Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

VoIPstudio

Mi az a VoIPstudio?

A VoIPstudio professzionális felhő-VoIP telefon szolgáltató és díjnyertes termék ebben a kategóriában. Tele van olyan funkciókkal és eszközökkel, amelyek megkönnyítik a call center kezelését a kis- és középvállalkozások számára világszerte.

Hogyan lehet használni?

A LiveAgent élő csevegésével, jegyrendszerével, tudásbázisával és egyéb eszközeivel kombinálva egy teljes körű ügyfélszolgálati központot kap, amely egyetlen kényelmes megoldásból áll rendelkezésre.

Használja a VoIP stúdiót, ha telefonos hívásokkal kíván támogatást nyújtani ügyfeleinek. A hívások elengedhetetlenné válhatnak a különféle célú értékesítési és marketing csapatok számára is.

Előnyök

  • Integrált telefonközpont a LiveAgent irányítópultján
  • Kezelje a hívásokat, jegyeket, csevegéseket és egyebeket egy megoldásból
  • A jegyrendszer a hívásokat más adatokkal rendezi

Hogyan integrálható a VoIPstudio a LiveAgenttel

Az integráció néhány percen belül elvégezhető. Készen kell állnia a beállításhoz a VoIPstudio és a LiveAgent fiókjainak. Nyissa meg a LiveAgentet, és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok menüpontba. Kattintson a tetején található narancssárga Létrehozás gombra.

Szám opció hozzáadása, amikor a VoIPstudio hívószámot integrálja a LiveAgentbe
Adjon hozzá egy VoIPstudio számot

Megnyílik egy új ablak VoIP szolgáltatók kiválasztásával. Keresse meg a VoIPstudio alkalmazást, és kattintson a logóra. Most ki kell töltenie a mezőket, például a nevét, telefonszámát, bejelentkezési adatait és a hívások rögzítésének lehetőségét. Ha végzett, kattintson a Hozzáadás gombra.

A VoIP stúdió számának beállítása LiveAgent konfigurációban
VoIPstudio konfiguráció

Készen van, és a VoIPstudio telefonszáma használatra kész. Tegyen egy próbát. Szeretne több információt kapni a telefonos központok működéséről? Vessen egy pillantást az alábbi videónkra

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&t=5s

GYIK

Mi az a VoIPstudio?

A VoIPstudio funkciókban gazdag, díjnyertes professzionális VoIP telefon szolgáltató. Ez a szolgáltatás azoknak a kis- és középvállalkozásoknak alkalmas, akik ügyfélszolgálatukkal, értékesítési vagy marketing csapataikkal telefonos központot kívánnak biztosítani ügyfeleik eléréséhez.

Integrálhatom a VoIPstudio-t a LiveAgenttel?

Igen, a VoIPstudio telefonos szolgáltatást nyújthat Önnek, míg a LiveAgent kezeli a call center képességeit. A folyamat csak néhány percet vesz igénybe.

1. Nyissa meg a LiveAgent konfigurációt, és lépjen a hívás részhez

2. Adjon hozzá egy új VoIPstudio telefonszámot

3. Kész és elkezdhet hívni

Fizetnem kell a VoIPstudio és a LiveAgent integrálásáért?

Nem, mindaddig, amíg az All-inclusive LiveAgent-csomaggal rendelkezik. Nincsenek külön fizetések a VoIPstudio és a LiveAgent integrálásáért, és néhány perc alatt létrehozhat egy telefonközpontot.

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót