Partner
Mi az O2 Business Services?
Az O2 Business Services jelenleg a legnagyobb integrált telekommunikációs szolgáltató Csehországban és Szlovákiában. A vállalat 2015 óta nyújt szolgáltatásokat Európa-szerte. Ezenkívül “a hang- és adatszolgáltatásokat, valamint a professzionális IKT-megoldások összetett portfóliója”.
Hogyan integrálhatja az O2 Business Services-t a LiveAgent-be?
Íme egy gyors útmutató:
1. Szerezzen be egy VoIP számot az O2 Business Services-től
2. Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába
3. Kattintson a Konfigurációk – Hívás – Számok – Létrehozás (+ gomb)
4. Keresse meg a O2 Business Services-t
5. Adja hozzá a VoIP számát
6. MENTÉS
Mennyibe kerül az O2 Business Services integrációja?
A VoIP-szám LiveAgent-be történő integrálásért nincsenek külön díjak. Az O2 Business Services azonban felszámíthat Önnek szolgáltatási díjakat, mivel a vállalat önállóan működik.
Milyen előnyökkel jár?
- megbízható szolgálató
- ingyenes LiveAgent integráció
- továbbfejlesztett CX
- költség-hatékony
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Szolgáltatási menedzsment szoftver
A LiveAgent szoftver segít az ügyfélszolgálati tevékenységben, javítja az ügyfél-elégedettséget a visszajelzés-kisalkalmazás és a tömeges akciók használatával. Az integrációk fontos szerepet játszanak a szoftverekben, javítva a vállalkozás technológiáját és befolyásolva a felhasználók vásárlási döntéseit. A felhasználók könnyen kérhetnek új integrációkat az integrációs kérelmek beküldésére szolgáló sablonok segítségével. A LiveAgent számos funkcióval és hatékony ügyfélszolgálattal biztosítja a teljes körű szervizt.
Az IT ügyfélszolgálat számos technikai segítséget nyújt számítástechnikai kérdésekben, és fontos szerepet játszik az ügyfél elégedettségének biztosításában. A LiveAgent egy hatékony ügyfélszolgálati szoftver, amely demóval, árazással, funkciókkal és vásárlói véleményekkel rendelkezik. A jegykezelő rendszerek segítenek az elégedett ügyfelek megszerzésében, új ügyfelek vonzásában, és a márkahűség növelésében. A LiveAgent ingyenes próbaverzióval is elérhető.
Hogyan lehet adatközpontú ügyfélszolgálatot nyújtani?
A fogyasztók elvárják, hogy az ügynökök minden szükséges információval rendelkezzenek az előző ügyfél-támogatási interakciókról minden kommunikációs csatornáról. Az ügynököknek hozzáférésre van szükségük a korábbi beszélgetésekhez és az ügyféladatokhoz. A hosszú várakozási idők és a 24/7 ügyfélszolgálat nagyobb kihívást jelentenek a vállalkozásoknak.