Gyakran tapasztalja, hogy túl sok az ügyfél-megkeresés? Vásárlói gyakran elégedetlenek az ügyfélszolgálattal a várakozási idő miatt?
Az ügyfelek elégedettsége soha nem volt még ilyen fontos. Az elégedett ügyfelek hűséges ügyfelekké válhatnak, ami a végső cél. Még egy olyan tényező is, mint például az élő chat várakozási ideje is hozzájárulhat az általános elégedettséghez. Ha nem figyel, könnyen elveszítheti ügyfeleit versenytársaival szemben.
Az ügyfelek körülbelül 73%-a azt vallja, hogy az idejük megbecsülése a legfontosabb, amit a vállalatok tehetnek a jó ügyfélszolgálat érdekében.
Nézzünk szembe a tényekkel. Senki sem akar sorban várakozni. Ezért a LiveAgent létrehozott egy Élő Chat szolgáltatást, az úgynevezett maximális sorhosszt, az ügyfelek elégedettségének javítása érdekében. Sőt, az Ön vállalata könnyen kezelheti az ügynökök váltásait, valamint a napi munkafolyamatukat is.
Üzleti előnyök:
- Időt spórol
- Hatékony munkafolyamat
- Javuló ügyfél-elégedettség
- Jobb CX
- Pénzt takarít meg
Hogyan működik?
Az élő chat gomb beállításaiban egyszerűen meghatározhatja a maximális várakozók számát.
Amikor eléri a maximális várakozási számot, a chat gomb automatikusan offline módra változtatja elérhetőségét, vagy teljesen el lesz rejtve a webhelyén.
Természetesen amikor a várakozók száma visszatért a határértékbe, akkor az élő chat gomb ismét megjelenik online állapotban.
Mint említettük, az élő chat képes offline gombként működni, ha túl sok látogató/ügyfél vár a chat sorban. Ez segít kiküszöbölni az ügyfél csalódottságát, ha a várakozók száma túl magas.
Ha beállít egy offline chat gombot, egy előzetes chat űrlap jelenik meg a látogatók számára. Ezáltal továbbra is felvehetik Önnel a kapcsolatot e-mail címük megadásával, ami lehetőséget ad arra, hogy később kapcsolatba lépjenek velük.
Ez megfelelő elvárásokat teremt és időt takarít meg mind a vállalat, mind az ügyfelek számára.
Bónusz tippek:
Hozzon létre több chat gombot
A LiveAgent lehetővé teszi online chat gombok létrehozását az egyes részlegekhez, például az ügyfélszolgálathoz. Ezenkívül beállíthatja az online chat gombjait bizonyos URL-ekhez. Létrehozásukkor megadhatja az egyes gombokhoz tartozó maximális sor hosszát. Így hatékony a munkafolyamat létrehozása, valamint nagyszerű ügyfélélmény biztosítása.
Ha szeretne többet megtudni, olvassa el a LiveAgent – Élő Chat cikket.
Hagyja, hogy a tapasztalt ügynökök kezeljék a nehéz beszélgetéseket
Ahhoz, hogy időt és erőforrásokat takarítson meg a vállalat és az ügyfél számára, hatékonynak kell lennie. Akadályozzuk meg, hogy az ügyfelek túl sokáig várakozzanak a sorban. Optimális, ha egyes ügynökeinek lehetőséget ad arra, hogy a nehéz csevegéseket átadja tapasztalt ügynököknek. Ennek eredményeként hatékonyan oszthatja el ügynökei idejét, és javíthatja a várakozási időt egy sorban.
Használjon sablon válaszokat
Ha úgy dönt, hogy kipróbálja a LiveAgent szolgáltatást, feltétlenül használja a sablon válaszokat a várakozási idő javítására a sorban. Ez sok időt takaríthat meg ügynökeinek, különösen ismétlődő megkeresésekkel. Használja azonban okosan, ne éljen vissza velük. Próbálja személyre szabni őket. Senki sem akar robotokkal beszélni.
Ha szeretne többet megtudni, olvassa el a LiveAgent – Sablon válaszok oldalt.
Tudásbázis források
Várakozási időt szeretne beállítani a LiveAgentben?
Itt található egy lépésenkénti útmutató a maximális várakozók számának beállításához a LiveAgentben.
Ready to give it a go?
Start improving your customer service right away with a 14-day free trial and test all the available features of LiveAgent.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.