Partner
Mi az a MultiTEL?
A MultiTEL egy költséghatékony kommunikációs megoldásokat kínáló VoIP szolgáltató. Globális szinten nyújtanak szolgáltatásokat, minden földrészen jelenléti pontokkal. A világméretű lefedettség mellett a MultiTEL olyan elemző eszközöket is kínál, amelyek a bejövő és a kimenő hívások, valamint a szöveges üzenetek mennyiségének nyomon követésére szolgál.
Hogyan használhatja a MultiTEL-t a LiveAgenttel?
A MultiTEL az egyik VoIP-szolgáltató, amelyet a LiveAgent help desk szoftver támogat. Kiválaszthatja telekommunikációs szolgáltatóként. Csak annyit kell tennie, hogy fogja a telefonszámát, összekapcsolja a LiveAgenttel, és megkezdi az ügyfélhívások fogadását és indítását a többcsatornás ügyfélszolgálat részeként.
A LiveAgent hívásközpont funkciói segíthetnek az ügyfelek híváskezelésében. Vezesse át a hívásokat a megfelelő ügynökökhöz, hozzon létre egyéni IVR fákat, amelyek segítenek ügyfeleinek elérni a konkrét osztályokat, készítsen videohívásokat, vagy hallgassa meg a LiveAgentben tárolt bszélgetéseket az előzményekben.
Ha többet szeretne megtudni, nézze meg az alábbi videót, és nézze meg, hogyan működik a LiveAgent call center a gyakorlatban.
Milyen előnyei vannak a MultiTEL használatának?
- Világszerte lefedettség
- Globális telefonszámok
- Hasznos funkció-választék
- Hívás és szöveges üzenet elemző eszközök
Create your own call center today!
Try LiveAgent with our free 14-day trial and provide better phone support
Ingyenes a MultiTEL és a LiveAgent integrációja?
Az integráció már szerepel a LiveAgent-csomagban, és nem kell, hogy fizessen további díjat. Miután hozzáfér a MultiTEL-hez és a LiveAgenthez, egyszerűen csatlakoztathatja MultiTEL-számát a ügyfélszolgálatunkkal, és elkezdhet telefonálni.
Hogyan integrálhatja a MultiTEL-t a LiveAgenttel?
A MultiTEL már be van építve a LiveAgentbe, csak annyit kell tennie, hogy hozzáadja a MultiTEL számát, és elvégez egy egyszerű konfigurációt. A folyamat befejezéséhez kövesse az alábbi útmutatót.
- Látogasson el a MultiTEL webhelyre, és hozzon létre egy fiókot. Ingyenes. Bejelentkezés után lépjen az irányítópultra, kattintson a Számok > Saját számok elemre, és válassza a Számok bérlése lehetőséget. Töltse ki a kapcsolatfelvételi űrlapot és a MultiTEL felveszi Önnel a kapcsolatot. Miután megkapta a számát a MultiTEL-től, lépjen a LiveAgent-fiókjába.

- A LiveAgent irányítópultján lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számok elemre. Kattintson a fent található létrehozás gombra a MultiTEL szám hozzáadásához a rendszerbe. Ezután válassza ki a MultiTEL-t a szolgáltatók listájából.

Most adja meg MultiTEL felhasználónevét, jelszavát és számát. Válassza ki azt az osztályt, ahová a hívásoknak menniük kell, nevezze meg a számot, és válassza ki, hogy a hívásokat rögzíteni szeretné-e. Kattintson a Hozzáadás gombra, és kész.

A MultiTEL-száma mostantól csatlakozik a LiveAgenthez, és válaszolhat az ügyfélhívásokra. A telefonos központ mellett a LiveAgent a jegyrendszerben széles körű segítségnyújtási eszközt kínál – e-maileket, élő csevegést, ügyfélportált, vagy közösségi médiát, például a Facebookot, Instagramot és a Twittert.
Tudjon meg többet a LiveAgentről a funkciók oldalon, vagy nézze meg az alábbi videót, hogy teljes képet kapjon eszközkészletünkről.
Frequently asked questions
Mi az a MultiTEL?
A MultiTEL egy VoIP szolgáltató, amely globális számokat, különféle hívási funkciókat és elemzési eszközöket kínál a híváshoz és a szöveges üzenetküldéshez.
Integrálhatom a MultiTEL-t a LiveAgenttel?
A MultiTEL számok könnyen hozzáadhatók a LiveAgenthez a beépített szolgáltatásunknak köszönhetően. Itt van, hogyan kell csinálni. Nyissa meg a LiveAgent alkalmazást, és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Számokra Hozzon létre egy új számot, és válassza ki a MultiTEL elemet a szolgáltatók listájából. Adja meg a számát és egyéb adatait, majd kattintson a Hozzáadás gombra.
Ingyenes a MultiTEL és a LiveAgent integrációja?
Az integráció az all-inclusive LiveAgent-csomag részeként ingyenes, és nincsenek külön díjak
This text focuses on the importance of internal linking and SEO plugins for WordPress, emphasizing the benefits of automated solutions such as better user experience and personalized link equity distribution. It also discusses the use of LiveAgent, a free chat room solution for small businesses to improve customer service and increase sales. The Quality Unit LLC website offers support and the option to accept or reject cookies.
Az ügyfél-elégedettségi szoftver segíthet a hosszú távú ügyfélkapcsolatok kialakításában és a bevétel növelésében. Az élő chat videó lehetővé teszi a remek ügyfélszolgálatot és az összes kommunikációs csatorna egyesítését. Az ügyfélszolgálat kulcsfontosságú része minden vállalkozásnak, és a videochat lehetősége személyesebb kommunikációs formát biztosít. A LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfelek anyanyelvükön kapjanak segítséget és egyszerűen megtekinthetők az összes ügyfél-interakciók. Az ügyfélszolgálati képességek kritikusak a kiemelkedő ügyfélszolgálati élmény biztosításához. A LiveAgent videohívása teljes mértékben böngészőalapú, és egyidejűleg cseveghetünk az ügyfelekkel. Az ügyfélszolgálat egyszerűen fogadhat videocsevegést közvetlenül a számítógépén. A LiveAgent árversenyképes árakkal rendelkezik más szolgáltatókkal összehasonlítva.
Alternatívát keres a LiveCall helyett?
A LiveAgent olyan ügyfélszolgálati szoftvert kínál, amely számos hasznos funkcióval és integrációval rendelkezik, megfizethető áron. A szoftver lehetőséget nyújt élő chatre, e-mailekre, közösségi médiára, call centerre és tudásbázisra. A LiveAgent nyújtja a legjobb alternatívát a Dashly-nak, a Lucep-nek, a LiveHelpNow-nak és a CallPage-nek, és lehetőséget biztosít a személyre szabott aldomainnevének beállítására.