A telefonos támogatás továbbra is az egyik legfontosabb módja annak, hogy az ügyfelek gyors és hatékony támogatást nyújtsanak. Minden ügyfélszolgálatnak rendelkeznie kell egy ilyennel, bár nem mindig kényelmes vagy megfizethető hardveres telefonok vásárlása. A szoftveres telefonok megoldják ezt a problémát, így az ügyfélszolgálat egyenlő feltételeket biztosít.
A LiveAgent softphone-ok (szoftveres telefonok) csatlakoztatásának és használatának lehetőségét kínálja. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hangalapú hívásokat kezdeményezzenek az Internet Protocol (VoIP) segítségével számítástechnikai eszközökről. A softphone-ok a SIP protokollon (SIP trunking) keresztül kommunikálnak a hívásközpont szolgáltatójával.
A hívásokat továbbra is maga a LiveAgent kezeli, rögzíti és követi.
A Softphone egy opcionális harmadik féltől származó alkalmazás, amely egységesen működik a LiveAgent telefonos központjával. Ha már használ valamilyen softphone klienst, az nagy előny.
Softphone kliensek
amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy VoIP hívásokat indítsanak:
iOS és Android eszközök SIP funkcióval
Tudásbázis-források
Streamline your Facebook support today
Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Az ügynököknek funkcionális és hatékony eszközre van szükségük a több értékesítési lehetőség teremtéséhez és a kapcsolattartáshoz az ügyfelekkel. A magyar LiveAgent egy többcsatornás ügyfélszolgálati platform, amely egyszerű kezelést és átfogó ügyfélbetekintést biztosít. Keresse a legjobb bejövő call center szoftvert kritikus funkciók alapján, és válassza a fix havidíjas magyar LiveAgentet. Próbálja ki most, nincsenek kötöttségek!
The LiveAgent software offers unique features and integrations for customer service, including customizable buttons and time-saving functions. Key to successful customer service is support that addresses customer problems and finds solutions. The benefits of LiveAgent include live chat, ticket redirection, and satisfaction surveys with free templates available. The software also provides options for creating service reports, data migration, and complaint management. Interested individuals or businesses can request a detailed demo and pricing information.