A telefonos támogatás továbbra is a legfontosabb módja annak, hogy gyors és hatékony támogatást nyújtson az ügyfeleknek. Minden ügyfélszolgálatnak rendelkeznie kell ilyennel, bár hardveres telefonok vásárlása nem mindig kényelmes vagy megfizethető. A szoftveres telefonok megoldják ezt a problémát, így az ügyfélszolgálat egyenlő versenyfeltételeket kínálhat.
A LiveAgent softphone-ok (szoftveres telefonok) csatlakoztatásának és használatának lehetőségét kínálja. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hangalapú hívásokat kezdeményezzenek az Internet Protocol (VoIP) segítségével számítástechnikai eszközökről. A softphone-ok a SIP protokollon (SIP trunking) keresztül kommunikálnak a hívásközpont szolgáltatójával.
A hívásokat továbbra is maga a LiveAgent kezeli, rögzíti és követi.
A Softphone egy opcionális harmadik féltől származó alkalmazás, amely egységesen működik a LiveAgent telefonos központjával. Ha már használ valamilyen softphone klienst, az nagy előny.
Devices
Softphone kliensek
amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy VoIP hívásokat indítsanak:
iOS és Android eszközök SIP funkcióval
Tudásbázis-források
Streamline your Facebook support today
Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.