VoIPstudio integration
Partner website
Partner Privacy Policy
VoIPstudio Adatvedélem
Mi az a VoIPstudio?
A VoIPstudio professzionális felhő-VoIP telefon szolgáltató és díjnyertes termék ebben a kategóriában. Tele van olyan funkciókkal és eszközökkel, amelyek megkönnyítik a call center kezelését a kis- és középvállalkozások számára világszerte.
Hogyan lehet használni?
A LiveAgent élő csevegésével, jegyrendszerével, tudásbázisával és egyéb eszközeivel kombinálva egy teljes körű ügyfélszolgálati központot kap, amely egyetlen kényelmes megoldásból áll rendelkezésre.
Használja a VoIP stúdiót, ha telefonos hívásokkal kíván támogatást nyújtani ügyfeleinek. A hívások elengedhetetlenné válhatnak a különféle célú értékesítési és marketing csapatok számára is.
Előnyök
- Integrált telefonközpont a LiveAgent irányítópultján
- Kezelje a hívásokat, jegyeket, csevegéseket és egyebeket egy megoldásból
- A jegyrendszer a hívásokat más adatokkal rendezi
Hogyan integrálható a VoIPstudio a LiveAgenttel
Az integráció néhány percen belül elvégezhető. Készen kell állnia a beállításhoz a VoIPstudio és a LiveAgent fiókjainak. Nyissa meg a LiveAgentet, és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok menüpontba. Kattintson a tetején található narancssárga Létrehozás gombra.
Megnyílik egy új ablak VoIP szolgáltatók kiválasztásával. Keresse meg a VoIPstudio alkalmazást, és kattintson a logóra. Most ki kell töltenie a mezőket, például a nevét, telefonszámát, bejelentkezési adatait és a hívások rögzítésének lehetőségét. Ha végzett, kattintson a Hozzáadás gombra.
Készen van, és a VoIPstudio telefonszáma használatra kész. Tegyen egy próbát. Szeretne több információt kapni a telefonos központok működéséről? Vessen egy pillantást az alábbi videónkra
Frequently Asked Questions
Mi az a VoIPstudio?
A VoIPstudio funkciókban gazdag, díjnyertes professzionális VoIP telefon szolgáltató. Ez a szolgáltatás azoknak a kis- és középvállalkozásoknak alkalmas, akik ügyfélszolgálatukkal, értékesítési vagy marketing csapataikkal telefonos központot kívánnak biztosítani ügyfeleik eléréséhez.
Integrálhatom a VoIPstudio-t a LiveAgenttel?
Igen, a VoIPstudio telefonos szolgáltatást nyújthat Önnek, míg a LiveAgent kezeli a call center képességeit. A folyamat csak néhány percet vesz igénybe. 1. Nyissa meg a LiveAgent konfigurációt, és lépjen a hívás részhez 2. Adjon hozzá egy új VoIPstudio telefonszámot 3. Kész és elkezdhet hívni
Fizetnem kell a VoIPstudio és a LiveAgent integrálásáért?
Nem, mindaddig, amíg az All-inclusive LiveAgent-csomaggal rendelkezik. Nincsenek külön fizetések a VoIPstudio és a LiveAgent integrálásáért, és néhány perc alatt létrehozhat egy telefonközpontot.
A LiveAgent és a TeleCube VoIP partnerek, amelyek könnyen kezelhető és költségvetés-barát telefonos szolgáltatásokat nyújtanak minden vállalkozás számára. A LiveAgent megbízható és kedvező árú választás a gyors-tempójú online vállalkozásoknak, amely hatékonyabb támogatást nyújt az ügyfeleknek és magasabb megtérülési ráta eredményez. Több vállalat is jelentős javulást tapasztalt az elégedettségi mutatókban és a konverziókban a felállítás után. Magyarországon vezető softphone szoftver B2B & B2C vállalkozások számára.
A Quality Unit LLC oldalán található a LiveAgent, amelynek használatához felhasználási feltételeket, biztonsági politikát és adatvédelmi irányelveket kell elfogadni. A szolgáltatás telepítése folyamatban, és az e-mailben elküldik a belépési adatokat. Az oldalt sütik segítségével működtetik, lehetőség van élő csevegésre és több időpontban is lehet demót és hívást foglalni. A kapcsolatfelvétel előtt el kell fogadni a sütiket.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely integrációkkal és funkciókkal rendelkezik. A vállalat frissítéseiről és kedvezményeiről rendszeresen értesíti az ügyfeleket, és demót is biztosít. Az oldal sütiket használ, és lehet kapcsolatba lépni velük messengeren vagy élő csevegésben. A LiveAgent támogatói portállal és adatmigrációs lehetőséggel rendelkezik, valamint egy Sales contacts jelentőségű értékesítési kapcsolattartó is elérhető.
A VoIP hívásrögzítés hasznos a marketing csapatnak, mert pontos betekintést ad az ügyfelek elvárásairól. A hívásrögzítések a képzési és coaching programokban segítenek a menedzsmentnek az ügyfélszolgálati teljesítmény értékelésében. Az aktív VoIP rögzítésnek rugalmasnak kell lennie, hogy megfeleljen az ügyfél igényeinek. Az ügyfélszolgálat fenntartása érdekében fontos az automatikus rögzítés kikapcsolása, valamint az ügyfelek tájékoztatása és engedélyezése a hívások rögzítése előtt.