Partner
A Placetel egy német távközlési vállalat, amely VoIP-szolgáltatásokat biztosít 2007 óta, és mind az 5200 német helyi hálózat telefonszámait kínálja. A vállalat lenyűgöző mennyiségű funkciót kínál, konkrétan több mint 150-et.
A Placetel be van építve a LiveAgent-be. Ezért könnyedén használhatja a Placetel VoIP-számot a LiveAgent call centerben.
Mennyibe kerül a Placetel VoIP-szám integrálása a LiveAgent-be?
A LiveAgent ingyenesen biztosítja a Placetel integrálását. A Placetel azonban külön díjat számít fel a szolgáltatásaiért.
Hogyan integrálható a Placetel a LiveAgent-be?
1. Szerezzen be egy Placetel VoIP-számot
2. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
3. Kattintson ide: Konfiguráció – Hívás – Számok – (+)
4. Keresse meg a Placetel-t
5. Töltse ki a szükséges adatokat
6. Kattintson a HOZZÁADÁS gombra, és használja azonnal a VoIP-számot
Előnyök:
- magasabb hatékonyság
- jobb ügyfélélmény
- költséghatékony
- több eszköz használatának lehetősége
- ingyenes integráció
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Placetel integration!
A call center technológiai eszközkészlet az ügyfélszolgálat javítására és hatékonyságnövelésre szolgál. Az előre rögzített üzenetek segítségével megtakaríthatja az ügynökei időt, a LiveAgent Ügyfélszolgálati szoftver pedig díjat és tanúsítványokat kapott. A call center ügynöki pozíció erős interperszonális készségeket igényel, és fontos a vállalati eljárások és irányelvek betartása. A LiveAgent irányítópultjának létrehozása folyamatban van.
A LiveAgent szoftver lehetővé teszi az ügyfélkapcsolatok hatékonyabb kezelését és biztonságos adatkezelést nyújt. A VoIP hívások használata növelheti a vállalkozás bevételét és a vásárlói elégedettséget. A VoIP telefonok különböző típusai közül választhat, többek között hardphone, softphone és VoIP szoftver. A LiveAgent virtuális call center megoldásban szerepel a VoIP telefon támogatása. A megbízható internetkapcsolat fontos a megfelelő működéshez.
A VoIP hívások rögzítésének előnyei közé tartozik az ügyfél történetek kivonása, az értékesítési képviselők képzése és a marketing kampányok. Azonban fontos kérem engedélyt a hívás rögzítése előtt. Ha valaki mégis rögzíti, akkor érdemes felfüggeszteni a hívást vagy személyesen kapcsolatba lépni a társasággal. A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely támogatja az e-mail és panaszkezelést is.