Ingyenes próba

TeleCube

Mi az a TeleCube?

A TeleCube egy olyan VoIP-platform, amely több mint 50 országban működik. így elmondhatjuk, hogy globálisan működő VoIP-szolgáltató. A TeleCube célja, hogy minden vállalkozás számára könnyen kezelhető és egyúttal költségvetés-barát telefonszolgáltatásokat nyújtsanak.

A LiveAgent és a TeleCube VoIP partnerek. Ennek eredményeként kihasználhatja a TeleCube alkalmazást a LiveAgent szolgáltatásban, és végső soron javíthatja a telefonos ügyfélszolgálatát és az ügyfélélményt.

Hogyan tudja használni a TeleCube-ot?

A TeleCube segítségével VoIP szolgáltatást nyújthat a telefonközpontjához. A LiveAgent segít kezelni az összes hívásközpont igényét, például tárolhatja az ügyfél beszélgetési előzményeit, az interaktív hangválasz fákat és még sok minden mást. Nézze meg az alábbi videót, hogy lássa a LiveAgent teljes call center képességeit, vagy olvassa el a call center szolgáltatásunkat.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&t=9s

Mennyibe kerül a TeleCube és a LiveAgent integrálása?

A LiveAgent nem számít fel további díjakat a TeleCube VoIP-szolgáltatóként való használatáért. Szüksége van azonban egy aktív TeleCube előfizetésre a szolgáltatásaik használatához. További árinformációkért keresse fel a TeleCube webhelyét.

Milyen előnyei vannak a TeleCube használatának?

  • Ingyenes VOIP TeleCube integráció a LiveAgentben
  • Az alkalmazások és funkciók sokfélesége
  • Támogatja mind a lengyel, mind a világszámokat
  • Előre fizetett vagy előfizetésen alapuló tervek
  • Olcsó árképzés

Try out LiveAgent for FREE

Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 14-day trial today!

FREE TRIAL

Hogyan integrálható a TeleCube a LiveAgentbe?

A TeleCube és a LiveAgent integrálása egyszerű folyamat. Kövesse ezt a telepítési útmutatót, hogy megtudja, hogyan állíthatja be a TeleCube-ot, vagy tekintse meg az alábbi videó magyarázási útmutatót.

  • Hozzon létre egy TeleCube-fiókot – ez ingyenes. Ha már rendelkezik vele, jelentkezzen be fiókjába.
  • A TeleCube-fiókjában lépjen a fő panelre. Kattintson a Gyors elérés > Hagyományos számok > Számok kezelése elemre.
Gyors hozzáférési beállítások a TeleCube-ban
Gyors hozzáférés a TeleCube-ban
  • Az oldal alján kattintson a Megvásárolt számra. Szerkessze az Átirányítás részt, és válassza ki SIP-fiókját.
  • Ismét navigáljon a fő panelre és lépjen a Gyors elérés > SIP-fiókok (kiterjesztések) menüpontra. Nyissa meg a Saját SIP-fiókok elemet, és kattintson a fogaskerékre, majd lépjen a SIP-beállítások részhez. Olyan képernyőn kell most lennie, ahol megadja a Bejelentkezési adatait (Auth ID) és a Jelszót.
TeleCube SIP beállítások a Bejelentkezés és Jelszó információkkal
SIP Beállítások
  • Nyissa meg a LiveAgent fiókját, és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Hívószámok menüpontba, és kattintson a narancssárga gombra új szám létrehozásához. Válassza ki a TeleCube elemet a VoIP szolgáltatók listájáról. Ezután adja meg bejelentkezési nevét, jelszavát és számát (nemzetközi módban +48). Kiválaszthatja azt az osztályt is, ahová a hívásokat átirányítják, valamint a hívások rögzítésének lehetőségét. Kattintson a Hozzáadás gombra, és kész.
TeleCube beállítások üres mezőkkel a LiveAgent VoIP konfigurációjában
TeleCube beállítások a LiveAgentben
https://www.youtube.com/watch?v=sLUm9hGIIr8

Kíváncsi arra, hogy mit tehet még a LiveAgent? Tekintse meg az alábbi videót, vagy tekintse meg a funkciók oldalt, hogy mindent láthasson.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

FAQ

Mit jelent a VoIP?

A VoIP a Voice over Internet Protocol rövidítése. Ez azt jelenti, hogy hívásokat kezdeményezhet és fogadhat az interneten keresztül, és virtuális telefonközpontot hozhat létre laptopjával vagy telefonjával.

Mi az a TeleCube?

A TeleCube egy telekommunikációs vállalat, amely VoIP-számokat biztosít ügyfeleinek. Több, mint 50 országban nyújtanak lefedettséget, és számos telefonos központnak segítenek kapcsolatot létrehozni az ügyfelek támogatása érdekében. 

Mennyibe kerül a TeleCube integráció a LiveAgentben?

A LiveAgentben nincsen VoIP-integrációs díj. A TeleCube azonban függetlenül díjazza szolgáltatásait. 

Back to Integrations Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo