Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

VoIPcloud

Mi az a VoIPcloud?

A VoIPcloud egy VoIP- és felhő szolgáltató. Szolgáltatási portfóliójuk tartalmaz még több bérlőből álló felhő alközpontot, hívásvégződtetést, bejövő szolgáltatásokat, sőt saját számlázási platformjukat és közvetlen továbbítást a Microsoft Teams szolgáltatással.

Hogyan használhatja a VoIPcloudot?

A LiveAgent egységes kommunikációs jegyrendszere call center-t is tartalmaz. Míg ügyfélszolgálatunk megoldja a hívásközpont szükségleteit, egy VoIP-szolgáltató, például a VoIPcloud, megadja az Ön telefonszámát. Ezután a telefonszámát egyszerűen összekapcsolhatja a LiveAgent szolgáltatással, és megkezdheti az ügyfélhívások fogadását.

A LiveAgent speciális call center szolgáltatásai megkönnyíthetik a munkafolyamatokat és kezelhetik a hívásait. Használja ki a hívásirányítást és az IVR fákat, hogy ügyfelei elérjék a megfelelő részlegeket.

Engedje meg ügyfeleinek, hogy automatikus visszahívásokat kérjenek, vagy folytasson belső hívásokat kollégáival. A korlátlan hívásrögzítés biztosítja, hogy minden hívása biztonságosan legyen tárolva későbbi felhasználásra.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Milyen előnyei vannak a VoIPcloud használatának?

  • Globális lefedettség
  • Számlázáskezelési funkcióval rendelkezik
  • Támogatja a Microsoft Teams hívásokat
  • Partnerségi program

Considering a call center help desk?

LiveAgent's ticketing system handles customer calls effortlessly. Start our 14-day trial and set up your call center today

FREE TRIAL

Pénzbe kerül a VoIPcloud és a LiveAgent integrálása?

Míg a VoIPcloud külön díjat számít fel a szolgáltatásaikért, a VoIPcloud és a LiveAgent integrációja bele van foglalva díjcsomagunkba, és nincsenek további díjak. Hozzáadhat annyi számot, amennyire szüksége van, ingyenesen, és elkezdhet telefonálni az ügyfelekkel.

Hogyan integrálható a VoIPcloud és a LiveAgent?

Nem kell aktiválnia, vagy konfigurálnia semmilyen bővítményt, és nem kell használnia harmadik féltől származó szolgáltatásokat. A VoIPcloud beépített és készen áll a beállításra. Mindössze annyit kell tennie, hogy hozzáadja a telefonszámát és még néhány részletet a hívás megkezdéséhez. Kövesse az alábbi útmutatót, hogy megtudja, hogyan teheti ezt meg.

  • A VoIPcloud regisztrációt igényel, ezért ha még nem rendelkezik VoIPcloud-számmal, menjen a webhelyükre, és kattintson a jobb felső sarokban található Online regisztrálás gombra. Ki kell töltenie egy kapcsolattartási űrlapot, és meg kell várnia, amíg a VoIPcloud csapata felveszi Önnel a kapcsolatot. Amikor hozzáfér az új fiókjához, és megkapja a VoIPcloud számát, váltson a LiveAgentre.
VoIPcloud kezdőlap regisztrációs lehetőséggel a jobb felső sarokban
VoIPcloud regisztráció
  • Miután megkapta a VoIPcloud-fiók felhasználónevét, jelszavát és telefonszámát, lépjen a LiveAgent irányítópultjára, és nyissa meg a Konfiguráció > Hívás > Számok lehetőséget. Kattintson a tetején található narancssárga létrehozás gombra, és válassza ki a VoIPcloud-ot a szolgáltatók listájáról.
VoIPcloud a LiveAgent híváskonfiguráció VoIP-szolgáltatóinak listájában
VoIPcloud a szolgáltatók listájában
  • Új szakasz nyílik meg. Meg kell adnia felhasználónevét, jelszavát, gazdagépét és VoIPcloud számát. Kiválaszthatja az osztályt, a telefonos előtagot, megnevezheti a számot, és kiválaszthatja, hogy rögzíteni szeretné-e a hívásokat. Ha elkészült, kattintson a Hozzáadás gombra, és készen áll.
VoIPcloud-hívószám részletei a LiveAgent konfigurációjában
VoIPcloud-szám részletei

Nyugodtan térjen vissza ehhez az útmutatóhoz, ha további hívószámokat szeretne hozzáadni a LiveAgent telefonos központjához. Szeretne többet megtudni a LiveAgent telefonos központról és a jegyrendszerről? Olvassa el cikkeinket a funkciók oldalon, vagy szánjon rá egy kis időt, és nézze meg a túra videónkat alább.

LiveAgent Product Tour

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

GYIK

Mi az a VoIPcloud?

A VoIPcloud egy VoIP és felhőszolgáltató, világszínvonalú hangplatformmal és globális támogatással. Saját számlázási menedzsmentet és támogatást kínálnak a Microsoft Teams számára is. 

Integrálhatom a VoIPcloudot a LiveAgenttel?

Nem kell integrálnia a VoIPcloudot, mivel az már be van építve a LiveAgent telefonos központjába. Csak annyit kell tennie, hogy csatlakoztatja a VoIPcloud számát.

  • Nyissa meg a LiveAgentet és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok-ra
  • Hozzon létre egy új számot, és válassza a VoIPcloud lehetőséget
  • Töltse ki a részleteket, majd kattintson a Hozzáadás gombra

Ingyenes a VoIP felhő-integráció a LiveAgenttel?

Míg a VoIP felhő különdíjas, a LiveAgent integrációját az egyik díjcsomagja tartalmazza, így nincsenek egyéb díjak

Back to Integrations Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót