A telefonos támogatás továbbra is az egyik legfontosabb módja annak, hogy az ügyfelek gyors és hatékony támogatást nyújtsanak. Minden ügyfélszolgálatnak rendelkeznie kell egy ilyennel, bár nem mindig kényelmes vagy megfizethető hardveres telefonok vásárlása. A szoftveres telefonok megoldják ezt a problémát, így az ügyfélszolgálat egyenlő feltételeket biztosít.
A LiveAgent softphone-ok (szoftveres telefonok) csatlakoztatásának és használatának lehetőségét kínálja. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hangalapú hívásokat kezdeményezzenek az Internet Protocol (VoIP) segítségével számítástechnikai eszközökről. A softphone-ok a SIP protokollon (SIP trunking) keresztül kommunikálnak a hívásközpont szolgáltatójával.
A hívásokat továbbra is maga a LiveAgent kezeli, rögzíti és követi.
A Softphone egy opcionális harmadik féltől származó alkalmazás, amely egységesen működik a LiveAgent telefonos központjával. Ha már használ valamilyen softphone klienst, az nagy előny.
Softphone kliensek
amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy VoIP hívásokat indítsanak:
iOS és Android eszközök SIP funkcióval
Tudásbázis-források
Streamline your Facebook support today
Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Az öt legjobb ügyfélkapcsolat-kezelő szoftvert ismerteti az írás, amelyek kis- és középvállalkozások számára kiváló lehetőséget kínálnak az értékesítés, az ügyfélszolgálat és a marketing automatizálása terén. A programok felhőalapúak és különböző árkategóriákba tartoznak, beleértve a mesterséges intelligencia vezérelte társalgási CRM-asszisztenssel rendelkező Zoho-t és a dokumentumkezelést és hangposta automatizálást kínáló Agile-t. Négy ingyenes verzió is elérhető állítólag ezeknek az ügyfélkapcsolat-kezelő megoldásoknak, amelyek jól beválnak a kis- és középvállalkozásoknál. A LiveAgent vállalat szoftverei kínálnak támogatást az ügyfélszolgálati területen, többek között demóra és ajánlatkérésre van lehetőség az oldalukon, valamint blogok, szójegyzék és webináriumok érhetők el a termékeikkel kapcsolatban. lehetőség van feliratkozni a hírlevélre frissítésekhez és kedvezményekhez.
Call center követelményeinek ellenőrző listája
Az ügynökök hatékonyságának javításához használni kell megfelelő eszközöket és felszereléseket, beleértve a minőségfigyelő szoftvereket és az ügyfélforgalom csökkentésére irányuló megoldásokat. A kiváló hívásminőség biztosítása növelheti az ügyfél-elégedettséget, javíthatja a vállalkozás hírnevét és segítheti az eladások növekedését. A belső támogatás és az elérhetőség szintén fontos követelmények egy call center számára.
A call center technológiai eszközkészlet az ügyfélszolgálat javítására és hatékonyságnövelésre szolgál. Az előre rögzített üzenetek segítségével megtakaríthatja az ügynökei időt, a munkaerőt pedig azonnali értesítésekkel és középső sorral lehet bevonni. A LiveAgent call center szoftver áttekintést nyújt a teljesítményről, a technológiai trendek pedig a felhő alapú megoldások, az omnichannel és az AI felhasználását tartalmazzák.
A lojális ügyfelek javítják a nyereséget, így érdemes befektetni egy kivételes call center élmény megteremtésébe. Számos call center eszköz segít a kommunikáció egyszerűsítésében, a pénzügyi szektor pedig a legkeresettebb. A call center megfelelőségi ellenőrző lista biztonságos hálózati infrastruktúrát biztosít, míg a LiveAgent befektetése akár 95%-kal is növelheti a profitot. A promóterek nagyobb valószínűséggel vásárolnak újra, bocsátanak meg hibákat és kipróbálják az új ajánlatokat.