Mi az az online támogatás?
Az Online támogatás az ügyfélszolgálat web alapú formája. Jelenleg ez egy nagyon népszerű módja a céggel való kapcsolatfelvételnek, népszerűbb, mint a telefonhívás.
Az online támogatás legnagyobb előnye, hogy 24 órán át elérhető ügyfélszolgálat. Az ügyfelek és a weboldala látogatói könnyen kapcsolatba léphetnek az ügyfélszolgálatával, ha felmerül egy probléma, ha kérdésük van egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban.
Webhely látogatók nyomon követése
A help desk szoftver webhelylátogatóinak nyomon követési funkciója lehetővé teszi, hogy megtekintse a csevegésben lévő ügyfelek aktuális URL-jét, és értesítést kapjon, amikor weboldalt váltanak.
A szövegben az omnichannel ügyfélszolgálat fontosságáról és előnyeiről van szó. Az omnichannel megközelítés lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy egységes üzenetet közvetítsenek különböző csatornákon keresztül. Ez növelheti a ROI-t, javíthatja az ügyfélélményt, csökkentheti a vásárlói lemorzsolódást és növelheti a márka láthatóságát. Emellett lehetőséget ad az ügyfélszolgálat automatizálására és az ügyfelek jobb megértésére. Az ügyfelek nagy része több kommunikációs csatornát szeretne használni, ezért fontos, hogy a vállalatok képesek legyenek különböző csatornákon keresztül hatékonyan kommunikálni.
A kommunikáció kulcsfontosságú minden távoli csapat számára. Az egyszerűsítése létfontosságú a hatékony és gyors kommunikáció érdekében. Hasznosak az olyan eszközök, mint az Asana vagy a Basecamp a team kommunikációban, de csak akkor, ha mindenki következetesen használja őket. Kommunikáció az ügyfelekkel - használjon jegykezelő szoftvert, például a LiveAgentet. Ezzel megkönnyítheti a kommunikációt és magasabb ügyfél-elégedettségi szintet érhet el.
Értékesítési hívás ellenőrzőlista
Az anyag bemutatja, hogyan lehet zökkenőmentesen áttérni az üzleti témára, hogyan kell feltenni a megfelelő kérdéseket és hogyan kell megtudni a potenciális vásárlók céljait és kihívásait. Azt is javasolja, hogy jól kell bemutatni a megoldásokat az ügyfélnek. A cikk különböző eszközöket is ajánl, mint például sablonok és kérdőívek.