Szoft-telefonok

A telefonos támogatás továbbra is az egyik legfontosabb módja annak, hogy az ügyfelek gyors és hatékony támogatást nyújtsanak. Minden ügyfélszolgálatnak rendelkeznie kell egy ilyennel, bár nem mindig kényelmes vagy megfizethető hardveres telefonok vásárlása. A szoftveres telefonok megoldják ezt a problémát, így az ügyfélszolgálat egyenlő feltételeket biztosít.

A LiveAgent softphone-ok (szoftveres telefonok) csatlakoztatásának és használatának lehetőségét kínálja. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hangalapú hívásokat kezdeményezzenek az Internet Protocol (VoIP) segítségével számítástechnikai eszközökről. A softphone-ok a SIP protokollon (SIP trunking) keresztül kommunikálnak a hívásközpont szolgáltatójával.

A hívásokat továbbra is maga a LiveAgent kezeli, rögzíti és követi.

A Softphone egy opcionális harmadik féltől származó alkalmazás, amely egységesen működik a LiveAgent telefonos központjával. Ha már használ valamilyen softphone klienst, az nagy előny.

LiveAgent Eszközök

Softphone kliensek

amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy VoIP hívásokat indítsanak:

iOS és Android eszközök SIP funkcióval

Tudásbázis-források

Tudjon meg többet

Streamline your Facebook support today

Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót