A közösségi média társadalmunk szerves részévé vált. Ez egy platform a barátokkal és családdal való kapcsolattartásra, online vásárlásra, pénzkeresetre, és egyre inkább marketing célokra is. A közösségi platformokon történő marketing lehet ingyenes vagy fizetős.
Melyek a fő különbségek a fizetett közösségi média és az organikus média között?
Mindketten…
… magában foglalják a meglévő és új közönség megnyerését a közösségi média platformokon terméke, vállalkozása vagy márkája népszerűsítése, értékesítése és reklámozása érdekében. Mindketten meglévő közösségi platformokat használnak, és közösségi média jelenlétet igényelnek. És a hatékony használathoz mindkettőjüknek némi készségre van szüksége.
De…
… az organikus közösségi média ingyenes.
Jobb a fizetős, mint az organikus?
Ez a költségvetéstől és az üzleti céltól függ. Egyesek szerint az organikus bejegyzések valódibbak. Másrészt a fizetett jobban megcélozhatja a közönséget, de többet árthat, mint segít, ha rosszul csinálja, mert pénzt és időt veszít. A jó hír az, hogy ezek hatékony használata megtanulható. Valójában a két stratégia kombinálása a legértelmesebb.
Mindkét stratégia kudarcot vall, ha nem tartják be az ígéreteket, vagy ha nem válaszol a követőinek a közösségi médiában.
Improve your social media customer service with LiveAgent
Social media support under one roof.
Frequently asked questions
Az organikus közösségi média meghalt?
Nem. De kétségtelenül sokat változott. A benne rejlő lehetőségek kihasználásához fontos alkalmazkodni ezekhez a változásokhoz. Mindaddig, amíg az emberek kapcsolatba lépnek a közösségi médiával, ennek szerves aspektusa lesz.
Miért tegyen közzé organikus közösségi tartalmat?
Márkája szerves társadalmi jelenlétének megőrzése érdekében lépjen kapcsolatba a jelenlegi ügyfelekkel és támogassa őket, tájékoztassa őket a hírekről, és ápolja kapcsolatát.
Hogyan lehet kombinálni a fizetett és az organikus közösségi médiát?
Sajátítsa el azokat a készségeket, amelyekkel mindkettőt a lehető legjobban kihasználhatja. Például használja az organikus eszközöket a jó, támogató kapcsolatok fenntartására a jelenlegi ügyfelekkel, és fizessen az új célközönség eléréséért.
- Organikus közösségi média (Elmagyarázva)
- Végfelhasználó [Kifejtve]
- A legjobb közösségi média támogató szoftver alternatívák
- Zárt Tartalom Email Sablonok (Másolás és Beillesztés) | LiveAgent
- A Front rendszer alternatívája - LiveAgent
- Mi az a kimenő hívásközpont? (+Előnyök) | LiveAgent
- Marketing fejlesztés - LiveAgent
- Ügyfélszolgálati igénylőlapok sablonjai (és útmutató) - LiveAgent