Adja meg a LiveAgent-ben a látogatók IP-címeit, amelyeket le szeretne tiltani, hogy a bosszantó látogatók többé ne zavarhassák képviselőit.
A tiltás a következőkre vonatkozik:
Csevegések A látogató láthatja a chat gombot, de nem kezdeményezhet csevegést elérhető képviselővel. A letiltott látogatók csak offline üzenetet hagyhatnak, amely automatikusan spamként lesz megjelölve.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Kapcsolatfelvételi űrlapok A letiltott látogató által a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül elküldött üzenet automatikusan spamként lesz megjelölve.
Hívások A híváskapcsolati kisalkalmazáson (hívás gomb) keresztüli hívások átirányításra kerülnek egy hangpostára (és spamként lesznek megjelölve), vagy a hívás automatikusan befejeződik – az Ön IVR (interaktív hangválasz) beállításának megfelelően.
Javaslatok/fórumbejegyzések A letiltott felhasználók a tiltott IP-címről nem tudnak regisztrálni és hozzászólni a fórumhoz, illetve nem tehetnek javaslatokat.
Tiltástörténet – Mentett információk
- Tiltás (létrehozás) dátuma
- Érvényesség (érvényes eddig)
- Letiltott IP-cím
- Megjegyzés az ok megnevezésével
- Tiltás létrehozója (képviselő neve)
- Jegy ID
Hogyan kell tiltást létrehozni
- Egy bosszantó látogatóval történő chat közben
- Adja hozzá a tiltást a LiveAgent Beállítások/Védelem részében

Tudásbázis források
A Quality Unit LLC weboldalának segítségével a látogatók értesülhetnek a LiveAgent alkalmazás előnyeiről és a vállalkozás elérhetőségeiről. A szolgáltatás növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést, melyet az ügyfelek a legjobb támogatásnak tartanak. A LiveAgent kapcsolati központ szoftver automatikusan áthelyezi az összes bejövő és kimenő hívást az ügyféljegyekbe.
Ismerje meg a LiveAgentet webináriumok segítségével
A LiveAgent egy megbízható és egyszerűen kezelhető ügyfélszolgálati rendszer, amely 175 funkciót ajánl. Az általuk kínált átlátható árképzés és a rejtett díjak hiánya előnyös lehet az ügyfelek számára. A cikk arra ösztönzi az olvasókat, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. A LiveAgent egyszerűen kezelhető, és megfizethető alternatívát kínálhat a LivePersonnelhez képest.