MultiTEL

Mi az a MultiTEL?

A MultiTEL egy költséghatékony kommunikációs megoldásokat kínáló VoIP szolgáltató. Globális szinten nyújtanak szolgáltatásokat, minden földrészen jelenléti pontokkal. A világméretű lefedettség mellett a MultiTEL olyan elemző eszközöket is kínál, amelyek a bejövő és a kimenő hívások, valamint a szöveges üzenetek mennyiségének nyomon követésére szolgál.

Hogyan használhatja a MultiTEL-t a LiveAgenttel?

A MultiTEL az egyik VoIP-szolgáltató, amelyet a LiveAgent help desk szoftver támogat. Kiválaszthatja telekommunikációs szolgáltatóként. Csak annyit kell tennie, hogy fogja a telefonszámát, összekapcsolja a LiveAgenttel, és megkezdi az  ügyfélhívások fogadását és indítását a többcsatornás ügyfélszolgálat részeként.

A LiveAgent hívásközpont funkciói segíthetnek az ügyfelek híváskezelésében. Vezesse át a hívásokat a megfelelő ügynökökhöz, hozzon létre egyéni IVR fákat, amelyek segítenek ügyfeleinek elérni a konkrét osztályokat, készítsen videohívásokat, vagy hallgassa meg a LiveAgentben tárolt bszélgetéseket az  előzményekben.

Ha többet szeretne megtudni, nézze meg az alábbi videót, és nézze meg, hogyan működik a LiveAgent call center a gyakorlatban.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Milyen előnyei vannak a MultiTEL használatának?

  • Világszerte lefedettség
  • Globális telefonszámok
  • Hasznos funkció-választék
  • Hívás és szöveges üzenet elemző eszközök

Create your own call center today!

Try LiveAgent with our free 14-day trial and provide better phone support

Ingyenes a MultiTEL és a LiveAgent integrációja?

Az integráció már szerepel a LiveAgent-csomagban, és nem kell, hogy fizessen további díjat. Miután hozzáfér a MultiTEL-hez és a LiveAgenthez, egyszerűen csatlakoztathatja MultiTEL-számát a ügyfélszolgálatunkkal, és elkezdhet telefonálni.

Hogyan integrálhatja a MultiTEL-t a LiveAgenttel? 

A MultiTEL már be van építve a LiveAgentbe, csak annyit kell tennie, hogy hozzáadja a MultiTEL számát, és elvégez egy egyszerű konfigurációt. A folyamat befejezéséhez kövesse az alábbi útmutatót.

  • Látogasson el a MultiTEL webhelyre, és hozzon létre egy fiókot. Ingyenes. Bejelentkezés után lépjen az irányítópultra, kattintson a Számok > Saját számok elemre, és válassza a Számok bérlése lehetőséget. Töltse ki a kapcsolatfelvételi űrlapot és a MultiTEL felveszi Önnel a kapcsolatot. Miután megkapta a számát a MultiTEL-től, lépjen a LiveAgent-fiókjába.
MultiTEL műszerfal számopciókkal
Béreljen MultiTEL számot
  • A LiveAgent irányítópultján lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok elemre. Kattintson a fent található létrehozás gombra a MultiTEL szám hozzáadásához a rendszerbe. Ezután válassza ki a MultiTEL-t a szolgáltatók listájából.
A LiveAgent telefonszám képernyő új szám létrehozásának lehetőségével
Adjon hozzá egy MultiTEL számot

Most adja meg MultiTEL felhasználónevét, jelszavát és számát. Válassza ki azt az osztályt, ahová a hívásoknak menniük kell, nevezze meg a számot, és válassza ki, hogy a hívásokat rögzíteni szeretné-e. Kattintson a Hozzáadás gombra, és kész.

MultiTEL számkonfigurációs képernyő a LiveAgentben
Fejezze be a konfigurációt

A MultiTEL-száma mostantól csatlakozik a LiveAgenthez, és válaszolhat az ügyfélhívásokra. A telefonos központ mellett a LiveAgent a jegyrendszerben széles körű segítségnyújtási eszközt kínál – e-maileket, élő csevegést, ügyfélportált, vagy közösségi médiát, például a Facebookot, Instagramot és a Twittert.

Tudjon meg többet a LiveAgentről a funkciók oldalon, vagy nézze meg az alábbi videót, hogy teljes képet kapjon eszközkészletünkről.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mi az a MultiTEL?

A MultiTEL egy VoIP szolgáltató, amely globális számokat, különféle hívási funkciókat és elemzési eszközöket kínál a híváshoz és a szöveges üzenetküldéshez. 

Integrálhatom a MultiTEL-t a LiveAgenttel?

A MultiTEL számok könnyen hozzáadhatók a LiveAgenthez a beépített szolgáltatásunknak köszönhetően. Itt van, hogyan kell csinálni.

  • Nyissa meg a LiveAgent alkalmazást, és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számokra
  • Hozzon létre egy új számot, és válassza ki a MultiTEL elemet a szolgáltatók listájából.
  • Adja meg a számát és egyéb adatait, majd kattintson a Hozzáadás gombra.

Ingyenes a MultiTEL és a LiveAgent integrációja?

Az integráció az all-inclusive LiveAgent-csomag részeként ingyenes, és nincsenek külön díjak

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót