• Sablonok
  • Az e-kereskedelem kézbesítési értesítése és a visszaigazoló e-mail sablonok

Az e-kereskedelem kézbesítési értesítése és a visszaigazoló e-mail sablonok

Az e-mail nagyszerű módja az ügyfelekkel való kapcsolattartásnak, a márkaidentitás kialakításának és a márkaismertség növelésének. A megfelelő és jól kivitelezett e-mail marketing stratégia szintén jelentősen javíthatja az eredményt.

Az e-mailes marketing bizonyítottan több konverziót eredményez, mint az összes többi marketingcsatorna és az összes e-kereskedelmi tranzakció 7% -áért felelős. Ráadásul a DMA szerint 42 dollárt lehet keresni minden e-mail marketingbe fektetett 1 dollárból. Ezek a statisztikák azt bizonyítják, hogy az e-mail marketing minden e-kereskedelmi vállalkozás számára kötelező.

Készítettünk egy listát a vásárlás utáni e-mail példákról, amelyek a szállításhoz és a visszaküldéshez kapcsolódnak, hogy segítsünk a jelenlegi stratégiája javításában. Olvasson tovább, hogy megtudja, milyen üzeneteket küldhet az ügyfeleknek, és hogyan tájékoztathatja őket a megrendelés feldolgozásának különböző szakaszairól.

e-mail csomag

A vásárlás utáni e-mailek a következőket tartalmazhatják:

  • Udvarias visszajelzés kérése egy termékről, amely felbecsülhetetlen ismereteket nyújt a vásárlók elvárásairól, véleményeiről és csalódásairól is.
  • Olyan termékek, amelyek hasonlóak/megfelelő kíséretek azokhoz, amelyeket a vásárló már megvásárolt
  • Egy rövid “Köszönő üzenet” amely hálát mutat vásárlásukért.
  • További információk a termék ápolásáról, használati esetekről vagy a termékkel kapcsolatos GYIK-ről

E-kereskedelem kézbesítési értesítése és a visszaigazolás e-mail tárgyai

  • Csomagja 1-3 munkanapon belül megérkezik
  • Szállítási értesítés
  • Megrendelését [e-áruház neve]-től [nap]-on megkapja
  • Rendelési szám: [szám] szállítási visszaigazolás
  • A(z) [Termék neve]-t ma szállítjuk Önnek
  • Visszaigazolás
  • Megkaptuk visszatérítési kérelmét
  • Visszatérő szállítmány a [Vállalat neve]
megrendelés kézbesítési visszaigazoló e-mail

Az e-kereskedelem kézbesítési értesítése és a visszaigazoló e-mail sablonok

E-kereskedelmi kézbesítési értesítési e-mail sablon #1

Dear [customer’s name],

Thank you for shopping with us. Your order number [number] has shipped. You can review the order details below:

INFORMATION ABOUT ORDER [NUMBER]
Order number: [number] placed at [time and date]
Payment: [payment method]
Shipping number: [number] sent by [courier’s name]

DELIVERY ADDRESS
[Delivery data provided by the customer]

Value of products:
Shipping cost:
Payment cost:
Paid:

Hassle-free returns

If you want to invoke your right to return a purchase without giving a reason, our returns system makes the process simple and safe.

Button: [Return the package]

Best,
Customer Service at [company’s name]

Attention: Before picking up your package, please check that it has not been damaged or tampered with. If the package is damaged, and you are afraid that the parcel may have been opened before it was delivered to you, remember to create a ticket with the courier. Only this way can we determine the guilty party and, if applicable, return your money or arrange another shipment.

E-kereskedelmi kézbesítési értesítési e-mail sablon #2

Hi [customer’s name],

Your order [order number] has been delivered to [name of collection point].

You can pick it up at [collection point address] before [date].

All the best,
[Company]

E-kereskedelmi visszaküldési visszaigazoló e-mail sablon #1

Hello [customer’s name]

We have received your return request. Thank you for the information!

You can now prepare your return package and wait for the courier to pick it up.

As soon as we receive the package from you with the returned [name of the product(s) ordered], we will refund your money. Refunds take a maximum of [X] days.

Do you have any additional questions? Click this link to read our Frequently Asked Questions section: [Link to FAQ]

Regards,
The [company’s name] Team

E-kereskedelmi visszaküldési visszaigazoló e-mail sablon #2

RETURN OF ORDER [order number] HAS BEEN ACCEPTED!

Hi [customer’s name]

We have accepted the return of your order number [order number].
——————————————————–

The package contained the following items:

Product 1: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 2: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 3: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]

——————————————————–

The refund will be added to your account within the next [X] business days.

Gyakran Ismételt Kérdések

Mikor kell e-mailt küldeni a kézbesítési értesítéssel?

A kézbesítési értesítést e-mailben kell elküldeni, amikor egy fizikai terméket a futár vagy a szállító cég átvesz a raktárából. Nyilvánvaló, hogy ezt a folyamatot automatizálni kell.

A szállítási értesítések szerepe az, hogy tájékoztassák az ügyfeleket arról, hogy mi történik a megrendelésükkel. Ennek az üzenetnek tájékoztatnia kell a címzettet a szállítási folyamat következő lépéseiről is. Az ügyfelek tájékoztatása ennek a folyamatnak minden szakaszában időt takarít meg, amelyet ügynökeinek egyébként arra kellene fordítaniuk, hogy megválaszolják az ügyfelek megrendeléseinek állapotával kapcsolatos kérdéseit.

Milyen információkat kell tartalmaznia a kézbesítési értesítési e-mailnek?

A kézbesítési értesítési e-maileket személyre kell szabni, ezért meg kell adnia az ügyfél nevét, és közvetlenül ez alapján kell megszólítania őket. Sőt, az ilyen e-maileknek tartalmazniuk kell a megrendelés azonosítóját, a szállító társaság által rendelt szállítási számot, a becsült szállítási időt, a futár elérhetőségét és a lehetséges visszaküldési lehetőségeket. Lehetővé kell tennie az ügyfelének a szállítási dátumok átütemezését is. A kézbesítési értesítési e-mail tartalmazhat követési linket élő frissítésekkel.

E-mail sablon testre szabás
Könnyedén személyre szabhatja az e-mail sablonokat közvetlenül a LiveAgentben

Milyen információkat kell tartalmaznia a visszaküldést visszaigazoló e-mailnek?

A visszaküldést visszaigazoló e-mailnek, hasonlóan a kézbesítési értesítéshez, a következőket kell tartalmaznia:

  • A címzett neve.
  • Rendelési szám vagy azonosító.
  • Szállítási szám.
  • Információ arról, hogy melyik futár felelős a csomag visszaszállításáért az üzletbe.
  • Becsült visszatérítési dátum.

Egy ilyen üzenet tájékoztathatja az ügyfelet arról is, hogy meddig kell várnia a visszatérítés megkapására.

Ready to put our notification and confirmation email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Mikor kell e-mailt küldeni a kézbesítési értesítéssel?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A kézbesítési értesítést e-mailben kell elküldeni, amikor egy fizikai terméket a futár vagy a szállító cég átvesz a raktárából. Nyilvánvaló, hogy ezt a folyamatot automatizálni kell.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen információkat kell tartalmaznia a kézbesítési értesítési e-mailnek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A kézbesítési értesítési e-maileket személyre kell szabni, ezért meg kell adnia az ügyfél nevét, és közvetlenül ez alapján kell megszólítania őket. Sőt, az ilyen e-maileknek tartalmazniuk kell a megrendelés azonosítóját, a szállító társaság által rendelt szállítási számot, a becsült szállítási időt, a futár elérhetőségét és a lehetséges visszaküldési lehetőségeket.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Milyen információkat kell tartalmaznia a visszaküldést visszaigazoló e-mailnek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A visszaigazoló e-mailnek, hasonlóan a kézbesítési értesítési e-mailhez, tartalmaznia kell: a címzett nevét, megrendelési számát/azonosítóját, szállítási számát, szállítási információkat, becsült visszatérítés dátumát. Egy ilyen üzenet tájékoztathatja az ügyfelet arról is, hogy meddig kell várnia a visszatérítés megkapására.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot
A hírlevél e-mail sablonjai minden sikeres értékesítési és marketing stratégia szerves részét képezik. Nézze meg 3 hasznos sablonunkat a legjobb eredmények elérése érdekében!

Hírlevél e-mail sablonok

A hírlevél e-mail sablonjai minden sikeres értékesítési és marketing stratégia szerves részét képezik. Nézze meg 3 hasznos sablonunkat a legjobb eredmények elérése érdekében!

Nézze meg az emlékeztető emailjeinket és tárgysorainkat, amelyek magas konverziós és kattintási rátákat eredményeznek. Másolja és illessze be ingyenesen és fejlődjön azonnal.

Emlékeztető email sablonok

Az üdvözlő e-mailek fontosak az ügyfelekkel való kapcsolatfelvételhez, mégis csak a márkák 57,7% küld ilyen üzeneteket. A megfelelő üdvözlő szóbeli köszöntés, magunk bemutatása és az írás céljának megfogalmazása segíthet hatékony e-maileket írni. Az email automatizáció előre elkészített e-maileket küldését jelenti a közönségnek a megfelelő időben, például az üdvözlő, születésnapi, szállítási, visszajelző és évfordulós emailek. Az automatizált emaileket takarékosan kell használni, de a megfelelő stratégia javíthatja a konverziókat az online kiskereskedelemben. Sablonok állnak rendelkezésre a szállítási és visszajelző e-mailekhez.

Kedvezmény email sablonok

Az e-mail marketing lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy különböző formátumú üzeneteket küldjenek vevőiknek, amelyek magasabb megnyitási rátával és konverziós aránnyal rendelkeznek. Az üdvözlő e-mailek magas minősége fontos a vásárlói elkötelezettség ösztönzésében és a bevételnövelésben. Ezen kívül az esettanulmányok és a vélemények fontosak, valamint a kedvezményes e-maileknek személyre szabottnak kell lenniük az ügyfél szükségletei szerint. A LiveAgent használatával könnyen létrehozhat egy saját személyre szabott ügyfélszolgálati csatornát.

Minden értékesítési előadónak ismernie kellene, hogy mekkora ereje van egy hívást követő sablonnak a hívás után. Készen áll adni nekik egy esélyt?

Hívást követő e-mail sablonok

Az értékesítőknek fontos az e-mail használata az üzleti értékesítés során. Az e-mail marketing felbecsülhetetlen értékesítési stratégia lehet, de sok értékesítési e-mail figyelmen kívül marad. A hívást követő e-mailek szerves részét képezik az értékesítési folyamatnak, amelynek két típusa van. Ha a potenciális ügyfél nem válaszol, fontos újratárcsázni vagy hívást követő e-mailt küldeni. Van lehetőség hívást követő e-mail sablonok használatára, amelyek segíthetnek hatékony üzenetet írni.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.