Funkciógazdag softphone szoftver

Növelje a call center támogatását egyéni IVR fákkal és automatikus visszahívásokkal.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Magyarországon vezető softphone szoftver B2B & B2C vállalkozások számára

A LiveAgent SIP alapú VoIP telefonos támogatást kínál a virtuális call center megoldás részeként.

Kezdjen kifogástalan telefonos támogatást nyújtani még ma – tartózkodási helyétől függetlenül. Nyújtson támogatást otthonában, irodájában vagy akár útközben is páratlan alkalmazásunkkal!

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Mi az a softphone szoftver?

A softphone szoftver egy olyan eszköz, amely megkönnyíti az interneten keresztüli telefonhívásokat ahelyett, hogy hagyományos távjeleket használna.

Mivel a rendszer egy szoftver, számítógépekkel vagy mobiltelefonokkal használható külön hardver vagy vezetékes telefon helyett.

Miért használják a magyar vállalkozások a LiveAgent softphone szoftvert?

Olcsóbb

A LiveAgent több, mint 35 nemzetközi VoIP-partnerrel van integrálva. Szerezzen be egy SIP trönköt alacsony havi díj ellenében és búcsúzzon el az extra percdíjak fizetésétől.

Ideális távmunkához

A magyar softphone szoftver használatával bárhonnan dolgozhat. Otthonából, irodájából vagy akár útközben is válaszolhat a hívásokra!

Megbízhatóbb

A softphone technológia olyan előnyöket nyújt, mint a hívásnaplózás, a hívásrögzítés, a hívásátvitel, a kristálytiszta hangok, az IVR-fák és a visszahívási lehetőségek, hogy a támogatás zökkenőmentes és emlékezetes legyen.

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a piacon található legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldások közül.

A LiveAgent softphone szoftver funkciói

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Okos hívásátirányítás

A LiveAgent véletlenszerű vagy elsőbbségi hozzárendeléssel továbbítja a bejövő hívásokat a megfelelő osztályokhoz és ügynökökhöz.

A hívásokat csak azokhoz az ügynökökhöz irányítják, akik jelenleg online vannak és elérhetőek hívások fogadására.

IVR & visszahívási lehetőségek

A LiveAgent lehetőséget kínál egy egyedi IVR-menü létrehozására, amely visszahívási lehetőséget is tartalmaz.

Rögzítheti saját IVR-üzeneteit közvetlenül a LiveAgent-en belül, vagy feltölthet általános, előre elkészített IVR-üdvözleteket és menüüzeneteket.

IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Belső hívások a kollégák között

A LiveAgent támogatja az összes ügynök közötti ingyenes belső hívásokat (és csevegéseket!). Minden hívás böngészőalapú és az applikációban történik. Nincs szükség semmilyen külső szoftver vagy külső alkalmazás letöltésére.

Személyre szabott szolgáltatás videohívásokkal

Beszélnie kell egy ügyféllel négyszemközt, de túl messze vannak egymástól? Indítson videohívást! A LiveAgent lehetővé teszi az összes böngésző által kezdeményezett hívás átirányítását videohívásokba.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Híváskövetés, híváslisták, jelentések

Figyelje a bejövő és a kimenő hívások számát, nézze meg, melyik ügynök fogadja a legtöbb hívást, mennyi időbe telnek az egyes hívások és még sok más mutatót, amelyek segítenek megérteni, hogyan teljesít és hogyan javíthatja az ügyfélszolgálatot.

Korlátlan hívásrögzítés

A LiveAgent softphone szoftver korlátlan számú hívásfelvételt képes tárolni. Minden bejövő és kimenő hívást rögzít és tárol a LiveAgent.

Ha valaha is hozzá kell férnie a felvételekhez minőségbiztosítás, ügynökképzés, jegyátadás vagy jogi célból, akkor ezt egyetlen kattintással megteheti.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Több softphone kliens

A LiveAgent több szoftveres klienssel integrálódik, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy VoIP-hívásokat kezdeményezzenek.

LiveAgent mobil applikáció

Létrehoztunk egy páratlan alkalmazást mind Android, mind iOS rendszerhez, amely zökkenőmentesen integrálódik webes kliensével.

Kezdje útközben biztosítani az ügyfélszolgálatot a hordozható szoftver segítségével.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegyértékesítést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo

Miért a LiveAgent softphone szoftverje a megfelelő választás az Ön számára?

adjust shifts

Könnyen használható felhő alapú technológia

A LiveAgent felhőalapú, könnyen beállítható és használható. Percek alatt elkezdheti használni robusztus telefonos szoftverünket, az informatikai munkatársak bevonása nélkül.

Call routing benefits

"Minden egyben" többcsatornás platform

A magyar softphone szoftver csak egy része egy összetettebb megoldásnak, amely lehetővé teszi a jegyek, e-mailek, chat-ek, hívások, és közösségi média üzenetek kezelését.

Right tools to increase sales

Több, mint 21000 vállalkozás megbízik bennünk

A LiveAgent 2004 óta segíti a vállalkozásokat a lehető legjobb ügyfélszolgálat biztosításában. Csatlakozzon a LiveAgent magyar családjához és derítse ki, miért mi vagyunk a #1 besorolású help desk szoftver kis- és középvállalkozások számára.

Multilingual support in LiveAgent

Többnyelvű szoftver

Vevői sikerszoftverünket világszerte használják teljes vagy részleges többnyelvű támogatással. Több, mint 40 alkalmazásnyelvet kínálunk és lehetővé teszi az alkalmazás minden speciális betűjének vagy betűs ékezetének teljes testreszabását.

Megunta a telefonok, chatek, emailek vagy más kommunikációs eszközök közötti váltást?

Többé nem kell! A LiveAgent egy egyedülálló szoftver, amely több kommunikációs csatornát integrál egy fedél alatt megfizethető és átlátható árakkal. Ne fizessen további díjakat csak azért, mert call centert használ. Hasonlítsa össze a magyar, többcsatornás megoldásunkat a többi szolgáltatóval.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

A LiveAgent a VoIP szolgáltatók 99+%-ával csatlakozik

  • GBC Networks
  • Cal4Care
  • Equada
  • iPlan
  • Telnyx
  • CYN Solutions Inc.
  • MCN Telecom
  • ClickPhone
  • Voip do Brasil
  • VoipTel International
  • DirectCall
  • Sinch
  • MultiTEL
  • OptiTELECOM
  • Sipcall
  • Fale Mais
  • Flash Telecom
  • Telsome
  • Actio
  • Megafon
  • Teletek
  • CloudItalia
  • Swan
  • Flowroute
  • Benemen

Az összes partner és integráció megtekintése.

Mit mondanak rólunk az ügyfeleink?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezSoftphone Szoftver
A Jegyrendszer egy megosztott postaláda az ügyfelektől beérkező összes feladathoz. Minden üzenet automatikusan átalakul ugyanabba a jegybe.

Jegyrendszer

The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.

A támogatási jegyrendszer segít a csapatoknak nagy mennyiségű kérések kezelésében több csatornán keresztül és lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és hozzáértően válaszoljanak a kérdésekre.

Támogatási Jegyrendszer

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a testreszabható gombok és híváskonfigurációk használatát vállalkozások számára. Az árazás különböző csomagokat kínál. Próbálja ki az összes kommunikációs csatornát.

Szeretne a Channelsről áttérni egy másik szoftverre? Fontolja meg a LiveAgent programot a következő help desk szoftvereként. Migrálja az adatait most.

Költözés Channelsről a LiveAgentre?

A LiveAgent szolgáltatás egyszerű használatot, jó ár-érték arányt, valós idejű kommunikációt és ügyfélszolgálati képzést kínál üzleti hírnév javítására és elégedett ügyfelek elérésére.

A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára az ügyfélszolgálat és az értékesítés hatékonyabb kezelését. Az alkalmazás számos funkciót és integrációs lehetőséget kínál, valamint biztonságos és gyors működést biztosít. A proaktív chat lehetőségek a stratégiai ügyfélfogalom elérését segítik. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.

Csatoljon fájlokat a tudásbázis cikkeihez. Próbálja ki a LiveAgent funkcióját - Mellékletek a cikkekben. Olvasson erről tovább a cikkben.

Mellékletek a cikkekben

A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.

Az élő chat gomb ikonja valahol a weboldalán kerül elhelyezésre, ami lehetőséget nyújt ügyfeleinek arra, hogy kommunikáljanak az ügyfélszolgálattal valós időben.

Chat gomb

A márka szószólói és az élő chat gombi segítheti a vállalat hatékonyságát és ügyfélszolgálatát. Az ügyfelek valós időben kapcsolatba léphetnek.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót