Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

TeleCube

Mi az a TeleCube?

A TeleCube egy olyan VoIP-platform, amely több mint 50 országban működik. így elmondhatjuk, hogy globálisan működő VoIP-szolgáltató. A TeleCube célja, hogy minden vállalkozás számára könnyen kezelhető és egyúttal költségvetés-barát telefonszolgáltatásokat nyújtsanak.

A LiveAgent és a TeleCube VoIP partnerek. Ennek eredményeként kihasználhatja a TeleCube alkalmazást a LiveAgent szolgáltatásban, és végső soron javíthatja a telefonos ügyfélszolgálatát és az ügyfélélményt.

Hogyan tudja használni a TeleCube-ot?

A TeleCube segítségével VoIP szolgáltatást nyújthat a telefonközpontjához. A LiveAgent segít kezelni az összes hívásközpont igényét, például tárolhatja az ügyfél beszélgetési előzményeit, az interaktív hangválasz fákat és még sok minden mást. Nézze meg az alábbi videót, hogy lássa a LiveAgent teljes call center képességeit, vagy olvassa el a call center szolgáltatásunkat.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&t=9s

Mennyibe kerül a TeleCube és a LiveAgent integrálása?

A LiveAgent nem számít fel további díjakat a TeleCube VoIP-szolgáltatóként való használatáért. Szüksége van azonban egy aktív TeleCube előfizetésre a szolgáltatásaik használatához. További árinformációkért keresse fel a TeleCube webhelyét.

Milyen előnyei vannak a TeleCube használatának?

  • Ingyenes VOIP TeleCube integráció a LiveAgentben
  • Az alkalmazások és funkciók sokfélesége
  • Támogatja mind a lengyel, mind a világszámokat
  • Előre fizetett vagy előfizetésen alapuló tervek
  • Olcsó árképzés

Try out LiveAgent for FREE

Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 14-day trial today!

FREE TRIAL

Hogyan integrálható a TeleCube a LiveAgentbe?

A TeleCube és a LiveAgent integrálása egyszerű folyamat. Kövesse ezt a telepítési útmutatót, hogy megtudja, hogyan állíthatja be a TeleCube-ot, vagy tekintse meg az alábbi videó magyarázási útmutatót.

  • Hozzon létre egy TeleCube-fiókot – ez ingyenes. Ha már rendelkezik vele, jelentkezzen be fiókjába.
  • A TeleCube-fiókjában lépjen a fő panelre. Kattintson a Gyors elérés > Hagyományos számok > Számok kezelése elemre.
Gyors hozzáférési beállítások a TeleCube-ban
Gyors hozzáférés a TeleCube-ban
  • Az oldal alján kattintson a Megvásárolt számra. Szerkessze az Átirányítás részt, és válassza ki SIP-fiókját.
  • Ismét navigáljon a fő panelre és lépjen a Gyors elérés > SIP-fiókok (kiterjesztések) menüpontra. Nyissa meg a Saját SIP-fiókok elemet, és kattintson a fogaskerékre, majd lépjen a SIP-beállítások részhez. Olyan képernyőn kell most lennie, ahol megadja a Bejelentkezési adatait (Auth ID) és a Jelszót.
TeleCube SIP beállítások a Bejelentkezés és Jelszó információkkal
SIP Beállítások
  • Nyissa meg a LiveAgent fiókját, és lépjen a Konfiguráció > Hívás > Hívószámok menüpontba, és kattintson a narancssárga gombra új szám létrehozásához. Válassza ki a TeleCube elemet a VoIP szolgáltatók listájáról. Ezután adja meg bejelentkezési nevét, jelszavát és számát (nemzetközi módban +48). Kiválaszthatja azt az osztályt is, ahová a hívásokat átirányítják, valamint a hívások rögzítésének lehetőségét. Kattintson a Hozzáadás gombra, és kész.
TeleCube beállítások üres mezőkkel a LiveAgent VoIP konfigurációjában
TeleCube beállítások a LiveAgentben
https://www.youtube.com/watch?v=sLUm9hGIIr8

Kíváncsi arra, hogy mit tehet még a LiveAgent? Tekintse meg az alábbi videót, vagy tekintse meg a funkciók oldalt, hogy mindent láthasson.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

GYIK

Mit jelent a VoIP?

A VoIP a Voice over Internet Protocol rövidítése. Ez azt jelenti, hogy hívásokat kezdeményezhet és fogadhat az interneten keresztül, és virtuális telefonközpontot hozhat létre laptopjával vagy telefonjával.

Mi az a TeleCube?

A TeleCube egy telekommunikációs vállalat, amely VoIP-számokat biztosít ügyfeleinek. Több, mint 50 országban nyújtanak lefedettséget, és számos telefonos központnak segítenek kapcsolatot létrehozni az ügyfelek támogatása érdekében. 

Mennyibe kerül a TeleCube integráció a LiveAgentben?

A LiveAgentben nincsen VoIP-integrációs díj. A TeleCube azonban függetlenül díjazza szolgáltatásait. 

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót