Funkciógazdag softphone szoftver

Növelje a call center támogatását egyéni IVR fákkal és automatikus visszahívásokkal.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Magyarországon vezető softphone szoftver B2B & B2C vállalkozások számára

A LiveAgent SIP alapú VoIP telefonos támogatást kínál a virtuális call center megoldás részeként.

Kezdjen kifogástalan telefonos támogatást nyújtani még ma – tartózkodási helyétől függetlenül. Nyújtson támogatást otthonában, irodájában vagy akár útközben is páratlan alkalmazásunkkal!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Mi az a softphone szoftver?

A softphone szoftver egy olyan eszköz, amely megkönnyíti az interneten keresztüli telefonhívásokat ahelyett, hogy hagyományos távjeleket használna.

Mivel a rendszer egy szoftver, számítógépekkel vagy mobiltelefonokkal használható külön hardver vagy vezetékes telefon helyett.

Miért használják a magyar vállalkozások a LiveAgent softphone szoftvert?

Olcsóbb

A LiveAgent több, mint 35 nemzetközi VoIP-partnerrel van integrálva. Szerezzen be egy SIP trönköt alacsony havi díj ellenében és búcsúzzon el az extra percdíjak fizetésétől.

Ideális távmunkához

A magyar softphone szoftver használatával bárhonnan dolgozhat. Otthonából, irodájából vagy akár útközben is válaszolhat a hívásokra!

Megbízhatóbb

A softphone technológia olyan előnyöket nyújt, mint a hívásnaplózás, a hívásrögzítés, a hívásátvitel, a kristálytiszta hangok, az IVR-fák és a visszahívási lehetőségek, hogy a támogatás zökkenőmentes és emlékezetes legyen.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a piacon található legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások közül.

A LiveAgent softphone szoftver funkciói

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Okos hívásátirányítás

A LiveAgent véletlenszerű vagy elsőbbségi hozzárendeléssel továbbítja a bejövő hívásokat a megfelelő osztályokhoz és ügynökökhöz.

A hívásokat csak azokhoz az ügynökökhöz irányítják, akik jelenleg online vannak és elérhetőek hívások fogadására.

IVR & visszahívási lehetőségek

A LiveAgent lehetőséget kínál egy egyedi IVR-menü létrehozására, amely visszahívási lehetőséget is tartalmaz.

Rögzítheti saját IVR-üzeneteit közvetlenül a LiveAgent-en belül, vagy feltölthet általános, előre elkészített IVR-üdvözleteket és menüüzeneteket.

IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Belső hívások a kollégák között

A LiveAgent támogatja az összes ügynök közötti ingyenes belső hívásokat (és csevegéseket!). Minden hívás böngészőalapú és az applikációban történik. Nincs szükség semmilyen külső szoftver vagy külső alkalmazás letöltésére.

Személyre szabott szolgáltatás videohívásokkal

Beszélnie kell egy ügyféllel négyszemközt, de túl messze vannak egymástól? Indítson videohívást! A LiveAgent lehetővé teszi az összes böngésző által kezdeményezett hívás átirányítását videohívásokba.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Híváskövetés, híváslisták, jelentések

Figyelje a bejövő és a kimenő hívások számát, nézze meg, melyik ügynök fogadja a legtöbb hívást, mennyi időbe telnek az egyes hívások és még sok más mutatót, amelyek segítenek megérteni, hogyan teljesít és hogyan javíthatja az ügyfélszolgálatot.

Korlátlan hívásrögzítés

A LiveAgent softphone szoftver korlátlan számú hívásfelvételt képes tárolni. Minden bejövő és kimenő hívást rögzít és tárol a LiveAgent.

Ha valaha is hozzá kell férnie a felvételekhez minőségbiztosítás, ügynökképzés, jegyátadás vagy jogi célból, akkor ezt egyetlen kattintással megteheti.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Több softphone kliens

A LiveAgent több szoftveres klienssel integrálódik, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy VoIP-hívásokat kezdeményezzenek.

LiveAgent mobil applikáció

Létrehoztunk egy páratlan alkalmazást mind Android, mind iOS rendszerhez, amely zökkenőmentesen integrálódik webes kliensével.

Kezdje útközben biztosítani az ügyfélszolgálatot a hordozható szoftver segítségével.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo

Miért a LiveAgent softphone szoftverje a megfelelő választás az Ön számára?

adjust shifts

Könnyen használható felhő alapú technológia

A LiveAgent felhőalapú, könnyen beállítható és használható. Percek alatt elkezdheti használni robusztus telefonos szoftverünket, az informatikai munkatársak bevonása nélkül.

Call routing benefits

"Minden egyben" többcsatornás platform

A magyar softphone szoftver csak egy része egy összetettebb megoldásnak, amely lehetővé teszi a jegyek, e-mailek, chat-ek, hívások, és közösségi média üzenetek kezelését.

Right tools to increase sales

Több, mint 21000 vállalkozás megbízik bennünk

A LiveAgent 2004 óta segíti a vállalkozásokat a lehető legjobb ügyfélszolgálat biztosításában. Csatlakozzon a LiveAgent magyar családjához és derítse ki, miért mi vagyunk a #1 besorolású help desk szoftver kis- és középvállalkozások számára.

Multilingual support in LiveAgent

Többnyelvű szoftver

Vevői sikerszoftverünket világszerte használják teljes vagy részleges többnyelvű támogatással. Több, mint 40 alkalmazásnyelvet kínálunk és lehetővé teszi az alkalmazás minden speciális betűjének vagy betűs ékezetének teljes testreszabását.

Megunta a telefonok, chatek, emailek vagy más kommunikációs eszközök közötti váltást?

Többé nem kell! A LiveAgent egy egyedülálló szoftver, amely több kommunikációs csatornát integrál egy fedél alatt megfizethető és átlátható árakkal. Ne fizessen további díjakat csak azért, mert call centert használ. Hasonlítsa össze a magyar, többcsatornás megoldásunkat a többi szolgáltatóval.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Váltson a LiveAgentre

    A LiveAgent a VoIP szolgáltatók 99+%-ával csatlakozik

    • Telematica
    • Mixvoip
    • 3CX
    • LCRcom
    • yuutel
    • Wavix
    • Sonetel
    • GBC Networks
    • Cal4Care
    • Equada
    • iPlan
    • Telnyx
    • CYN Solutions Inc.
    • MCN Telecom
    • ClickPhone
    • Voip do Brasil
    • VoipTel International
    • DirectCall
    • Sinch
    • MultiTEL
    • OptiTELECOM
    • Sipcall
    • Fale Mais
    • Flash Telecom
    • Telsome
    • Actio
    • Megafon
    • Teletek
    • CloudItalia
    • Swan
    • Flowroute
    • Benemen

    Az összes partner és integráció megtekintése.

    Mit mondanak rólunk az ügyfeleink?

    Kapcsolódó cikkek ehhezSoftphone Szoftver
    A LiveAgent visszahívó szoftver egy minden az egyben megoldás, amely call centert is tartalmaz. Visszahívási megoldásunk minden szükséges funkcióval rendelkezik. Próbálja ki ingyenesen.

    Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel

    A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a központosított, mindencsatornás ügynökasztalat, a soros visszahívási rendszert és a saját tudásbázis létrehozását, hogy növelje az ügyfelek elégedettségét és javítsa az ügynökök teljesítményét.

    Blog - Legjobb E Kereskedelmi Elo Chat Szoftver

    A legjobb e-kereskedelmi élő chat szoftver

    A legjobb élő chat-szoftvert keresi e-kereskedelméhez? Összehasonlítottuk a 20 legjobb élő csevegési megoldást, hogy megkönnyítsük a döntést.

    A magyar LiveAgent megosztott vállalati postafiókot kínál, amely lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy elosszák a nem elérhető ügynökök terhelését. Tudjon meg többet a LiveAgent további előnyeiről.

    Jólét megteremtése az ügyfélsiker szoftverrel

    Teljes mértékben többnyelvű ügyfélelégedettség szoftver, mely lehetővé teszi a munkatársaknak az anyanyelvük használatát ügyfelekkel való kommunikációban. A LiveAgent számos funkciót és integrációt kínál, valamint ingyenes próbaverziót.

    Ha egy ingyenes magyar tudásbázist keres, a LiveAgentet Önnek találták ki. Tekintse meg az ügyfélszolgálati megoldásainkat és tudjon meg többet.

    Ingyenes magyar tudásbázis szoftvert keres?

    A könnyen használható LiveAgent vállalati szoftver számos ügyfélszolgálati szolgáltatást kínál, többek között VoIP telefonrendszert és e-mail kezelő szoftvert.

    Ingyenes magyar ügyfélmenedzsment szoftvert keres? Tekintse meg a LiveAgent előnyeit, hogy alkalmasak-e Önnek, vagy hozza létre saját ingyenes profilját.

    Ingyenes magyar ügyfélmenedzsment szoftvert keres?

    "A LiveAgent szoftver lehetővé teszi az ügyfélinterakciók optimalizálását, valamint az ügynökök korlátlan támogatását. Kínál kommunikációs csatornákat és ingyenes tudásbázist."

    A VoIP telefon rugalmas és megfizethető módja a telefonhívások kezdeményezésének és fogadásának. Olvasson tovább, hogy megtudja, hogyan működik ez a fajta digitális telefon.

    VoIP telefon

    A LiveAgent szoftver segítséget nyújt az ügyfélszolgálati feladatok hatékonyabb kezeléséhez, beleértve a hívás elhelyezést és az ügyfélkapcsolat kezelését. Az alkalmazás több funkciót kínál, mint például az egyedi jegy mezők és a kampánykezelés. A VoIP telefonok rugalmasságot nyújtanak és helytakarékos alternatívát kínálnak a hagyományos vezetékes telefonokkal szemben.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x