Mi az a hívó eszköz ütemezés?
Az eszköz ütemezés egy call center funkció, amely lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy kiválasszák a hívások elérhetőségének időpontját és dátumát. Ez a funkció automatikusan be- és kikapcsolja a hívások elérhetőségét bizonyos eszközökön a kiválasztott időpontoknak és dátumoknak megfelelően. Az eszköz ütemezéssel az ügyfélszolgálati ügynököknek nem kell manuálisan be- és kikapcsolniuk az elérhetőségüket – a funkció ezt automatikusan megteszi.
Hogyan működik a hívások ütemezése?
LiveAgent felhasználóként az alkalmazásban rákattinthat a Voice Status opciókra (a LiveAgent jobb felső sarkában lévő telefon ikonra), és aktiválhatja a funkciót a kiválasztott eszköz beállításaiban. Szükség esetén különböző egyéni beállításokat választhat különböző eszközökön. A funkció aktiválása után a hívások elérhetősége automatikusan megváltozik a kívánt napszak és dátum alapján. Az ügyfelek a kiválasztott időpontokon és dátumokon kívül nem léphetnek kapcsolatba Önnel telefonon. Ez a funkció bármely csatlakoztatott hívóeszközön működik – softphone, mobileszköz, SIP telefon és egyéb.
Miért érdemes hívó eszköz ütemezést használni?
Az eszköz ütemezés gondoskodik az ügyintézői call center műszakokról, így nem kell manuálisan be- és kikapcsolniuk az elérhetőségüket. Ez a funkció automatikusan gondoskodik az ügynökök elérhetőségéről, így más feladatokra összpontosíthatnak anélkül, hogy félnének attól, hogy az ügynökök kihagyják a műszakot, vagy még sokáig dolgoznak a műszak lejárta után. Az eszközütemezés segíthet megelőzni számos működési problémát, például a nem fogadott hívásokat, a nem elérhető ügynökökhöz való irányítást és még sok mást, az egyedi ügyfélszolgálati call center sajátosságai alapján. Ez a funkció a több eszközzel rendelkező ügynökök számára is hasznos, és különböző helyeken és körülmények között használható.
Miért fontos az eszköz ütemezés?
Az eszköz ütemezés azért fontos, mert több esetben javíthatja a call center kezelését. Mindenekelőtt megkönnyíti az ügyfélhívások kezelését az irodai eszköznövekedés során, vagy olyan esetekben, amikor több eszköz is elérhető egyetlen ügynök számára. A több eszközzel rendelkező ügyfélszolgálati munkatársak biztonságban érezhetik magukat, mert csak azon az eszközön fogadják a hívásokat, amelyeket az ütemezési funkciónk onlineként állított be. A teljes szervezet telefonhívásai mindig csak a megfelelő személyhez és csak online ügynökökhöz fognak eljutni.
Főbb előnyök
Jobb ügynökkezelés – Az összes hívás ütemezése segít a csapatok hatékonyabb kezelésében, függetlenül az ügynök helyétől vagy a hívó eszköz helyétől.
Továbbfejlesztett hívásszervezés – A hívó eszközök rendszerezése segít az ügynököknek abban, hogy hiba nélkül nyújtsák az alapvető szolgáltatásokat, például online hagyják a hívó eszközt, amikor az offline állapotban van, stb.
Javított időkezelés – A hívó eszközök ütemezésének automatizálása lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy az eszközeik kezelése helyett a telefonhívásokra összpontosítsanak.
Hogyan lehet aktiválni a híváseszköz ütemezési funkciót?
A funkció aktiválása egyszerű, és mindössze néhány percet vesz igénybe. Kövesse az alábbi rövid útmutatót. Vegye figyelembe, hogy a funkció aktiválásához csatlakoztatnia kell egy SIP-eszközt.
- Nyissa meg a LiveAgentet, és kattintson a Voice Status opciókra (telefon ikon a jobb felső sarokban).
- Válassza ki és kattintson arra a SIP eszközre, amelyen az eszköz ütemezést be szeretné állítani. Kattintson az „Új terv ütemezése” gombra az ablak alján.
- Válassza ki az időpontokat, amikor azt szeretné, hogy a SIP eszköz bekapcsolja a hívás elérhetőségét, majd kattintson az ablak alján található Mentés gombra.
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.
Funkciógazdag ingyenes help desk szoftver.
Az ingyenes LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver segít ügyfeleit gyorsabb válaszokkal és hatékonyabb munkával a különböző kommunikációs csatornákon.
A jó call center szkriptnek részletes utasításokat kell tartalmaznia, amelyeket az ügynökei követhetnek, és egyértelmű iránymutatásokat kell nyújtania az ügyfelek interakcióiról, problémáiról, kérdéseiről és egyéb kéréseiről. A megfelelő forgatókönyvvel javítható a visszajelzések minősége és növelhető az elégedettség. Több call center eszköz is segíti a belső és a külső kommunikáció egyszerűsítésében, míg az átvizsgálási ellenőrzőlista a teljes kép megértését segíti, és lehetővé teszi a hiányosságok kijavítását. A LiveAgent szoftverek számos call center technológiát kínálnak, többek között a felhőalapú telefonközpontot és az omnichannel megközelítést is.