Partner
Mi az a Benemen?
A Benemen a felhőalapú integrált telefonálási megoldások vezető újítója. A társaság székhelye Finnországban van, és 2007 óta nyújt szolgáltatásokat világszerte. A Benemen a LiveAgent egyik partnere. A partnerség célja az, hogy a legjobb felhasználói élményt biztosítsa a VoIP-felhasználók számára.
Mennyibe kerül a Benemen LiveAgent-be történő integrálása?
A LiveAgent nem számít fel költségeket a Benemen VoIP-szám csatlakoztatásáért. A Benemen azonban független vállalatként számít fel díjakat szolgáltatásaiért. A Benemen pontos áraiért látogasson el a weboldalukra.
Hogyan integrálható a Benemen a LiveAgent-be?
A Benemen már be van építve LiveAgent-be. Ezért csak be kell jelentkeznie a LiveAgent-fiókjába, és megadni a Benemen-től kapott VoIP-számot. Ha nem találja a VoIP-partnereket a LiveAgent-ben, lépjen ide: Konfiguráció – Hívás – Számok – Létrehozás (+ gomb).
Milyen előnyei vannak a VoIP-szolgáltatások használatának?
A VoIP-szolgáltatások számos előnnyel járnak. Íme néhány, amit érdemes megemlíteni:
- több eszközről történő kommunikáció az ügyfelekkel
- jobb ügyfélélmény
- alacsonyabb költségek
- magas megbízhatóság
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Benemen integration!
A kimenő értékesítési folyamat magában foglalja a lead azonosítást, generálást, minősítést, pitch adást és az ügyletek lezárását. A legfontosabb kimenő értékesítési mutatók a csatornamutatók és az elköteleződési mutatók. A kimenő értékesítési csapat létrehozása egy hatékony munkafolyamat kidolgozásán alapul, amely személyre szabott ajánlatokat kínál, ezzel növelve az ügyfélhűséget és a bevételt. LiveAgent egy olyan szoftver, amely támogatja a vállalkozásokat ebben a területen, és több más ügyfélszolgálati szolgáltatást is kínál, mint például a VoIP telefonrendszer, az e-mail kezelő szoftver és az ügyfélportál szoftver.
Egy komplex megoldás különböző típusú vállalkozások számára
A LiveAgent a rendszer inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál, beleértve a gamifikációt is. A Quality Unit gondoskodik a biztonságról, és az ügyfélszolgálati jelentések készítését és az online látogatók nyomon követését is segíti. Foglaljon le egy demót a LiveAgent előnyeinek felfedezéséhez.
A LiveAgent ingyenes böngészőn belüli gépelési tesztet ad ki
A LiveAgent szoftver számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, beleértve a Help Desket és az Élő Chatet. A LiveAgent ingyenes gépelési tesztet is kiadott, hogy javítsa a felhasználók gépelési sebességét.