Partner
A Teletek egy svéd szolgáltató, amely felhő alapú telefonközpontokat biztosít mobil MEX kiterjesztésekkel. A LiveAgent ingyenesen biztosítja a Teletek VoIP integrálását az összes LiveAgent-előfizető számára.
Hogyan integrálható a Teletek?
Fontos kiemelni, hogy a Teletek már be van építve a LiveAgent-be. Tehát ha már van Teletek VoIP-száma, jelentkezzen be a LiveAgent-be, és keresse meg a Számokat, ahol megadhatja a szükséges hitelesítő adatokat.
A Teletek VoIP előnyei:
- nagyobb hatékonyság
- jobb ügyfélélmény
- könnyebb hozzáférhetőség
- költséghatékonyság
Ha többet szeretne megtudni a call center szoftver működéséről, nézze meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Teletek integration!
Frequently asked questions
Mi az a Teletek?
A Teletek egy VoIP szolgáltató, amely 2008 óta működik egész Európában.
Mennyibe kerül a Teletek VoIP száma?
Mivel az árak változhatnak, javasoljuk, hogy keresse fel a Teletek webhelyét, ahol pontos, naprakész árazási információkat talál. Ami a LiveAgent Teletek integrációját illeti, nincsenek további díjak.
Miért előnyös a Teletek integrálása a LiveAgentbe az Ön vállalkozása számára?
A Teletek VoIP-szám megvalósítása előnyös, mert költséghatékony módja annak, hogy bárhonnan elérhető legyen az eszközök széles körével az ügyfelek számára.
Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent call center szoftvert ajánlják az ügyfélszolgálatban dolgozóknak, mivel testreszabható gombokat és gyors működést kínál. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintést adnak az ügyfélszolgálati igényekről és az ügynökök teljesítményéről. A LiveAgent biztonságos szoftver a Quality Unit biztosításával.
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.