Az e-kereskedelem sikeres működéséhez elengedhetetlen a megfelelő e-mail kommunikáció. A kézbesítési értesítések és a visszaigazoló e-mailek tartalmukban és formájukban is személyre kell szabottak legyenek, hogy hatékonyan tájékoztassák az ügyfeleket a megrendelés állapotáról és erősítsék a márkaidentitást.
Az e-mail nagyszerű módja az ügyfelekkel való kapcsolattartásnak, a márkaidentitás kialakításának és a márkaismertség növelésének. A megfelelő és jól kivitelezett e-mail marketing stratégia szintén jelentősen javíthatja az eredményt.
Az e-mailes marketing bizonyítottan több konverziót eredményez, mint az összes többi marketingcsatorna és az összes e-kereskedelmi tranzakció 7% -áért felelős. Ráadásul a DMA szerint 42 dollárt lehet keresni minden e-mail marketingbe fektetett 1 dollárból. Ezek a statisztikák azt bizonyítják, hogy az e-mail marketing minden e-kereskedelmi vállalkozás számára kötelező.
Készítettünk egy listát a vásárlás utáni e-mail példákról, amelyek a szállításhoz és a visszaküldéshez kapcsolódnak, hogy segítsünk a jelenlegi stratégiája javításában. Olvasson tovább, hogy megtudja, milyen üzeneteket küldhet az ügyfeleknek, és hogyan tájékoztathatja őket a megrendelés feldolgozásának különböző szakaszairól.
Dear [customer’s name],
Thank you for shopping with us. Your order number [number] has shipped. You can review the order details below:
INFORMATION ABOUT ORDER [NUMBER]
Order number: [number] placed at [time and date]
Payment: [payment method]
Shipping number: [number] sent by [courier’s name]
DELIVERY ADDRESS
[Delivery data provided by the customer]
Value of products:
Shipping cost:
Payment cost:
Paid:
Hassle-free returns
If you want to invoke your right to return a purchase without giving a reason, our returns system makes the process simple and safe.
Button: [Return the package]
Best,
Customer Service at [company’s name]
Attention: Before picking up your package, please check that it has not been damaged or tampered with. If the package is damaged, and you are afraid that the parcel may have been opened before it was delivered to you, remember to create a ticket with the courier. Only this way can we determine the guilty party and, if applicable, return your money or arrange another shipment.
Hi [customer’s name],
Your order [order number] has been delivered to [name of collection point].
You can pick it up at [collection point address] before [date].
All the best,
[Company]
Hello [customer’s name]
We have received your return request. Thank you for the information!
You can now prepare your return package and wait for the courier to pick it up.
As soon as we receive the package from you with the returned [name of the product(s) ordered], we will refund your money. Refunds take a maximum of [X] days.
Do you have any additional questions? Click this link to read our Frequently Asked Questions section: [Link to FAQ]
Regards,
The [company’s name] Team
RETURN OF ORDER [order number] HAS BEEN ACCEPTED!
Hi [customer’s name]
We have accepted the return of your order number [order number].
——————————————————–
The package contained the following items:
Product 1: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 2: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 3: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
——————————————————–
The refund will be added to your account within the next [X] business days.
A kézbesítési értesítést e-mailben kell elküldeni, amikor egy fizikai terméket a futár vagy a szállító cég átvesz a raktárából. Nyilvánvaló, hogy ezt a folyamatot automatizálni kell.
A szállítási értesítések szerepe az, hogy tájékoztassák az ügyfeleket arról, hogy mi történik a megrendelésükkel. Ennek az üzenetnek tájékoztatnia kell a címzettet a szállítási folyamat következő lépéseiről is. Az ügyfelek tájékoztatása ennek a folyamatnak minden szakaszában időt takarít meg, amelyet ügynökeinek egyébként arra kellene fordítaniuk, hogy megválaszolják az ügyfelek megrendeléseinek állapotával kapcsolatos kérdéseit.
A kézbesítési értesítési e-maileket személyre kell szabni, ezért meg kell adnia az ügyfél nevét, és közvetlenül ez alapján kell megszólítania őket. Sőt, az ilyen e-maileknek tartalmazniuk kell a megrendelés azonosítóját, a szállító társaság által rendelt szállítási számot, a becsült szállítási időt, a futár elérhetőségét és a lehetséges visszaküldési lehetőségeket. Lehetővé kell tennie az ügyfelének a szállítási dátumok átütemezését is. A kézbesítési értesítési e-mail tartalmazhat követési linket élő frissítésekkel.
A visszaküldést visszaigazoló e-mailnek, hasonlóan a kézbesítési értesítéshez, a következőket kell tartalmaznia:
Egy ilyen üzenet tájékoztathatja az ügyfelet arról is, hogy meddig kell várnia a visszatérítés megkapására.
Ready to put our notification and confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Külsőleg közzétett cikk email sablonok
Nézze meg az email sablonjainkat a külsőleg közzétett cikkek hirdetéséről, amelyek visszavezetnek az oldalára. Szerezzen több nézettséget ezekkel az egyszerű tippekkel!
E-kereskedelem megköszönés email sablonok
Az email marketing hatékonyságának növelése érdekében javasolt sablonok használata, példák és tippek találhatók a cikkben. Az üdvözlő és köszönő emailküldés, valamint az e-mail marketing integráció és megfelelő stratégia javíthatja az eredményeket és több konverziót eredményezhet. Az e-mail marketing három fő típusba sorolható, és lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy különböző formátumú üzeneteket küldjenek vevőiknek. Az email automatizáció előre elkészített emailek küldését jelenti a közönségnek a megfelelő időben. Az üzeneteket tranzakciós, kapcsolati és promóciós típusokra lehet osztani. Az emberek részesítik előnyben az e-mailben kapott promóciós tartalmat, és az e-mail továbbra is az egyik legkedveltebb kommunikációs csatorna. Az email marketing fontos az online kiskereskedelemben, a megfelelő stratégia javíthatja a konverziókat.
Értékesítést követő email sablonok
Az üzenetek humanizálásához ajánlott valós név használata, személyre szabott tárgysorok alkalmazása és hálás részletek megosztása. Az üdvözlő emailek fontosak az e-kereskedelemben, mert növelik a ROI-t és az ügyfélemelkedést, és van kimenő értékesítés fogalma. A cikk sablonokat ajánl mind az üdvözlő emailekhez, mind a köszönőlapokhoz. A LiveAgent szolgáltatásokat nyújt és telepítési státuszt mutat. A weboldal sütiket használ, de lehetővé teszi az elutasítást is.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team