Ingyenes próba
  • Sablonok
  • E-kereskedelem megköszönés email sablonok

E-kereskedelem megköszönés email sablonok

Az email marketing stratégiák fő céljai a lojalitás építése azoknál, akik feliratkoztak adatbázisára és beleegyeztek a marketing kommunikációk fogadására. A lojalitás építése után egyszerűbb átkonvertálni feliratkozóit ügyfelekké azáltal, hogy időzített és érdekes üzeneteket küld nekik.

A megköszönő emailek a kommunikáció fontos típusai a lojalitási fázisban. Egy kulcsfontosságú erőforrás is, ami a már meglévő ügyfelek lojalitását erősíti, több bizalmat ér el, és felbátorítja őket, hogy újra öntől vásároljanak. Nézzük meg közelebbről a megköszönő emailek funkcióját az e-kereskedelemben.

E-kereskedelem megköszönés email sablonok
Megköszönő email Kate Spade-től

A megköszönő emailek szerepe a marketingben és az e-kereskedelemben

Amikor bármilyen online marketing kampányt tervez, beleértve a megköszönő emaileket, mindig észben kell tartania a célját. A megköszönő emailt számos különböző formátumban lehet prezentálni, de mindig egy közös céljuk van– hogy megmutassa a címzetteknek, mennyire fontosak az üzletének.

Például, küldhet megköszönő emaileket a hálája jeléül azoknak, akik feliratkoztak a hírlevelére, érdeklődtek egy bizonyos ajánlat iránt, vagy megvásároltak egy bizonyos terméket vagy szolgáltatást.

Ahogyan már megemlítettük, a megköszönő emaileknek számos különböző emailjei vannak.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Az e-kereskedelmi megköszönő emailek típusai

Az üdvözlő megköszönő email

Az üdvözlő megköszönő emailt akkor küldik, ha valaki feliratkozott egy hírlevélre vagy üzenet listára. Megerősíti a feliratkozást és bemutatja a tartalom típusát, amelyeket küldeni fog, a feliratkozásért járó hála mutatása mellett.

E-kereskedelem megköszönés email sablonok

A köszönjük vásárlását email

Ezt a megköszönő emailt azután küldik, amikor valaki vásárlást visz végbe és az ügyfele lesz. Ez az üzenet teljesíti az ügyfél lojalitás építésének célját és más releváns terméket is ajánl, ami érdekelheti azt az ügyfelet.

E-kereskedelem megköszönés email sablonok
Tarte megköszönő email

A köszönjük a részvételt email

Ahogyan az nyilvánvaló, ez a típusú email azt célozza, hogy megköszönje a felhasználónak egy eseményen (legyen az online vagy offline) való részvételét. A funkciója az, hogy visszajelzést kérjen az eseményről, ami lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy megosszák a véleményüket és úgy érezzék, hogy meg vannak hallgatva.

A sablonok , amelyek ebben a cikkben vannak bemutatva, példái a megköszönő emaileknek, amelyeket ügyfeleknek küldhet, miután leadnak egy rendelést online.

E-kereskedelem megköszönés email sablonok
CSSConf megköszönő email

E-kereskedelmi megköszönő email sablon tárgysorok

  • Köszönjük, hogy az [online bolt neve]-nál vásárolt
  • Nagyon hálásak vagyunk!
  • Üdvözöljük az [online bolt neve] családjában
  • Az első rendelése boldoggá tett minket
  • Izgatottan látunk itt

E-kereskedelmi megköszönő email sablonok 

Megköszönő email sablon #1 – egy ügyfél véleményének kikérése

Megköszönő email sablon #2 – felülértékesítés vagy keresztértékesítés

Megköszönő email sablon #3 – üzenet egy visszatérő ügyfélnek

Gyakran ismételt kérdések

Minden alkalommal küldenem kell megköszönő emailt, amikor valaki rendelést ad le a boltomban?

Általános szabályként – igen. A megköszönő emailek az udvariasságot kifejező üzenetek, amelyeket a társasága küld az ügyfelek számára, hogy elismerjék a műveleteiket, és hogy tudassa velük, mennyire hálás a termékeiben vagy szolgáltatásaiban való érdeklődésük iránt. Nyilván a megköszönő emaileknek lehetnek más céljai is, mint a felülértékesítés, keresztértékesítés vagy forgalom generálása a blogjára. Viszont azon kívül, hogy a megköszönő emaileket ezeknek az üzleti céloknak a teljesítésére használja, nem szabad megfeledkeznie a fő célról sem– a pozitív kapcsolatok építése és erősítése a meglévő ügyfeleivel.

Tanácsos megköszönő emailt küldeni minden alkalommal, amikor valaki vásárol valamit a boltjából. Viszont ne feledkezzen meg megadni ügyfeleinek azt a lehetőséget, hogy leiratkozzanak a jövőbeli marketing kommunikációjáról. A legjobb az, ha hozzáad minden email tetejéhez vagy aljához egy leiratkozási linket.

Fontos-e a megköszönő email vizuális oldala?

Igen, a megköszönő email vizuális oldala fontos. A megköszönő email sablonoknak összefüggőeknek kell lenniük a márka irányelveivel, beleértve a betűtípusokat és a márka színeket. Nyilvánvalóan szerkesztheti a megköszönő emaileket, hogy relaxáltabb és játékosabb érzést érjen el, de a más tartalmakhoz is hasonlítania kell amiket küld az ügyfeleknek vagy publikálja a blogján, weboldalán vagy közösségi médiáján. Ha általában egyszerű szövegű emaileket küld, kövesse azt a stílust a megköszönő emaileknél is.

Nem számít, ha HTML-kódolt, színes emailt vagy egy egyszerű szövegű emailt küld, ne felejtse el, hogyan fogyasztják az emberek az internetes tartalmakat. Az ügyfelei legtöbbje nem fogja elolvasni a hosszas megköszönő üzeneteket, amelyek hosszú blokkokban vagy megszakítatlan szövegben vannak. Készítse el úgy emailjét, hogy egyszerűen emészthető legyen a címzettjei számára. Másképp nem fogják többé megnyitni a megköszönő emailjeit. Ez leginkább emailjei megnyitási és a szállítási rátáit fogja megsérteni, csakúgy, mint a küldő hírnevét az ön oldalán.

A megköszönő emailek típusai a marketing kommunikációnak?

A megköszönő emailek típusai a marketing kommunikációnak. Még ha a neve nem is jelzi, még mindig egy kommunikációs fajta, amelyekbe az ügyfeleinek bele kell egyeznie, hogy megkapják őket. Általában a különböző típusú marketing kommunikációkba való beleegyezést akkor kell megalapozni, amikor valaki fiókot készít online boltjában. Ekkor kellene kipipálniuk a dobozt, ami azt állítja, hogy beleegyeznek az emailek fogadásába.

Mivel a megköszönő emailek a marketing kommunikáció típusai, az ügyfeleinek mindig meg kell adni a kiszállás vagy a levelező listájáról való tényleges leiratkozás lehetőségét. Ahogyan az előző válaszban említettük, egy leiratkozási linknek vagy gombnak minden olyan emailben benne kell lennie, amit az adatbázisába küld, és ezalól a megköszönő emailek sem különböznek.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Minden alkalommal küldenem kell megköszönő emailt, amikor valaki rendelést ad le a boltomban?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Általános szabályként – igen. A megköszönő emailek az udvariasságot kifejező üzenetek, amelyeket a társasága küld az ügyfelek számára, hogy elismerjék a műveleteiket, és hogy tudassa velük, mennyire hálás a termékeiben vagy szolgáltatásaiban való érdeklődésük iránt.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Fontos-e a megköszönő email vizuális oldala?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Igen, a megköszönő email vizuális oldala fontos. A megköszönő email sablonoknak összefüggőeknek kell lenniük a márka irányelveivel, beleértve a betűtípusokat és a márka színeket. Szerkesztheti a megköszönő emaileket, hogy relaxáltabb és játékosabb érzést érjen el, de a más tartalmakhoz is hasonlítania kell amiket küld az ügyfeleknek vagy publikálja a blogján, weboldalán vagy közösségi médiáján.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “A megköszönő emailek típusai a marketing kommunikációnak?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A megköszönő emailek típusai a marketing kommunikációnak. Még ha a neve nem is jelzi, még mindig egy kommunikációs fajta, amelyekbe az ügyfeleinek bele kell egyeznie, hogy megkapják őket. Általában a különböző típusú marketing kommunikációkba való beleegyezést akkor kell megalapozni, amikor valaki fiókot készít online boltjában.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.