Hívó eszköz ütemezése

Mi az a hívó eszköz ütemezés?

Az eszköz ütemezés egy call center funkció, amely lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy kiválasszák a hívások elérhetőségének időpontját és dátumát. Ez a funkció automatikusan be- és kikapcsolja a hívások elérhetőségét bizonyos eszközökön a kiválasztott időpontoknak és dátumoknak megfelelően. Az eszköz ütemezéssel az ügyfélszolgálati ügynököknek nem kell manuálisan be- és kikapcsolniuk az elérhetőségüket – a funkció ezt automatikusan megteszi. 

Hogyan működik a hívások ütemezése?

LiveAgent felhasználóként az alkalmazásban rákattinthat a Voice Status opciókra (a LiveAgent jobb felső sarkában lévő telefon ikonra), és aktiválhatja a funkciót a kiválasztott eszköz beállításaiban. Szükség esetén különböző egyéni beállításokat választhat különböző eszközökön. A funkció aktiválása után a hívások elérhetősége automatikusan megváltozik a kívánt napszak és dátum alapján. Az ügyfelek a kiválasztott időpontokon és dátumokon kívül nem léphetnek kapcsolatba Önnel telefonon. Ez a funkció bármely csatlakoztatott hívóeszközön működik – softphone, mobileszköz, SIP telefon és egyéb. 

Miért érdemes hívó eszköz ütemezést használni?

Az eszköz ütemezés gondoskodik az ügyintézői call center műszakokról, így nem kell manuálisan be- és kikapcsolniuk az elérhetőségüket. Ez a funkció automatikusan gondoskodik az ügynökök elérhetőségéről, így más feladatokra összpontosíthatnak anélkül, hogy félnének attól, hogy az ügynökök kihagyják a műszakot, vagy még sokáig dolgoznak a műszak lejárta után. Az eszközütemezés segíthet megelőzni számos működési problémát, például a nem fogadott hívásokat, a nem elérhető ügynökökhöz való irányítást és még sok mást, az egyedi ügyfélszolgálati call center sajátosságai alapján. Ez a funkció a több eszközzel rendelkező ügynökök számára is hasznos, és különböző helyeken és körülmények között használható. 

Miért fontos az eszköz ütemezés?

Az eszköz ütemezés azért fontos, mert több esetben javíthatja a call center kezelését. Mindenekelőtt megkönnyíti az ügyfélhívások kezelését az irodai eszköznövekedés során, vagy olyan esetekben, amikor több eszköz is elérhető egyetlen ügynök számára. A több eszközzel rendelkező ügyfélszolgálati munkatársak biztonságban érezhetik magukat, mert csak azon az eszközön fogadják a hívásokat, amelyeket az ütemezési funkciónk onlineként állított be. A teljes szervezet telefonhívásai mindig csak a megfelelő személyhez és csak online ügynökökhöz fognak eljutni.

Főbb előnyök

  • Jobb ügynökkezelés – Az összes hívás ütemezése segít a csapatok hatékonyabb kezelésében, függetlenül az ügynök helyétől vagy a hívó eszköz helyétől.

  • Továbbfejlesztett hívásszervezés – A hívó eszközök rendszerezése segít az ügynököknek abban, hogy hiba nélkül nyújtsák az alapvető szolgáltatásokat, például online hagyják a hívó eszközt, amikor az offline állapotban van, stb.

  • Javított időkezelés – A hívó eszközök ütemezésének automatizálása lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy az eszközeik kezelése helyett a telefonhívásokra összpontosítsanak.

Hogyan lehet aktiválni a híváseszköz ütemezési funkciót?

A funkció aktiválása egyszerű, és mindössze néhány percet vesz igénybe. Kövesse az alábbi rövid útmutatót. Vegye figyelembe, hogy a funkció aktiválásához csatlakoztatnia kell egy SIP-eszközt.

  • Nyissa meg a LiveAgentet, és kattintson a Voice Status opciókra (telefon ikon a jobb felső sarokban).
Egy kép, amely bemutatja, hogyan érhető el a Voice Status a LiveAgentben
Voice status
  • Válassza ki és kattintson arra a SIP eszközre, amelyen az eszköz ütemezést be szeretné állítani. Kattintson az „Új terv ütemezése” gombra az ablak alján.
Egy kép, amelyen látható, hogy hol lehet elérni az eszközütemezést a Voice állapot beállításaiban
Új terv beállítása egy eszközön
  • Válassza ki az időpontokat, amikor azt szeretné, hogy a SIP eszköz bekapcsolja a hívás elérhetőségét, majd kattintson az ablak alján található Mentés gombra.
Egy kép, amelyen a LiveAgent eszközütemezője látható
Az eszköz elérhetőségének ütemezése

Frequently asked questions

What is call device scheduling?

Device scheduling is a call center feature that allows agents to select times and dates of call availability. This feature will automatically turn call availability on and off particular devices according to selected times and dates. With Device scheduling, customer support agents don’t have to turn their availability on and off manually - the feature will do it automatically.

How can I use call device scheduling?

As a LiveAgent user, while in the app, you can click on the Voice Status options (the phone icon in the top right corner in LiveAgent), and activate the feature in the settings of a device of your selection. You can select different times and dates on various devices if necessary. Once you activate this feature, your call availability will automatically change based on desired times and dates.

Can I use call device scheduling on multiple devices?

Yes, you can set up different times of availability on different devices, regardless of how many they are. Set up your phone to be available outside of your regular office hours, set your SIP device to available during work hours, or mix and match according to your preferences.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    ×
    Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

    Több időpontban is elérhetőek vagyunk

    Foglaljon le egy demót