Partner
Mi az a VoIPcloud?
A VoIPcloud egy VoIP- és felhő szolgáltató. Szolgáltatási portfóliójuk tartalmaz még több bérlőből álló felhő alközpontot, hívásvégződtetést, bejövő szolgáltatásokat, sőt saját számlázási platformjukat és közvetlen továbbítást a Microsoft Teams szolgáltatással.
Hogyan használhatja a VoIPcloudot?
A LiveAgent egységes kommunikációs jegyrendszere call center-t is tartalmaz. Míg ügyfélszolgálatunk megoldja a hívásközpont szükségleteit, egy VoIP-szolgáltató, például a VoIPcloud, megadja az Ön telefonszámát. Ezután a telefonszámát egyszerűen összekapcsolhatja a LiveAgent szolgáltatással, és megkezdheti az ügyfélhívások fogadását.
A LiveAgent speciális call center szolgáltatásai megkönnyíthetik a munkafolyamatokat és kezelhetik a hívásait. Használja ki a hívásirányítást és az IVR fákat, hogy ügyfelei elérjék a megfelelő részlegeket.
Engedje meg ügyfeleinek, hogy automatikus visszahívásokat kérjenek, vagy folytasson belső hívásokat kollégáival. A korlátlan hívásrögzítés biztosítja, hogy minden hívása biztonságosan legyen tárolva későbbi felhasználásra.
Milyen előnyei vannak a VoIPcloud használatának?
- Globális lefedettség
- Számlázáskezelési funkcióval rendelkezik
- Támogatja a Microsoft Teams hívásokat
- Partnerségi program
Considering a call center help desk?
LiveAgent's ticketing system handles customer calls effortlessly. Start our 14-day trial and set up your call center today
Pénzbe kerül a VoIPcloud és a LiveAgent integrálása?
Míg a VoIPcloud külön díjat számít fel a szolgáltatásaikért, a VoIPcloud és a LiveAgent integrációja bele van foglalva díjcsomagunkba, és nincsenek további díjak. Hozzáadhat annyi számot, amennyire szüksége van, ingyenesen, és elkezdhet telefonálni az ügyfelekkel.
Hogyan integrálható a VoIPcloud és a LiveAgent?
Nem kell aktiválnia, vagy konfigurálnia semmilyen bővítményt, és nem kell használnia harmadik féltől származó szolgáltatásokat. A VoIPcloud beépített és készen áll a beállításra. Mindössze annyit kell tennie, hogy hozzáadja a telefonszámát és még néhány részletet a hívás megkezdéséhez. Kövesse az alábbi útmutatót, hogy megtudja, hogyan teheti ezt meg.
- A VoIPcloud regisztrációt igényel, ezért ha még nem rendelkezik VoIPcloud-számmal, menjen a webhelyükre, és kattintson a jobb felső sarokban található Online regisztrálás gombra. Ki kell töltenie egy kapcsolattartási űrlapot, és meg kell várnia, amíg a VoIPcloud csapata felveszi Önnel a kapcsolatot. Amikor hozzáfér az új fiókjához, és megkapja a VoIPcloud számát, váltson a LiveAgentre.

- Miután megkapta a VoIPcloud-fiók felhasználónevét, jelszavát és telefonszámát, lépjen a LiveAgent irányítópultjára, és nyissa meg a Konfiguráció > Hívás > Számok lehetőséget. Kattintson a tetején található narancssárga létrehozás gombra, és válassza ki a VoIPcloud-ot a szolgáltatók listájáról.

- Új szakasz nyílik meg. Meg kell adnia felhasználónevét, jelszavát, gazdagépét és VoIPcloud számát. Kiválaszthatja az osztályt, a telefonos előtagot, megnevezheti a számot, és kiválaszthatja, hogy rögzíteni szeretné-e a hívásokat. Ha elkészült, kattintson a Hozzáadás gombra, és készen áll.

Nyugodtan térjen vissza ehhez az útmutatóhoz, ha további hívószámokat szeretne hozzáadni a LiveAgent telefonos központjához. Szeretne többet megtudni a LiveAgent telefonos központról és a jegyrendszerről? Olvassa el cikkeinket a funkciók oldalon, vagy szánjon rá egy kis időt, és nézze meg a túra videónkat alább.
Frequently asked questions
Mi az a VoIPcloud?
A VoIPcloud egy VoIP és felhőszolgáltató, világszínvonalú hangplatformmal és globális támogatással. Saját számlázási menedzsmentet és támogatást kínálnak a Microsoft Teams számára is.
Integrálhatom a VoIPcloudot a LiveAgenttel?
Nem kell integrálnia a VoIPcloudot, mivel az már be van építve a LiveAgent telefonos központjába. Csak annyit kell tennie, hogy csatlakoztatja a VoIPcloud számát. Nyissa meg a LiveAgentet és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok-ra Hozzon létre egy új számot, és válassza a VoIPcloud lehetőséget Töltse ki a részleteket, majd kattintson a Hozzáadás gombra
Ingyenes a VoIP felhő-integráció a LiveAgenttel?
Míg a VoIP felhő különdíjas, a LiveAgent integrációját az egyik díjcsomagja tartalmazza, így nincsenek egyéb díjak
A legjobb VoIP szoftveres alkalmazások Mac-hez 2022-ben
Válassza a LiveAgent szoftvert az ügyfélélményekkel kapcsolatos kommunikációhoz. Biztonságos, funkciógazdag help desk szoftver a vállalkozások számára.
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára az ügyfélszolgálat és az értékesítés hatékonyabb kezelését. Az alkalmazás számos funkciót és integrációs lehetőséget kínál, valamint biztonságos és gyors működést biztosít. A proaktív chat lehetőségek a stratégiai ügyfélfogalom elérését segítik. Az IVR technológia könnyebb elérhetőséget és költségcsökkentést biztosít az ügyfeleknek és a vállalkozásoknak.