A mai digitális korszakban nagyon sok fiókunk van, különböző platformokon, portálokon és munkahelyeken, stb. Ideális esetben a felhasználók minden fiókhoz különböző jelszót kellene, hogy használjanak, azért, hogy elkerüljék, hogy valaki más hozzáférjen a fiókukhoz vagy feltörje azt. De sokszor előfordul, hogy a felhasználók nem tudnak belépni a fiókjukba, mert elfelejtették a jelszavukat. Néhány felhasználó még úgy is elfelejti a jelszavát, ha mindenhol ugyanazt használja.
Ezért a jelszó-visszaállítás folyamatát a lehető legkönnyebbé kell tenni, mind az ügyfél, mind az ügyfélszolgálat számára. Ezt az automatikussá tétellel lehet elérni. Így a támogatói csoportja a komplikáltabb feladatokra koncentrálhat, a nagyon egyszerű jelszócsere helyett.
A legegyszerűbb módja a jelszócsere automatizálásának az e-mail.
Mi az a jelszó-viszaállító e-mail?
A jelszó-visszaállító e-mail egy üzenet, amit a felhasználó e-mailen kap, ha problémája van az ügyfélszolgálati portál fiókjába való belépéssel. Az e-mailben a felhasználó e-mail vagy belépési információi vannak és egy link, ami egy biztonságos oldalra irányítja őt, ahol megváltoztathatja a jelszavát. Ez a jelszó-visszaállító e-mailt generál a rendszer,h aészreveszi hogy valaki többször próbált belépni a fiókjába sikertelenül, vagy a felhasználó, amikor nem tud belépni a fiókjába és a ,,jelszóváltoztatás” opciót választja.
Általában ez egy rövid e-mail, ami tájékoztatja a felhasználót, hogy valaki jelszó-visszaállítást kért és leírja, hogy milyen lépéseket kell tenni az új jelszó létrehozásához.
Ebben az e-mailben kell, hogy szerepeljen egy mondat, ami tájékoztatja a felhasználót, hogy tekintse tárgytalannak, ha nem kértek jelszó-visszaállítást.
Példák a jelszó-visszaállítási e-mail tárgysorra
Ötletek jelszó-visszaállítási e-mail sablonokhoz
Ötletek jelszó-visszaállítási e-mail sablonhoz 1
Resetting your password is easy.
Just press the button below and follow the instructions. We’ll have you up and running in no time.
[buton]
If you did not make this request then please ignore this email.
Ötletek jelszó-visszaállítási e-mail sablonhoz 2
Use your secret code!
[code]
Click on the button below and enter the secret code above.
[button]
If you did not forget your password, you can ignore this email.
Ötletek jelszó-visszaállítási e-mail sablonhoz 3
There was a request to change your password!
If you did not make this request then please ignore this email.
Otherwise, please click this link to change your password: [link]
Ötletek jelszó-visszaállítási e-mail sablonhoz 4
Reset my password [link]
If you did not forget your password, please disregard this email.
Ötletek jelszó-visszaállítási e-mail sablonhoz 5
Hello [name],
Somebody requested a new password for the [customer portal] account associated with [email].
No changes have been made to your account yet.
You can reset your password by clicking the link below:
If you did not request a new password, please let us know immediately by replying to this email.
Yours,
The [company] team
Ötletek jelszó-visszaállítási e-mail sablonhoz 6
chukeze
You recently requested to reset the password for your [customer portal] account. Click the button below to proceed.
[button]
If you did not request a password reset, please ignore this email or reply to let us know. This password reset link is only valid for the next 30 minutes.
Thanks, the [customer portal] team
Ötletek jelszó-visszaállítási e-mail sablonhoz 7
If you did not request a password change, please feel free to ignore this message.
If you have any comments or questions don’t hesitate to reach us at [email to customer portal support team]
Please feel free to respond to this email. It was sent from a monitored email address, and we would love to hear from you.
Ötletek jelszó-visszaállítási e-mail sablonhoz 8
Someone requested a new password for your [customer portal] account.
[button]
If you didn’t make this request, then you can ignore this email 🙂
Jelszó-visszaállítási e-mail sablon – Gyakran Ismételt Kérdések
Mikor küldjön jelszó-visszaállító e-mailt?
Azonnal küldenie kell egy jelszó-visszaállító e-mailt, amint a felhasználó igényli azt az ügyfélportálon. Ha a felhasználónak túl sokat kell várnia a jelszó-visszaállításra, akkor azt fogja gondolni, hogy valami hiba történt, és elhagyja a portált anélkül, hogy be tudna lépni oda.
Milyen hosszú legyen egy jelszó-visszaállítási e-mail?
Egy jelszó-visszaállítási e-mailnek rövidnek és lényegretörőnek kell lennie. Három vagy négy sonál ne legyen hosszabb, tájékoztassa a felhasználót, hogy mit kell tennie a jelszó-visszaállításhoz és ne tartalmazzon semmi felesleges információt. Használjon egyszerű nyelvezetet, Ha a felhasználónak lépéseket kell tennie, akkor pontosan tájékoztatnunk kell, hogy mit várunk tőle.
Van olyan információ, amit minden jelszó-visszaállító e-mailnek tartalmaznia kell?
Igen, a jelszóvisszaállítási üzenetnek mindig tartalmaznia kell a következőt:,, Ha nem ön kérelmezte az új jelszót, akkor tekintse ezt az üzenetet tárgytalannak”, vagy ,, Ha nem ön kezdeményezte ezt a jelszó-visszaállítást, kérem azonnal tudassa velünk erre az e-mailre válaszolva.” Ez azért fontos, mert a jelszó-visszaállításra irányuló adathalászat lehetővé teszi az ügyfél fiókjának feltörését, és erről a kockázatról tudnia kell.
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try automating password reset emails today with our free 14-day trial. No credit card required.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.