Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sablonok
  • E-kereskedelem megköszönés email sablonok

E-kereskedelem megköszönés email sablonok

Az email marketing egyike a “legöregebb” marketing kommunikációs csatornáknak. A “régi” kifejezéssel azt értjük, hogy létezik egy ideje. Az egyik első email kliensek az MIT-ben készültek (a Massachusetts Institute of Technology) 1965-ben. Még ha egy pár marketing szakértő és üzleti guru azt jelenti be, hogy “az email vége” marketing csatornaként, ez a kommunikáció még mindig gyakran van használva attól függetlenül, hogy az első email évtizedekkel ezelőtt lett elküldve.

Levelező fiókok kapcsolása
Kapcsolja össze az emailjét a LiveAgent-tel és küldje ki a megköszönő emailjeinket egyszerűen

Miért nem kellene feladnia az emailt?

Az email kiváló kommunikáció, ami összekapcsolhat a felhasználókkal, kapcsolatokat építhet és bizalmat, lojalitást épít. A legköltséghatékonyabb metódusa lehet az első vásárlók lojális ügyfelekké konvertálásának. Kereskedőként sokkal többet szerezhet a meglévő ügyfelek gondozásával, mintsem, hogy minden erővel az új ügyfelek szerzésére fókuszálna.

Természetesen minden visszatérő vásárló volt első vásárló valaha. Ezért nem mondjuk, hogy nem kellene időt szánnia az új kliensek szerzésére. Viszont segítene, ha emlékezne, hogy sok tanulmány azt mutatja, (például egy tanulmány a BAIN&COMPANY által) a visszatérő ügyfelek körülbelül 33%-kal több időt töltenek az üzlettel, mint az első vásárlók. Ezen összefüggés hatása evidens és nem kellene lebecsülniük a döntéshozóknak a társaságokban számos iparban.

E-kereskedelem megköszönés email sablonok
A Bain&Company Kép jóvoltából

Szóval pontosan hogyan férnek ebbe az emailek? Az email csatornaként való használatának kulcsa, hogy növelje a kliens visszatartást, nem más, minthogy minden véglegesített vásárlást úgy kezeljen, mint egy lehetőség arra, hogy újraindítsa az ügyfél kalandot. Ez a vásárlás utáni emailek megerősítését jelenti, így az ügyfelek nem csatolódnak le. A megköszönő emailek ennek a stratégiának az első részei.

Email sablon testreszabás
Szabja testre/személyre az email sablonokat egyszerűen

Kulcs pontok, amelyre emlékezzen

Az email marketing stratégiák fő céljai a lojalitás építése azoknál, akik feliratkoztak adatbázisára és beleegyeztek a marketing kommunikációk fogadására. A lojalitás építése után egyszerűbb átkonvertálni feliratkozóit ügyfelekké azáltal, hogy időzített és érdekes üzeneteket küld nekik.

A megköszönő emailek a kommunikáció fontos típusai a lojalitási fázisban. Egy kulcsfontosságú erőforrás is, ami a már meglévő ügyfelek lojalitását erősíti, több bizalmat ér el, és felbátorítja őket, hogy újra öntől vásároljanak. Nézzük meg közelebbről a megköszönő emailek funkcióját az e-kereskedelemben.

E-kereskedelem megköszönés email sablonok
Megköszönő email Kate Spade-től

A megköszönő emailek szerepe a marketingben és az e-kereskedelemben

Amikor bármilyen online marketing kampányt tervez, beleértve a megköszönő emaileket, mindig észben kell tartania a célját. A megköszönő emailt számos különböző formátumban lehet prezentálni, de mindig egy közös céljuk van– hogy megmutassa a címzetteknek, mennyire fontosak az üzletének.

Például, küldhet megköszönő emaileket a hálája jeléül azoknak, akik feliratkoztak a hírlevelére, érdeklődtek egy bizonyos ajánlat iránt, vagy megvásároltak egy bizonyos terméket vagy szolgáltatást.

Ahogyan már megemlítettük, a megköszönő emaileknek számos különböző emailjei vannak.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Az e-kereskedelmi megköszönő emailek típusai

Az üdvözlő megköszönő email

Az üdvözlő megköszönő emailt akkor küldik, ha valaki feliratkozott egy hírlevélre vagy üzenet listára. Megerősíti a feliratkozást és bemutatja a tartalom típusát, amelyeket küldeni fog, a feliratkozásért járó hála mutatása mellett.

E-kereskedelem megköszönés email sablonok

A köszönjük vásárlását email

Ezt a megköszönő emailt azután küldik, amikor valaki vásárlást visz végbe és az ügyfele lesz. Ez az üzenet teljesíti az ügyfél lojalitás építésének célját és más releváns terméket is ajánl, ami érdekelheti azt az ügyfelet.

E-kereskedelem megköszönés email sablonok
Tarte megköszönő email

A köszönjük a részvételt email

Ahogyan az nyilvánvaló, ez a típusú email azt célozza, hogy megköszönje a felhasználónak egy eseményen (legyen az online vagy offline) való részvételét. A funkciója az, hogy visszajelzést kérjen az eseményről, ami lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy megosszák a véleményüket és úgy érezzék, hogy meg vannak hallgatva.

A sablonok , amelyek ebben a cikkben vannak bemutatva, példái a megköszönő emaileknek, amelyeket ügyfeleknek küldhet, miután leadnak egy rendelést online.

E-kereskedelem megköszönés email sablonok
CSSConf megköszönő email

E-kereskedelmi megköszönő email sablon tárgysorok

  • Köszönjük, hogy az [online bolt neve]-nál vásárolt
  • Nagyon hálásak vagyunk!
  • Üdvözöljük az [online bolt neve] családjában
  • Az első rendelése boldoggá tett minket
  • Izgatottan látunk itt
  • Köszönjük a vásárlását!
  • Köszönjük, hogy a [e-store’s name]-t támogatja, [customer’s name]
  • Meg szeretnénk köszönni a támogatását, [customer’s name]
  • [customer’s name], köszönjük, hogy velünk vásárolt!
  • Köszönjük, hogy a közösségünk része!
  • Köszönjük az X nagyszerű [years/months]

E-kereskedelmi megköszönő email sablonok 

Megköszönő email sablon #1 – egy ügyfél véleményének kikérése

Megköszönő email sablon #2 – felülértékesítés vagy keresztértékesítés

Megköszönő email sablon #3 – üzenet egy visszatérő ügyfélnek

Megköszönő email sablon #4 – új ügyfél

Megköszönő email sablon #5 – az első és az azt követő vásárlás után(s)

Megköszönő email sablon #6 – lojalitás köszönő email

Jegyezze meg: ezt a fajta email egy ismételt ügyfélnek kell küldeni egy évvel az első vásárlása után.

Gyakran ismételt kérdések

Melyek a leggyakoribb megköszönő email típusok?

Számos típusai vannak a megköszönő emaileknek, amelyeket küldhet az ügyfeleinek és önön múlik, hogy melyiket választja. Viszont mielőtt elküldi az első megköszönő emailt emlékezzen, hogy ezek az emailek az ügyfeleiről szólnak, nem a családjáról.

Így a megköszönő email típusok tartalmazzák:

  • Egy “Köszönjük az első vásárlását” email.
  • Egy “Köszönjük a fizetését” email.
  • Egy “Köszönjük az érdeklődését email” olyan ügyfélnek, aki valami újat keres a boltban, de visszatérő vásárló.
  • A “Köszönjük, hogy velünk van” email visszatérő vagy ismételt ügyfeleknek.
  • Születésnapi kívánságok email “Köszönjük üzenettel”.

Minden vásárlás után kellene megköszönő emailt küldeni az ügyfeleknek?

Igen, egy rövid megköszönő emailt minden alkalommal küldeni kell, amikor valaki rendel az online boltjából. Manapság, az ügyfelek számos email típusokat kapnak: megerősítő emailek, megköszönő emailek, emailek a termék szállításáról kapcsolatosan, stb., és hozzászoktak az eféle kommunikációhoz. Jobban aggodalmaskodhatnak akkor, ha rendelnek valamit és nem kapnak bármilyen email kommunikációt, mint ha kapnának.

A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

Jelvények

Milyen hosszúnak kellene lennie a megköszönő emailnek?

Bármilyen megköszönő email célja az, hogy hálát mutasson. Ezért nem kell az üzenetnek hosszúnak lennie vagy teletömve lennie információkkal és CTA gombokkal (akcióba hívás). Ennek az ellentéte szükséges – egy megköszönő emailnek rövidnek, lényegre törőnek kell lennie és csak hasznos információkat tartalmazhat, például a várható szállítási idő, információ az ügyfél lojalitási programról vagy egy közelgő kedvezmény.

E-kereskedelem megköszönés email sablonok


Arra is használhatja a megköszönő emailt, hogy felül- és keresztértékesítse a termékeit vagy szolgáltatásait, de minden értékesítésről szóló szekciónak megköszönő emaillel relatívan rövidnek kell lennie és célratörőnek.

Minden alkalommal küldenem kell megköszönő emailt, amikor valaki rendelést ad le a boltomban?

Általános szabályként – igen. A megköszönő emailek az udvariasságot kifejező üzenetek, amelyeket a társasága küld az ügyfelek számára, hogy elismerjék a műveleteiket, és hogy tudassa velük, mennyire hálás a termékeiben vagy szolgáltatásaiban való érdeklődésük iránt. Nyilván a megköszönő emaileknek lehetnek más céljai is, mint a felülértékesítés, keresztértékesítés vagy forgalom generálása a blogjára. Viszont azon kívül, hogy a megköszönő emaileket ezeknek az üzleti céloknak a teljesítésére használja, nem szabad megfeledkeznie a fő célról sem– a pozitív kapcsolatok építése és erősítése a meglévő ügyfeleivel.

Tanácsos megköszönő emailt küldeni minden alkalommal, amikor valaki vásárol valamit a boltjából. Egyszerűen automatizálhatja ezt a folyamatot az email automatizációs eszközökkel. Viszont ne feledkezzen meg megadni ügyfeleinek azt a lehetőséget, hogy leiratkozzanak a jövőbeli marketing kommunikációjáról. A legjobb az, ha hozzáad minden email tetejéhez vagy aljához egy leiratkozási linket.

E-kereskedelem megköszönés email sablonok
Készítsen bármilyen típusú automatizációs szabályokat, hogy kiküldhessen automatikus email frissítéseket

Fontos-e a megköszönő email vizuális oldala?

Igen, a megköszönő email vizuális oldala fontos. A megköszönő email sablonoknak összefüggőeknek kell lenniük a márka irányelveivel, beleértve a betűtípusokat és a márka színeket. Nyilvánvalóan szerkesztheti a megköszönő emaileket, hogy relaxáltabb és játékosabb érzést érjen el, de a más tartalmakhoz is hasonlítania kell amiket küld az ügyfeleknek vagy publikálja a blogján, weboldalán vagy közösségi médiáján. Ha általában egyszerű szövegű emaileket küld, kövesse azt a stílust a megköszönő emaileknél is.

Nem számít, ha HTML-kódolt, színes emailt vagy egy egyszerű szövegű emailt küld, ne felejtse el, hogyan fogyasztják az emberek az internetes tartalmakat. Az ügyfelei legtöbbje nem fogja elolvasni a hosszas megköszönő üzeneteket, amelyek hosszú blokkokban vagy megszakítatlan szövegben vannak. Készítse el úgy emailjét, hogy egyszerűen emészthető legyen a címzettjei számára. Másképp nem fogják többé megnyitni a megköszönő emailjeit. Ez leginkább emailjei megnyitási és a szállítási rátáit fogja megsérteni, csakúgy, mint a küldő hírnevét az ön oldalán.

A megköszönő emailek típusai a marketing kommunikációnak?

A megköszönő emailek típusai a marketing kommunikációnak. Még ha a neve nem is jelzi, még mindig egy kommunikációs fajta, amelyekbe az ügyfeleinek bele kell egyeznie, hogy megkapják őket. Általában a különböző típusú marketing kommunikációkba való beleegyezést akkor kell megalapozni, amikor valaki fiókot készít online boltjában. Ekkor kellene kipipálniuk a dobozt, ami azt állítja, hogy beleegyeznek az emailek fogadásába.

Mivel a megköszönő emailek a marketing kommunikáció típusai, az ügyfeleinek mindig meg kell adni a kiszállás vagy a levelező listájáról való tényleges leiratkozás lehetőségét. Ahogyan az előző válaszban említettük, egy leiratkozási linknek vagy gombnak minden olyan emailben benne kell lennie, amit az adatbázisába küld, és ezalól a megköszönő emailek sem különböznek.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Minden alkalommal küldenem kell megköszönő emailt, amikor valaki rendelést ad le a boltomban?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Általános szabályként – igen. A megköszönő emailek az udvariasságot kifejező üzenetek, amelyeket a társasága küld az ügyfelek számára, hogy elismerjék a műveleteiket, és hogy tudassa velük, mennyire hálás a termékeiben vagy szolgáltatásaiban való érdeklődésük iránt.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Fontos-e a megköszönő email vizuális oldala?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Igen, a megköszönő email vizuális oldala fontos. A megköszönő email sablonoknak összefüggőeknek kell lenniük a márka irányelveivel, beleértve a betűtípusokat és a márka színeket. Szerkesztheti a megköszönő emaileket, hogy relaxáltabb és játékosabb érzést érjen el, de a más tartalmakhoz is hasonlítania kell amiket küld az ügyfeleknek vagy publikálja a blogján, weboldalán vagy közösségi médiáján.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “A megköszönő emailek típusai a marketing kommunikációnak?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A megköszönő emailek típusai a marketing kommunikációnak. Még ha a neve nem is jelzi, még mindig egy kommunikációs fajta, amelyekbe az ügyfeleinek bele kell egyeznie, hogy megkapják őket. Általában a különböző típusú marketing kommunikációkba való beleegyezést akkor kell megalapozni, amikor valaki fiókot készít online boltjában.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.