Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Funkciógazdag softphone szoftver

Növelje a call center támogatását egyéni IVR fákkal és automatikus visszahívásokkal.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Magyarországon vezető softphone szoftver B2B & B2C vállalkozások számára

A LiveAgent SIP alapú VoIP telefonos támogatást kínál a virtuális call center megoldás részeként.

Kezdjen kifogástalan telefonos támogatást nyújtani még ma – tartózkodási helyétől függetlenül. Nyújtson támogatást otthonában, irodájában vagy akár útközben is páratlan alkalmazásunkkal!

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Mi az a softphone szoftver?

A softphone szoftver egy olyan eszköz, amely megkönnyíti az interneten keresztüli telefonhívásokat ahelyett, hogy hagyományos távjeleket használna.

Mivel a rendszer egy szoftver, számítógépekkel vagy mobiltelefonokkal használható külön hardver vagy vezetékes telefon helyett.

Miért használják a magyar vállalkozások a LiveAgent softphone szoftvert?

Flower money icon

Olcsóbb

A LiveAgent több, mint 35 nemzetközi VoIP-partnerrel van integrálva. Szerezzen be egy SIP trönköt alacsony havi díj ellenében és búcsúzzon el az extra percdíjak fizetésétől.

House icon

Ideális távmunkához

A magyar softphone szoftver használatával bárhonnan dolgozhat. Otthonából, irodájából vagy akár útközben is válaszolhat a hívásokra!

Stars

Megbízhatóbb

A softphone technológia olyan előnyöket nyújt, mint a hívásnaplózás, a hívásrögzítés, a hívásátvitel, a kristálytiszta hangok, az IVR-fák és a visszahívási lehetőségek, hogy a támogatás zökkenőmentes és emlékezetes legyen.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a piacon található legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások közül.

badges

A LiveAgent softphone szoftver funkciói

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Okos hívásátirányítás

A LiveAgent véletlenszerű vagy elsőbbségi hozzárendeléssel továbbítja a bejövő hívásokat a megfelelő osztályokhoz és ügynökökhöz.

A hívásokat csak azokhoz az ügynökökhöz irányítják, akik jelenleg online vannak és elérhetőek hívások fogadására.

IVR & visszahívási lehetőségek

A LiveAgent lehetőséget kínál egy egyedi IVR-menü létrehozására, amely visszahívási lehetőséget is tartalmaz.

Rögzítheti saját IVR-üzeneteit közvetlenül a LiveAgent-en belül, vagy feltölthet általános, előre elkészített IVR-üdvözleteket és menüüzeneteket.

ivr
Inbound and Outbound Call Center Software

Belső hívások a kollégák között

A LiveAgent támogatja az összes ügynök közötti ingyenes belső hívásokat (és csevegéseket!). Minden hívás böngészőalapú és az applikációban történik. Nincs szükség semmilyen külső szoftver vagy külső alkalmazás letöltésére.

Személyre szabott szolgáltatás videohívásokkal

Beszélnie kell egy ügyféllel négyszemközt, de túl messze vannak egymástól? Indítson videohívást! A LiveAgent lehetővé teszi az összes böngésző által kezdeményezett hívás átirányítását videohívásokba.

two people video calling
free-customer-management-software-Performance-analysis-LiveAgent

Híváskövetés, híváslisták, jelentések

Figyelje a bejövő és a kimenő hívások számát, nézze meg, melyik ügynök fogadja a legtöbb hívást, mennyi időbe telnek az egyes hívások és még sok más mutatót, amelyek segítenek megérteni, hogyan teljesít és hogyan javíthatja az ügyfélszolgálatot.

Korlátlan hívásrögzítés

A LiveAgent softphone szoftver korlátlan számú hívásfelvételt képes tárolni. Minden bejövő és kimenő hívást rögzít és tárol a LiveAgent.

Ha valaha is hozzá kell férnie a felvételekhez minőségbiztosítás, ügynökképzés, jegyátadás vagy jogi célból, akkor ezt egyetlen kattintással megteheti.

Call Recording Example inside of the ticket
softphones-devices

Több softphone kliens

A LiveAgent több szoftveres klienssel integrálódik, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy VoIP-hívásokat kezdeményezzenek.

LiveAgent mobil applikáció

Létrehoztunk egy páratlan alkalmazást mind Android, mind iOS rendszerhez, amely zökkenőmentesen integrálódik webes kliensével.

Kezdje útközben biztosítani az ügyfélszolgálatot a hordozható szoftver segítségével.

mobile phone all iphone liveagent
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Miért a LiveAgent softphone szoftverje a megfelelő választás az Ön számára?

adjust shifts

Könnyen használható felhő alapú technológia

A LiveAgent felhőalapú, könnyen beállítható és használható. Percek alatt elkezdheti használni robusztus telefonos szoftverünket, az informatikai munkatársak bevonása nélkül.

Call routing benefits

"Minden egyben" többcsatornás platform

A magyar softphone szoftver csak egy része egy összetettebb megoldásnak, amely lehetővé teszi a jegyek, e-mailek, chat-ek, hívások, és közösségi média üzenetek kezelését.

Right tools to increase sales

Több, mint 21000 vállalkozás megbízik bennünk

A LiveAgent 2004 óta segíti a vállalkozásokat a lehető legjobb ügyfélszolgálat biztosításában. Csatlakozzon a LiveAgent magyar családjához és derítse ki, miért mi vagyunk a #1 besorolású help desk szoftver kis- és középvállalkozások számára.

Multilingual support included

Többnyelvű szoftver

Vevői sikerszoftverünket világszerte használják teljes vagy részleges többnyelvű támogatással. Több, mint 40 alkalmazásnyelvet kínálunk és lehetővé teszi az alkalmazás minden speciális betűjének vagy betűs ékezetének teljes testreszabását.

Megunta a telefonok, chatek, emailek vagy más kommunikációs eszközök közötti váltást?

Többé nem kell! A LiveAgent egy egyedülálló szoftver, amely több kommunikációs csatornát integrál egy fedél alatt megfizethető és átlátható árakkal. Ne fizessen további díjakat csak azért, mert call centert használ. Hasonlítsa össze a magyar, többcsatornás megoldásunkat a többi szolgáltatóval.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

image person 3

A LiveAgent a VoIP szolgáltatók 99+%-ával csatlakozik

2000px Sipgate.svg
2000px Sipgate.svg
2000px Sipgate.svg
2000px Sipgate.svg
2000px Sipgate.svg
2000px Sipgate.svg

Az összes partner és integráció megtekintése.

Mit mondanak rólunk az ügyfeleink?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mit jelent a softphone?

A softphone egy szoftveres telefon, amely lehetővé teszi, hogy internetkapcsolaton keresztül hívásokat kezdeményezzen és fogadjon ügyfeleitől.

Melyik a legjobb softphone?

A legjobb softphone cégenként eltérő. Ez a vállalat preferenciáitól függ, például a költségvetéstől és a funkcióktól. A legjobb megközelítés az olyan platformok meglátogatása, mint a Capterra. Ennek eredményeként dönthet az ügyfelek véleménye, ára és funkciói alapján.

Hogyan működik egy softphone?

A softphone VoIP-ként működik. A VoIP egy Voice over Internet Protocol. Tehát bárhonnan kezdeményezhet és fogadhat hívásokat egy internetes eszközzel.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót