Adja meg a LiveAgent-ben a látogatók IP-címeit, amelyeket le szeretne tiltani, hogy a bosszantó látogatók többé ne zavarhassák képviselőit.
A tiltás a következőkre vonatkozik:
Csevegések A látogató láthatja a chat gombot, de nem kezdeményezhet csevegést elérhető képviselővel. A letiltott látogatók csak offline üzenetet hagyhatnak, amely automatikusan spamként lesz megjelölve.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Kapcsolatfelvételi űrlapok A letiltott látogató által a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül elküldött üzenet automatikusan spamként lesz megjelölve.
Hívások A híváskapcsolati kisalkalmazáson (hívás gomb) keresztüli hívások átirányításra kerülnek egy hangpostára (és spamként lesznek megjelölve), vagy a hívás automatikusan befejeződik – az Ön IVR (interaktív hangválasz) beállításának megfelelően.
Javaslatok/fórumbejegyzések A letiltott felhasználók a tiltott IP-címről nem tudnak regisztrálni és hozzászólni a fórumhoz, illetve nem tehetnek javaslatokat.
Tiltástörténet – Mentett információk
- Tiltás (létrehozás) dátuma
- Érvényesség (érvényes eddig)
- Letiltott IP-cím
- Megjegyzés az ok megnevezésével
- Tiltás létrehozója (képviselő neve)
- Jegy ID
Hogyan kell tiltást létrehozni
- Egy bosszantó látogatóval történő chat közben
- Adja hozzá a tiltást a LiveAgent Beállítások/Védelem részében
Tudásbázis források
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.