A közösségi média társadalmunk szerves részévé vált. Ez egy platform a barátokkal és családdal való kapcsolattartásra, online vásárlásra, pénzkeresetre, és egyre inkább marketing célokra is. A közösségi platformokon történő marketing lehet ingyenes vagy fizetős.
Melyek a fő különbségek a fizetett közösségi média és az organikus média között?
Mindketten…
… magában foglalják a meglévő és új közönség megnyerését a közösségi média platformokon terméke, vállalkozása vagy márkája népszerűsítése, értékesítése és reklámozása érdekében. Mindketten meglévő közösségi platformokat használnak, és közösségi média jelenlétet igényelnek. És a hatékony használathoz mindkettőjüknek némi készségre van szüksége.
De…
… az organikus közösségi média ingyenes.
Jobb a fizetős, mint az organikus?
Ez a költségvetéstől és az üzleti céltól függ. Egyesek szerint az a href=”https://www.liveagent.com/customer-support-glossary/organic-social-media/”>organikus bejegyzések valódibbak. Másrészt a fizetett jobban megcélozhatja a közönséget, de többet árthat, mint segít, ha rosszul csinálja, mert pénzt és időt veszít. A jó hír az, hogy ezek hatékony használata megtanulható. Valójában a két stratégia kombinálása a legértelmesebb.
Mindkét stratégia kudarcot vall, ha nem tartják be az ígéreteket, vagy ha nem válaszol a követőinek a közösségi médiában.
Improve your social media customer service with LiveAgent
Social media support under one roof.
Nézzen meg egy videót az organikus és a fizetős közösségi médiáról
Az organikus közösségi média olyan tartalom, amelyet a rajongók vagy követők hoztak létre, osztanak meg és reklámoznak egy márka vagy vállalat üzeneteire válaszul, míg a fizetett közösségi média olyan tartalom, amelyet egy márka vagy vállalat fizet azért, hogy a kívánt eredményt elérje a piacon. mint például több követő vagy nagyobb elkötelezettség. A LiveAgent help desk szoftverrel a vállalkozások hatékonyan kezelhetik organikus és fizetett közösségi média kampányaikat. A közösségi média csatornáival integrálva a LiveAgent olyan funkciókat kínál, mint az automatikus válaszok, a mélyreható elemzések, a GYIK, a tudásbázisok és még sok más. Ez lehetővé teszi a csapatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan válaszoljanak a közösségi média megkereséseire bármikor és bárhonnan.
Frequently Asked Questions
Az organikus közösségi média meghalt?
Nem. De kétségtelenül sokat változott. A benne rejlő lehetőségek kihasználásához fontos alkalmazkodni ezekhez a változásokhoz. Mindaddig, amíg az emberek kapcsolatba lépnek a közösségi médiával, ennek szerves aspektusa lesz.
Miért tegyen közzé organikus közösségi tartalmat?
Márkája szerves társadalmi jelenlétének megőrzése érdekében lépjen kapcsolatba a jelenlegi ügyfelekkel és támogassa őket, tájékoztassa őket a hírekről, és ápolja kapcsolatát.
Hogyan lehet kombinálni a fizetett és az organikus közösségi médiát?
Sajátítsa el azokat a készségeket, amelyekkel mindkettőt a lehető legjobban kihasználhatja. Például használja az organikus eszközöket a jó, támogató kapcsolatok fenntartására a jelenlegi ügyfelekkel, és fizessen az új célközönség eléréséért.
Expert’s note
Az organikus és fizetett közösségi média különbségei a marketingben szerves és fizetett közönségre épülése. Az organikus elérési célpontokkal és márkahűségi építőkkel foglalkozik, míg a fizetett közönségcélok hatékonyabb elérése, konverziója és ROI-ja.
Hívásközpont sablonok, amelyek erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki
A call center szkripteknek tartalmazniuk kell az ügynökök bemutatkozását, záró mondatokat és az ügyfelek várakoztatására szolgáló protokollokat.
The article discusses various aspects of marketing, including the benefits of live chat, media monitoring, and customer recommendations. It also explores the use of paid social media advertising and the importance of carefully selecting the appropriate platform. The article emphasizes the necessity of a well-planned financial strategy to maximize the effectiveness of social media marketing campaigns.
Az organikus közösségi média továbbra is fontos, mivel kapcsolatot tart fenn a célközönséggel és szélesebb közönséggel, és lehetőséget nyújt az interakcióra. Fontos a tartalom minősége, relevanciája és időzítése a bejegyzésekben, valamint a következetesség és az ügyfélszolgálat. A Facebook, Twitter, Instagram és Viber az organikus eléréshez legalkalmasabb közösségi média platformok.