A közösségi média társadalmunk szerves részévé vált. Ez egy platform a barátokkal és családdal való kapcsolattartásra, online vásárlásra, pénzkeresetre, és egyre inkább marketing célokra is. A közösségi platformokon történő marketing lehet ingyenes vagy fizetős.
Melyek a fő különbségek a fizetett közösségi média és az organikus média között?
Mindketten…
… magában foglalják a meglévő és új közönség megnyerését a közösségi média platformokon terméke, vállalkozása vagy márkája népszerűsítése, értékesítése és reklámozása érdekében. Mindketten meglévő közösségi platformokat használnak, és közösségi média jelenlétet igényelnek. És a hatékony használathoz mindkettőjüknek némi készségre van szüksége.
De…
… az organikus közösségi média ingyenes.
Jobb a fizetős, mint az organikus?
Ez a költségvetéstől és az üzleti céltól függ. Egyesek szerint az a href=”https://www.liveagent.com/customer-support-glossary/organic-social-media/”>organikus bejegyzések valódibbak. Másrészt a fizetett jobban megcélozhatja a közönséget, de többet árthat, mint segít, ha rosszul csinálja, mert pénzt és időt veszít. A jó hír az, hogy ezek hatékony használata megtanulható. Valójában a két stratégia kombinálása a legértelmesebb.
Mindkét stratégia kudarcot vall, ha nem tartják be az ígéreteket, vagy ha nem válaszol a követőinek a közösségi médiában.
Improve your social media customer service with LiveAgent
Social media support under one roof.
Nézzen meg egy videót az organikus és a fizetős közösségi médiáról
Az organikus közösségi média olyan tartalom, amelyet a rajongók vagy követők hoztak létre, osztanak meg és reklámoznak egy márka vagy vállalat üzeneteire válaszul, míg a fizetett közösségi média olyan tartalom, amelyet egy márka vagy vállalat fizet azért, hogy a kívánt eredményt elérje a piacon. mint például több követő vagy nagyobb elkötelezettség. A LiveAgent help desk szoftverrel a vállalkozások hatékonyan kezelhetik organikus és fizetett közösségi média kampányaikat. A közösségi média csatornáival integrálva a LiveAgent olyan funkciókat kínál, mint az automatikus válaszok, a mélyreható elemzések, a GYIK, a tudásbázisok és még sok más. Ez lehetővé teszi a csapatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan válaszoljanak a közösségi média megkereséseire bármikor és bárhonnan.
Frequently Asked Questions
Az organikus közösségi média meghalt?
Nem. De kétségtelenül sokat változott. A benne rejlő lehetőségek kihasználásához fontos alkalmazkodni ezekhez a változásokhoz. Mindaddig, amíg az emberek kapcsolatba lépnek a közösségi médiával, ennek szerves aspektusa lesz.
Miért tegyen közzé organikus közösségi tartalmat?
Márkája szerves társadalmi jelenlétének megőrzése érdekében lépjen kapcsolatba a jelenlegi ügyfelekkel és támogassa őket, tájékoztassa őket a hírekről, és ápolja kapcsolatát.
Hogyan lehet kombinálni a fizetett és az organikus közösségi médiát?
Sajátítsa el azokat a készségeket, amelyekkel mindkettőt a lehető legjobban kihasználhatja. Például használja az organikus eszközöket a jó, támogató kapcsolatok fenntartására a jelenlegi ügyfelekkel, és fizessen az új célközönség eléréséért.
Ha már megismerkedtél az organikus és fizetős közösségi média marketing alapjaival, érdemes elmerülni a részletekben is. Az organikus fizetős közösségi média közötti fő különbségeket ismerve, könnyebben eldöntheted, melyik stratégia illik a legjobban a vállalkozásodhoz. Ha szeretnéd bővíteni az ismereteidet, nézz meg egy videót, amely részletesen bemutatja az organikus és a fizetős közösségi média előnyeit és hátrányait.
Közösségi média támogató szoftver
Csatlakoztassa közösségi média csatornáit a LiveAgenthez, és kezelje az összes ügyfélszolgálati kérést egy helyen. Élvezze a 24/7 ügyféltámogatást, egyszerű integrációt Facebookkal, Twitterrel és más platformokkal, mindezt beállítási díj nélkül. Indítson 30 napos ingyenes próbaverziót vállalati e-maillel, és fokozza az ügyfélelégedettséget!
Közösségi média ügyfélszolgálat
Fedezze fel a közösségi média ügyfélszolgálati tippeket! Ismerje meg a legjobb gyakorlatokat, chatbotokat és integrációkat.
Közösségi média kezelése ellenőrzőlista
Profiként szeretné kezelni a közösségi médiát? Ennek a közösségi média-kezelési ellenőrzőlistának a segítségével fiókjai fellendülnek.