O2 Business Services integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az O2 Business Services?
Az O2 Business Services jelenleg a legnagyobb integrált telekommunikációs szolgáltató Csehországban és Szlovákiában. A vállalat 2015 óta nyújt szolgáltatásokat Európa-szerte. Ezenkívül “a hang- és adatszolgáltatásokat, valamint a professzionális IKT-megoldások összetett portfóliója”.
Hogyan integrálhatja az O2 Business Services-t a LiveAgent-be?
Íme egy gyors útmutató:
1. Szerezzen be egy VoIP számot az O2 Business Services-től
2. Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába
3. Kattintson a Konfigurációk – Hívás – Számok – Létrehozás (+ gomb)
4. Keresse meg a O2 Business Services-t
5. Adja hozzá a VoIP számát
6. MENTÉS
Mennyibe kerül az O2 Business Services integrációja?
A VoIP-szám LiveAgent-be történő integrálásért nincsenek külön díjak. Az O2 Business Services azonban felszámíthat Önnek szolgáltatási díjakat, mivel a vállalat önállóan működik.
Milyen előnyökkel jár?
- megbízható szolgálató
- ingyenes LiveAgent integráció
- továbbfejlesztett CX
- költség-hatékony
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
A Yootel egy VoIP-szolgáltató, amely szakembereknek szentelt szolgáltatásokat kínál, például üzleti telefonálást, IP-telefonokat és menedzsment megoldásokat az ügyfélkapcsolatok javítása érdekében. A LiveAgent telefonos központtal történő integrálása lehetővé teszi az ügyfélkapcsolatok javítását, termékértékesítést és új ügyfelek megszerzését. A LiveAgent a telefonközpont kezelését megkönnyíti a vállalkozások számára, és a fejlett funkciók segítségével például egyedi IVR fákat hozhat létre. A LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja, amely hasznos lehet az új ügynökök képzéséhez és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatásához.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver számos eszközzel és funkcióval rendelkezik, beleértve az együttműködési eszközöket, ügyfélsiker-kezelőket és készség alapú továbbításokat. A vállalat díjakat és tanúsítványokat is nyert, és ingyenes próbaverziót és támogatást kínál. A LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfelek anyanyelvükön kapjanak segítséget, és kínál több mint 40 személyre szabható alkalmazásnyelvet. Az intuitív jegyrendszer segítségével könnyen megtekinthetők az összes ügyfél-interakciók, és több mint 179 help desk funkció és 40 integráció áll rendelkezésre.
A LiveAgent a visszafejtett ügyfelekkel való kommunikációban és a bizalom kialakításában segít. Különböző csatornákon elérhető, és számos funkciót kínál a kapcsolatkezeléshez. Az OneTone bővítmény gyorsabb válaszokat biztosít az ügyfélszolgálatnak, míg a Toky üzleti telefonrendszert és VoIP szolgáltatást nyújt.
Az Integrately lehetővé teszi az alkalmazások összekapcsolását, és új munkafolyamatok létrehozását. Használatával könnyebbé válik a számlázás, a megrendelések és a fizetési átjárók ellenőrzése. E-mail értesítéseket kapunk a mindennap használt alkalmazások eseményeiről. Az Integrately segítségével integrációt hozhat létre a LiveAgent és más alkalmazások között. Az integráció ingyenesen használható, és akár 200 feladatot is létrehozhatunk.