Partner
Mi az a Voyced?
A Voyced egy európai VoIP-szolgáltató, amely világszerte több mint 165 országban működik. A vállalat azt ígéri, hogy “a legjobb tarifákat és díjakat biztosítja, függetlenül attól, hogy melyik országba telefonál”. A Voyced a LiveAgent VoIP-partnere. A LiveAgent arra törekszik, hogy minden nap zökkenőmentes ügyfélélményt biztosítson. Ennek eredményeként egyszerűen csatlakoztathatja a Voyced VoIP-számát a LiveAgent-hez.
Hogyan integrálható a Voyced VoIP a LiveAgent-be?
Az integrálás meglehetősen egyszerű. Íme a gyors útmutató:
1. Szerezzen be egy VoIP-számot a Voyced-tól
2. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
3. Kattintson a Konfigurációkra
4. Kattintson ide: Hívás – Számok
5. Nyomja meg a + gombot
6. Keresse meg a Voyced-t
7. Töltse ki az információkat
8. Kattintson a Mentés gombra!
Milyen költségekkel jár a Voyced integrálása a LiveAgent-be?
Ha szeretné összekapcsolni a Voyced VoIP-számát a LiveAgent call centerrel, nem számítunk fel díjat az integrációért.
Előnyök:
- alacsony költség
- funkciógazdagság
- hozzáférés több eszközről
- jobb ügyfélélmény
- magasabb hatékonyság
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Voyced integration!
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
A legjobb VoIP szoftveres alkalmazások Mac-hez 2022-ben
Válassza a LiveAgent szoftvert az ügyfélélményekkel kapcsolatos kommunikációhoz. Biztonságos, funkciógazdag help desk szoftver a vállalkozások számára.