Organikus közösségi média

Mi az organikus közösségi média?

A közösségi média platformok megkönnyítik az információcserét. Ha ez az információcsere spontán vagy természetesen történik, az szerves folyamatnak minősül, és a résztvevők szerves közönség. A létrehozott és megosztott cserék alkotják az organikus közösségi médiát. A közösségi média marketing kontextusában az organikus egyben ingyenest is jelent.

Organikus közösségi média marketing célokra

Bár gyakran használják magáncélokra, a közösségi média platformok a munkával kapcsolatos és marketingtevékenységekhez is hasznosak. Ennek eredményeként sok márka és vállalat alkalmaz közösségimédia-marketing stratégiákat marketingtevékenységei során, hogy biztosítsa és esetleg fokozza a növekedési ütemet. A jó célzás és a minőségi közösségi médiatartalom szintén növelheti a konverziós arányokat.

Közösségi média jelenlét

Függetlenül attól, hogy új márkával rendelkezik, vagy már régóta létezik, a közösségi médiában való jelenlét fenntartása szükséges. Meglévő közönsége és hűséges követői szeretnének értesülni a fejlesztésekről. Ezenkívül javíthatják márkái elköteleződési arányát azáltal, hogy szervesen lépnek kapcsolatba a közösségi médiával, és beszélnek a termékéről vagy márkájáról. A beszélgetési arányok alapján elemezheti és módosíthatja közösségi médiatartalmait. Ezenkívül a közösségi média algoritmusai testreszabott hírcsatornákat hozhatnak létre ügyfelei számára.

közösségi média sushi - gif

Organikus tartalom

Az organikus bejegyzések akkor jó minőségűek, ha értékes tartalmat nyújtanak.

Relevancia

A termékekről és szolgáltatásokról szóló, hosszú ívű közösségi média bejegyzések elbátortalanítóak lehetnek. A képeket és videókat tartalmazó tömör blogbejegyzések sokkal frissebbek, különösen akkor, ha előre meghatározta a célközönséget.

Időzítés

Ha új terméket vagy szolgáltatást vezet be, rendszeresen tegye közzé, hogy közönsége képben maradjon. Azonnal reagálhatnak, és valódi, felhasználó által generált tartalmat hozhatnak létre.

Következetesség

A bizalom kiépítése szó szerint azt jelenti, hogy organikus tartalmakon keresztül kapcsolatot épít ki és tart fenn a célközönségével és a szélesebb közönséggel. Szeretné tudni, mit mondanak Önről a közösségi média csatornáin és reagálni akar rá. A megbízható kapcsolat kölcsönös előnyökön alapul, ahol ügyfelei számíthatnak az Ön folyamatos támogatására.

LiveAgent helpdesk oldal

Organikus közösségi média és ügyfélszolgálat

A közösségi média platformjait szakmai és személyes célokra is használjuk. És igen, a munka és a magánélet egyensúlya kihívást jelent. Ezért nagyon praktikus, ha a közösségi médiában küldött üzeneteket jegyekké alakítja, hogy a munkára tudjon koncentrálni, és ne terelje el a figyelmét.

Csatlakoztassa a Facebookot a Help desk szoftverrel - LiveAgent

Try LiveAgent Today

LiveAgent is the best-rated and most reviewed all-in-one help desk software.

Frequently asked questions

Az organikus közösségi média meghalt?

Nem. De kétségtelenül sokat változott. A benne rejlő lehetőségek kihasználásához fontos alkalmazkodni ezekhez a változásokhoz. Mindaddig, amíg az emberek kapcsolatba lépnek a közösségi médiával, ennek szerves vonatkozása is lesz.

Miért tegyen közzé szerves közösségi tartalmat?

A márka közösségi médiában való jelenlétének megőrzése érdekében, interakcióba léphet és támogassa jelenlegi vásárlóit, tájékoztassa őket a hírekről, ápolja kapcsolatát, valamint terjessze ki a szélesebb közönség számára. Ideális esetben használja a bioterméket a fizetős közösségi médiával kombinálva.

Melyik közösségi média a legjobb az organikus eléréshez?

Az organikus eléréshez azok a közösségi médiák a legalkalmasabbak, amelyeket a legtöbben látogatnak, többek között a Facebook, a Twitter, az Instagram és a Viber.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.