Mi az organikus közösségi média?
A közösségi média platformok megkönnyítik az információcserét. Ha ez az információcsere spontán vagy természetesen történik, az szerves folyamatnak minősül, és a résztvevők szerves közönség. A létrehozott és megosztott cserék alkotják az organikus közösségi médiát. A közösségi média marketing kontextusában az organikus egyben ingyenest is jelent.
Organikus közösségi média marketing célokra
Bár gyakran használják magáncélokra, a közösségi média platformok a munkával kapcsolatos és marketingtevékenységekhez is hasznosak. Ennek eredményeként sok márka és vállalat alkalmaz közösségimédia-marketing stratégiákat marketingtevékenységei során, hogy biztosítsa és esetleg fokozza a növekedési ütemet. A jó célzás és a minőségi közösségi médiatartalom szintén növelheti a konverziós arányokat.
Közösségi média jelenlét
Függetlenül attól, hogy új márkával rendelkezik, vagy már régóta létezik, a közösségi médiában való jelenlét fenntartása szükséges. Meglévő közönsége és hűséges követői szeretnének értesülni a fejlesztésekről. Ezenkívül javíthatják márkái elköteleződési arányát azáltal, hogy szervesen lépnek kapcsolatba a közösségi médiával, és beszélnek a termékéről vagy márkájáról. A beszélgetési arányok alapján elemezheti és módosíthatja közösségi médiatartalmait. Ezenkívül a közösségi média algoritmusai testreszabott hírcsatornákat hozhatnak létre ügyfelei számára.
Organikus tartalom
Az organikus bejegyzések akkor jó minőségűek, ha értékes tartalmat nyújtanak.
Relevancia
A termékekről és szolgáltatásokról szóló, hosszú ívű közösségi média bejegyzések elbátortalanítóak lehetnek. A képeket és videókat tartalmazó tömör blogbejegyzések sokkal frissebbek, különösen akkor, ha előre meghatározta a célközönséget.
Időzítés
Ha új terméket vagy szolgáltatást vezet be, rendszeresen tegye közzé, hogy közönsége képben maradjon. Azonnal reagálhatnak, és valódi, felhasználó által generált tartalmat hozhatnak létre.
Következetesség
A bizalom kiépítése szó szerint azt jelenti, hogy organikus tartalmakon keresztül kapcsolatot épít ki és tart fenn a célközönségével és a szélesebb közönséggel. Szeretné tudni, mit mondanak Önről a közösségi média csatornáin és reagálni akar rá. A megbízható kapcsolat kölcsönös előnyökön alapul, ahol ügyfelei számíthatnak az Ön folyamatos támogatására.
Organikus közösségi média és ügyfélszolgálat
A közösségi média platformjait szakmai és személyes célokra is használjuk. És igen, a munka és a magánélet egyensúlya kihívást jelent. Ezért nagyon praktikus, ha a közösségi médiában küldött üzeneteket jegyekké alakítja, hogy a munkára tudjon koncentrálni, és ne terelje el a figyelmét.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the best-rated and most reviewed all-in-one help desk software.
Frequently asked questions
Az organikus közösségi média meghalt?
Nem. De kétségtelenül sokat változott. A benne rejlő lehetőségek kihasználásához fontos alkalmazkodni ezekhez a változásokhoz. Mindaddig, amíg az emberek kapcsolatba lépnek a közösségi médiával, ennek szerves vonatkozása is lesz.
Miért tegyen közzé szerves közösségi tartalmat?
A márka közösségi médiában való jelenlétének megőrzése érdekében, interakcióba léphet és támogassa jelenlegi vásárlóit, tájékoztassa őket a hírekről, ápolja kapcsolatát, valamint terjessze ki a szélesebb közönség számára. Ideális esetben használja a bioterméket a fizetős közösségi médiával kombinálva.
Melyik közösségi média a legjobb az organikus eléréshez?
Az organikus eléréshez azok a közösségi médiák a legalkalmasabbak, amelyeket a legtöbben látogatnak, többek között a Facebook, a Twitter, az Instagram és a Viber.
A márkáknak érdemes híres személyeket vagy alkalmazottakat kinevezniük szószólónak, akik az emberek között terjesztik a márkát, és influenszerek is lehetnek. Az átalakítási költségeket fontos mélyen megérteni, a tudásbázis és az ügyfélportál segítségével az ügyfelek kérdéseiket feltehetik és szükség esetén konfliktusokat kezelhetnek. Az élő chat lehetőségeket teremt a proaktív ügyfélszolgálatra és növeli az eladásokat és a visszatérő ügyfelek arányát.
A Quality Unit LLC jogait fenntartva tartó weboldalon felhasználási feltételek, adatvédelmi irányelvek és GDPR állnak rendelkezésre. A LiveAgent használatának létrehozása folyamatban van és üzenetet kap majd a bejelentkezési adatokkal. A weboldal sütiket használ, melyet elfogadhat vagy elutasíthat. Funkciók eltérő időpontokban érhetőek el, lehetőség van demó foglalásra és kapcsolattartásra. A LiveAgent számos előnyt kínál a vállalkozásoknak. A kapcsolatfelvételhez el kell fogadni a weboldal sütijeit. Többféle kapcsolatfelvételi lehetőség áll rendelkezésre.
A LiveAgent egy magyar ügyfélszolgálati szoftver, amely segít megoldani a vásárlói kérdéseket és biztosítja a kitűnő vásárlói élményt. A szoftver jegykezelő rendszerrel kombinálja az összes ügyfélszolgálati folyamatot. Az integrációs kérelmek beküldésére sablonokat készítettek, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy könnyen kérjenek új integrációkat. Az LiveAgent API segítségével Ön könnyen összehasonlíthatja az árakat a versenytársaival. Ingyenes 7 vagy 30 napos próbaverzió áll rendelkezésre bankkártya nélkül.
A közösségi médiában megjelenő ügyfélszolgálati üzeneteket főként a B2C iparágak célozzák meg, míg a B2B cégek inkább a LinkedInen aktivizálják magukat. Több mint 2,85 milliárd Facebook-, 1 milliárd Instagram- és 330 millió Twitter-felhasználó van világszerte. A legtöbb fogyasztó közösségi médiát használ, különösen a millennial és Z-generációs emberek, akik átlagosan 8,8 közösségi média fiókkal rendelkeznek és naponta 145 percet töltenek az online felületeken. A közösségi média nem csupán interakcióra szolgál barátokkal és családtagokkal, hanem 55%-uk vállalkozásokról szóló információkat is keres rajta, míg az ügyfélszolgálati célú használat mind a B2B, mind a B2C iparágakban elterjedt.