Az okos marketingesek ismerik a közösségi médiában rejlő lehetőségeket az üzleti célok elérésében. Mivel naponta több milliárd ember használja a közösségi médiát, mindannyian a termékek és szolgáltatások meglévő vagy potenciális ügyfelei. A Statista kutatócsoportja szerint nem meglepő, hogy a közösségi médiában történő reklámozás a második legdominánsabb formátum a digitális reklámozásban (a keresési hirdetések az elsők), és egyre növekszik.
Mi az a fizetős közösségi média?
It is a type of advertising on social media platforms for which businesses pay. Options include pay per click, influencer marketing, video ads where you pay for placement, etc.
Paid social media has the benefit of increased exposure, speed, and frequency by reaching either a broader or a more specific audience.

A közösségi média költségvetése
A közösségi médiában megjelenő hirdetések árai eltérőek. Már napi néhány centnél is indulhatnak, de felső határ nélkül. Ezért a márkája fizetett közösségi média marketingjének stratégiájához üzleti döntésekre és célokra van szükség. Egy jó közösségimédia-reklámkampányhoz átgondolt pénzügyi terv szükséges, mert ha a közösségi média költségvetése a kampány közepén elfogy, az az egész befektetésre kedvezőtlenül hathat.
A közösségi média platform kiválasztása
Minden közösségi média platform más-más közönséget szolgál ki. Ezért elengedhetetlen a céljainak megfelelő platform kiválasztása. A Facebook hirdetések csaknem három milliárd felhasználót érhetnek el, de ha úgy dönt, hogy a kattintásért fizetett hirdetésekre összpontosít, akkor ügyeljen arra, hogy a LinkedIn a legmagasabb CPC-vel, míg a Twitter-hirdetésekkel a legalacsonyabb. (2021. november, Statista)

A közösségi média kampány vizuális tartalmának természetesen vonzónak kell lennie, nem utolsósorban azért, mert a Facebook Ads a kreatív kampányokat árazási előnnyel jutalmazza.
Célközönség a közösségi médiában
Céljai elérése érdekében a közösségi médiában történő hirdetést konkrét célközönségre kell szabni. Leginkább a közönségszegmensekre gondolni a közösségi média hirdetési kampánya tervezésekor, mert a termékek és márkák iránti érdeklődés szakmától, kortól, földrajzi elhelyezkedéstől stb. eltérő. Például nem szeretne hókotrót eladni a sivatagban. A legideálisabb közönség a meglévő ügyfeleihez hasonló. Az ideális ügyfelek alapján létrehozhatja hasonló közönségét, amikor új területekre hajózik a közösségimédia-felhasználók nagy számában.
A fizetős közösségi médiával sebességet, célzást és gyakoriságot érhet el, mégis a legjobb, ha kombinálja az organikus közösségi médiával.

Ügyeljen arra, hogy figyelemmel kísérje vállalkozásával és márkájával kapcsolatos közösségi média tevékenységeit és megfelelően reagáljon.
Social media management under one roof
Social media support by LiveAgent is quick, efficient and cost-effective. Try it today.
Frequently Asked Questions
Mikor van a megfelelő idő elkezdeni a fizetős közösségi médiát?
Ha megtervezte közösségi média hirdetési stratégiáját, és eldöntötte a költségvetést. Ezenkívül jó otthon lenni az organikus közösségi médiában.
Hogyan építsünk be egy fizetett közösségi média stratégiát?
Mindenekelőtt tisztázza hirdetési céljait, és azt, hogy az organikus és a fizetett közösségimédia-hirdetés milyen szerepet játszik ebben. Használja mindkettőt arra, amiben a legjobbak.
Melyik közösségi média platform a legjobb a fizetős közösségi médiához?
Ez a márkától és a vállalkozástól függ. A Facebooknak van a legtöbb felhasználója, az Instagram inkább a látványra, a LinkedIn a professzionális hálózatépítésre, a Twitter pedig folyamatosan tájékoztat a hírekről és trendekről.
Szakértői megjegyzés
A fizetett közösségi média lehetőségei óriásiak, hiszen a platformok milliárdok számára érhetőek el. Az üzleti célok eléréséhez érdemes célzottan hirdetni, például a közönségszegmensek alapján.

Megrendelés visszaigazoló e-mail sablonok
Próbálja ki a kész és teljesen testreszabható megrendelés visszaigazoló e-mail sablonjainkat, amelyek biztosan növelik konverzióit és bevételeit.
A toborzási ellenőrző lista összefoglalja az ügyfélszolgálati munkatársak számára az állásra vonatkozó követelményeket és a toborzási folyamatot. A lista tartalmazza a HR-toborzási politika és a munkaköri leírások vizsgálatát, interjú kérdések kidolgozását, jelöltek kutatását és választását, valamint a felvételi folyamat elindítását. Az időkövető eszközök segítenek azonosítani az idővel kapcsolatos problémákat és a LiveAgent beépített időkövetése lehetővé teszi a manuális adatbevitelt és jelentések készítését. Az ügynökök fontos részét képezik minden vállalatnak, akik gondoskodnak az ügyfelekről és támogatást nyújtanak. Az ügyfélszolgálati képviselőnek megfelelő készségekkel kell rendelkeznie.