Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sablonok
  • Vásárlás utáni email sablonok

Vásárlás utáni email sablonok

Attól függetlenül, hogy mit árul kinek — ha ez egy visszatérő vásárló vagy egy első vásárló – a jól komponált és jól időzített automatikus vásárlás utáni emaileknek azonnali pozitív hatása lehet vállalatára. Az ilyen típusú emailek segíthetik az elkötelezettséget márkájával, hosszú távú ügyfél kapcsolatokat ápolhat, és több visszatérő értékesítéseket generálhat. A vásárlás utáni email kampányok a legkönnyebb és leghatékonyabb taktikák az ügyfél lojalitás és megtartás fejlesztésére. Mivel az új ügyfelek vonzása általában ötször annyiba kerül, mint a már meglévők megtartása – ezeknek az emaileknek határozottan részének kell lennie az email marketing stratégiájának.

Asos vásárlás utáni email sablon
Vásárlás utáni email sablon az ASOS-tól

Miért küldjenek vásárlás utáni emaileket?

A vásárlás utáni emaileknek van a legmagasabb nyitási és klikkelési rátája bármelyik email marketing kampány közül. A Klaviyo adatai alapján, a vásárlás utáni emaileknek 217%-kal magasabb nyitási rátája van, több, mint 500%-kal több klikk rátája és 90%-kal magasabb jövedelme résztvevőnként az átlagos email kampányánál. A Medallia kutatása, (egy ügyfél élmény cég) amely a Harvard Vállalati Értékelőben lett publikálva, felfedezte, hogy from Medallia (a customer experience firm) published in the Harvard Business Review also found that “Azoknak az ügyfeleknek, akiknek a legjobb élményei voltak a múltban, 140%-kal többet költenek azokkal szemben, akiknek a legrosszabb múltbeli élményük volt.”

A vásárlás utáni emaileket lehet használni:

  • Ügyfelek bátorítására, hogy jöjjenek vissza a weboldalára
  • A következő vásárlás alapjainak elhelyezésére
  • Az új vásárlók visszatérő ügyfelekké való konvertálására
  • Egy jobb ügyfél élmény létrehozására
  • Ügyfél kapcsolatok építésére
  • Visszajelzések szerzésére ügyfeleitől

Vásárlás utáni email tárgysorok

  • Köszönet a [Márkájától] való vásárlásra
  • Rendelési megerősítés
  • Nagy köszönet a mai vásárlására
  • Köszönjük, hogy jó ízlése van!
  • Nagyszerű. Örülünk, hogy valami olyat talált, ami tetszik!
  • A rendelése szállítás alatt van
  • A rendelése úton van
  • Megbecsüljük önt ügyfélként – köszönjük az üzletét!
  • Kérdezhetünk a vásárlásáról?
  • Milyen volt a vásárlási élménye ma velünk?
  • A vásárlása eléri az elvárásait?
  • A köszönet nem elég
  • Ajándékunk: 10% kedvezmény a következő vásárlásra
  • Hagy viszonozzuk a szívességet
  • Egy speciális köszönet tőlünk önnek
  • Egy kis apróság köszönetképp
  • Ideje a feltöltésre/ újrarendelésre
  • Kezd kifogyni? Ideje felpakolni!
  • Rendeljen újra most ingyenes szállítással/ 15%-os kedvezménnyel/ Bónusz ajándékkal

10 Vásárlás utáni email sablon

A vásárlás utáni emailek, amelyeket számos célokra lehet használni attól függően, hogy mi vállalatának a legfontosabb – legyen az az ügyfelek speciálissá tétele, emlékeztetésük a termék pótlására, keresztértékesítés hasonló termékekre vagy visszajelzés gyűjtése – ha jól vannak csinálva, a vásárlás utáni emailek hihetetlenül erőteljesek. Lent található 10 vásárlás utáni email sablon néhány leggyakoribb esetre, amit használhat a saját vásárlás utáni email kampánya készítése közben.

Rendelés megerősítő email

Szállítás megerősítő email

‘Köszönjük a vásárlását’ email

Termékajánló email

Pótlás emlékeztető email 

Következő vásárlást ösztönző email

Termék fókuszált email

Termék felmérést kérő email

Termék értékelést kérő email

 SaaS beszálló email

Vásárlás utáni emailek – Gyakran ismételt kérdések

Mi az a vásárlás utáni élmény?

A vásárlás utáni élmény az a kommunikáció és cselekvés, ami azután jön létre, hogy az ügyfél vásárol a vállalattól.

Hogyan biztosítunk vásárlás utáni ügyfél támogatást?

Biztosíthat vásárlás utáni ügyfél támogatást úgy, hogy automatikusan küld egy követő emailt egy linkkel a tudásbázis cikkekhez a 24/7 támogatásért.

Mi a vásárlás utáni disszonancia és mit tehetnek a társaságok annak csökkentése érdekében?

A vásárlás utáni disszonancia az a negatív érzés, ami akkor történik, ha egy egyén vásárolt egy terméket vagy szolgáltatást. A csökkentése érdekében a szervezeteknek szilárd módon kell támogatniuk a klienseit, beleértve az azonnali problémamegolást és egy egyszerű utat a támogatás elérésére.

Live chat, ticketing, call center, and knowledge base all packed into one.

Discover over 180 advanced features including automation, gamification, and social media integrations.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKoldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi az a vásárlás utáni élmény?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A vásárlás utáni élmény az a kommunikáció és cselekvés, ami azután jön létre, hogy az ügyfél vásárol a vállalattól.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Hogyan biztosítunk vásárlás utáni ügyfél támogatást?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Biztosíthat vásárlás utáni ügyfél támogatást úgy, hogy automatikusan küld egy követő emailt egy linkkel a tudásbázis cikkekhez a 24/7 támogatásért.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mi a vásárlás utáni disszonancia és mit tehetnek a társaságok annak csökkentése érdekében?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A vásárlás utáni disszonancia az a negatív érzés, ami akkor történik, ha egy egyén vásárolt egy terméket vagy szolgáltatást. A csökkentése érdekében a szervezeteknek szilárd módon kell támogatniuk a klienseit, beleértve az azonnali problémamegolást és egy egyszerű utat a támogatás elérésére.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.