Mi a Közösségi támogatás?
Ha a közösségi hálózatokon nyújt ügyfélszolgálatot, mint például Facebookon és Twitteren, valami hivatkozik Közösségi Támogatás biztosításával. A Közösségi Támogatás alapvető néhány márka vagy B2C e-kereskedelmi vállalat számára, ahol az ügyfelek millenniálisak és a modern kapcsolatba lépési utakhoz vannak szokva.
A Facebook oldala és Twittere integrálása a LiveAgent-be egyszerű feladat és pár percen belül teljesen fel lesz szerelve a Közösségi Támogatás nyújtásához. Minden tweet specifikus kulcsszavakkal vagy a kezelése tartalmazásával automatikusan jegyekké lesznek alakítva, így ügynökei már akkor megválaszolhatják őket, amint a Sorba lépnek.
Ugyanígy működik a Facebook kommentekkel és privát üzenetekkel. Mindkettő át lesz alakítva Jegyekké, így Ügynökeinek nem kell folyamatosan belépve lenniük a Facebookba, hogy válaszoljanak, ehelyett egyetlen alkalmazásban dolgozhatnak (LiveAgent) és ezzel egyidejűleg válaszolhatnak az általános jegyekre is.