Cal4Care

Mi az a Cal4Care?

A kommunikáció a legegyszerűbb esetben az információ egyik helyről a másikra történő átvitele. A Cal4care-t 2006-ban alapították Szingapúrban azzal a céllal, hogy az emberek és a vállalkozások a lehető legegyszerűbb és legköltséghatékonyabb módon továbbadhassák és megosszák az információkat. Technológiai vállalatként a Cal4care egyetlen meggyőződéssel újítja meg a kommunikációt; hogy mindenkinek lehetőséget kell adni kommunikációs eszközeinek fejlesztésére.

Kezdetben a Cal4Care Group VoIP-megoldásokat kínált a helyi vállalatoknak, és azóta világszerte kiterjesztette kínálatát hardver- és szoftvermegoldásokra. A vállalat saját hardvertermékeit gyártja, az IP-telefonoktól, kaputelefonoktól, alközpontoktól, kommunikációs fejhallgatóktól, POE-kapcsolóktól, konferenciatelefonoktól és webkameráktól kezdve – mindezt Szingapúrban tervezték és szerelték össze, és világszerte forgalmazzák.

A hardvergyártás mellett a Cal4Care Group az üzleti kommunikációs igényekhez szükséges szoftvermegoldások fejlesztését és megvalósítását is magában foglalta. Ezek közé tartozik a Mr. VoIP, a 3CX PBX egyedi kiegészítői, valamint az Mconnectapps, amely egy teljes körű többcsatornás megoldás a call centerek számára.

Hogyan használhatja?

A LiveAgent és a Cal4Care immár partnerek, ami minden eddiginél egyszerűbbé tette a Cal4Care integrációját. A LiveAgent nem számít fel további díjat a Cal4Care VoIP-szám és a call center összekapcsolásáért.

Ha szeretné összekapcsolni a Cal4Care-t a LiveAgent call centerrel, egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába, és kövesse az utasításokat.

1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába

2. Keresse meg a Számok opciót

Cal4Care

3. Cal4Care keresése

Cal4Care

4. Kattintson a Hozzáadás gombra

5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat

Cal4Care

A Cal4Care integrálásának költsége:

Ha rendelkezik Cal4Care előfizetéssel, az integráció ingyenes. A Cal4Care azonban díjat számít fel szolgáltatásaiért, mivel a cég külön működik.

A Cal4Care előnyei

  • Költséghatékony
  • Továbbfejlesztett ügyfélélmény
  • Hozzáférés Szingapúrban, Malajziában, Thaiföldön, Vietnamban, Japánban, Indiában, Indonéziában, Fülöp-szigeteken, Kambodzsában, Mianmarban
  • Magas megbízhatóság

Szeretne többet megtudni a call center szoftver működéséről? Nézze meg az alábbi videót.

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Cal4Care integration!

Frequently asked questions

Mi az a Cal4Care?

A Cal4care-t 2006-ban alapították Szingapúrban azzal a céllal, hogy az emberek és a vállalkozások a lehető legegyszerűbb és legköltséghatékonyabb módon továbbadhassák és megosszák az információkat. Technológiai vállalatként a Cal4care egyetlen meggyőződéssel újítja meg a kommunikációt; hogy mindenkinek lehetőséget kell adni kommunikációs eszközeinek fejlesztésére.

Mennyibe kerül a Cal4Care és a LiveAgent integrálása?

A LiveAgent együttműködött a Cal4Care-rel. Így az integráció ingyenes. Ne feledje azonban, hogy a Cal4Care díjat számít fel a szolgáltatásaiért.

Hogyan valósíthat meg Cal4Care VoIP-számot a LiveAgenten belül?

Egyszerűen lépjen a Konfigurációk > Hívás > Számok > Cal4Care-re. Adja hozzá a VoIP-számot, és azonnal használhatja.

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót