Partner
Mi az a VNet?
A VNet egy több mint 17 éve működő távközlési szolgáltató vállalat. A VNet a LiveAgent VoIP-partnere is, amely lehetővé teszi a LiveAgent-ügyfelek számára a VoIP-szám zökkenőmentes integrálását.
Mennyibe kerül a VNet integrálása a LiveAgentbe?
A VNet VoIP és a LiveAgent összekapcsolásának nincs integrációs díja.
Hogyan integrálható a VNet VoIP a LiveAgentbe?
Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába.Ezt követően navigáljon ide: Konfiguráció > Hívás > Számok > VNet. Adja meg a szükséges információkat, és használja azonnal!
Előnyök:
- nagy megbízhatóság
- jó eszközkapcsolat
- magasabb hatékonyság
- 24/7 támogatás
Szeretne többet megtudni? Nézze meg alább a call center szoftver videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VNet integration!
Frequently asked questions
Mi az a VNet?
A VNet egy szlovák telekommunikációs vállalat, amely több, mint 17 éve nyújt VoIP szolgáltatásokat.
Hogyan lehet összekapcsolni a VNet-et a LiveAgenttel?
Az első lépés a bejelentkezés a LiveAgent-fiókba. A második lépés a Számok (Konfigurációk - Hívás) elemre navigálás. A harmadik és az utolsó lépés a szükséges információk kitöltése és a HOZZÁADÁS megnyomása.
Mennyibe kerül a VNet és a LiveAgent integrálása?
Nincs integrációs díj a VNet LiveAgenthez történő csatlakoztatásáért.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
A kimenő értékesítési folyamat magában foglalja a lead azonosítást, generálást, minősítést, pitch adást és az ügyletek lezárását. A legfontosabb kimenő értékesítési mutatók a csatornamutatók és az elköteleződési mutatók. A kimenő értékesítési csapat létrehozása egy hatékony munkafolyamat kidolgozásán alapul, amely személyre szabott ajánlatokat kínál, ezzel növelve az ügyfélhűséget és a bevételt. LiveAgent egy olyan szoftver, amely támogatja a vállalkozásokat ebben a területen, és több más ügyfélszolgálati szolgáltatást is kínál, mint például a VoIP telefonrendszer, az e-mail kezelő szoftver és az ügyfélportál szoftver.
Funkciógazdag ingyenes help desk szoftver.
Az ingyenes LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver segít ügyfeleit gyorsabb válaszokkal és hatékonyabb munkával a különböző kommunikációs csatornákon.