Organikus vs fizetős közösségi média

A közösségi média társadalmunk szerves részévé vált. Ez egy platform a barátokkal és családdal való kapcsolattartásra, online vásárlásra, pénzkeresetre, és egyre inkább marketing célokra is. A közösségi platformokon történő marketing lehet ingyenes vagy fizetős.

Melyek a fő különbségek a fizetett közösségi média és az organikus média között?

Mindketten…

… magában foglalják a meglévő és új közönség megnyerését a közösségi média platformokon terméke, vállalkozása vagy márkája népszerűsítése, értékesítése és reklámozása érdekében. Mindketten meglévő közösségi platformokat használnak, és közösségi média jelenlétet igényelnek. És a hatékony használathoz mindkettőjüknek némi készségre van szüksége.

De…

… az organikus közösségi média ingyenes.

Közösségi média animáció

Jobb a fizetős, mint az organikus?

Ez a költségvetéstől és az üzleti céltól függ. Egyesek szerint az organikus bejegyzések valódibbak. Másrészt a fizetett jobban megcélozhatja a közönséget, de többet árthat, mint segít, ha rosszul csinálja, mert pénzt és időt veszít. A jó hír az, hogy ezek hatékony használata megtanulható. Valójában a két stratégia kombinálása a legértelmesebb.

Mindkét stratégia kudarcot vall, ha nem tartják be az ígéreteket, vagy ha nem válaszol a követőinek a közösségi médiában.

Improve your social media customer service with LiveAgent

Social media support under one roof.

Frequently asked questions

Az organikus közösségi média meghalt?

Nem. De kétségtelenül sokat változott. A benne rejlő lehetőségek kihasználásához fontos alkalmazkodni ezekhez a változásokhoz. Mindaddig, amíg az emberek kapcsolatba lépnek a közösségi médiával, ennek szerves aspektusa lesz.

Miért tegyen közzé organikus közösségi tartalmat?

Márkája szerves társadalmi jelenlétének megőrzése érdekében lépjen kapcsolatba a jelenlegi ügyfelekkel és támogassa őket, tájékoztassa őket a hírekről, és ápolja kapcsolatát.

Hogyan lehet kombinálni a fizetett és az organikus közösségi médiát?

Sajátítsa el azokat a készségeket, amelyekkel mindkettőt a lehető legjobban kihasználhatja. Például használja az organikus eszközöket a jó, támogató kapcsolatok fenntartására a jelenlegi ügyfelekkel, és fizessen az új célközönség eléréséért.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.