Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

VoIPstudio

Mi az a VoIPstudio?

A VoIPstudio professzionális felhő-VoIP telefon szolgáltató és díjnyertes termék ebben a kategóriában. Tele van olyan funkciókkal és eszközökkel, amelyek megkönnyítik a call center kezelését a kis- és középvállalkozások számára világszerte.

Hogyan lehet használni?

A LiveAgent élő csevegésével, jegyrendszerével, tudásbázisával és egyéb eszközeivel kombinálva egy teljes körű ügyfélszolgálati központot kap, amely egyetlen kényelmes megoldásból áll rendelkezésre.

Használja a VoIP stúdiót, ha telefonos hívásokkal kíván támogatást nyújtani ügyfeleinek. A hívások elengedhetetlenné válhatnak a különféle célú értékesítési és marketing csapatok számára is.

Előnyök

  • Integrált telefonközpont a LiveAgent irányítópultján
  • Kezelje a hívásokat, jegyeket, csevegéseket és egyebeket egy megoldásból
  • A jegyrendszer a hívásokat más adatokkal rendezi

Hogyan integrálható a VoIPstudio a LiveAgenttel

Az integráció néhány percen belül elvégezhető. Készen kell állnia a beállításhoz a VoIPstudio és a LiveAgent fiókjainak. Nyissa meg a LiveAgentet, és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok menüpontba. Kattintson a tetején található narancssárga Létrehozás gombra.

Szám opció hozzáadása, amikor a VoIPstudio hívószámot integrálja a LiveAgentbe
Adjon hozzá egy VoIPstudio számot

Megnyílik egy új ablak VoIP szolgáltatók kiválasztásával. Keresse meg a VoIPstudio alkalmazást, és kattintson a logóra. Most ki kell töltenie a mezőket, például a nevét, telefonszámát, bejelentkezési adatait és a hívások rögzítésének lehetőségét. Ha végzett, kattintson a Hozzáadás gombra.

A VoIP stúdió számának beállítása LiveAgent konfigurációban
VoIPstudio konfiguráció

Készen van, és a VoIPstudio telefonszáma használatra kész. Tegyen egy próbát. Szeretne több információt kapni a telefonos központok működéséről? Vessen egy pillantást az alábbi videónkra

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&t=5s

GYIK

Mi az a VoIPstudio?

A VoIPstudio funkciókban gazdag, díjnyertes professzionális VoIP telefon szolgáltató. Ez a szolgáltatás azoknak a kis- és középvállalkozásoknak alkalmas, akik ügyfélszolgálatukkal, értékesítési vagy marketing csapataikkal telefonos központot kívánnak biztosítani ügyfeleik eléréséhez.

Integrálhatom a VoIPstudio-t a LiveAgenttel?

Igen, a VoIPstudio telefonos szolgáltatást nyújthat Önnek, míg a LiveAgent kezeli a call center képességeit. A folyamat csak néhány percet vesz igénybe.

1. Nyissa meg a LiveAgent konfigurációt, és lépjen a hívás részhez

2. Adjon hozzá egy új VoIPstudio telefonszámot

3. Kész és elkezdhet hívni

Fizetnem kell a VoIPstudio és a LiveAgent integrálásáért?

Nem, mindaddig, amíg az All-inclusive LiveAgent-csomaggal rendelkezik. Nincsenek külön fizetések a VoIPstudio és a LiveAgent integrálásáért, és néhány perc alatt létrehozhat egy telefonközpontot.

Back to Integrations Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót