Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

MultiTEL

Mi az a MultiTEL?

A MultiTEL egy költséghatékony kommunikációs megoldásokat kínáló VoIP szolgáltató. Globális szinten nyújtanak szolgáltatásokat, minden földrészen jelenléti pontokkal. A világméretű lefedettség mellett a MultiTEL olyan elemző eszközöket is kínál, amelyek a bejövő és a kimenő hívások, valamint a szöveges üzenetek mennyiségének nyomon követésére szolgál.

Hogyan használhatja a MultiTEL-t a LiveAgenttel?

A MultiTEL az egyik VoIP-szolgáltató, amelyet a LiveAgent help desk szoftver támogat. Kiválaszthatja telekommunikációs szolgáltatóként. Csak annyit kell tennie, hogy fogja a telefonszámát, összekapcsolja a LiveAgenttel, és megkezdi az  ügyfélhívások fogadását és indítását a többcsatornás ügyfélszolgálat részeként.

A LiveAgent hívásközpont funkciói segíthetnek az ügyfelek híváskezelésében. Vezesse át a hívásokat a megfelelő ügynökökhöz, hozzon létre egyéni IVR fákat, amelyek segítenek ügyfeleinek elérni a konkrét osztályokat, készítsen videohívásokat, vagy hallgassa meg a LiveAgentben tárolt bszélgetéseket az  előzményekben.

Ha többet szeretne megtudni, nézze meg az alábbi videót, és nézze meg, hogyan működik a LiveAgent call center a gyakorlatban.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Milyen előnyei vannak a MultiTEL használatának?

  • Világszerte lefedettség
  • Globális telefonszámok
  • Hasznos funkció-választék
  • Hívás és szöveges üzenet elemző eszközök

Create your own call center today!

Try LiveAgent with our free 14-day trial and provide better phone support

FREE TRIAL

Ingyenes a MultiTEL és a LiveAgent integrációja?

Az integráció már szerepel a LiveAgent-csomagban, és nem kell, hogy fizessen további díjat. Miután hozzáfér a MultiTEL-hez és a LiveAgenthez, egyszerűen csatlakoztathatja MultiTEL-számát a ügyfélszolgálatunkkal, és elkezdhet telefonálni.

Hogyan integrálhatja a MultiTEL-t a LiveAgenttel? 

A MultiTEL már be van építve a LiveAgentbe, csak annyit kell tennie, hogy hozzáadja a MultiTEL számát, és elvégez egy egyszerű konfigurációt. A folyamat befejezéséhez kövesse az alábbi útmutatót.

  • Látogasson el a MultiTEL webhelyre, és hozzon létre egy fiókot. Ingyenes. Bejelentkezés után lépjen az irányítópultra, kattintson a Számok > Saját számok elemre, és válassza a Számok bérlése lehetőséget. Töltse ki a kapcsolatfelvételi űrlapot és a MultiTEL felveszi Önnel a kapcsolatot. Miután megkapta a számát a MultiTEL-től, lépjen a LiveAgent-fiókjába.
MultiTEL műszerfal számopciókkal
Béreljen MultiTEL számot
  • A LiveAgent irányítópultján lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok elemre. Kattintson a fent található létrehozás gombra a MultiTEL szám hozzáadásához a rendszerbe. Ezután válassza ki a MultiTEL-t a szolgáltatók listájából.
A LiveAgent telefonszám képernyő új szám létrehozásának lehetőségével
Adjon hozzá egy MultiTEL számot

Most adja meg MultiTEL felhasználónevét, jelszavát és számát. Válassza ki azt az osztályt, ahová a hívásoknak menniük kell, nevezze meg a számot, és válassza ki, hogy a hívásokat rögzíteni szeretné-e. Kattintson a Hozzáadás gombra, és kész.

MultiTEL számkonfigurációs képernyő a LiveAgentben
Fejezze be a konfigurációt

A MultiTEL-száma mostantól csatlakozik a LiveAgenthez, és válaszolhat az ügyfélhívásokra. A telefonos központ mellett a LiveAgent a jegyrendszerben széles körű segítségnyújtási eszközt kínál – e-maileket, élő csevegést, ügyfélportált, vagy közösségi médiát, például a Facebookot, Instagramot és a Twittert.

Tudjon meg többet a LiveAgentről a funkciók oldalon, vagy nézze meg az alábbi videót, hogy teljes képet kapjon eszközkészletünkről.

LiveAgent Product Tour

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

GYIK

Mi az a MultiTEL?

A MultiTEL egy VoIP szolgáltató, amely globális számokat, különféle hívási funkciókat és elemzési eszközöket kínál a híváshoz és a szöveges üzenetküldéshez. 

Integrálhatom a MultiTEL-t a LiveAgenttel?

A MultiTEL számok könnyen hozzáadhatók a LiveAgenthez a beépített szolgáltatásunknak köszönhetően. Itt van, hogyan kell csinálni.

  • Nyissa meg a LiveAgent alkalmazást, és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számokra
  • Hozzon létre egy új számot, és válassza ki a MultiTEL elemet a szolgáltatók listájából.
  • Adja meg a számát és egyéb adatait, majd kattintson a Hozzáadás gombra.

Ingyenes a MultiTEL és a LiveAgent integrációja?

Az integráció az all-inclusive LiveAgent-csomag részeként ingyenes, és nincsenek külön díjak

Back to Integrations Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót