Benemen integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Benemen Adatvedélem
Mi az a Benemen?
A Benemen a felhőalapú integrált telefonálási megoldások vezető újítója. A társaság székhelye Finnországban van, és 2007 óta nyújt szolgáltatásokat világszerte. A Benemen a LiveAgent egyik partnere. A partnerség célja az, hogy a legjobb felhasználói élményt biztosítsa a VoIP-felhasználók számára.
Mennyibe kerül a Benemen LiveAgent-be történő integrálása?
A LiveAgent nem számít fel költségeket a Benemen VoIP-szám csatlakoztatásáért. A Benemen azonban független vállalatként számít fel díjakat szolgáltatásaiért. A Benemen pontos áraiért látogasson el a weboldalukra.
Hogyan integrálható a Benemen a LiveAgent-be?
A Benemen már be van építve LiveAgent-be. Ezért csak be kell jelentkeznie a LiveAgent-fiókjába, és megadni a Benemen-től kapott VoIP-számot. Ha nem találja a VoIP-partnereket a LiveAgent-ben, lépjen ide: Konfiguráció – Hívás – Számok – Létrehozás (+ gomb).
Milyen előnyei vannak a VoIP-szolgáltatások használatának?
A VoIP-szolgáltatások számos előnnyel járnak. Íme néhány, amit érdemes megemlíteni:
- több eszközről történő kommunikáció az ügyfelekkel
- jobb ügyfélélmény
- alacsonyabb költségek
- magas megbízhatóság
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Benemen integration!
A LiveAgent és a TeleCube VoIP partnerek, amelyek könnyen kezelhető és költségvetés-barát telefonos szolgáltatásokat nyújtanak minden vállalkozás számára. A LiveAgent megbízható és kedvező árú választás a gyors-tempójú online vállalkozásoknak, amely hatékonyabb támogatást nyújt az ügyfeleknek és magasabb megtérülési ráta eredményez. Több vállalat is jelentős javulást tapasztalt az elégedettségi mutatókban és a konverziókban a felállítás után. Magyarországon vezető softphone szoftver B2B & B2C vállalkozások számára.
A Quality Unit LLC oldalán található a LiveAgent, amelynek használatához felhasználási feltételeket, biztonsági politikát és adatvédelmi irányelveket kell elfogadni. A szolgáltatás telepítése folyamatban, és az e-mailben elküldik a belépési adatokat. Az oldalt sütik segítségével működtetik, lehetőség van élő csevegésre és több időpontban is lehet demót és hívást foglalni. A kapcsolatfelvétel előtt el kell fogadni a sütiket.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver VoIP telefonrendszerekkel, panaszkezelési rendszerrel és e-mail kezelő szoftverrel rendelkezik. A vállalat támogatói portállal és adatmigrációs lehetőséggel rendelkezik, és egy demót is lehet foglalni. Az alkalmazás Sales contact kapcsolattartóval van ellátva, és a vállalatról további információk a blogon vagy a szójegyzékben találhatók.
LiveAgent is a popular customer service software that offers features such as VoIP phone systems, self-service software, complaint management, and email management. They also provide sales contacts and a newsletter for updates and discounts. Quality Unit, LLC owns the LiveAgent software and provides support and data protection policies. Customers can easily create an account and manage their LiveAgent dashboard.