Swan integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi a Swan?
A Swan 1999 óta gyorsan fejlődő szlovák telekommunikációs szolgáltató. A társaság székhelye Szlovákiában található, de a vállalat egész Európában működik. Mivel a Swan szintén VoIP szolgáltató, a LiveAgent együttműködött a céggel a felhasználói élmény javítása érdekében.
Hogyan integrálhatja a Swan-t a LiveAgent-be?
Az első lépés a kapcsolatfelvétel a Swan-nel és a VoIP szám beszerzése. A második lépés a bejelentkezés a LiveAgent fiókba. Ezt követően kövesse az alábbi képernyőfotókon található navigációkat.
Az utolsó lépés a Swan keresése, a hitelesítő adatok kitöltése és MENTÉS.
Mennyibe kerül Swan integrációja a LiveAgent-be?
A Swan integrálása a LiveAgent-ben nem terhel külön díjat. Tehát, ha (Jegy/Jegy+Chat/All-inclusive) előfizetéssel rendelkezik, ingyen beillesztheti a VoIP számokat a LiveAgent-be az utasítások (lépések) alapján.
A VoIP előnyei:
- magas produktivitás
- költséghatékony
- hozzáférhetőség különböző eszközökről
- jobb ügyfélélmény
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Swan integration!
A LiveAgent és a TeleCube VoIP partnerek, amelyek könnyen kezelhető és költségvetés-barát telefonos szolgáltatásokat nyújtanak minden vállalkozás számára. A LiveAgent megbízható és kedvező árú választás a gyors-tempójú online vállalkozásoknak, amely hatékonyabb támogatást nyújt az ügyfeleknek és magasabb megtérülési ráta eredményez. Több vállalat is jelentős javulást tapasztalt az elégedettségi mutatókban és a konverziókban a felállítás után. Magyarországon vezető softphone szoftver B2B & B2C vállalkozások számára.
A Quality Unit LLC oldalán található a LiveAgent, amelynek használatához felhasználási feltételeket, biztonsági politikát és adatvédelmi irányelveket kell elfogadni. A szolgáltatás telepítése folyamatban, és az e-mailben elküldik a belépési adatokat. Az oldalt sütik segítségével működtetik, lehetőség van élő csevegésre és több időpontban is lehet demót és hívást foglalni. A kapcsolatfelvétel előtt el kell fogadni a sütiket.
A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver VoIP telefonrendszerekkel, panaszkezelési rendszerrel és e-mail kezelő szoftverrel rendelkezik. A vállalat támogatói portállal és adatmigrációs lehetőséggel rendelkezik, és egy demót is lehet foglalni. Az alkalmazás Sales contact kapcsolattartóval van ellátva, és a vállalatról további információk a blogon vagy a szójegyzékben találhatók.