Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sablonok
  • Az e-kereskedelem kézbesítési értesítése és a visszaigazoló e-mail sablonok

Az e-kereskedelem kézbesítési értesítése és a visszaigazoló e-mail sablonok

Az e-mail nagyszerű módja az ügyfelekkel való kapcsolattartásnak, a márkaidentitás kialakításának és a márkaismertség növelésének. A megfelelő és jól kivitelezett e-mail marketing stratégia szintén jelentősen javíthatja az eredményt.

Az e-mailes marketing bizonyítottan több konverziót eredményez, mint az összes többi marketingcsatorna és az összes e-kereskedelmi tranzakció 7% -áért felelős. Ráadásul a DMA szerint 42 dollárt lehet keresni minden e-mail marketingbe fektetett 1 dollárból. Ezek a statisztikák azt bizonyítják, hogy az e-mail marketing minden e-kereskedelmi vállalkozás számára kötelező.

Készítettünk egy listát a vásárlás utáni e-mail példákról, amelyek a szállításhoz és a visszaküldéshez kapcsolódnak, hogy segítsünk a jelenlegi stratégiája javításában. Olvasson tovább, hogy megtudja, milyen üzeneteket küldhet az ügyfeleknek, és hogyan tájékoztathatja őket a megrendelés feldolgozásának különböző szakaszairól.

e-mail csomag

A vásárlás utáni e-mailek a következőket tartalmazhatják:

  • Udvarias visszajelzés kérése egy termékről, amely felbecsülhetetlen ismereteket nyújt a vásárlók elvárásairól, véleményeiről és csalódásairól is.
  • Olyan termékek, amelyek hasonlóak/megfelelő kíséretek azokhoz, amelyeket a vásárló már megvásárolt
  • Egy rövid “Köszönő üzenet” amely hálát mutat vásárlásukért.
  • További információk a termék ápolásáról, használati esetekről vagy a termékkel kapcsolatos GYIK-ről

E-kereskedelem kézbesítési értesítése és a visszaigazolás e-mail tárgyai

  • Csomagja 1-3 munkanapon belül megérkezik
  • Szállítási értesítés
  • Megrendelését [e-áruház neve]-től [nap]-on megkapja
  • Rendelési szám: [szám] szállítási visszaigazolás
  • A(z) [Termék neve]-t ma szállítjuk Önnek
  • Visszaigazolás
  • Megkaptuk visszatérítési kérelmét
  • Visszatérő szállítmány a [Vállalat neve]
megrendelés kézbesítési visszaigazoló e-mail

Az e-kereskedelem kézbesítési értesítése és a visszaigazoló e-mail sablonok

E-kereskedelmi kézbesítési értesítési e-mail sablon #1

E-kereskedelmi kézbesítési értesítési e-mail sablon #2

E-kereskedelmi visszaküldési visszaigazoló e-mail sablon #1

E-kereskedelmi visszaküldési visszaigazoló e-mail sablon #2

Gyakran Ismételt Kérdések

Mikor kell e-mailt küldeni a kézbesítési értesítéssel?

A kézbesítési értesítést e-mailben kell elküldeni, amikor egy fizikai terméket a futár vagy a szállító cég átvesz a raktárából. Nyilvánvaló, hogy ezt a folyamatot automatizálni kell.

A szállítási értesítések szerepe az, hogy tájékoztassák az ügyfeleket arról, hogy mi történik a megrendelésükkel. Ennek az üzenetnek tájékoztatnia kell a címzettet a szállítási folyamat következő lépéseiről is. Az ügyfelek tájékoztatása ennek a folyamatnak minden szakaszában időt takarít meg, amelyet ügynökeinek egyébként arra kellene fordítaniuk, hogy megválaszolják az ügyfelek megrendeléseinek állapotával kapcsolatos kérdéseit.

Milyen információkat kell tartalmaznia a kézbesítési értesítési e-mailnek?

A kézbesítési értesítési e-maileket személyre kell szabni, ezért meg kell adnia az ügyfél nevét, és közvetlenül ez alapján kell megszólítania őket. Sőt, az ilyen e-maileknek tartalmazniuk kell a megrendelés azonosítóját, a szállító társaság által rendelt szállítási számot, a becsült szállítási időt, a futár elérhetőségét és a lehetséges visszaküldési lehetőségeket. Lehetővé kell tennie az ügyfelének a szállítási dátumok átütemezését is. A kézbesítési értesítési e-mail tartalmazhat követési linket élő frissítésekkel.

E-mail sablon testre szabás
Könnyedén személyre szabhatja az e-mail sablonokat közvetlenül a LiveAgentben

Milyen információkat kell tartalmaznia a visszaküldést visszaigazoló e-mailnek?

A visszaküldést visszaigazoló e-mailnek, hasonlóan a kézbesítési értesítéshez, a következőket kell tartalmaznia:

  • A címzett neve.
  • Rendelési szám vagy azonosító.
  • Szállítási szám.
  • Információ arról, hogy melyik futár felelős a csomag visszaszállításáért az üzletbe.
  • Becsült visszatérítési dátum.

Egy ilyen üzenet tájékoztathatja az ügyfelet arról is, hogy meddig kell várnia a visszatérítés megkapására.

Ready to put our notification and confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Try LiveAgent
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mikor kell e-mailt küldeni a kézbesítési értesítéssel?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A kézbesítési értesítést e-mailben kell elküldeni, amikor egy fizikai terméket a futár vagy a szállító cég átvesz a raktárából. Nyilvánvaló, hogy ezt a folyamatot automatizálni kell.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen információkat kell tartalmaznia a kézbesítési értesítési e-mailnek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A kézbesítési értesítési e-maileket személyre kell szabni, ezért meg kell adnia az ügyfél nevét, és közvetlenül ez alapján kell megszólítania őket. Sőt, az ilyen e-maileknek tartalmazniuk kell a megrendelés azonosítóját, a szállító társaság által rendelt szállítási számot, a becsült szállítási időt, a futár elérhetőségét és a lehetséges visszaküldési lehetőségeket.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen információkat kell tartalmaznia a visszaküldést visszaigazoló e-mailnek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A visszaigazoló e-mailnek, hasonlóan a kézbesítési értesítési e-mailhez, tartalmaznia kell: a címzett nevét, megrendelési számát/azonosítóját, szállítási számát, szállítási információkat, becsült visszatérítés dátumát. Egy ilyen üzenet tájékoztathatja az ügyfelet arról is, hogy meddig kell várnia a visszatérítés megkapására.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.