Az e-mail nagyszerű módja az ügyfelekkel való kapcsolattartásnak, a márkaidentitás kialakításának és a márkaismertség növelésének. A megfelelő és jól kivitelezett e-mail marketing stratégia szintén jelentősen javíthatja az eredményt.
Az e-mailes marketing bizonyítottan több konverziót eredményez, mint az összes többi marketingcsatorna és az összes e-kereskedelmi tranzakció 7% -áért felelős. Ráadásul a DMA szerint 42 dollárt lehet keresni minden e-mail marketingbe fektetett 1 dollárból. Ezek a statisztikák azt bizonyítják, hogy az e-mail marketing minden e-kereskedelmi vállalkozás számára kötelező.
Készítettünk egy listát a vásárlás utáni e-mail példákról, amelyek a szállításhoz és a visszaküldéshez kapcsolódnak, hogy segítsünk a jelenlegi stratégiája javításában. Olvasson tovább, hogy megtudja, milyen üzeneteket küldhet az ügyfeleknek, és hogyan tájékoztathatja őket a megrendelés feldolgozásának különböző szakaszairól.
Dear [customer’s name],
Thank you for shopping with us. Your order number [number] has shipped. You can review the order details below:
INFORMATION ABOUT ORDER [NUMBER]
Order number: [number] placed at [time and date]
Payment: [payment method]
Shipping number: [number] sent by [courier’s name]
DELIVERY ADDRESS
[Delivery data provided by the customer]
Value of products:
Shipping cost:
Payment cost:
Paid:
Hassle-free returns
If you want to invoke your right to return a purchase without giving a reason, our returns system makes the process simple and safe.
Button: [Return the package]
Best,
Customer Service at [company’s name]
Attention: Before picking up your package, please check that it has not been damaged or tampered with. If the package is damaged, and you are afraid that the parcel may have been opened before it was delivered to you, remember to create a ticket with the courier. Only this way can we determine the guilty party and, if applicable, return your money or arrange another shipment.
Hi [customer’s name],
Your order [order number] has been delivered to [name of collection point].
You can pick it up at [collection point address] before [date].
All the best,
[Company]
Hello [customer’s name]
We have received your return request. Thank you for the information!
You can now prepare your return package and wait for the courier to pick it up.
As soon as we receive the package from you with the returned [name of the product(s) ordered], we will refund your money. Refunds take a maximum of [X] days.
Do you have any additional questions? Click this link to read our Frequently Asked Questions section: [Link to FAQ]
Regards,
The [company’s name] Team
RETURN OF ORDER [order number] HAS BEEN ACCEPTED!
Hi [customer’s name]
We have accepted the return of your order number [order number].
——————————————————–
The package contained the following items:
Product 1: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 2: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
Product 3: [product name]
Price:
Quantity: X
Product Code: [code]
——————————————————–
The refund will be added to your account within the next [X] business days.
A kézbesítési értesítést e-mailben kell elküldeni, amikor egy fizikai terméket a futár vagy a szállító cég átvesz a raktárából. Nyilvánvaló, hogy ezt a folyamatot automatizálni kell.
A szállítási értesítések szerepe az, hogy tájékoztassák az ügyfeleket arról, hogy mi történik a megrendelésükkel. Ennek az üzenetnek tájékoztatnia kell a címzettet a szállítási folyamat következő lépéseiről is. Az ügyfelek tájékoztatása ennek a folyamatnak minden szakaszában időt takarít meg, amelyet ügynökeinek egyébként arra kellene fordítaniuk, hogy megválaszolják az ügyfelek megrendeléseinek állapotával kapcsolatos kérdéseit.
A kézbesítési értesítési e-maileket személyre kell szabni, ezért meg kell adnia az ügyfél nevét, és közvetlenül ez alapján kell megszólítania őket. Sőt, az ilyen e-maileknek tartalmazniuk kell a megrendelés azonosítóját, a szállító társaság által rendelt szállítási számot, a becsült szállítási időt, a futár elérhetőségét és a lehetséges visszaküldési lehetőségeket. Lehetővé kell tennie az ügyfelének a szállítási dátumok átütemezését is. A kézbesítési értesítési e-mail tartalmazhat követési linket élő frissítésekkel.
A visszaküldést visszaigazoló e-mailnek, hasonlóan a kézbesítési értesítéshez, a következőket kell tartalmaznia:
Egy ilyen üzenet tájékoztathatja az ügyfelet arról is, hogy meddig kell várnia a visszatérítés megkapására.
Ready to put our notification and confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Az üdvözlő e-mailek fontosak az ügyfelekkel való kapcsolatfelvételhez, mégis csak a márkák 57,7% küld ilyen üzeneteket. A megfelelő üdvözlő szóbeli köszöntés, magunk bemutatása és az írás céljának megfogalmazása segíthet hatékony e-maileket írni. Az email automatizáció előre elkészített e-maileket küldését jelenti a közönségnek a megfelelő időben, például az üdvözlő, születésnapi, szállítási, visszajelző és évfordulós emailek. Az automatizált emaileket takarékosan kell használni, de a megfelelő stratégia javíthatja a konverziókat az online kiskereskedelemben. Sablonok állnak rendelkezésre a szállítási és visszajelző e-mailekhez.
Az e-mail marketing lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy különböző formátumú üzeneteket küldjenek vevőiknek, amelyek magasabb megnyitási rátával és konverziós aránnyal rendelkeznek. Az üdvözlő e-mailek magas minősége fontos a vásárlói elkötelezettség ösztönzésében és a bevételnövelésben. Ezen kívül az esettanulmányok és a vélemények fontosak, valamint a kedvezményes e-maileknek személyre szabottnak kell lenniük az ügyfél szükségletei szerint. A LiveAgent használatával könnyen létrehozhat egy saját személyre szabott ügyfélszolgálati csatornát.
Az értékesítőknek fontos az e-mail használata az üzleti értékesítés során. Az e-mail marketing felbecsülhetetlen értékesítési stratégia lehet, de sok értékesítési e-mail figyelmen kívül marad. A hívást követő e-mailek szerves részét képezik az értékesítési folyamatnak, amelynek két típusa van. Ha a potenciális ügyfél nem válaszol, fontos újratárcsázni vagy hívást követő e-mailt küldeni. Van lehetőség hívást követő e-mail sablonok használatára, amelyek segíthetnek hatékony üzenetet írni.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.