TelcaVoIP integration
Partner website
Tudjon meg többet!
A TelcaVoIP egy globális VoIP szolgáltató, amelynek székhelye Olaszországban található és nemzetközi szinten 6 kontinensen kínálja szolgáltatásait. A vállalat küldetése: “magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtani ügyfeleinek.” A LiveAgent és a TelcaVoIP immár partnerek. Ezért gyorsan és egyszerűen integrálhatja a TelcaVoIP-ot. Továbbá a LiveAgent nem számít fel további díjakat a TelcaVoIP integrálásáért.
Hogyan kapcsolható össze a TelcaVoIP a LiveAgent-be?
A TelcaVoIP már be van építve a LiveAgent-be. Ennek eredményeként egyszerűen megvalósíthatja a VoIP-számot. Egyszerűen navigáljon a Konfigurációk elemre. Ezután kattintson a Hívás, Számok, + gombra. Ezt követően keresse meg a TelcaVoIP-ot és töltse ki az összes lényeges részletet. Kattintson a hozzáadás gombra, és azonnal használhatja a VoIP számot.
Előnyök:
- funkciókban gazdag
- megbízható
- egyszerű integráció
- több eszközön használható
- könnyű hozzáférés
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free TelcaVoIP integration!
A LiveAgent demója és támogatási portálja könnyen nyomon követhetővé teszi az ügyfelekkel való kommunikációt és a sales csapat hatékonyságát. A Telecowise vezető telekommunikációs integrációs vállalat, felhőalapú és helyszíni telefonrendszerekre, voicebot megoldásokra, e-mail automatizálásra és jelentési szolgáltatásokra szakosodott. A Telcowise integrálása a LiveAgent call centerébe pofon egyszerű, és a LiveAgent ingyenes demót kínál a Telcowise integrációjához.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely integrációkkal és funkciókkal rendelkezik. A vállalat frissítéseiről és kedvezményeiről rendszeresen értesíti az ügyfeleket, és demót is biztosít. Az oldal sütiket használ, és lehet kapcsolatba lépni velük messengeren vagy élő csevegésben. A LiveAgent támogatói portállal és adatmigrációs lehetőséggel rendelkezik, valamint egy Sales contacts jelentőségű értékesítési kapcsolattartó is elérhető.
LiveAgent offers a range of customer service software solutions, including VoIP phone systems and email management. They also provide support and a partner program. The site provides demos, pricing, and a blog, and promotes features such as integration and cost calculation. The company emphasizes their awards and certifications, and highlights positive customer feedback. Quality Unit LLC owns and operates LiveAgent, and the site includes information on their policies and terms of use.