A közösségi média társadalmunk szerves részévé vált. Ez egy platform a barátokkal és családdal való kapcsolattartásra, online vásárlásra, pénzkeresetre, és egyre inkább marketing célokra is. A közösségi platformokon történő marketing lehet ingyenes vagy fizetős.
Melyek a fő különbségek a fizetett közösségi média és az organikus média között?
Mindketten…
… magában foglalják a meglévő és új közönség megnyerését a közösségi média platformokon terméke, vállalkozása vagy márkája népszerűsítése, értékesítése és reklámozása érdekében. Mindketten meglévő közösségi platformokat használnak, és közösségi média jelenlétet igényelnek. És a hatékony használathoz mindkettőjüknek némi készségre van szüksége.
De…
… az organikus közösségi média ingyenes.
Jobb a fizetős, mint az organikus?
Ez a költségvetéstől és az üzleti céltól függ. Egyesek szerint az organikus bejegyzések valódibbak. Másrészt a fizetett jobban megcélozhatja a közönséget, de többet árthat, mint segít, ha rosszul csinálja, mert pénzt és időt veszít. A jó hír az, hogy ezek hatékony használata megtanulható. Valójában a két stratégia kombinálása a legértelmesebb.
Mindkét stratégia kudarcot vall, ha nem tartják be az ígéreteket, vagy ha nem válaszol a követőinek a közösségi médiában.
Improve your social media customer service with LiveAgent
Social media support under one roof.
Frequently asked questions
Az organikus közösségi média meghalt?
Nem. De kétségtelenül sokat változott. A benne rejlő lehetőségek kihasználásához fontos alkalmazkodni ezekhez a változásokhoz. Mindaddig, amíg az emberek kapcsolatba lépnek a közösségi médiával, ennek szerves aspektusa lesz.
Miért tegyen közzé organikus közösségi tartalmat?
Márkája szerves társadalmi jelenlétének megőrzése érdekében lépjen kapcsolatba a jelenlegi ügyfelekkel és támogassa őket, tájékoztassa őket a hírekről, és ápolja kapcsolatát.
Hogyan lehet kombinálni a fizetett és az organikus közösségi médiát?
Sajátítsa el azokat a készségeket, amelyekkel mindkettőt a lehető legjobban kihasználhatja. Például használja az organikus eszközöket a jó, támogató kapcsolatok fenntartására a jelenlegi ügyfelekkel, és fizessen az új célközönség eléréséért.
Expert note
Az organikus és fizetett közösségi média különbségei a marketingben szerves és fizetett közönségre épülése. Az organikus elérési célpontokkal és márkahűségi építőkkel foglalkozik, míg a fizetett közönségcélok hatékonyabb elérése, konverziója és ROI-ja.

A közösségi médiában megjelenő ügyfélszolgálati üzeneteket főként a B2C iparágak célozzák meg, míg a B2B cégek inkább a LinkedInen aktivizálják magukat. Több mint 2,85 milliárd Facebook-, 1 milliárd Instagram- és 330 millió Twitter-felhasználó van világszerte. A legtöbb fogyasztó közösségi médiát használ, különösen a millennial és Z-generációs emberek, akik átlagosan 8,8 közösségi média fiókkal rendelkeznek és naponta 145 percet töltenek az online felületeken. A közösségi média nem csupán interakcióra szolgál barátokkal és családtagokkal, hanem 55%-uk vállalkozásokról szóló információkat is keres rajta, míg az ügyfélszolgálati célú használat mind a B2B, mind a B2C iparágakban elterjedt.
Az Organikus nyújtja az üzleti előnyöket a jó ügyfélszolgálatban. A LiveAgent ajánlott ingyenes próbaidővel a közösségi média támogató szoftverek alternatívájaként. A cikk tartalmazza az ügyfélszolgálati megoldásokat, mint például a közösségi média, az önkiszolgáló portálok és a kimenő hívásközpont, valamint az ellenőrzőlistát a közösségi média kezeléséről. A zárt tartalmak csak az üzleti célokra fókuszálva érdemes létrehozni. A LiveAgent szoftver integrált megoldással segít az ügyfélszolgálatban és a zárt tartalmak létrehozásában.
Közösségi támogatás viszonyítási alap
Social media can be used by businesses to acquire potential customers, with an average of 5 unique leads captured per day. However, the conversion rate is relatively low at only 1%. Customer satisfaction levels are typically at 70%, with net promoter scores at +20 and a customer effort score at 10. Response times for social media support vary by industry, with retail and e-commerce businesses receiving more queries than SaaS or healthcare companies. The average response time is around 15 minutes for companies that use social media as their primary support channel. The average first solution time for social media queries is 24 hours, with a total resolution time of 48 hours. The average handling time for social media queries is 5 minutes, and the average cost per interaction is around $3.
A cikk bemutatja, hogy az e-mail marketing hogyan segíthet az ügyfelekkel történő telefonos hívások megszervezésében, mert semmi sem helyettesítheti az emberek között közvetlen beszélgetést. Bemutat néhány hívási meghívó e-mail sablont, amelyek közül néhány többek között kezdeti ismeretterjesztő hívásokra, demo hívásokra és értékesítési hívásokra vonatkozik.