MultiTEL integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a MultiTEL?
A MultiTEL egy költséghatékony kommunikációs megoldásokat kínáló VoIP szolgáltató. Globális szinten nyújtanak szolgáltatásokat, minden földrészen jelenléti pontokkal. A világméretű lefedettség mellett a MultiTEL olyan elemző eszközöket is kínál, amelyek a bejövő és a kimenő hívások, valamint a szöveges üzenetek mennyiségének nyomon követésére szolgál.
Hogyan használhatja a MultiTEL-t a LiveAgenttel?
A MultiTEL az egyik VoIP-szolgáltató, amelyet a LiveAgent help desk szoftver támogat. Kiválaszthatja telekommunikációs szolgáltatóként. Csak annyit kell tennie, hogy fogja a telefonszámát, összekapcsolja a LiveAgenttel, és megkezdi az ügyfélhívások fogadását és indítását a többcsatornás ügyfélszolgálat részeként.
A LiveAgent hívásközpont funkciói segíthetnek az ügyfelek híváskezelésében. Vezesse át a hívásokat a megfelelő ügynökökhöz, hozzon létre egyéni IVR fákat, amelyek segítenek ügyfeleinek elérni a konkrét osztályokat, készítsen videohívásokat, vagy hallgassa meg a LiveAgentben tárolt bszélgetéseket az előzményekben.
Ha többet szeretne megtudni, nézze meg az alábbi videót, és nézze meg, hogyan működik a LiveAgent call center a gyakorlatban.
Milyen előnyei vannak a MultiTEL használatának?
- Világszerte lefedettség
- Globális telefonszámok
- Hasznos funkció-választék
- Hívás és szöveges üzenet elemző eszközök
Create your own call center today!
Try LiveAgent with our free 14-day trial and provide better phone support
Ingyenes a MultiTEL és a LiveAgent integrációja?
Az integráció már szerepel a LiveAgent-csomagban, és nem kell, hogy fizessen további díjat. Miután hozzáfér a MultiTEL-hez és a LiveAgenthez, egyszerűen csatlakoztathatja MultiTEL-számát a ügyfélszolgálatunkkal, és elkezdhet telefonálni.
Hogyan integrálhatja a MultiTEL-t a LiveAgenttel?
A MultiTEL már be van építve a LiveAgentbe, csak annyit kell tennie, hogy hozzáadja a MultiTEL számát, és elvégez egy egyszerű konfigurációt. A folyamat befejezéséhez kövesse az alábbi útmutatót.
- Látogasson el a MultiTEL webhelyre, és hozzon létre egy fiókot. Ingyenes. Bejelentkezés után lépjen az irányítópultra, kattintson a Számok > Saját számok elemre, és válassza a Számok bérlése lehetőséget. Töltse ki a kapcsolatfelvételi űrlapot és a MultiTEL felveszi Önnel a kapcsolatot. Miután megkapta a számát a MultiTEL-től, lépjen a LiveAgent-fiókjába.
- A LiveAgent irányítópultján lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok elemre. Kattintson a fent található létrehozás gombra a MultiTEL szám hozzáadásához a rendszerbe. Ezután válassza ki a MultiTEL-t a szolgáltatók listájából.
Most adja meg MultiTEL felhasználónevét, jelszavát és számát. Válassza ki azt az osztályt, ahová a hívásoknak menniük kell, nevezze meg a számot, és válassza ki, hogy a hívásokat rögzíteni szeretné-e. Kattintson a Hozzáadás gombra, és kész.
A MultiTEL-száma mostantól csatlakozik a LiveAgenthez, és válaszolhat az ügyfélhívásokra. A telefonos központ mellett a LiveAgent a jegyrendszerben széles körű segítségnyújtási eszközt kínál – e-maileket, élő csevegést, ügyfélportált, vagy közösségi médiát, például a Facebookot, Instagramot és a Twittert.
Tudjon meg többet a LiveAgentről a funkciók oldalon, vagy nézze meg az alábbi videót, hogy teljes képet kapjon eszközkészletünkről.
Frequently Asked Questions
Mi az a MultiTEL?
A MultiTEL egy VoIP szolgáltató, amely globális számokat, különféle hívási funkciókat és elemzési eszközöket kínál a híváshoz és a szöveges üzenetküldéshez.
Integrálhatom a MultiTEL-t a LiveAgenttel?
A MultiTEL számok könnyen hozzáadhatók a LiveAgenthez a beépített szolgáltatásunknak köszönhetően. Itt van, hogyan kell csinálni. Nyissa meg a LiveAgent alkalmazást, és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számokra Hozzon létre egy új számot, és válassza ki a MultiTEL elemet a szolgáltatók listájából. Adja meg a számát és egyéb adatait, majd kattintson a Hozzáadás gombra.
Ingyenes a MultiTEL és a LiveAgent integrációja?
Az integráció az all-inclusive LiveAgent-csomag részeként ingyenes, és nincsenek külön díjak
Fedezze fel, hogyan integrálhatja a Placetel német VoIP-szolgáltatást a LiveAgent rendszerébe ingyenesen! Több mint 150 funkcióval javíthatja ügyfélszolgálati hatékonyságát és élményét. Kezdje el most a 14 napos ingyenes próbaidőszakot, és tapasztalja meg a költséghatékonyságot és a jobb ügyfélélményt!