Az Online támogatás az ügyfélszolgálat web alapú formája. Jelenleg ez egy nagyon népszerű módja a céggel való kapcsolatfelvételnek, népszerűbb, mint a telefonhívás.
Az online támogatás legnagyobb előnye, hogy 24 órán át elérhető ügyfélszolgálat. Az ügyfelek és a weboldala látogatói könnyen kapcsolatba léphetnek az ügyfélszolgálatával, ha felmerül egy probléma, ha kérdésük van egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..