mailben:
Mi teszi ilyen nagyszerűvé ezeket az e-maileket, és miért kell, hogy érdekelje? Íme néhány esetprobléma tanulmány, amelyek rávilágíthatnak a rendelést visszaigazoló e-mailek fontosságára.
Először is, az e-mail elkötelezettség szempontjából kiemelkedő, körülbelül 65% -os nyitott arányuk van, ami hozzájárul a kiskereskedelmi ipar 12,7% -os átlagához% (forrás). Végül is a vásárlók tudni akarják, hogy a vásárlási folyamatuk sikeres volt.
Ennél is fontosabb, hogy az e-maileket kapó felhasználók hihetetlenül elkötelezett és értékes közönséget képviselnek.
Közismert tény, hogy sokkal könnyebb meglévő ügyfelet konvertálni, mint meggyőzni valakit, aki soha nem vásárolt Öntől, hogy vásároljon valamit (forrás).
Sajnos túl sok e-kereskedelmi üzlet messze nem használja ki a megrendelés visszaigazoló e-mailek teljes lehetőségeit.
A valódi potenciáljuk kiaknázása érdekében hatékony megrendelés visszaigazoló e-mail sablonokat hoztunk létre, amelyek segítenek növelni a konverziókat és az árbevételt.
Hello [name],
We’re happy to let you know that we’ve received your order.
Once your package ships, we will send you an email with a tracking number and link so you can see the movement of your package.
If you have any questions, contact us here or call us on [contact number]!
We are here to help!
Returns: If you would like to return your product(s), please see here [link] or contact us.
P.S. psst… you may love these too:
[list of other products]
Woo hoo! Your order is on its way. Your order details can be found below.
TRACK YOUR ORDER [link]
ORDER SUMMARY:
Order #: [number]
Order Date: [date]
Order Total: [price]
SHIPPING ADDRESS: [address]
[Table with a list of items]
ITEMS SHIPPED QTY PRICE
Your new [product] will [look/work] great paired with:
[A list of complementary products]
Your order [number] has shipped!
It’s being shipped with [name of courier company].
Here’s a tracking number that you can use to check the location of your package: [tracking no.] (please note that tracking may take up to one business day to activate).
Thank you for placing your order!
Thank you for ordering from [company].
Your order #[number] has been shipped.
You can review your order status at any time by visiting Your Account [link].
Any orders placed within an hour of each other may be shipped together.
Item
Price
Qty
Amount
If you were interested in [product], you might also like:
[visuals of other products the recipient might be interested in]
We hope you enjoyed your shopping experience with us and that you will visit us again soon.
Ready to save our order confirmation email templates?
Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.
A marketing strategy focuses on reaching the target audience through various channels and creating a strong brand image to drive sales. It involves understanding consumer behavior and developing compelling messages to attract potential customers. Additionally, it involves analyzing market trends and competitors to differentiate the brand and stay ahead in the industry. By leveraging digital marketing tools and platforms, businesses can effectively reach their target audience and achieve their marketing goals. --END OF TEXT
Az online ügyfélszolgálati folyamatok optimalizálásához érdemes használni e-mail sablonokat és kapcsolatfelvételi űrlapokat. A LiveAgent szoftver lehetőséget nyújt az összes ügyfélfelkérés kezelésére egyetlen felületről, és segítséget nyújt az élő chat etikettjének alkalmazásában is. Fontos az utánkövetési kommunikáció, ami visszajelzést ad a márka megbízhatóságáról. Hasznos lehet vállalati bejelentési e-mail sablonokat használni, amelyek megkönnyíthetik a vezetőségi feladatokat.
A GYIK oldal létrehozásáról van szó, amely különféle kategóriákat tartalmazhat. Az általános kérdések között lehet találni olyanokat, mint "Mi a termék/szolgáltatás?" vagy "Hogyan működik?". A megrendelésekkel kapcsolatos kérdések között szerepel például a "Hol van a rendelésem?" vagy "Rendelésem sosem érkezett meg, mit tegyek?". A fiókkal kapcsolatos kérdések között a "Hogyan hozhatok létre fiókot?" vagy "Hogyan frissítsem az adataimat?" szerepelhet. A fizetésre vonatkozó kérdéseket is megválaszolják, például "Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?" vagy "Milyen valutában számolnak?". A szállítási kérdések között lehet "Mi a szállítási politikájuk?" vagy "Hol szállítanak?".
A proaktív chat megközelítés hatékonyabb lehet, mint a reaktív megoldások, így egyre több vállalkozás alkalmazza. Az időzített és személyre szabott megközelítés javítja a felhasználói élményt és növeli az elégedettséget. Fontos, hogy stratégiai és személyre szabott proaktív meghívókat küldjünk, melyek az oldal releváns oldalain jelennek meg. Az ügyfelek elégedettségét és a konverziós arányt növelheti, ha különböző szituációkhoz illeszkedő proaktív chat meghívásokat alkalmazunk, mint az első alkalommal, visszatérő vagy hezitáló látogatókhoz.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team