Mi a Közösségi támogatás?
Ha a közösségi hálózatokon nyújt ügyfélszolgálatot, mint például Facebookon és Twitteren, valami hivatkozik Közösségi Támogatás biztosításával. A Közösségi Támogatás alapvető néhány márka vagy B2C e-kereskedelmi vállalat számára, ahol az ügyfelek millenniálisak és a modern kapcsolatba lépési utakhoz vannak szokva.
A Facebook oldala és Twittere integrálása a LiveAgent-be egyszerű feladat és pár percen belül teljesen fel lesz szerelve a Közösségi Támogatás nyújtásához. Minden tweet specifikus kulcsszavakkal vagy a kezelése tartalmazásával automatikusan jegyekké lesznek alakítva, így ügynökei már akkor megválaszolhatják őket, amint a Sorba lépnek.
Ugyanígy működik a Facebook kommentekkel és privát üzenetekkel. Mindkettő át lesz alakítva Jegyekké, így Ügynökeinek nem kell folyamatosan belépve lenniük a Facebookba, hogy válaszoljanak, ehelyett egyetlen alkalmazásban dolgozhatnak (LiveAgent) és ezzel egyidejűleg válaszolhatnak az általános jegyekre is.
Expert’s note
A Közösségi Támogatás segíti az ügyfeleket a közösségi médián keresztül történő ügyfélszolgálatban. A LiveAgent egyszerűen kezeli a Facebook és Twitter integrációját.
A cikk az ügyfél elégedettséggel és az ügyfélszolgálati szoftverekkel foglalkozik. Bemutatja a LiveAgent szoftvert, amelynek segítségével az elégedettség mérése és az eszkaláció kezelése könnyebbé válik. Emellett segédpult incidens sablonokat, közösségi média panasz válasz sablonokat és egy értékelés-visszajelzés táblát is felvonultat. A cikk a márkák számára is kiemeli az elégedettség fontosságát és az alkalmazottak előnyeit. Ingyenes próba is elérhető a LiveAgent használatához.
Nyitási órák/Szolgálati idők kérdés válasz sablonok
A szöveg bemutatja az ügyfélszolgálati szoftverek lehetőségeit, a LiveAgent vállalatot, valamint az online ügyfélszolgálat előnyeit. Az ügyfélmegtartás növelése az egyik legfontosabb faktor a nyereség növelésében. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést nyújtanak az igényekről és a teljesítményről. A közösségi média használata hatékonyabbá teheti az ügyfélszolgálatot.