Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

VoIPcloud

Mi az a VoIPcloud?

A VoIPcloud egy VoIP- és felhő szolgáltató. Szolgáltatási portfóliójuk tartalmaz még több bérlőből álló felhő alközpontot, hívásvégződtetést, bejövő szolgáltatásokat, sőt saját számlázási platformjukat és közvetlen továbbítást a Microsoft Teams szolgáltatással.

Hogyan használhatja a VoIPcloudot?

A LiveAgent egységes kommunikációs jegyrendszere call center-t is tartalmaz. Míg ügyfélszolgálatunk megoldja a hívásközpont szükségleteit, egy VoIP-szolgáltató, például a VoIPcloud, megadja az Ön telefonszámát. Ezután a telefonszámát egyszerűen összekapcsolhatja a LiveAgent szolgáltatással, és megkezdheti az ügyfélhívások fogadását.

A LiveAgent speciális call center szolgáltatásai megkönnyíthetik a munkafolyamatokat és kezelhetik a hívásait. Használja ki a hívásirányítást és az IVR fákat, hogy ügyfelei elérjék a megfelelő részlegeket.

Engedje meg ügyfeleinek, hogy automatikus visszahívásokat kérjenek, vagy folytasson belső hívásokat kollégáival. A korlátlan hívásrögzítés biztosítja, hogy minden hívása biztonságosan legyen tárolva későbbi felhasználásra.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Milyen előnyei vannak a VoIPcloud használatának?

  • Globális lefedettség
  • Számlázáskezelési funkcióval rendelkezik
  • Támogatja a Microsoft Teams hívásokat
  • Partnerségi program

Considering a call center help desk?

LiveAgent's ticketing system handles customer calls effortlessly. Start our 14-day trial and set up your call center today

FREE TRIAL

Pénzbe kerül a VoIPcloud és a LiveAgent integrálása?

Míg a VoIPcloud külön díjat számít fel a szolgáltatásaikért, a VoIPcloud és a LiveAgent integrációja bele van foglalva díjcsomagunkba, és nincsenek további díjak. Hozzáadhat annyi számot, amennyire szüksége van, ingyenesen, és elkezdhet telefonálni az ügyfelekkel.

Hogyan integrálható a VoIPcloud és a LiveAgent?

Nem kell aktiválnia, vagy konfigurálnia semmilyen bővítményt, és nem kell használnia harmadik féltől származó szolgáltatásokat. A VoIPcloud beépített és készen áll a beállításra. Mindössze annyit kell tennie, hogy hozzáadja a telefonszámát és még néhány részletet a hívás megkezdéséhez. Kövesse az alábbi útmutatót, hogy megtudja, hogyan teheti ezt meg.

  • A VoIPcloud regisztrációt igényel, ezért ha még nem rendelkezik VoIPcloud-számmal, menjen a webhelyükre, és kattintson a jobb felső sarokban található Online regisztrálás gombra. Ki kell töltenie egy kapcsolattartási űrlapot, és meg kell várnia, amíg a VoIPcloud csapata felveszi Önnel a kapcsolatot. Amikor hozzáfér az új fiókjához, és megkapja a VoIPcloud számát, váltson a LiveAgentre.
VoIPcloud kezdőlap regisztrációs lehetőséggel a jobb felső sarokban
VoIPcloud regisztráció
  • Miután megkapta a VoIPcloud-fiók felhasználónevét, jelszavát és telefonszámát, lépjen a LiveAgent irányítópultjára, és nyissa meg a Konfiguráció > Hívás > Számok lehetőséget. Kattintson a tetején található narancssárga létrehozás gombra, és válassza ki a VoIPcloud-ot a szolgáltatók listájáról.
VoIPcloud a LiveAgent híváskonfiguráció VoIP-szolgáltatóinak listájában
VoIPcloud a szolgáltatók listájában
  • Új szakasz nyílik meg. Meg kell adnia felhasználónevét, jelszavát, gazdagépét és VoIPcloud számát. Kiválaszthatja az osztályt, a telefonos előtagot, megnevezheti a számot, és kiválaszthatja, hogy rögzíteni szeretné-e a hívásokat. Ha elkészült, kattintson a Hozzáadás gombra, és készen áll.
VoIPcloud-hívószám részletei a LiveAgent konfigurációjában
VoIPcloud-szám részletei

Nyugodtan térjen vissza ehhez az útmutatóhoz, ha további hívószámokat szeretne hozzáadni a LiveAgent telefonos központjához. Szeretne többet megtudni a LiveAgent telefonos központról és a jegyrendszerről? Olvassa el cikkeinket a funkciók oldalon, vagy szánjon rá egy kis időt, és nézze meg a túra videónkat alább.

LiveAgent Product Tour

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

GYIK

Mi az a VoIPcloud?

A VoIPcloud egy VoIP és felhőszolgáltató, világszínvonalú hangplatformmal és globális támogatással. Saját számlázási menedzsmentet és támogatást kínálnak a Microsoft Teams számára is. 

Integrálhatom a VoIPcloudot a LiveAgenttel?

Nem kell integrálnia a VoIPcloudot, mivel az már be van építve a LiveAgent telefonos központjába. Csak annyit kell tennie, hogy csatlakoztatja a VoIPcloud számát.

  • Nyissa meg a LiveAgentet és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok-ra
  • Hozzon létre egy új számot, és válassza a VoIPcloud lehetőséget
  • Töltse ki a részleteket, majd kattintson a Hozzáadás gombra

Ingyenes a VoIP felhő-integráció a LiveAgenttel?

Míg a VoIP felhő különdíjas, a LiveAgent integrációját az egyik díjcsomagja tartalmazza, így nincsenek egyéb díjak

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót