VIPTel integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mi az a VIPTel?
A VIPTel egy szlovák VoIP-szolgáltató, amely 2002 óta kínál komplex hívásszolgáltatásokat üzleti ügyfelek számára. A vállalat modern technológiával, hatékony ügyfélszolgálattal, alacsony költségekkel és személyre szabott szolgáltatásokkal különbözteti meg magát a versenytársaktól.
A LiveAgent több VoIP-partnerrel működik együtt.Ezen VoIP-partnerek többsége már része a LiveAgent a jobb felhasználói élmény érdekében. Ha Ön LiveAgent-előfizető, akkor az integráció díjmentes.
Hogyan integrálható a VIPTel?
Íme, egy lépésenkénti útmutató:
1. Szerezzen be egy VIPTel VoIP-számot
2. Jelentkezzen be a LiveAgentbe
3. Navigáljon a Számok-hoz
4. Adja meg a VoIP-számot, és töltse ki a szükséges adatokat
5. Kattintson a Hozzáadás-ra, és használja azonnal
Ha még mindig nem biztos abban, hogyan csatlakoztassa VIPTel-számát a LiveAgent-hez, itt található egy részletes VIPTel integrációs útmutató.
A VIPTel előnyei:
- alacsony költségű megoldás
- magasabb hatékonyság
- jobb ügyfélélmény
- jó eszköz-kompatibilitás
Szeretne többet megtudni? Nézze meg alább a call center szoftver videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VIPTel integration!
Frequently Asked Questions
Mi az a VIPTel?
A VIPTel egy szlovák VoIP szolgáltató 2002 óta.
Mennyibe kerül a VIPTel VoIP?
Annak ellenére, hogy a VIPTel a LiveAgent része, a VIPTel különálló társaság. Ezért ennek megfelelően felszámítja a szolgáltatásokat. Javasoljuk, hogy ellenőrizze a VIPTel webhelyét az árképzéssel kapcsolatos pontos információkért.
Hogyan lehet összekapcsolni a VIPTelt a LiveAgenttel?
1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe 2. Kattintson aKonfigurációk > Hívás > Számok > VIPTel-re 3. Adja hozzá a szükséges hitelesítő adatokat
A LiveAgent és a TeleCube VoIP partnerek, amelyek könnyen kezelhető és költségvetés-barát telefonos szolgáltatásokat nyújtanak minden vállalkozás számára. A LiveAgent megbízható és kedvező árú választás a gyors-tempójú online vállalkozásoknak, amely hatékonyabb támogatást nyújt az ügyfeleknek és magasabb megtérülési ráta eredményez. Több vállalat is jelentős javulást tapasztalt az elégedettségi mutatókban és a konverziókban a felállítás után. Magyarországon vezető softphone szoftver B2B & B2C vállalkozások számára.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, panaszkezelési rendszereket és e-mail kezelő szoftvereket kínál. Az oldalon található részletes információk és tanfolyamok. A felhasználóknak lehetősége van arra, hogy partnerprogramba kerüljenek. A LiveAgent számos értékesítési kapcsolattal rendelkezik. A webhelyen lehetőség van arra, hogy egy fiókot hozzon létre, amelyhez e-mailben küldik az adatokat.
A Quality Unit LLC oldalán található a LiveAgent, amelynek használatához felhasználási feltételeket, biztonsági politikát és adatvédelmi irányelveket kell elfogadni. A szolgáltatás telepítése folyamatban, és az e-mailben elküldik a belépési adatokat. Az oldalt sütik segítségével működtetik, lehetőség van élő csevegésre és több időpontban is lehet demót és hívást foglalni. A kapcsolatfelvétel előtt el kell fogadni a sütiket.