hallo, integration
Partner website
Partner Privacy Policy
hallo, Adatvedélem
A hallo, üzleti internettel, telefon- és felhőszolgáltatásokkal segíti a vállalkozókat. A LiveAgent és a hallo, VoIP-partnerek, vagyis könnyedén csatlakoztathatja hallo,-számát a LiveAgent-en keresztül.
Mennyibe kerül a hallo, integrálása?
A hallo, már integrálva van a LiveAgent-be, így a LiveAgent ügyfelei számára ingyenes. De ne feledje, hogy a hallo, számít fel díjat VoIP-szolgáltatásaiért.
Hogyan lehet hozzáadni a hallo, VoIP-számot a LiveAgent-hez?
Íme, egy lépésenkénti útmutató:
1. Szerezzen be egy hallo, VoIP-számot
2. Navigáljon a LiveAgent-ben a képernyőkép alapján
3. Töltse ki a hitelesítő adatokat
4. és HASZNÁLJA
Előnyök:
- jobb ügyfélélmény
- költséghatékony megoldás
- a legkülönfélébb eszközök használatának lehetősége
Szeretne többet megtudni? Nézze meg a call center szoftver videót alább.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free hallo, integration!
Frequently Asked Questions
Mi az a hallo?
A Hallo egy távközlési szolgáltató vállalat, amelynek székhelye Hollandiában van.
Hogyan csatlakoztathatja hallo-ját, VoIP-ját a LiveAgenthez?
Jelentkezzen be LiveAgent fiókjába, és navigáljon a Hívásszámok menübe a Konfiguráció részben. Keresse meg a hallo (vagy korábban Fieber) kifejezést, és adja meg VoIP számát.
Mennyibe kerül a hallo és a LiveAgent integrálása?
A LiveAgent ingyenes hallo, VoIP integrációt biztosít a LiveAgent ügyfelei számára.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.